abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72533492
Slaap lekker!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 7 september 2009 @ 21:44:54 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72533496
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuk, wat speel je?
altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen! nu moet ik de liedjes oefenen waar ik als klein 7-jarig meisje ook mee begonnen ben, jeugdsentiment
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 7 september 2009 @ 21:45:15 #128
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72533511
truste daph!
pi_72533573
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:44 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

altviool, ik had voor het eerst sinds negen jaar weer les en het kwam echt verbazingwekkend snel weer terug allemaal, ik kan zelfs nog noten lezen! nu moet ik de liedjes oefenen waar ik als klein 7-jarig meisje ook mee begonnen ben, jeugdsentiment
Leuk!

Ik speelde vroeger altijd klarinet, nu twee jaar niet meer gespeeld. Moet alleen een klarinet kopen om weer te kunnen spelen en die krengen zijn duur Komt later wel weer een keer.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 7 september 2009 @ 21:46:48 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72533575
Ik schrok me trouwens het apenzuur! Ik moet voor donderdag echt een BUTTLOAD aan teksten lezen! En het programma heb ik pas afgelopen vrijdag gehad, dus eerder beginnen zat er niet echt in, want ik was begonnen met lezen voor morgen En da's bijna af.

O.a. een tekst van 44 (!) pagina's van Michel Foucault (wie hem kent weet dat die man een PhD heeft in Incomprehensibility). Ik heb even geteld, en in totaal moet ik voor donderdag 150 pagina's lezen Waaronder dus zware theorie. Ik ga woensdag dus maar even een kluizenaarsbestaan aan
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 7 september 2009 @ 21:48:12 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72533635
Viool Wat gaaf Blurred!
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, leuk is dat! Ach, en zó erg is het nou ook weer niet. Beter dan een koffietje bij de starbucks anyways

Ik koop er alleen bijna nooit iets, want ik vind het echt duur
Tis ook duur! Ik neem altijd van die aanbiedingsdingesen Dan valt het voor stationsvoedsel wel mee.
pi_72533846
Zucht. . Lost in Austen was weer leuk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72533922
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:38 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

bekend probleem! Ik heb voor SPSS toen wel een website gevonden waar iemand een lijst had gemaakt van alle termen NL-EN, misschien dat dat voor andere programma's ook wel gedaan is?

ik heb net muziekles gehad en het ging heel goed, nu ben ik trots op mezelf
Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werken .

Ik liep in de AH en zag daar opeens mini-Daim liggen . Gelukkig 3 euro voor een lullig zakje, dan kan ik het wel laten liggen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72533953
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik schrok me trouwens het apenzuur! Ik moet voor donderdag echt een BUTTLOAD aan teksten lezen! En het programma heb ik pas afgelopen vrijdag gehad, dus eerder beginnen zat er niet echt in, want ik was begonnen met lezen voor morgen En da's bijna af.

O.a. een tekst van 44 (!) pagina's van Michel Foucault (wie hem kent weet dat die man een PhD heeft in Incomprehensibility). Ik heb even geteld, en in totaal moet ik voor donderdag 150 pagina's lezen Waaronder dus zware theorie. Ik ga woensdag dus maar even een kluizenaarsbestaan aan
Foucault Ik weet dat ik dingen van hem heb gelezen, maar echt niet meer wat Ik denk dat het over het gevangeniswezen ging. Hing samen met het panopticon van Bentham?

Ik ben nu bezig met woordsystemen ('t boek). Dat is serieus aan een herschrijving toe, zo onduidelijk opgesteld We krijgen ook nog ergens les van een man die eraan meegeschreven heeft.

En ik knijp 'm nu al voor het examen van eind november Het is veel uit je hoofd leren kennelijk, en ik weet niet meer of ik dat wel kan
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72534057
Ik mis het hebben van tentamens echt enorm. .
pi_72534113
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja het bestáát wel, zo'n vertalingsding, maar ik word boos als ik zonder na te denken de functies in excel invoer en ze dan niet werken .

Ik liep in de AH en zag daar opeens mini-Daim liggen . Gelukkig 3 euro voor een lullig zakje, dan kan ik het wel laten liggen .
1 zo'n lullig stukje Daim is 91 kcals
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/kraft_foods_daim/index.html

Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72534177
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mis het hebben van tentamens echt enorm. .
Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na dan
pi_72534307
Oh mijn moeder weer in de bocht vorige week
Zij en mijn vader hadden normaal avondeten gehad (lees: VEEL hen kennende).
's Avonds nog een beetje hongerig, dus mijn moeder de magnetronloempia's tevoorschijn gehaald.
Die had ze mij ook al aan willen smeren, maar magnetronloempia's en dan nog groente ook.

Mam dacht: Groente! Groente=goed ende kickass. Hadden ze die loempia's op, kijkt ze op de verpakking, waren die dingen 900 kcals. Per stuk
pi_72534308
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:59 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ikke niet. Afgelopen module was een werkstuk & presentatie. Veel fijner. Op de presentatie na dan
Oh nee, brr. Presenteren vind ik op zich niet erg (als ik tenminste enigszins het idee heb dat ik weet waarover ik praat), maar essays schrijven is niet voor mij weggelegd. Daarom loopt m'n scriptie ook zo vreselijk moeizaam. Maar tentamens! Met boek, collegeblok en een hoop gekleurde pennen in de UB zitten, heerlijk!

Wat doe ik op de universiteit? .
  maandag 7 september 2009 @ 22:04:36 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72534433
Presenteren is teh horror. Tentamens, mwaa. Essays Papers *insert meer synoniemen* Lekker thuis doen met een pot thee erbij

Syrena: idd! Panopticon, die heb ik ook gehad Maar nu krijgen we wat anders geloof ik. The Order of Things. Waddaookmagweze.
Balen als je met een rottig systeem moet werken simpelweg omdat dat al bedacht is Mag je het niet verbeteren?
pi_72534549
Ik vond ons ingeleverde werkstuk echt naatje maar we kregen een 8.5 Ik zat echt zo van: Whut?
En nu wil mijn baas het nog echt gaan gebruiken als plan van aanpak Ik heb gezegd dat hij het mag lezen, maar als ze het echt willen gebruiken dat ik 't herschrijf.
  maandag 7 september 2009 @ 22:07:15 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72534574
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Sinds ik dat weet koop ik ze dus niet meer, want ik eet er minstens 10 op een dag als 't even kan
91 kcal ?!? ik at ook altijd een stuk of 10 van die dingen achter elkaar (dat is 910 kcal ), ik ben echt in shock nu

ik heb ze gelukkig al heel lang niet gegeten
pi_72534653
Oeh - studieperikelen.

Hier ook hoor, ik begraaf me deze periode in de statistiek - heb het vak al twee keer niet gehaald (1 keer ook totaal niets aan gedaan, en vorig jaar een beetje halfslachtig meegedaan), dus ga er nu echt hard aan werken, want wil er vanaf zijn.

Daarnaast nog een psychologiekeuzevakje (geschiedenis van de psychologie, tis saai, maar ik weet waarschijnlijk 75% al, dus makkelijk ) - om wat extra punten binnen te slepen.

In november nog een keuzevak: Vaders - pedagogiekvak over de invloed van vaders op het gezin door de eeuwen heen, lijkt me behoorlijk interessant.

En dan vanaf januari bachelorproject én interessante vakken.
pi_72534681
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

91 kJ ja . 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet . En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
quote:
Brennwert 91 kJ
Kalorien 22 kcal
  maandag 7 september 2009 @ 22:11:51 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72534812
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

91 kJ ja . 22 kcal. Nou, dan vind ik het geen probleem dat ik zo'n zakje leegeet . En die loempia's, waren niet toevallig ook 900 kJ?
Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch ) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
pi_72534854
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Presenteren is teh horror. Tentamens, mwaa. Essays Papers *insert meer synoniemen* Lekker thuis doen met een pot thee erbij

Syrena: idd! Panopticon, die heb ik ook gehad Maar nu krijgen we wat anders geloof ik. The Order of Things. Waddaookmagweze.
Balen als je met een rottig systeem moet werken simpelweg omdat dat al bedacht is Mag je het niet verbeteren?
Het boek heet woordsystemen Ze bedoelen dan die dingen die biebmensen bij boeken zetten om het zoeken makkelijker te maken (trefwoorden of codes die het onderwerp weergeven waar 't boek over gaat).
Het is alleen zo ingewikkeld geschreven, je moet een zin drie keer lezen eer je snapt dat ie heel ingewikkeld doet over iets simpels.

We hadden Discipline & Punish geloof ik van hem.
pi_72534891
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Oooooh, dat valt mee, ik kon het al bijna niet geloven (maar geloofde het toch ) Had je me niet in de waan kunnen laten? dan had ik ze nooit meer gegeten
Sorry . Ik ben een beetje gefixeerd op getalletjes en fouten, deze periode stastiek én allerlei moeilijke berekeningen, moet scherp zijn anders maak ik er een zooitje van.
  maandag 7 september 2009 @ 22:13:48 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72534894
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:11 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

<hypnotiseermodus>

Je weet niet wat daim is. Mocht iemand je uitleggen wat daim is, dan herinner je je ineens dat je geen daim lust. Daim is vies. Daim smaakt naar kattenkeutels gemixt met een vleugje broccoli. Je lust geen daim. Daim? Wat is daim eigenlijk? Kattenkeutels. Oh ja.

</hypnotiseermodus>

pi_72534913
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort Doooohhh.
  maandag 7 september 2009 @ 22:14:49 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72534939
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort Doooohhh.
Schele eend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')