quote:Op zondag 6 september 2009 23:03 schreef Merel het volgende:
Wat is het stil hier!
En in het kader van oversharen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puik
Ja doei.
WTFquote:Op maandag 7 september 2009 07:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Waarom droom je altijd zo raar als je na de wekker nog even in slaap sukkelt? Dat je ziet dat je maar drie minuutjes hebt geslapen maar je toch een verhaal herinnert over het Nederlands elftal dat in een donkere gymzaal tegen Rusland moest voetballen, een goulashreclame en m'n lief die alles moest filmen maar z'n camera zat steeds vol met pasta.
.
quote:Op maandag 7 september 2009 07:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Gmoggel*gaap*.
Waarom droom je altijd zo raar als je na de wekker nog even in slaap sukkelt? Dat je ziet dat je maar drie minuutjes hebt geslapen maar je toch een verhaal herinnert over het Nederlands elftal dat in een donkere gymzaal tegen Rusland moest voetballen, een goulashreclame en m'n lief die alles moest filmen maar z'n camera zat steeds vol met pasta.
Je plaatje doet het niet, maar de link wel en dat is idd wel een lekker dingquote:Op maandag 7 september 2009 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
The Hangover is echt een hilarische film!.
En deze meneer was ook niet onaangenaam om naar te kijken..
[ afbeelding ]
Meen je dat nou? Ik vond 'm echt supergrappig!quote:Op maandag 7 september 2009 08:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet, maar de link wel en dat is idd wel een lekker ding. Maar ik vond de film zelf echt drie keer niks
.
Wow! Jij krijgt je vitamine C wel binnen vandaag! Wat veel groenten!quote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee gekookt ei, bak biologische vanilleyoghurt
S: anderhalf uur sporten
T: yoghurtdrink
T: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
T: handje noten
D: tortilla's met bonenprut
Planning voor vandaag:
O: tomatensalade met mozarella en zwarte olijven
L: ijsbergsla met augurk en tomaat
T: paprika met turkse geitenkaas en gemalen chili
T: pikante tomatensoep-uit-zak
D: vegading met groente
*jaloers*quote:Op maandag 7 september 2009 11:26 schreef conleche het volgende:Even een weekje naar Frankrijk, paspoort en laptop ophalen en als ik er dan toch ben een beetje op het strand hangen!!
Het is toch een planning, waarom maak je er dan niet iets fatsoenlijks van?quote:Op maandag 7 september 2009 11:56 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn lijstje is echt bagger vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |