Het ontbijt is al voorbij, dat was het slechtste.quote:Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is toch een planning, waarom maak je er dan niet iets fatsoenlijks van?
Beterschap PF.![]()
Veel plezier Conleche!
Zuurkool is heel gezond natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Het ontbijt is al voorbij, dat was het slechtste.
Als avondeten zou ik wel zuurkool kunnen maken, als het met rookworst smaakt moet het met knakworst (die op moet) ook best te eten zijn.Dat is wel redelijk gezond, of niet?
Tja, ik weet dat dat niet gezond is maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. We eten ook weleens gehakt of hamburgers, daar zal vast niet zoveel minder vet in zitten. Ik eet er gewoon niet te veel van, en voor de rest voornamelijk zuurkool en 1 of 2 aardappeltjes. Dan zal het wel meevallen.quote:Op maandag 7 september 2009 12:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zuurkool is heel gezond natuurlijk.![]()
Knakworst lijkt me een minder goede keuze: wiki
Maar misschien moet je even op de verpakking kijken wat er inzit, want de wiki geeft veel minder vet aan dan voedingswaardetabellen.
Vind je het niet zonde om je lijf ermee te belasten? Prioriteiten...quote:Op maandag 7 september 2009 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat dat niet gezond is maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. We eten ook weleens gehakt of hamburgers, daar zal vast niet zoveel minder vet in zitten. Ik eet er gewoon niet te veel van, en voor de rest voornamelijk zuurkool en 1 of 2 aardappeltjes. Dan zal het wel meevallen.
Belasten is wel een groot woord, het is niet alsof we het over drugs hebben ofzo. Bovendien vind ik het gewoon lekker. Je kunt toch niet je hele leven alleen maar het gezondste van het gezondste eten, daar moet m'n lijf maar tegen kunnen hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Vind je het niet zonde om je lijf ermee te belasten? Prioriteiten...
Oh ja, jij was heel goed in het weggooien van halve verpakkingen koekjes.quote:Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef loveli het volgende:
Ik eet vaak genoeg troep en daar geniet ik ook van. Maar dingen eten puur om het niet weg te gooien? Nah.
heb je geen lijstje met woord/teken correspondenties? ik zal morgen op mn werk anders wat van dedingen waarmee ik t heb geleerd inscannen... wij moesten ook phonetische dictees doen enoefenen met transcripties elke week..quote:Op zondag 6 september 2009 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog tips hoe ik die tekens zo snel mogelijk doorkrijg?
Zit bij mijn Longman Pronunciation Dictionary zo'n kaart met al die dingen erbij, en natuurlijk oefeningen, maar ik zou graag zo snel mogelijk de betekenis/klank van alle dingen doorkrijgen zodat ik ze daarna makkelijker kan toepassen(duh!)
dus, oefentips zijn welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb een flinke kater, zo'n rillerige hartkloppingen kater...brrr... maar t feestje gisteren wasprachtig na t laatste concert. heb 2,5uur geslapen wantmoest al vroeg naar stemtherapie, voor t eerst, en dat was heel tof. ennu ben ik eenbeetje stuk...
Kwak
waar moet je oefenen dan? wijhadden daar eenlab voor, methokjes en koptelefoons...maarik deed t altijd gewoon thuis...quote:Op maandag 7 september 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
dank je kwak!
ik zit me nu over mijn schaamte heen te zetten en ben bijna klaar om te gaan oefenen met uitspraakmaar ik durf nog niet zo goed, aangezien er niemand zit te oefenen verder
als er nou meer waren, ok
ah gewoon doen! voordeel:jouw engels issowieso beter danhet chinees vaneerstejaarschineesquote:Op maandag 7 september 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
in het multi media centrum en ja, hokjes, maar alleen afscheidinkjes zeg maar. Heb wel een koptelefoon op numaar ik moet me nog tot spreken zien te zetten...
De meesten zullen zich meer zorgen maken of anderen kunnen horen hoe zij aan het stuntelen zijnquote:Op maandag 7 september 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
Doe nou maar gewoon Mo!
Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat mensen je uitlachen?
Nou en! Doen ze toch niet!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |