helaas, dat hebben ze niet toegegeven, dat is mijn simpele lezing van de regel dat ook radicale snoei bij bomen met een stam dikker dan 10 cm. moet worden vergund....quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Vervelende dingen zijn dat, Kwak... Ik zou ook gaan janken als ze gewoon niet willen luisteren. Je laatste post klinkt alweer wat positiever, ik hoop dat je het gewoon geregeld krijgt. Ze hebben nu tenminste toegegeven dat zij die vergunning al (moeten) hebben, dan kunnen zij net zo goed de rest ook weghalen.
Mmm, ik ontvel ze altijd eerst. Misschien de volgende keer niet meer doen. De eerste optie klinkt overigens ook erg lekker!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wel als je ze doormidden snijdt, bestrooit met een beetje suiker, zout en italiaanse kruiden en ze een uur of wat laat drogen in de oven.![]()
Ik vind het trouwens nog wel meevallen met dat waterige als je ze met schil en al lang genoeg kookt.
Dikt meestal wel aardig in als je geduld hebt (wat overigens niet mijn sterkste kant is, behalve bij het maken van tomatensoep en -saus).
Bij wie zit jij dan?quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:52 schreef Merel het volgende:
Ik hou van mijn zorgverzekeringZe betalen supersnel en vergoeden bijna alles. En als ze iets niet vergoeden krijg je een uitgebreide brief
Ik vind pakken voor vrouwen eigenlijk meestal niet zo mooi. Het kan wel heel stijlvol staan, maar meestal is het zo saai!
Gebakken/geroosterde champignons en paprika zijn wel een goed idee ja!quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Mogelijke andere opties voor broodbeleg:
* sla en tomaat
* schijfjes radijs met een scheut maggi
* avocado (verkleurt wel snel)
* geroosterde paprika
* mozarella met pesto
* vegavlees
* omelet
* gebakken champs
Of je geniet van 1 knackebrodje met kaas en vervangt de rest door salades.
Daar mag je heus wel light mozarella of turkse kaas doorheen gooien.![]()
Soep is ook een prima keuze, vooral zelfgemaakte of soep-uit-zak van unox.
Of kliekjes van de vorige dag. Lekker koude nasi.![]()
Vind je echt alles wat gesmeerd moet worden vies?
Ook houmous, vegaspread en eiersalade?
Dat!quote:
nee, het is hun grond, dus hun boom... maar t komt nu vast goed. er is een man geweest, en de hovenier gaat de foto's bekijken, en als er gevaar is voor verzakking of afsterven/omwaaien dan wordt ie gekapt, maar dat kan een paar maanden duren. zo niet, dan heb ik nu gewoon een erg lelijke boom vol luis, ipv een medium lelijke boom vol luis in de tuin staanquote:Op dinsdag 8 september 2009 16:51 schreef P.F het volgende:
Wat naar kwak, maar het was toch jouw boom? Dan mag dat toch sowieso niet zomaar?
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:18 schreef P.F het volgende:
Mijn tweede keuze was bedrijfseconomie
Dus ik dacht, aangezien ik geen colleges bij mijn "huidige" opleiding mag volgen,
laat ik daar eens kijken.
Pff... Een klas vol met TUIG!
Ik hoop nu nog 1000 keer meer dat ik weer terug mag
Oh stoer!quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
En P.F, hoe ging je sollicitatie?
P.F: ja wel goed hoor, ik begin morgen
Uhm.... Ik kon zelf maximaal 15 uur, maar ze wilden het liefst 40 of zoquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh stoer!Hoeveel uur per week ga je daar werken?
Zometeen weer trainen, ga 2 uur proberen. Maar eerst huiswerk afmaken. Goed bezig trouwens Moblo! Klinkt alsof je bij Engels prima op je plek zit!
Kwak, ga lekker relaxen en liggen, van doorrennen word je niet sneller gezond.
Het was wel makkelijk tot nu toe... Maar die mensenquote:Op dinsdag 8 september 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.
Vallen accountants daar ook onder?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Economen zijn ook nooit leuk (behalve ik dan) en bedrijfskundigen vind ik nog erger, dus die combi kan nooit veel goeds voort brengen.
Daar ken ik er verder maar een van, en dat is een snoesje, dus ik denk dat jullie tot een andere categorie behoren.quote:
Whehe het was maar een grapje, maar wel een leuke reactiequote:Op dinsdag 8 september 2009 18:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar ken ik er verder maar een van, en dat is een snoesje, dus ik denk dat jullie tot een andere categorie behoren.
Sterkte voor alle hoofdpijn-narigheden trouwens.
Gefeli! Moet je dan ook in pak op je werk verschijnen of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:13 schreef P.F het volgende:
En P.F, hoe ging je sollicitatie?
P.F: ja wel goed hoor, ik begin morgen
Nee niemand was in pak! Maar ik dacht, ik kan maar beter een goede eerste indruk makenquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja DWDD is er weer. MetMathijs
![]()
[..]
Gefeli! Moet je dan ook in pak op je werk verschijnen of valt dat wel mee?
Ja! Geen gekkigheid., wij letten er thuis goed op. Zeker met een kleintje! Het probleem is dus echt snoepen en te weinig beweging.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Frankey! Succes met het behalen van je doelenEet je afgezien van de snacks wel gezond?
Daar gaan wij niet over, stuur Troel even een PM en dan regelt zij het voor jequote:Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef TheFrankey het volgende:
Ik meld mij hier even. Ik heb hier niet eerder gepost.
Ik weeg nu 95 kilo en ben 1.84 groot. Dat betekend dus een BMI van 28.1. Mijn doel is om 10 kilo af te vallen.
Ik zal even de redens opsommen waarom ik te zwaar ben
- Chips, nootjes is lekker. Ook op maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag
- Bovenstaand geld ook voor de middag op het werk
- Te weinig beweging
- Biertjes drinken is ook lekker.... Niet elke dag, maar vanaf donderdag vaak al wel een flesje wat zich uitbreid naar 3 op vrijdag en 5 op zaterdag. Zondag weer koest.
Ik ben het nu echt zat dat kleren niet leuk zitten en gewoon te zwaar ben. Zeg maar dik.
De volgende maatregelen zijn sinds maandag in werking:
- Chips blijft lekker, maar dat eten we de komende weken gewoon niet.
- Meer bewegen. Ik tennis nu 1x in de week maar om dit te verbeteren heb ik mij opgeven voor een toernooi. En als mijn maatje wil, ook eens wat vaker tennissen.
Streefgewicht is uiteindelijk zon 82 kilo, maar laten we er eerst eens 10 vanaf halen. Rond kerst moet dit doel bereikt zijn.,
Mag ik ook in het lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |