altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen!quote:
Leuk!quote:Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen!nu moet ik de liedjes oefenen waar ik als klein 7-jarig meisje ook mee begonnen ben, jeugdsentiment
Tis ook duur! Ik neem altijd van die aanbiedingsdingesenquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, leuk is dat!Ach, en zó erg is het nou ook weer niet. Beter dan een koffietje bij de starbucks anyways
![]()
Ik koop er alleen bijna nooit iets, want ik vind het echt duur
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werkenquote:Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bekend probleem!Ik heb voor SPSS toen wel een website gevonden waar iemand een lijst had gemaakt van alle termen NL-EN, misschien dat dat voor andere programma's ook wel gedaan is?
ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
Foucaultquote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik schrok me trouwens het apenzuur! Ik moet voor donderdag echt een BUTTLOAD aan teksten lezen! En het programma heb ik pas afgelopen vrijdag gehad, dus eerder beginnen zat er niet echt in, want ik was begonnen met lezen voor morgenEn da's bijna af.
O.a. een tekst van 44 (!) pagina's van Michel Foucault (wie hem kent weet dat die man een PhD heeft in Incomprehensibility). Ik heb even geteld, en in totaal moet ik voor donderdag 150 pagina's lezenWaaronder dus zware theorie. Ik ga woensdag dus maar even een kluizenaarsbestaan aan
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcalsquote:Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werken.
Ik liep in de AH en zag daar opeens mini-Daim liggen. Gelukkig 3 euro voor een lullig zakje, dan kan ik het wel laten liggen
.
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na danquote:Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mis het hebben van tentamens echt enorm..
Oh nee, brr. Presenteren vind ik op zich niet erg (als ik tenminste enigszins het idee heb dat ik weet waarover ik praat), maar essays schrijven is niet voor mij weggelegd. Daarom loopt m'n scriptie ook zo vreselijk moeizaam. Maar tentamens! Met boek, collegeblok en een hoop gekleurde pennen in de UB zitten, heerlijk!quote:Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na dan
91 kcal ?!?quote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals![]()
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html
Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
91 kJ jaquote:Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals![]()
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html
Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
quote:Brennwert 91 kJ
Kalorien 22 kcal
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het tochquote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
91 kJ ja. 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet
. En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
Het boek heet woordsystemenquote:Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Presenteren is teh horror. Tentamens, mwaa. EssaysPapers
*insert meer synoniemen* Lekker thuis doen met een pot thee erbij
![]()
Syrena: idd! Panopticon, die heb ik ook gehadMaar nu krijgen we wat anders geloof ik. The Order of Things. Waddaookmagweze.
Balen als je met een rottig systeem moet werken simpelweg omdat dat al bedacht isMag je het niet verbeteren?
Sorryquote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
<hypnotiseermodus>quote:Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
quote:Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
91 kJ ja. 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet
. En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
[..]
Schele eendquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend![]()
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort![]()
Doooohhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |