abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72534998
Stukken schrijven ipv tentamens . Mijn hart ligt echt bij het schrijven van werkstukken (en als het moet, geven van presentaties). Dan kan je zo heerlijk diep op een onderwerp ingaan en uiteindelijk een mooi verhaal van maken. Mja, daar hou ik écht van. Komende periode mag ik een essay schrijven als afsluiting voor een vak en ik heb er nu al zin in .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72535027
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

OOOOOOOOOOOOOH! Wat ben ik toch een schele eend
Gelukkig staat er nog een tripje Ikea op de planning binnenkort Doooohhh.
En ze zijn ook bij de AH . Jammer dat je ze alleen daar kan krijgen
  maandag 7 september 2009 @ 22:18:46 #153
229513 Blurred86
Live Positive
pi_72535105
Maria!

Ik ga slapen, ben kapot.. welterusten lieve mensen!
nooit gemerkt dat er zo veel slaapsmileys zijn!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_72535207
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Schele eend
Echt! Kijk maar:
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72535333
Het is weggetrokken toen ik een jaar was, maar ik heb er wel een lui oog aan overgehouden. Onbehandeld, dus met links zie ik een stuk minder *quack*
Hele flatterende foto ook verder
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 7 september 2009 @ 22:25:30 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72535481
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Echt! Kijk maar:
[ afbeelding ]
Mwaaaaa Poeperig En idd vrij scheel Mn vriendje heeft ook een lui oog! Cyborg, mwahaha. Zag toen ie klein was met 1 oog 200% en met de ander bijna 0 Nu ongeveer 70 VS 30.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72535524
quote:

[..]

Echt! Kijk maar:
[ afbeelding ]
Aaaaahw
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72535566
Ik heb hier ooit eerder al eens een paar verdwaalde posts geplaatst waarna ik de afval plannen weer heb op gegeven, dus ik gok niet dat iemand het zich nog herinnerd.
Maar het word echt weer tijd dat ik eens echt mijn best ga doen, en dit keer ben ik van plan het langer dan een week vol te houden! Deze zomer ben ik namelijk flink wat aan gekomen omdat ik een maand lang al mijn maaltijden buiten de deur heb gegeten toen ik op vakantie was, ai. Hoeveel de schade precies is weet ik niet, en dat wil ik denk ik ook niet weten.
Dus! Nu ga ik mijn leven beteren ende zo.
  maandag 7 september 2009 @ 22:29:00 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72535682
Welkom, Bob! Jij was toch dat pretty meisje met die foto in Userfoto's? (dat herinner ik me tevens omdat ik toen moest denken aan Blackadder 4, met die vrouw die in het leger wou en dus een pet opzette en zichzelf Bob noemde )

Veel succes iig!
pi_72535821
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom, Bob! Jij was toch dat pretty meisje met die foto in Userfoto's? (dat herinner ik me tevens omdat ik toen moest denken aan Blackadder 4, met die vrouw die in het leger wou en dus een pet opzette en zichzelf Bob noemde )

Veel succes iig!
Euhm, nou van dat pretty weet ik niet, ik heb er laatst wel iets gepost ja. Maar dat was een luky shot, normaal zit ik er lang zo leuk niet bij.

En thnx!
  maandag 7 september 2009 @ 22:39:51 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72536284
Ik ga trouwens naar bed, morgen rond 7 uur de trein in en ik heb geen ritme

Trusten allemaal
pi_72536388
Om 7 uur met de trein? Oh my, sterkte!
En slaap lekker natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Bob. op 07-09-2009 23:21:08 ]
  maandag 7 september 2009 @ 22:51:49 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72536873
Hey Bob.... succes!
Doe je ook lijstjes posten?

Nou, ik ben na 11 dagen bloedvrij en nu heb ik zin! Laters (hoeveel kcal was een orgasme? )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72537313
quote:
Op maandag 7 september 2009 22:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Bob.... succes!
Doe je ook lijstjes posten?

Nou, ik ben na 11 dagen bloedvrij en nu heb ik zin! Laters (hoeveel kcal was een orgasme? )
Euhm, als ik het me kan herinneren, van vandaag weet ik het al nauwelijks meer. Ik las trouwens gister dat als je bent vergeten dat je hebt gegeten je gewoon honger houdt, zo konden ze mensen met ernstig geheugen verlies gemakkelijk drie volle maaltijden op laten eten na elkaar zonder dat ze het idee hadden dat ze vol zaten.
Hm, ik snap opeens hoe het komt dat ik zo veel eet, ik ben gewoon te vergeetachtig.

En ik heb geen idee, maar het telt vast wel als intensief sporten.
pi_72537422
Hey Bob . Succes met het beteren van je leven . Wat is het plan precies?

Chico vs Excel, ik denk dat ik gewonnen heb .
pi_72537714
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Leuk!

Ik speelde vroeger altijd klarinet, nu twee jaar niet meer gespeeld. Moet alleen een klarinet kopen om weer te kunnen spelen en die krengen zijn duur Komt later wel weer een keer.
Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...

Ik heb geroeid vandaag! Woei!
pi_72537716
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
Hey Bob . Succes met het beteren van je leven . Wat is het plan precies?

Chico vs Excel, ik denk dat ik gewonnen heb .
Ik ben nu sinds en week bezig met Evy, en dat bevalt goed! En daarnaast probeer ik mezelf in ieder geval om de dag zo ver te krijgen om wat pilates te doen.
En niet meer steeds te denken "Oh deze keer lukt het me wel om maar een handje chips te nemen als ik die zak koop". Oftewel, gewoon niks lekkers meer in huis halen!
En dan hoef ik alleen nog maar al het geweldige eten wat ze op mijn uni hebben te weerstaan.

En way to go. Excel is soms echt evil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bob. op 07-09-2009 23:22:01 ]
pi_72537798
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Mijn broertje heeft er nog een, waar hij nooit meer op speelt/gaat spelen...

Ik heb geroeid vandaag! Woei!
Aaah roeien is echt zo leuk. En goed voor je beenspieren! Ik las al wel een beetje mee, en jij was nu alleen nog aan het kijken of je het leuk vond toch? Ondertussen al om?
pi_72537907
Nou ik heb een aantal weken afroeien.. En als ik het leuk vind en vaak genoeg kom, dan kan ik daar "op roeien". Maar ik ben al om !!

Ik weet jou nog wel eigenlijk!
pi_72538947
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:13 schreef P.F het volgende:
Nou ik heb een aantal weken afroeien.. En als ik het leuk vind en vaak genoeg kom, dan kan ik daar "op roeien". Maar ik ben al om !!

Ik weet jou nog wel eigenlijk!
Goed zo! Ik vond roeien echt ideaal, want je moet altijd afspraken maken met je ploegje, dus dan ga je wel. En bovendien vond ik het zo leuk dat ik ook helemaal niet meer wilde afzeggen eigenlijk. Maar ik heb maar heel kort geroeid in de lente, als het kouder begint te worden lijkt het me wel lastiger.

En goed geheugen dan!
pi_72542091
Zo goeiemorgen. Mijn +1,5kg is blijven plakken en daar ben ik op z'n zachts gezegd níet blij mee . Maar mijn eetlust is dan ook volledig terug (ontdekking van de week: ik heb alleen honger als ik niet genoeg te doen heb) en ik eet als een idioot.
pi_72542098
Ik mis ook tentamens en essays en studeren in het algemeen . Al heb ik gelukkig nog niet het idee echt "aan het werk" te zijn, ik ga gewoon nog steeds elke dag naar school .

Mijn lijstje van gisteren is ietwat uit de hand gelopen toen vriendlief met ijs thuiskwam toen was m'n avond-T ineens een Cornetto in plaats van een festini-ijsje, whoops. En ik heb ook besloten om overdag drie boterhammen te eten, want wij eten gewoon laat en ik barst dan van de honger.

Lijstje voor vandaag:

O: Kwark met nectarine en muesli
T: Appel
L: Twee boterhammen rookvlees/komkommer.
T: Boterham pindakaas.
D: Babi ketjap met rijst en boontjes.
T: Festini ijsje (nu echt ).
pi_72542293
Goeiemorgen! Op m'n vrije dag om 7 uur wakker zijn door het hijen, en dan gewoon opstaan om te gaan sporten, I kick ass Ik zit al helemaal sportklaar te ontbijten hier en ontzettend trots op mezelf te zijn en ik moet nog

Lijstje van gisteren:
O: 2 bruine boterhammen pindakaas light
L: 2 bruine boterhammen pindakaas light
T: kiwi
D: pasta (zucht) met tomaatjes en kip
T: magere yoghurt gemengd met magere kwark en honing

btw dat hijen he, ik probeerde het net even op te zoeken maar kon het niet vinden, mag toch pas vanaf 8 uur dacht ik? Ik vind 7 uur wel errrug vroeg.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:10:33 #174
331 Merel
Be here now.
pi_72542342
Ik woon boven een winkel en de eigenaar (die ook mijn huisbaas is) is aan het verbouwen. Om 6:30 ging de klopboor erin. Dus ik voel met je mee SDB! Knap dat toch nog zo'n goed humeur hebt, dan kan ik van mezelf niet zeggen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72542415
goedemorgen!

Gisteren was ik 12 uur thuis... constitutieborrel niet 'afgemaakt'. Kwamen daar aan in de stad bij die kroeg om half 11, naam doorgeven bij de pedel, en wachten.. om half 12 waren er 'al' 2 verenigingen geweest en wij waren euh... 30ste? Gelukkig was de huidige voorzitter er, dus die heeft het als het goed is nu gedaan.. no waaaaaaaaay dat ik tot half 3 ofzo ga wachten voor we aan de beurt zijn met feliciteren en zulks
Volgende keer alleen constitutieborrels die overdag zijn

En stiekem vond ik het heul niet leuk... stond ik daar in mn pak, zag eruit als een stereotype pot, mannelijk type door mijn vormvrije verschijning terwijl alle dames mooi in hun mantelpakjes stonden te brallen met de matjes-meneren

gelukkig houd ik wel >2000 euro en een hoop andere ervaring over aan mn bestuursjaar
Ja doei.
pi_72542487
Lijstje voor vandaag:

O: kommetje yoghurt met wat cruesli met gedroogde vruchten
T: banaan
L: bruine volkorenbol met filet americain en een salade
T: appel
S: uur tennis
D: couscoussalade

Ja doei.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:28:55 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72542536
Ook een goede morgen ladies.
Ik heb gisteravond zowaar gesport en nu ben ik op z'n zachts gezegd zielig, heb spierpijn en moet straks een ochtend en een middagwijk (=5 uur) bij elkaar gaan lopen met de post mét allerlei klote foldertjes, geweldige timing weer.

Nog mooier, heb vannacht een boete gekregen (KLB waardig onderwerp) voor het spelen van gitaar in huis, geen waarschuwing ofzo omdat het blijkbaar nogal doorklonk (heb geen bovenburen en naast me staat het ook leeg) buiten, dus ik heb weer iets om aan te vechten want ik ga toch echt niet betalen voor het spelen van gitaar, zo slecht was het namelijk niet.

Lijstje voor vandaag:
Gegrilde zalm uit de oven, gepofte aardappel en een heerlijke wijn vanavond.
Daarnet 4 bolletjes met gebakken ei, kaas, ham en ui op en vanmiddag ga ik aan de yoghurt en een zelfgemaakte fruitshake inclusief aardbeien.
En tussendoor wat wijngums en napoleon snoepjes, die eet ik altijd tijdens het lopen van de post.
pi_72542586
Ach Mo, die dames zijn dan weer onder de indruk van jouw slanke heupen

En ik 'weet' Bob ook nog, omdat ik toen dacht dat Bob 1. een man 2. een Twin Peaksfan was. Nu is die foto wel een beetje Audrey Horne, dus ik had toch ergens gelijk.

En Uniekhoorn, ik weet waarom je niet meer loopt te bloeden Je hebt die jongens gewoon op mij afgestuurd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 08-09-2009 08:54:55 ]
pi_72542609
quote:

[..]

Echt! Kijk maar:
[ afbeelding ]
haha! ik keek vroeger ook scheel tot mijn 7e ofzo, ben er aan geopereerd
Ja doei.
  dinsdag 8 september 2009 @ 08:48:50 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72542773
Mogge
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_72542784
Goedemorgen!

Welkom Bob, succes ermee!

Vandaag lekker aan de studie en vanmiddag een paar uurtjes werken. Was gisteren écht moe van college, moet er weer aan wennen om een paar uur lang te luisteren en actief mee te doen zeg maar .

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met quaker balans (flink schaaltje)
L: salade (weet nog niet wat, miss met mozzarella)
D: rijst met kip-kerrie
T: kwart meloen
pi_72542794
Morgen.

Welkom terug Bob.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
L: ijsbergsla met augurk en tomaat
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
T: pikante tomatensoep-uit-zak
D: vegading met groente andijvie en gevulde tomaatjes

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili, gevuld tomaatje
T: pikante tomatensoep-uit-zak
D: onbekend
pi_72542909
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:17 schreef motorbloempje het volgende:

En stiekem vond ik het heul niet leuk... stond ik daar in mn pak, zag eruit als een stereotype pot, mannelijk type door mijn vormvrije verschijning terwijl alle dames mooi in hun mantelpakjes stonden te brallen met de matjes-meneren

gelukkig houd ik wel >2000 euro en een hoop andere ervaring over aan mn bestuursjaar
Das heul niet waar nie! Een mokkel met lang blond haar, blauwe oogjes, stralende glimlach, leuk figuurtje, stereotype pot? Neen!
pi_72542933
ik zal de foto's wel posten zodra we de bestuursfoto's hebben gemaakt.. het staat echt niet leuk
Ja doei.
pi_72542964
Dat ligt dan aan je pak, en niet aan jou! Maar ik ben benieuwd !
pi_72543011
komt denk ik ook door de (roze ) stropdas... met open kraagje ziet het er alweer anders uit.... maar soit.. het is voor een jaartje...
Ja doei.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:23:18 #187
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72543340
Nee joh, MoBlo, je ziet er niet uit als een pot .
Niet meer actief op Fok!
pi_72543379
wel in dat pak met m'n haar en mn stropdas en well, dat pak
Ja doei.
pi_72543387
Bah, er verdwijnt bij mij post Ik heb een envelop met afschriften nooit gekregen, mijn activeringscode van m'n creditcard, het afhaalbericht van de pas van de gezamelijke rekening, brief over een parkeerboete en mijn cadeau van de ING omdat ik meer dan 500 euro had gespaard

En dit zijn alleen de dingen die me zijn opgevallen omdat ik ineens herinneringsberichten kreeg terwijl ik de originelen nooit ontvangen heb en sommige dingen verwachtte ik maar heb ik tot op vandaag nog nooit ontvangen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:25:42 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72543390
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
wel in dat pak met m'n haar en mn stropdas en well, dat pak
No.Fucking.Way.
Niet meer actief op Fok!
pi_72543394
wel.
Ja doei.
pi_72543429
weet iemand hoe het zit met declareren van meuk bij de zorgverzekering?

Ik moet m'n tandartsmeuk regelen, maar nu staat er dat ik het aan mezelf of aan de aanbieder kan laten betalen, maar dat gaat dan weer met bepaalde voorwaarden

kan ik gewoon zeggen dat ze alles naar die tandartstoko moeten overschrijven?

Anders ga ik zo wel even bellen, maar het lijkt me zo'n domme vraag
Ja doei.
pi_72543433
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
Nee joh, MoBlo, je ziet er niet uit als een pot .
Ik geloof er ook niks van
pi_72543478
Mo, de eerste keer heb ik de rekening van de TA naar de zorgverzekering gestuurd, zij betaalden hem en stuurden mij daarna een rekening voor het restant.

Kreeg ik een aanmaning van de TA omdat het te lang duurde Sindsdien betaal ik zelf de TA en stuur dan een declaratie naar de verzekering voor wat ze mij moeten terugstorten.

Overigens heb ik van het vorige TA bezoek ook nooit een rekening gehad, niet van hem zelf en niet van het VGZ
pi_72543493
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:27 schreef motorbloempje het volgende:
weet iemand hoe het zit met declareren van meuk bij de zorgverzekering?

Ik moet m'n tandartsmeuk regelen, maar nu staat er dat ik het aan mezelf of aan de aanbieder kan laten betalen, maar dat gaat dan weer met bepaalde voorwaarden

kan ik gewoon zeggen dat ze alles naar die tandartstoko moeten overschrijven?

Anders ga ik zo wel even bellen, maar het lijkt me zo'n domme vraag
Zorgverzekering (die van mij dan) is veel te traag. Als ik het door hen laat afhandelen krijg ik iedere keer herinneringen en aanmaningen.
Ik betaal de factuur dus zelf en laat de zorgverzekering het terugstorten op mijn eigen rekening.
pi_72543509
Welkom terug Bob.! Ik weet ook nog wel dat je hier een poosje had gepost, maar ik 'ken' je natuurlijk al. Succes iig!

Ik begin zo langzamerhand een beetje een hekel aan m'n lijf te krijgen. Het doet helemaal niet wat ik wil. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 8 september 2009 @ 09:34:56 #197
70532 loveli
N
pi_72543590
Een paar figuurnaadjes laten aanpassen geen optie? Of evt een rokje erbij aantrekken?
crap in = crap out
pi_72543676
okay, thanks..

300 euro is wel wat veel om even voor te schieten maar ik vraag wel even hoezeer ze daar aanmaningen voor gaan sturen als ik ze zo bel..

het duurste van de hele rekening, het terugzetten van mijn prothese, is mislukt: loop nu alweer een week met een tand minder rond
Ja doei.
pi_72543711
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:34 schreef loveli het volgende:
Een paar figuurnaadjes laten aanpassen geen optie? Of evt een rokje erbij aantrekken?
nope, broek 'moet', aangezien ik het zelfde pak heb als de secretaris zeg maar. We zijn met 2 mannen en 2 vrouwen, en de mannen hebben matching en de vrouwen ook... en zij wilde perse geen rok, dus daar heb ik me maar in geschikt opzich ook prima, maar ik ben echt zo vormloos ik ga maar hard werken aan vormen in de sportschool: morgen afspraak maken met sportbegeleider
Ja doei.
pi_72543729
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
het duurste van de hele rekening, het terugzetten van mijn prothese, is mislukt: loop nu alweer een week met een tand minder rond
Bah, wat vervelend.
Hoe kan dat nu mislukken? Implantaat toch? Dan is het toch gewoon een kwestie van erop klikken?
Wanneer gaan ze het fixen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')