quote:Op zondag 6 september 2009 21:29 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Daph: naar de dokter gaan hoor! Voorgeschreven medicijnen werken toch vaak beter dan de vrij verkrijgbare.
Xcuz: ziet er leuk uit! Dat is elk jaar? Misschien ga ik er volgend jaar heen dan!
DaD:Dat is het hem juist, mijn huisarts vindt dat ik het met de 'reguliere pijnstillers' moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodybe/Totziens: dat lijkt me raar, allebei op fok! Ik vertel het juist aan niemand, lekker anoniem vind ik het.Hoewel ik wel weer foto's hierop gooi af en toe enzo
.
Gewone paracetamol, paracetamol met coffeïne, paracetamol met codeïne (?), finimal, ibuprofen (pil en poedervorm) en naproxen werken niet of nauwelijks. Ik heb nu Advil liquid caps. Zag alleen net dat daar ook ibuprofen in zit, dus ik vrees dat dit ook niet werkt
Maargoed, ik ga het gewoon proberen. Werkt dit ook niet, dan ga ik voor de zoveelste keer naar de huisarts.. Gezellig
![]()
Ik ga even google'n! Thanks voor de tipquote:Op maandag 7 september 2009 16:45 schreef Muis006 het volgende:
Daph, ik heb ook gruwelijke koppijn en ik slik Tylenol (ik heb geen idee hoe het hier in Nl heet) en dat werkt als een tierelier!
Ik heb geen ideequote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat maakt Tylenol anders dan paracetamol van een ander merk?
Moet je hier wezen: post hier als je jezelf een slet vindtquote:Op maandag 7 september 2009 16:54 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik zoek sletjes...
Morfine.quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen ideemaar het werkt bij mij beter dan para. En mijn moeder had een potje meegenomen uit de US dus het was voorhanden. Volgens mijn kaakchirurg zit er ook iets van morfine in? Maar ik weet er het fijne niet van.
Ik werd doorgestuurd naar LIF.quote:Op maandag 7 september 2009 16:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Moet je hier wezen: post hier als je jezelf een slet vindt
U heeft gegoogled naar: wat kan ik met een kleine piemel?quote:Op maandag 7 september 2009 17:00 schreef Gabbylicious het volgende:
Nou, ik merk het wel. Iedereen zit onder de morfine hier. Ik ga wel op ergens anders op zoek naar sletjes.
Hihiquote:Op maandag 7 september 2009 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
U heeft gegoogled naar: wat kan ik met een kleine piemel?
Oh... pics?quote:Op maandag 7 september 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor de mooiste vrouwen van fok zit je goed. Voor sletjes zou ik nog even verder zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |