abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72514996
hooi!

Terug van een weekendje fietsen in Limburg, was erg leuk! Veel en ongezond gegeten (patat, chips, suikerwafels op de fiets enz) maar ook veel gefietst dus uiteindelijk nog een beetje afgevallen zelfs

Ik moet boodschappen doen, voordat ik kan ontbijten, maar weet nog niet zo goed wat ik vandaag allemaal zal eten/koken, dus tot nu toe zit ik nog thuis
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72515072
Moblo, je hebt nu weer een beetje lekker ritme in je dagelijks leven of niet? in ieder geval weer aan het spinnen geslagen! lekker!

Ik heb trouwens donderdag een sollicitatie gehad voor een baan die ik graag wil hebben en het was een heel fijn gesprek! ben heel benieuwd, weet niet of ze nog meer sollicitanten hebben, ik hoor het pas volgende week donderdag (omdat er iemand een week afwezig is). Spannend dus!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_72515281

Beterschap PF! Wanneer hoor je de uitslag van je brief?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_72515294
Lijstje:

O: Brinta
S: uur Pilates, 45 min kracht, 30 min cardio
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
T: banaan
T: 250 gr magere kwark
D: penne met tomaat, aubergine en ricotta
T: panna cotta met kersen
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72515486
goed bezig CC
pi_72515515
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Het is toch een planning, waarom maak je er dan niet iets fatsoenlijks van?

Beterschap PF.

Veel plezier Conleche!
Het ontbijt is al voorbij, dat was het slechtste.
Als avondeten zou ik wel zuurkool kunnen maken, als het met rookworst smaakt moet het met knakworst (die op moet) ook best te eten zijn. Dat is wel redelijk gezond, of niet?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72515726
ja, ik zit er weer helemaal in! Lekker vroeg opgestaan vandaag, net al mn gemaakte opdrachten uitgeprint en wat uitspraak-meuk geoefend.

Het gaat al best lekker, die phonetische tekens herkennen

blijf ze gewoon elke week een keer opschrijven en herhalen, net zo lang tot ik ze allemaal uit 't hoofd weet. Dus dan moet ik ze tegen de tijd van de herfstvakantie wel weten gok ik zo.

Vorige week heb ik 4 keer gesport, deze week waarschijnlijk 5 keer:

2 keer spinnen, 2 keer fitness en 1 keer tennis hardlopen wilde ik graag ook nog ergens doen, maar daar heb ik gewoon geen tijd meer voor wil ik ook wat rust inbouwen (zowel op sport als me-time gebied).

Zo maar eens naar college en daarna weer hard aan de slag met oefenen. Ze hebben hier computers staan met koptelefoons waar je je uitspraak kunt oefenen en ik moet me nog even over die 'schaamte' heen zetten en het ook daarwerkelijk gaan doen. kan moeilijk wachten tot 's avonds 7 uur wanneer iedereen weg is

Ja doei.
pi_72515772
CC: klinkt goed, je weekend. Spannend van die sollicitatie! Wel fijn dat je er een goed gevoel over hebt, anders had je twee weken de tijd om jezelf op te vreten over wat er anders had gemoeten enzo.

Mooi lijstje DaD!
pi_72515844
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Het ontbijt is al voorbij, dat was het slechtste.
Als avondeten zou ik wel zuurkool kunnen maken, als het met rookworst smaakt moet het met knakworst (die op moet) ook best te eten zijn. Dat is wel redelijk gezond, of niet?
Zuurkool is heel gezond natuurlijk.

Knakworst lijkt me een minder goede keuze: wiki
Maar misschien moet je even op de verpakking kijken wat er inzit, want de wiki geeft veel minder vet aan dan voedingswaardetabellen.
pi_72516011
Dank je, Mini!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72516054
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zuurkool is heel gezond natuurlijk.

Knakworst lijkt me een minder goede keuze: wiki
Maar misschien moet je even op de verpakking kijken wat er inzit, want de wiki geeft veel minder vet aan dan voedingswaardetabellen.
Tja, ik weet dat dat niet gezond is maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. We eten ook weleens gehakt of hamburgers, daar zal vast niet zoveel minder vet in zitten. Ik eet er gewoon niet te veel van, en voor de rest voornamelijk zuurkool en 1 of 2 aardappeltjes. Dan zal het wel meevallen.
  Vis een optie? maandag 7 september 2009 @ 12:49:36 #62
70532 loveli
N
pi_72516213
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:41 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Tja, ik weet dat dat niet gezond is maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. We eten ook weleens gehakt of hamburgers, daar zal vast niet zoveel minder vet in zitten. Ik eet er gewoon niet te veel van, en voor de rest voornamelijk zuurkool en 1 of 2 aardappeltjes. Dan zal het wel meevallen.
Vind je het niet zonde om je lijf ermee te belasten? Prioriteiten...
crap in = crap out
pi_72516299
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Vind je het niet zonde om je lijf ermee te belasten? Prioriteiten...
Belasten is wel een groot woord, het is niet alsof we het over drugs hebben ofzo. Bovendien vind ik het gewoon lekker. Je kunt toch niet je hele leven alleen maar het gezondste van het gezondste eten, daar moet m'n lijf maar tegen kunnen hoor.
  Vis een optie? maandag 7 september 2009 @ 12:58:19 #64
70532 loveli
N
pi_72516425
Ik eet vaak genoeg troep en daar geniet ik ook van. Maar dingen eten puur om het niet weg te gooien? Nah.
crap in = crap out
pi_72516481
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:58 schreef loveli het volgende:
Ik eet vaak genoeg troep en daar geniet ik ook van. Maar dingen eten puur om het niet weg te gooien? Nah.
Oh ja, jij was heel goed in het weggooien van halve verpakkingen koekjes.

Was jij trouwens nog steeds op vakantie?
  Vis een optie? maandag 7 september 2009 @ 13:13:42 #66
70532 loveli
N
pi_72516797
M'n vakantie was rond 20 augustus al afgeloppen, daarna heb ik me dienstbaar gemaakt aan m'n neefjes en nichtjes en andere niet-betalende instanties. Vanaf deze week begint m'n 'normale' routine weer.
crap in = crap out
pi_72516911
Nog gefeliciteerd, P.F., en ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt voor je studie.

Lijstje
O niets
L drie boterhammen met filet américain, kaas, tomaat en sla, stuk watermeloen
T pot thee met klein stukje zelfgemaakte appelcake
D kip enchiladas!

Geen voorbeeldige lijst vandaag, maar wel lekkere dingen. En van lekker eten word je ontspannen en blij en dan val je gemakkelijker af, toch?

Nu ga ik die pot thee zetten en dingen uitzoeken voor mijn tripje Dublin volgende week.
pi_72517727
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:20 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog tips hoe ik die tekens zo snel mogelijk doorkrijg?
Zit bij mijn Longman Pronunciation Dictionary zo'n kaart met al die dingen erbij, en natuurlijk oefeningen, maar ik zou graag zo snel mogelijk de betekenis/klank van alle dingen doorkrijgen zodat ik ze daarna makkelijker kan toepassen (duh!)

dus, oefentips zijn welkom
heb je geen lijstje met woord/teken correspondenties? ik zal morgen op mn werk anders wat van dedingen waarmee ik t heb geleerd inscannen... wij moesten ook phonetische dictees doen enoefenen met transcripties elke week..
Kwak
pi_72517825
ola trouwens. ben semi bijgelezen, en alles wat ik nu zeg voelt als mosterd na de maaltijd, maar ik doe t lekker gewoon

nog gefeliciteerdPF, en beterschap!
voor de vlinders van merel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb een flinke kater, zo'n rillerige hartkloppingen kater...brrr... maar t feestje gisteren wasprachtig na t laatste concert. heb 2,5uur geslapen wantmoest al vroeg naar stemtherapie, voor t eerst, en dat was heel tof. ennu ben ik eenbeetje stuk...
Kwak
pi_72518198
dank je kwak!

ik zit me nu over mijn schaamte heen te zetten en ben bijna klaar om te gaan oefenen met uitspraak maar ik durf nog niet zo goed, aangezien er niemand zit te oefenen verder als er nou meer waren, ok
Ja doei.
pi_72518290
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
dank je kwak!

ik zit me nu over mijn schaamte heen te zetten en ben bijna klaar om te gaan oefenen met uitspraak maar ik durf nog niet zo goed, aangezien er niemand zit te oefenen verder als er nou meer waren, ok
waar moet je oefenen dan? wijhadden daar eenlab voor, methokjes en koptelefoons...maarik deed t altijd gewoon thuis...
Kwak
pi_72518373
in het multi media centrum en ja, hokjes, maar alleen afscheidinkjes zeg maar. Heb wel een koptelefoon op nu maar ik moet me nog tot spreken zien te zetten...
Ja doei.
pi_72518477
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
in het multi media centrum en ja, hokjes, maar alleen afscheidinkjes zeg maar. Heb wel een koptelefoon op nu maar ik moet me nog tot spreken zien te zetten...
ah gewoon doen! voordeel:jouw engels issowieso beter danhet chinees vaneerstejaarschinees oh wacht...diehebje niet in nijmegen
Kwak
pi_72518497
Doe nou maar gewoon Mo !

Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat mensen je uitlachen?

Nou en ! Doen ze toch niet!!
  Vis een optie? maandag 7 september 2009 @ 14:29:05 #75
70532 loveli
N
pi_72518557
quote:
Op maandag 7 september 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
Doe nou maar gewoon Mo !

Wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat mensen je uitlachen?

Nou en ! Doen ze toch niet!!
De meesten zullen zich meer zorgen maken of anderen kunnen horen hoe zij aan het stuntelen zijn
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')