lijm.. en ik ga nu even bellen, hopelijk kan ik vrijdag terecht..quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bah, wat vervelend.![]()
Hoe kan dat nu mislukken? Implantaat toch? Dan is het toch gewoon een kwestie van erop klikken?![]()
Wanneer gaan ze het fixen?
Vreemd dat het lijmen mislukt is, dat lijkt me toch echt de schuld van de tandarts of -technieker.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
lijm.. en ik ga nu even bellen, hopelijk kan ik vrijdag terecht..
\quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vreemd dat het lijmen mislukt is, dat lijkt me toch echt de schuld van de tandarts of -technieker.
Je mag dus wel verwachten dat er tijd voor je gemaakt wordt.
mijn hoektanten lagen ergens onderin m'n kaakquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke tand mis je, Mo? Ik moet er niet aan denken om weer met gaten rond te lopen.. Ik hoop dat 't snel opgelost is!
Als het om veel geld gaat, zou ik als ik jou was het NMT bellen om te vragen of jij voor die kosten moet opdraaien of dat het de verantwoordelijkheid van de tandarts is.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
mag maandagochtend komen om 11 uur. Bij dezelfde tandarts, dus hopelijk gaat hij er dan weer in. Helaas is er alleen wat afgebroken dit keerdus ik vrees dat er een nieuwe gemaakt moet worden ofzo
kost veel geld
Ah, ja! En ik weet nog dat ik de vorige keer ook al moest bekennen dat ik Twin Peaks niet eens ken.quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:35 schreef Laureline het volgende:
Ach Mo, die dames zijn dan weer onder de indruk van jouw slanke heupen![]()
En ik 'weet' Bob ook nog, omdat ik toen dacht dat Bob 1. een man 2. een Twin Peaksfan was. Nu is die foto wel een beetje Audrey Horne, dus ik had toch ergens gelijk.
Daar heb ik dus al 3 dagen trek in, maar ik heb al eten en ik ben blutquote:Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
d- kapucijners met magere spekblokjes (240 kcal meer ham dan spek),komkommer
Ik weet het, maar kaas is echt het enige beleg wat ik lekker vind.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien kun je kiezen voor ander beleg, Bob? In kaas zit eigenlijk niks waar je wat aan hebt, geloof ik.
Maar qua eten? Of is het niet echt een "gat" waar van alles in blijft zitten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
en welkom Bob overigens!
gelukkig is het gat in mn onderkaak, dus als ik een beetje voorzichtig doe met lachen valt het allemaal wel mee
idem hier met de brede schouders...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik ken het pakken probleem trouwens, ik heb brede schouders, geen taille en smalle heupen en dan zie je er in pak alles behalve sexy uit.
Hier ook schouders, 2 maten groter dan heupen. Heeft denk ik meer met aanleg te maken dan met sport, aangezien m'n moeder, haar zus, mijn zus en m'n nicht precies hetzelfde hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem hier met de brede schouders...
ach, het is een feit... had ik maar niet moeten zwemmen gok ik zo
Mogelijke andere opties voor broodbeleg:quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Bob. het volgende:
Ik weet het, maar kaas is echt het enige beleg wat ik lekker vind.Ik hou niet van zoet, eet geen vlees en alles wat je smeert vind ik vies. Oh wacht, ei, dat vind ik wel lekker!
Voor vandaag heb ik mijn eten al gemaakt, maar morgen probeer ik dan wel een gekookt eitje voor op m'n knäckebröd mee te nemen!
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje, daarna ga ik bijlezen!
O: 2x geroosterd brood met leverworst (laat)
L: 2 bakjes Activia (1 light, 1 met vezels)
T: cup-a-soup
D: weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen maar in elk geval iets met veel groente
T: druiven, wijntje/biertje
Ze hebben nu van die papieren zakken bij AH waarmee je 50% korting krijgt op groente en fruit, dus ik ga straks eens flink inslaan.
Twee nog wel.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:52 schreef Ek-Mei het volgende:
T: 2 plakjes ontbijtkoek
Ja ik weet het, het moet op en ik had weinig andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Twee nog wel.![]()
Je weet dat dat zinloze suiker is?
MoBlo, kunnen de dames niet een sjaaltje in dezelfde kleur als de strops doen?
Ziet er al wat vrouwelijker uit imho.
Je zit zo wel hoog in de (snelle) koolhydraten vandaag.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja ik weet het, het moet op en ik had weinig anders
Uiteindelijk is dat ook zo ja, maar het voelt een beetje als een groentepakket.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...
Bloemkool, wiflof, tomaten, kiwi's en paprikamix. Ik ben benieuwd of er nou echt mensen naar huis gaan met 4 bloemkolen of kilo's tomaten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...
Alleen jammer dat die saus met die (meestal) waterige tomaten nergens naar zal smakenquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
kilo's tomaten kan ik nog begrijpen als je er meteen een shitload een pastasaus van maakt
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Alleen jammer dat die saus met die (meestal) waterige tomaten nergens naar zal smaken.
dit dus... maar de vriezer moet LEEG en niet voller (ontdooitijdquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.![]()
Ik vind het trouwens nog wel meevallen met dat waterige als je ze met schil en al lang genoeg kookt.
Dikt meestal wel aardig in als je geduld hebt (wat overigens niet mijn sterkste kant is, behalve bij het maken van tomatensoep en -saus).
En allemaal hetzelfde pochet om te matchen? Of allemaal hetzelfde giletje onder het jasje, wat je ook veel bij studentenbesturen ziet? Het is gewoon zo zonde dat jij je niet lekker in je outfit voelt, terwijl jij je juist "opgeofferd" hebt omdat de secretaris geen rok wilde. Dan mag zij ook een beetje meedenken over hoe het voor jou ook leuk kan worden! Jij bent niet zo van de hoge hakken hč? Want die maken elke lompe outfit meteen een stuk eleganter..quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
@ merel: ja.. stropdas moet.. maar als ik nog een keer sjaaltjes in dezelfde kleur tegenkom ga ik daarop over stappen (en de secretaris hopelijk ook) want dat MOET leuker staan. De stropdas is nu wat ons doet 'matchen' zeg maar als bestuur zijnde..
ik heb leuke schoenen met een hakje (beetje oubollig, dat wel) en ik ga zeker op zoek naar een sjaaltje. giletjes enzo zijn geen optie (meer), aangezien wij ook 'gewoon' een pak van de WE hebben enzo.. allemaal niet zo fancy als bij de balliger verenigingen zeg maar..quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:07 schreef Merel het volgende:
[..]
En allemaal hetzelfde pochet om te matchen? Of allemaal hetzelfde giletje onder het jasje, wat je ook veel bij studentenbesturen ziet? Het is gewoon zo zonde dat jij je niet lekker in je outfit voelt, terwijl jij je juist "opgeofferd" hebt omdat de secretaris geen rok wilde. Dan mag zij ook een beetje meedenken over hoe het voor jou ook leuk kan worden! Jij bent niet zo van de hoge hakken hč? Want die maken elke lompe outfit meteen een stuk eleganter..
Net geluncht met een broodje kroket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |