abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72543741
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bah, wat vervelend.
Hoe kan dat nu mislukken? Implantaat toch? Dan is het toch gewoon een kwestie van erop klikken?
Wanneer gaan ze het fixen?
lijm.. en ik ga nu even bellen, hopelijk kan ik vrijdag terecht..
Ja doei.
pi_72543876
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
lijm.. en ik ga nu even bellen, hopelijk kan ik vrijdag terecht..
Vreemd dat het lijmen mislukt is, dat lijkt me toch echt de schuld van de tandarts of -technieker.
Je mag dus wel verwachten dat er tijd voor je gemaakt wordt.
pi_72543900
bah, ik ben ingehaald door de tourneetyfus. enorm dikke keel, rillerig, wiebelig...maar niet echt koortsdus ik sleep me zo maar naar kantoor...
Kwak
pi_72543941
Welke tand mis je, Mo? Ik moet er niet aan denken om weer met gaten rond te lopen. . Ik hoop dat 't snel opgelost is!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72544030
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vreemd dat het lijmen mislukt is, dat lijkt me toch echt de schuld van de tandarts of -technieker.
Je mag dus wel verwachten dat er tijd voor je gemaakt wordt.
\
mag maandagochtend komen om 11 uur. Bij dezelfde tandarts, dus hopelijk gaat hij er dan weer in. Helaas is er alleen wat afgebroken dit keer dus ik vrees dat er een nieuwe gemaakt moet worden ofzo kost veel geld
Ja doei.
pi_72544116
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Welke tand mis je, Mo? Ik moet er niet aan denken om weer met gaten rond te lopen. . Ik hoop dat 't snel opgelost is!
mijn hoektanten lagen ergens onderin m'n kaak een hebben ze kunnen redden. maar de ander niet dus daar zit nu een kunsttand en da's mooi kut
Ja doei.
pi_72544127
oei ik een Enya Playlist gevonden op Youtube, zitten er foute Xena filmpjes onder
Ja doei.
pi_72544144
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:57 schreef motorbloempje het volgende:
mag maandagochtend komen om 11 uur. Bij dezelfde tandarts, dus hopelijk gaat hij er dan weer in. Helaas is er alleen wat afgebroken dit keer dus ik vrees dat er een nieuwe gemaakt moet worden ofzo kost veel geld
Als het om veel geld gaat, zou ik als ik jou was het NMT bellen om te vragen of jij voor die kosten moet opdraaien of dat het de verantwoordelijkheid van de tandarts is.

Edit: je moet dan hier zijn: Tandheelkundig Informatie Punt (TIP, tel: 0900 20 25 012, ¤ 0,15 per minuut).
pi_72544208
daar ben ik al eens langsgefietst omdat mn prothese schoongemaakt moest worden maar ik ga eerst maandag maar eens luisteren wat die man te zeggen heeft
Ja doei.
pi_72544584
lijstjestijd!

o-boterham met rauwe ham
t- boterham met kip
l- 2 boterhammen met kip en wortelen
t-uitjes en augurkjes
d- kapucijners met magere spekblokjes (240 kcal meer ham dan spek),komkommer
t- perenwaterijsje

jum!!
Kwak
pi_72544965
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:35 schreef Laureline het volgende:
Ach Mo, die dames zijn dan weer onder de indruk van jouw slanke heupen

En ik 'weet' Bob ook nog, omdat ik toen dacht dat Bob 1. een man 2. een Twin Peaksfan was. Nu is die foto wel een beetje Audrey Horne, dus ik had toch ergens gelijk.
Ah, ja! En ik weet nog dat ik de vorige keer ook al moest bekennen dat ik Twin Peaks niet eens ken.

En thnx voor alle succes wensers.

Oké, lijstje:
O: Twee knäckebrödjes met kaas + een gekookt eitje
T: Espresso + Appel
L: 3 knäckebrödjes met kaas
T: Peer
D: Iets met krieltjes en in de schil?

En stom van de tand MotorBloempje, lijkt me vervelend dat je nu een week met een gat moet rond lopen.
Ik heb mijn tandarts trouwens al jaren niet meer betaald, maar ze sturen gewoon geen rekeningen, ondanks dat ik het elke keer meld. Dan moeten ze het ook maar zelf weten.
pi_72545433
Misschien kun je kiezen voor ander beleg, Bob? In kaas zit eigenlijk niks waar je wat aan hebt, geloof ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72545585
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:26 schreef kwakz0r het volgende:
d- kapucijners met magere spekblokjes (240 kcal meer ham dan spek),komkommer
Daar heb ik dus al 3 dagen trek in, maar ik heb al eten en ik ben blut

En trouwens hoi Bob! Schattige username voor een meisje
pi_72545602
en welkom Bob overigens!

gelukkig is het gat in mn onderkaak, dus als ik een beetje voorzichtig doe met lachen valt het allemaal wel mee
Ja doei.
pi_72545698
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Misschien kun je kiezen voor ander beleg, Bob? In kaas zit eigenlijk niks waar je wat aan hebt, geloof ik.
Ik weet het, maar kaas is echt het enige beleg wat ik lekker vind. Ik hou niet van zoet, eet geen vlees en alles wat je smeert vind ik vies. Oh wacht, ei, dat vind ik wel lekker!
Voor vandaag heb ik mijn eten al gemaakt, maar morgen probeer ik dan wel een gekookt eitje voor op m'n knäckebröd mee te nemen!
pi_72545699
Dubbel.
pi_72545763
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
en welkom Bob overigens!

gelukkig is het gat in mn onderkaak, dus als ik een beetje voorzichtig doe met lachen valt het allemaal wel mee
Maar qua eten? Of is het niet echt een "gat" waar van alles in blijft zitten?

Ik ken het pakken probleem trouwens, ik heb brede schouders, geen taille en smalle heupen en dan zie je er in pak alles behalve sexy uit.
pi_72545822
mijn celebration-size-snickers heb ik goed weg kunnen krijgen net
Ja doei.
pi_72545848
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:20 schreef Bob. het volgende:

[..]
Ik ken het pakken probleem trouwens, ik heb brede schouders, geen taille en smalle heupen en dan zie je er in pak alles behalve sexy uit.
idem hier met de brede schouders...
ach, het is een feit... had ik maar niet moeten zwemmen gok ik zo
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 8 september 2009 @ 11:32:09 #220
70532 loveli
N
pi_72546096
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idem hier met de brede schouders...
ach, het is een feit... had ik maar niet moeten zwemmen gok ik zo
Hier ook schouders, 2 maten groter dan heupen. Heeft denk ik meer met aanleg te maken dan met sport, aangezien m'n moeder, haar zus, mijn zus en m'n nicht precies hetzelfde hebben.
crap in = crap out
pi_72546252
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:18 schreef Bob. het volgende:
Ik weet het, maar kaas is echt het enige beleg wat ik lekker vind. Ik hou niet van zoet, eet geen vlees en alles wat je smeert vind ik vies. Oh wacht, ei, dat vind ik wel lekker!
Voor vandaag heb ik mijn eten al gemaakt, maar morgen probeer ik dan wel een gekookt eitje voor op m'n knäckebröd mee te nemen!
Mogelijke andere opties voor broodbeleg:
* sla en tomaat
* schijfjes radijs met een scheut maggi
* avocado (verkleurt wel snel)
* geroosterde paprika
* mozarella met pesto
* vegavlees
* omelet
* gebakken champs

Of je geniet van 1 knackebrodje met kaas en vervangt de rest door salades.
Daar mag je heus wel light mozarella of turkse kaas doorheen gooien.
Soep is ook een prima keuze, vooral zelfgemaakte of soep-uit-zak van unox.
Of kliekjes van de vorige dag. Lekker koude nasi.

Vind je echt alles wat gesmeerd moet worden vies?
Ook houmous, vegaspread en eiersalade?
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:52:09 #222
331 Merel
Be here now.
pi_72546589
Ik hou van mijn zorgverzekering Ze betalen supersnel en vergoeden bijna alles. En als ze iets niet vergoeden krijg je een uitgebreide brief waarin staat waarom niet en wat je moet doen om de volgende keer wel voor vergoeding in aanmerking te komen. Echt heel fijn dat ze dat soort dingen zo goed regelen!

Wat balen van je tand MoBlo! Is het heel erg zichtbaar? Ik heb nog steeds een melkhoektand, ben als de dood dat die ooit nog gaat wisselen en dat ik met een gat in m'n mond loop totdat de grotemensentand doorkomt. En hoewel ik enorm blij ben met mijn tandarts zie ik 'm toch liever zo min mogelijk

Ik vind pakken voor vrouwen eigenlijk meestal niet zo mooi. Het kan wel heel stijlvol staan, maar meestal is het zo saai! Ik draag veel liever een nette broek en een jasje die niet precies bij elkaar horen. Dan ben je al minder één bonk van dezelfde kleur. Maar MoBlo, moet die stropdas echt perse? Want het oogt inderdaad al heel anders als je blouse een open kraag heeft. En goede schoenen onder je pak zijn ook erg belangrijk!

Ik post hier trouwens bijna geen lijstjes, omdat ze toch elke dag hetzelfde zijn. Ontbijt en lunch zijn elke dag gelijk, en avondeten is gewoon gezond. Ik snack ook bijna niet. Moet alleen echt weer gaan sporten, dat is de enige manier om weer af te gaan vallen ben ik bang. Maar dat komt na m'n vakantie wel weer
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72546599
Ook een lijstje!

O: activia kers
T: banaan
T: 2 plakjes ontbijtkoek
L: 2 boterhammen met ? misschien een gekookt ei, beker optimel
T: appel
S: hardlopen
D: gekookte aardappels, tartaartje, sperziebonen, appelmoes
pi_72546732
Lijstje, daarna ga ik bijlezen!

O: 2x geroosterd brood met leverworst (laat)
L: 2 bakjes Activia (1 light, 1 met vezels)
T: cup-a-soup
D: weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen maar in elk geval iets met veel groente
T: druiven, wijntje/biertje

Ze hebben nu van die papieren zakken bij AH waarmee je 50% korting krijgt op groente en fruit, dus ik ga straks eens flink inslaan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72546741
@ merel: ja.. stropdas moet.. maar als ik nog een keer sjaaltjes in dezelfde kleur tegenkom ga ik daarop over stappen (en de secretaris hopelijk ook) want dat MOET leuker staan. De stropdas is nu wat ons doet 'matchen' zeg maar als bestuur zijnde..

ik zal thuis wel even een foto van 'de tand' maken.. nou ja.. wat er dus niet meer zit
Ja doei.
pi_72546768
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Lijstje, daarna ga ik bijlezen!

O: 2x geroosterd brood met leverworst (laat)
L: 2 bakjes Activia (1 light, 1 met vezels)
T: cup-a-soup
D: weet ik nog niet, moet nog boodschappen doen maar in elk geval iets met veel groente
T: druiven, wijntje/biertje

Ze hebben nu van die papieren zakken bij AH waarmee je 50% korting krijgt op groente en fruit, dus ik ga straks eens flink inslaan.
helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...
Kwak
pi_72546808
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:52 schreef Ek-Mei het volgende:
T: 2 plakjes ontbijtkoek
Twee nog wel.
Je weet dat dat zinloze suiker is?

MoBlo, kunnen de dames niet een sjaaltje in dezelfde kleur als de strops doen?
Ziet er al wat vrouwelijker uit imho.

Spuit elf.
pi_72546860
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Twee nog wel.
Je weet dat dat zinloze suiker is?

MoBlo, kunnen de dames niet een sjaaltje in dezelfde kleur als de strops doen?
Ziet er al wat vrouwelijker uit imho.
Ja ik weet het, het moet op en ik had weinig anders
pi_72546915
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja ik weet het, het moet op en ik had weinig anders
Je zit zo wel hoog in de (snelle) koolhydraten vandaag.
Heb je dan geen last van suikerdips of snackaanvallen?
pi_72546966
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

helaas alleen op bepaalde soorten groenten en fruit, toch? eigenlijk zijn het gewoon bonus aanbiedingen want je hoefde ze niet eens in de zak te doen bij onze AH...
Uiteindelijk is dat ook zo ja, maar het voelt een beetje als een groentepakket. Ik ga gewoon alles kopen en dan weet ik meteen wat we deze week eten.
50% korting is trouwens wel meer dan je normaal krijgt.
pi_72546985
wij halen gewoon alle groente bij de lidl
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 8 september 2009 @ 12:10:31 #232
70532 loveli
N
pi_72547029
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:59 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Bloemkool, wiflof, tomaten, kiwi's en paprikamix. Ik ben benieuwd of er nou echt mensen naar huis gaan met 4 bloemkolen of kilo's tomaten.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 8 september 2009 @ 12:11:47 #233
70532 loveli
N
pi_72547055
Volgende week komen o.a. de sinaasappelen en boontjes aan de beurt. Komkommers niet, want dat kon de leverancier niet aan.
crap in = crap out
pi_72547063
kilo's tomaten kan ik nog begrijpen als je er meteen een shitload een pastasaus van maakt
Ja doei.
pi_72547121
Ik heb ook kilo's toms van de AH meegenomen hoor.
Als je elke dag een tomatensalade eet kom je daar wel doorheen.
Vier bloemkolen zou mij wat veel zijn, maar volgens mij is dat voor Uniekhoorn geen probleem.
pi_72547192
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
kilo's tomaten kan ik nog begrijpen als je er meteen een shitload een pastasaus van maakt
Alleen jammer dat die saus met die (meestal) waterige tomaten nergens naar zal smaken .
Wel een goede tip though, even rekening mee houden als ik avondeten moet bedenken voor de komende dagen!

Bij de vomar waren de boontjes trouwens 29 cent per pond, ook best goedkoop!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_72547328
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Alleen jammer dat die saus met die (meestal) waterige tomaten nergens naar zal smaken .
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.

Ik vind het trouwens nog wel meevallen met dat waterige als je ze met schil en al lang genoeg kookt.
Dikt meestal wel aardig in als je geduld hebt (wat overigens niet mijn sterkste kant is, behalve bij het maken van tomatensoep en -saus).

[ Bericht 0% gewijzigd door vergeetmewelletje op 08-09-2009 12:23:42 (dt-fout :@) ]
pi_72547573
Als je de hele week dingen eet die in de aanbieding zijn kom je best aan zo'n zak vol. Een kilo tomaten per week gaat er hier sowieso wel vaak doorheen want er zijn zoveel verschillende gerechten waar die in kunnen, heel handig.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:44:55 #239
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72547884
Hoi,
Gisteren toevallig 2/3 grote bloemkool op

Lijst:
O: sneetje meergranen met gegrilde kipfilet, tomaat en komkommer, gekookt ei, beschuit appelstroop, glas melk
L:2 sneetjes met osseworst
S: verven
S: 2 uur wandelen
T: appel
T: peer
T: bloikje choco
D: duitse biefstuk met roergebakken witlof.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72548282
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.

Ik vind het trouwens nog wel meevallen met dat waterige als je ze met schil en al lang genoeg kookt.
Dikt meestal wel aardig in als je geduld hebt (wat overigens niet mijn sterkste kant is, behalve bij het maken van tomatensoep en -saus).
dit dus... maar de vriezer moet LEEG en niet voller (ontdooitijd ) dus voorlopig maar even geen massaproductie
Ja doei.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:03:09 #241
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72548329
Ik heb bij deze een hekel aan de AH, klote zakken zeg om te bezorgen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:07:44 #242
331 Merel
Be here now.
pi_72548448
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
@ merel: ja.. stropdas moet.. maar als ik nog een keer sjaaltjes in dezelfde kleur tegenkom ga ik daarop over stappen (en de secretaris hopelijk ook) want dat MOET leuker staan. De stropdas is nu wat ons doet 'matchen' zeg maar als bestuur zijnde..
En allemaal hetzelfde pochet om te matchen? Of allemaal hetzelfde giletje onder het jasje, wat je ook veel bij studentenbesturen ziet? Het is gewoon zo zonde dat jij je niet lekker in je outfit voelt, terwijl jij je juist "opgeofferd" hebt omdat de secretaris geen rok wilde. Dan mag zij ook een beetje meedenken over hoe het voor jou ook leuk kan worden! Jij bent niet zo van de hoge hakken hč? Want die maken elke lompe outfit meteen een stuk eleganter..

Net geluncht met een broodje kroket
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72548502
Hebben jullie geen bestuurslint ofzo Moblo? Dan zie je ook gelijk dat jullie bij elkaar horen.
pi_72548655
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:07 schreef Merel het volgende:

[..]

En allemaal hetzelfde pochet om te matchen? Of allemaal hetzelfde giletje onder het jasje, wat je ook veel bij studentenbesturen ziet? Het is gewoon zo zonde dat jij je niet lekker in je outfit voelt, terwijl jij je juist "opgeofferd" hebt omdat de secretaris geen rok wilde. Dan mag zij ook een beetje meedenken over hoe het voor jou ook leuk kan worden! Jij bent niet zo van de hoge hakken hč? Want die maken elke lompe outfit meteen een stuk eleganter..

Net geluncht met een broodje kroket
ik heb leuke schoenen met een hakje (beetje oubollig, dat wel) en ik ga zeker op zoek naar een sjaaltje. giletjes enzo zijn geen optie (meer), aangezien wij ook 'gewoon' een pak van de WE hebben enzo.. allemaal niet zo fancy als bij de balliger verenigingen zeg maar..

Het enige wat ik nog kan doen is op zoek naar een sjaaltje in diezelfde kleur...

ik had voorgesteld om net als vroeger gewoon polo's te laten maken met daarop ' Bestuur 2009 - 2010 ' maar dat wilden ze niet
Ja doei.
pi_72548776
Ik wil inmiddels die foto van MoBlo-in-pak weleens zien.
Misschien valt het best mee.
pi_72548832
zodra we foto's hebben laten maken zal ik er een posten
Ja doei.
pi_72549441
echt die KUTwoningbouw!

Ze zijn bezig met onderhoud van de speeltuin achter mijn huis. Er worden nieuwe hekken geplaatst tussen de huizen/tuinen en de speeltuin. Het oude hek was bij mij achter om een boom heen geplaatst, toen het oude hekl geplaatst werd zat die boom er al en hebben ze een gat gemaakt en het hek eromheen neergezet zeg maar.

nu zijn de oude hekken weg, en hebben ze alle uitstekende delen van tuinmateriaal verwijders, waaronder dus het uitstekende stuk boom.

prima als het om een paar takken gaat, maar het geval wil dat de boom in twee delen groeide, en het deel met een stam van ca. 25 cm dik dat uitstak is nu weg, waardoor ik nu in mn tuin een stam met dikke open wond en een rechtopstaand deel met een stam van maar 15 cm dik heb staan...

dikke kans dat die boom dood gaat, instabiel is (contragewicht bestaand uit meer dan de helft van de kroon is ineens weg) en nu staat dat ding dus in mijn tuin.

Portaal roept dat ik zelf een kapvergunning moet regelen en dat ding weghalen als het doodgaat. ten eerste heb ik gene geld of mogelijkheden om een boom te kappen. ten tweede zijn zij degene die m zo verzwakt hebben.

ik heb gezocht naar kapvergunningen en als je radicvaal snoeit heb je ook al een kapvergunning nodig. geen idee of portaal dat had. zo ja, dan ligt er dus bij hen al een kapvergunning/snoeivergunning voor die boom, en vind ik het niet meer dan billijk als zij nu ze toch bezig zijn de andere kroonhelft ook verwijderen. de stam laten ze voor mijn part maar staan.

maar goed, ik werd net afgeserveerd door portaal en ik moest huilen dus heb maar opgehangen, en degene bij t servicepunt waarmee ik werd doorverbonden (van de gemeente, waar ik de kapvergunning wilde navragen) kreeg ik voicemail van.

gatver ik kan hier zo slecht tegen. vooral dat ik er van ga huilen... dan baal ik zo... dat geeft je meteen zo'n zwakke onderhandlingspositie...
Kwak
pi_72549456
voor een eventuele kapvergunnign heb ik overigens wel weer schriftelijk toestemming nodig.... van portaal
Kwak
pi_72549605
hm... dat is niet netjes...

ik zal eens kijken of ik daarover wat kan vinden in huurdersrechtenmeuk... mijn mams komt zondag langs, dus wellicht kan zij het even voor je nagaan als mijn bronnen uitgeput raken
Ja doei.
pi_72549614
oh, nieuwsflits nummer 2, teruggebeld door de gemeente: Portaal moet een kapvergunning aanvragen, want die zijn eigenaar van de grond. Dit weten ze, en ze doen dat altijd zo.

hoezo kastje/muur.... en ik wil verdorie niet huilen....
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')