En ze zijn ook bij de AHquote:Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend![]()
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort![]()
Doooohhh.
Echt! Kijk maar:quote:
Mwaaaaaquote:
Aaaaahwquote:
Euhm, nou van dat pretty weet ik niet, ik heb er laatst wel iets gepost ja. Maar dat was een luky shot, normaal zit ik er lang zo leuk niet bij.quote:Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, Bob! Jij was toch dat pretty meisje met die foto in Userfoto's?(dat herinner ik me tevens omdat ik toen moest denken aan Blackadder 4, met die vrouw die in het leger wou en dus een pet opzette en zichzelf Bob noemde
)
Veel succes iig!
Euhm, als ik het me kan herinneren, van vandaag weet ik het al nauwelijks meer.quote:Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Bob.... succes!
Doe je ook lijstjes posten?
Nou, ik ben na 11 dagen bloedvrij en nu heb ik zin!Laters (hoeveel kcal was een orgasme? )
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...quote:Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik speelde vroeger altijd klarinet, nu twee jaar niet meer gespeeld. Moet alleen een klarinet kopen om weer te kunnen spelen en die krengen zijn duurKomt later wel weer een keer.
Ik ben nu sinds en week bezig met Evy, en dat bevalt goed! En daarnaast probeer ik mezelf in ieder geval om de dag zo ver te krijgen om wat pilates te doen.quote:Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
Hey Bob. Succes met het beteren van je leven
. Wat is het plan precies?
Chico vs Excel, ik denk dat ik gewonnen heb.
Aaah roeien is echt zo leuk.quote:Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...
Ik heb geroeid vandaag! Woei!
Goed zo! Ik vond roeien echt ideaal, want je moet altijd afspraken maken met je ploegje, dus dan ga je wel. En bovendien vond ik het zo leuk dat ik ook helemaal niet meer wilde afzeggen eigenlijk. Maar ik heb maar heel kort geroeid in de lente, als het kouder begint te worden lijkt het me wel lastiger.quote:Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Nou ik heb een aantal weken afroeien.. En als ik het leuk vind en vaak genoeg kom, dan kan ik daar "op roeien". Maar ik ben al om!!
Ik weet jou nog wel eigenlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |