quote:Op maandag 7 september 2009 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je wordt vervelend............
Soms werken medicijnen beter in een andere vorm/combinatie/concentratie, afhankelijk van de kwaal en persoon. Je kunt het allicht proberen. Sterkte met je hoofdpijnquote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Daph_ het volgende:
Wat ik op wiki erover lees zit er codeïne en coffeïne in Tylenol en dat zit in 'standaard' paracetamol volgens mij niet. Alleen werken paracetamol met die bestanddelen niet bij mij
Thanksquote:Op maandag 7 september 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
Zo, weer thuis, dit gaat een druk jaar worden. Maar ik heb iig weer een bijbaantje (in het onderwijs, ga hier geen details neergooien want straks zijn er leerlingen die mij herkennen) en daar kan ik donderdag al mee beginnen
.
[..]
Soms werken medicijnen beter in een andere vorm/combinatie/concentratie, afhankelijk van de kwaal en persoon. Je kunt het allicht proberen. Sterkte met je hoofdpijn.
Herkenbaar.quote:Op maandag 7 september 2009 17:57 schreef loveli het volgende:
O ja, sportschool. Ik ben sinds juni niet meer geweest geloof ik. Nou ja, ik mag de gemiste dagen inhalen, wie weet ga ik nog wel eens twee keer per week die kant op. Wie het gelooft mag het zeggen.
Haha, volgensmij hebben ze wel een soort van rare g, maar geen échte zachtequote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:.
Klopt het dat Nijmegenaars ook met de zachte g spreken?
Oh dat is een leuk bedrag! Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijkquote:Op maandag 7 september 2009 18:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben van plan om in november een maand ding te nemen bij de sportschool all in, da's incl. koffie, thee, zwembad, zonnebank en sauna en vrij gebruik fitness. 41E
Maar nu even een uurtje fietsen zo na het eten met bloemkool, komkommersalade en gegrilde kipfilet (njammie, heb nog een stukje voor morgen op brood)
Ja, nog even moed verzamelen, doe het nu toch nog niet want ik mag door de lensimplantaten 2 maanden niet zwemmen, sauna of hele intensieve sporten doen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat is een leuk bedrag! Dat klinkt inderdaad wel aantrekkelijk
Ja. Vreselijk geluid.quote:Op maandag 7 september 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:.
Klopt het dat Nijmegenaars ook met de zachte g spreken?
Shakiesquote:Op maandag 7 september 2009 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh hai thurvreetdaglijstje.
O: snee brood met chocovlokken
T: snee brood met pindakaas
L: twee sneetjes brood met ham
T: snee brood met pindakaas
T: bruine bagel met smeerkaas en een smoooothie van aardbei met banaan
D: kipfiletje met een stapel gekookte worteltjes
T: glas dunne limo
Begin van het schooljaar people!
quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef Chicolate het volgende:
Ik koop nóóit meer Nederlandstalige programma's als ze op de uni de Engelse gebruiken. Uitzoeken hoe dingen in het Nederlands heten/werken kost veel teveel tijd.
Ja, leuk is dat!quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En je hebt de illusie nog gezond bezig te zijn ook!
Leuk, wat speel je?quote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |