Dat is het lekkere aan dit programma he, lekker gefrustreerd uithalen naar mensen die iets he-le-maal niet begrepen hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.
Mijn bloeddruk gaat altijd een paar punten omhoog als ik dit programma op TV voorbij zie komen. Wij zijn met zijn tweeen en werken allebei full-time, we betalen al onze rekeningen op tijd van ons eigen verdiende geld en en dan komen er dit soort mensen voorbij die volgestopt worden met subsidie (900 euro per maand netto?) die zich even 46000 in de schulden werken en alle hulp toegestopt krijgen en op TV een zielig verhaaltje houden over hoe zielig ze wel niet zijn. Zolang ze niet inzien dat het HUN EIGEN SCHULD is, is elke hulp weggegooid geld.
Sorry, moest even tieren....
Tuurlijk is het programma 99% amusement en 1% het helpen voor de personen in nood.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is het lekkere aan dit programma he, lekker gefrustreerd uithalen naar mensen die iets he-le-maal niet begrepen hebben
En ik snap ook niet hoe sommige mensen het voor zichzelf kunnen verkroppen dat ze thuis nutteloos zitten te wezen, zichzelf in de schulden draaien en dan nog durven zeiken "dat ze niet bij de kinderen weg willen". Nee, met 2200 sms-jes in de maand via 4 telefoons zal dat kind veel aan dr gehad hebben
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Snapcount2 het volgende:
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.
Mijn bloeddruk gaat altijd een paar punten omhoog als ik dit programma op TV voorbij zie komen. Wij zijn met zijn tweeen en werken allebei full-time, we betalen al onze rekeningen op tijd van ons eigen verdiende geld en en dan komen er dit soort mensen voorbij die volgestopt worden met subsidie (900 euro per maand netto?) die zich even 46000 in de schulden werken en alle hulp toegestopt krijgen en op TV een zielig verhaaltje houden over hoe zielig ze wel niet zijn. Zolang ze niet inzien dat het HUN EIGEN SCHULD is, is elke hulp weggegooid geld.
Sorry, moest even tieren....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk! Ik denk er net zo over
![]()
Daarom kijk ik het programma ook niet meer, ik zit me continu te ergeren, en daar kijk ik niet voor![]()
Waar je al niet naar uit kan kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
Ik heb in ieder geval een idee, het oordeel zal na de uitzending wel komen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Waar je al niet naar uit kan kijken
En nu oordeel je al terwijl je alleen nog maar 2 minuten hebt gezien
ervaring met dit soort programma'squote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Waar je al niet naar uit kan kijken
15 seconden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef THEFXR het volgende:
De stand is, geloof ik 10 vrouwen en 1 man, waardoor men in de schulden is gekomen
Teveel vertrouwen in de vrouwen en dan zie je wat er van komt, de meeste zijn dus niet te vertrouwen met geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienMaar ik vind je bent toch met zijn tweeen mischien zie ik dat verkeerd
Ben je dan ook niet beide verantwoordelijk
Of lopen al die mannen met oogkleppen voor en kijken ze nooit naar hun afschriften
quote:
quote:
Jij zit in aflevering 4 ofzo?quote:
Hoeveel schuld heb je zelf?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienMaar ik vind je bent toch met zijn tweeen mischien zie ik dat verkeerd
Ben je dan ook niet beide verantwoordelijk
Of lopen al die mannen met oogkleppen voor en kijken ze nooit naar hun afschriften
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Teveel vertrouwen in de vrouwen en dan zie je wat er van komt, de meeste zijn dus niet te vertrouwen met geld.
Heerlijk hoe er gehapt wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.
Emancipatie gone badquote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Even gekeken naar afevering 1. vrouwke krijgt in haar eentje nogal de schuld, en ze heeft ook merendeel schuld, maar vraag mij af.. die motor.. die tattoeages kosten ook grof gelf, waarom werd daar niets in het programma over egzegd ?
misschien was die van iemand anders?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?
Ja ja zo kan ik het ook omdat het iets van een man is is het nu opeens van iemand andersquote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Het leek me weer zo'n " Ik heb veel meegemaakt dus ik ben zielig trut"quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
waarom staat hij dan achter hun hekje in hun voortuin?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Worden ze anders geslagen ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
En dat dus. Het zijn ook allemaal van die watjes....quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden ze anders geslagen ofzo?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.
Reken maar dat die gasten dat zeggen, maar je weet toch vrouwen luisteren nooit en kunnen geen "nee" accepteren. Vervolgens gaan ze dreigen met weggaan/scheiding.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lieg je dat!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Geen schuld hoor geen dubbeltje
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Snapcount2 het volgende:
Jezus, er kwam daar 2750 euro per maand binnen en er ging 3400 per maand uit. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:23 schreef draaijer het volgende:
Ze krijgen daarnaast Euro 1.800 aan subsidies!?! WTF
2750 netto is royaal boven modaal.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Verder is 2750 netto een modaal salaris waar je ook weer niet alles van kan kopen (uitgaande van een gezin).
[..]
2750 euro netto is ruim boven modaal hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoor![]()
Verder is 2750 netto een modaal salaris waar je ook weer niet alles van kan kopen (uitgaande van een gezin).
Ik heb het hier al tig keer gezegd maar goed.. nog een keer: dat gaat om subsidie voor kinderopvang. Die is gloeiend duur en wordt voor/bij lage inkomens voor zo'n 80 á 90% vergoed.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?
Bedoelde ze niet kinderbijslag?
Ik verdien boven modaal en krijg nog 75% vergoed. Maar dat geld wordt gebruikt voor kinderopvang, dus prima in mijn ogen, ik ben er zelf ook blij mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Dromer het volgende:
Ik heb het hier al tig keer gezegd maar goed.. nog een keer: dat gaat om subsidie voor kinderopvang. Die is gloeiend duur en wordt voor/bij lage inkomens voor zo'n 80 á 90% vergoed.
Bij die vaste lasten zit waarschijnlijk ook al een groot deel schuldaflossing. Alleen kwamen ze elke maand tekort waardoor het niet opschoot met aflossen, nu houden ze over en groeit de schuld niet meer. Daarnaast kunnen ze nu nog 200 euro extra aflossen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:04 schreef Flying_Phoenix het volgende:
ik miste de aansluiting met die schuldaflossing eigenlijk.... uiteindelijk hielden ze 200 euro per maand over om af te lossen op een schuld van 40.000.
Daarmee weet Annemarie die schuld in 4 jaar af te lossen..... .dus 12*200 =2400 * 4 = 9600....? Ik wil Annemarie eigenlijk ook wel even naar mijn financieen laten kijken want die kan wat niemand anders voor elkaar krijgt! 40.000 schuld aflossen met 9600 ....
Ik vroeg me ook al af hoe dat zat, maar dat betekent dus dat ze sowieso al meer dan 600,- afbetalen elke maand?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij die vaste lasten zit waarschijnlijk ook al een groot deel schuldaflossing. Alleen kwamen ze elke maand tekort waardoor het niet opschoot met aflossen, nu houden ze over en groeit de schuld niet meer. Daarnaast kunnen ze nu nog 200 euro extra aflossen.
dat dacht ik dus ook... en dan zou de schuld toch sowieso al moeten slinken. heb t gevoel dat ik wat over het hoofd zie of dat er erg optimistisch over de aflostermijn wordt gedacht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:05 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe dat zat, maar dat betekent dus dat ze sowieso al meer dan 600,- afbetalen elke maand?
In de berekende vaste lasten wordt altijd de normale aflossing meegenomen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef sas_andrea het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook... en dan zou de schuld toch sowieso al moeten slinken. heb t gevoel dat ik wat over het hoofd zie of dat er erg optimistisch over de aflostermijn wordt gedacht.
Misschien is Willy wel dood...quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:52 schreef MikeyMo het volgende:
Maar idd, de ene keer wordt er enkel gekeken naar wat waar er op bezuinigd kan worden terwijl bij anderen de halve inboedel op marktplaats wordt gezet
Dat klinkt al veelbelovend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef sas_andrea het volgende:
aflevering van volgende week lijkt me nu al wat. madame moet meer gaan werken, maar dan zien haar kinderen haar nog minder en dat kan ze ze niet aan doen...
En nu ziet ze ze te weinig omdat de oppas voor ze zorgt terwijl ze zelf bij de schoonheidsalon zit ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef sas_andrea het volgende:
aflevering van volgende week lijkt me nu al wat. madame moet meer gaan werken, maar dan zien haar kinderen haar nog minder en dat kan ze ze niet aan doen...
Nou ja, ik kon me haar reactie nog wel een beetje voorstellen. Die vent was gewoon een enorm egoïstische lullo die kennelijk ook nog heel bewust dingen voor haar had achtergehouden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:15 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb hem gezien en vond hem ook wat slapjes inderdaad. Ik kan me voorstellen dat de dood van je kind even alles op zijn kop zet, maar om dan jaren later nog steeds een vermogen aan kleding uit te geven voor je andere kind.....
En die vent zag er inderdaad wel een beetje uit als een verbouwde vrouw moet ik zeggen. En dat gejank over dat bibliotheekbaantje terwijl ze gewoon geld nodig hebben om uit de shit te komen....
Ik vond het niet zozeer een egoïstische lullo, meer een enorme slapjanus. Z'n vrouw had zelfs meer ballen dan hij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon me haar reactie nog wel een beetje voorstellen. Die vent was gewoon een enorm egoïstische lullo die kennelijk ook nog heel bewust dingen voor haar had achtergehouden.
Dat wel jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou ja, ik kon me haar reactie nog wel een beetje voorstellen. Die vent was gewoon een enorm egoïstische lullo die kennelijk ook nog heel bewust dingen voor haar had achtergehouden.
Volgens mij zijn die kerels in dit soort shows over het algemeen van die slappe sulletjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:15 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik vond het niet zozeer een egoïstische lullo, meer een enorme slapjanus. Z'n vrouw had zelfs meer ballen dan hij.
Was er niet een keer een aflevering van een man die van niks wist en toen biechtte zijn vrouw alles op?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef karr-1 het volgende:
Volgens mij zijn die kerels in dit soort shows over het algemeen van die slappe sulletjes
Vast welquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:31 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Was er niet een keer een aflevering van een man die van niks wist en toen biechtte zijn vrouw alles op?
Dat vind ik zo laag he. En wel meer deelnemers aan dat programma doen dat zo, Beetje indirect de kinderen de schuld geven van de geldproblemen ook nog. Wat een teringhoer ben je dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat dramatische gebeuren over het kind:
"Ik heb alles voor mijn kind over."
"Mijn kind verdient dit niet."
"De kleine vind het zo lekker."
Ik heb het wel eens gehoord dat dat de meest gebruikte smoes is onder mensen in de schulden. Kinderen, een handicap en meer van die dingen worden allemaal gebruikt als een soort verklaring waarom het zover gekomen is en waarom het toch vooral aan een ander ligt dat er problemen zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat vind ik zo laag he. En wel meer deelnemers aan dat programma doen dat zo, Beetje indirect de kinderen de schuld geven van de geldproblemen ook nog. Wat een teringhoer ben je dan.
Die kinderen zijn natuurlijk hun 'sterkste' defensie, want het is moeilijk om te zeggen (en helemaal op TV) 'die kinderen van jou hebben helemaal geen ¤500 aan kleding per maand nodig'. Dat is wel gezond verstand, maar als de programma-makers dat zo hard gaan zeggen ligt half Nederland over ze heen.quote:Op zondag 13 september 2009 11:26 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Dat vind ik zo laag he. En wel meer deelnemers aan dat programma doen dat zo, Beetje indirect de kinderen de schuld geven van de geldproblemen ook nog. Wat een teringhoer ben je dan.
Waarom is dat moeilijk om te zeggen??quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die kinderen zijn natuurlijk hun 'sterkste' defensie, want het is moeilijk om te zeggen (en helemaal op TV) 'die kinderen van jou hebben helemaal geen ¤500 aan kleding per maand nodig'. Dat is wel gezond verstand, maar als de programma-makers dat zo hard gaan zeggen ligt half Nederland over ze heen.
Precies dat bedoel ik. Niemand durft iets te zeggen over kinderen, omdat die zogenaamd zielig zijn en beschermd moeten worden. Vandaar ook mijn verhaal over de meest gebruikte smoes.quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Die kinderen zijn natuurlijk hun 'sterkste' defensie, want het is moeilijk om te zeggen (en helemaal op TV) 'die kinderen van jou hebben helemaal geen ¤500 aan kleding per maand nodig'. Dat is wel gezond verstand, maar als de programma-makers dat zo hard gaan zeggen ligt half Nederland over ze heen.
Goed idee!quote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Errrwin het volgende:
Ik ben zo benieuwd dat als je er 5 jaar later gaat kijken, of het dan écht allemaal goed is gegaan.
Me tooquote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Errrwin het volgende:
Ik ben zo benieuwd dat als je er 5 jaar later gaat kijken, of het dan écht allemaal goed is gegaan.
Het is heel naïef om te denken dat mensen in die korte termijn hun levensstijl veranderen. Van (te) veel uitgeven naar veel minder is heel moeilijk, weet ik uit ervaring.quote:
Lijkt mij ook, daarom lijkt een update me ook zo goed. Mensen krijgen allerlei hulp maar na een paar maanden is die ook weer weg en dan?quote:Op maandag 14 september 2009 15:50 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Het is heel naïef om te denken dat mensen in die korte termijn hun levensstijl veranderen. Van (te) veel uitgeven naar veel minder is heel moeilijk, weet ik uit ervaring.
Dat valt mij ook altijd op, die mannen durven niets te zeggen als hun vrouw teveel geld uitgeeft of geen zin heeft te werken. En de man uit deze laatste aflevering deed nog wel de administratie (hoewel hij daar schijnbaar ook niet zo'n ster in was) en had kunnen zien hoeveel zijn vrouw pinde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:36 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die kerels in dit soort shows over het algemeen van die slappe sulletjes
Dat riep ik dus ook al. Alsof het een kind boeit wat je eet of wat voor speelgoed het heeft, zo'n kind eet wat je hem voorzet en is inderdaad net zo gelukkig met een vel papier en een potlood of een lege kartonnen doos of zo.quote:Op maandag 14 september 2009 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt mij ook altijd op, die mannen durven niets te zeggen als hun vrouw teveel geld uitgeeft of geen zin heeft te werken. En de man uit deze laatste aflevering deed nog wel de administratie (hoewel hij daar schijnbaar ook niet zo'n ster in was) en had kunnen zien hoeveel zijn vrouw pinde.
En dat gezeur over die kinderen, alsof een kind van 3/4 het wat interesseert wat voor schoenen hij/zij heeft. En duur speelgoed is ook helemaal nergens voor nodig, die kleintjes vinden hele goedkope zooi of een doos kleurpotloden net zo leuk (of meestal zelfs leuker) dan dat hele dure speelgoed.
Lego is duur en leuk speelgoed, maar zelfs daarmee kan je de kosten niet te hoog laten worden (voor speelgoed dan)quote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat riep ik dus ook al. Alsof het een kind boeit wat je eet of wat voor speelgoed het heeft, zo'n kind eet wat je hem voorzet en is inderdaad net zo gelukkig met een vel papier en een potlood of een lege kartonnen doos of zo.
Niet iedereen is zoals jouw moederquote:Op maandag 14 september 2009 19:28 schreef karr-1 het volgende:en is inderdaad net zo gelukkig met een lege kartonnen doos of zo.
Dat soort uitzendingen zouden ze wel beslist moeten gaan maken, net zoals met die mensen die lekker zonder plan de campagne vertrekken naar een land dat ze alleen kennen van die fijne vakanties samen met de overbuurtjes (Ik vetrek).quote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Errrwin het volgende:
Ja weet ik veel, dat is nou eenmaal zo in Nederland. Net zoals 'we' klakkeloos moeten accepteren dat het lag aan dat dode kind (waar het overduidelijk helemaal niet aan lag).quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Waarom is dat moeilijk om te zeggen??
Die mensen geven zichzelf op voor dat programma..... dan moeten ze ook maar ff flink wakker geschud worden!
Nu zeggen ze het redelijk vriendelijk en nu ligt half nederland over de "lui die geld over de balk smijten" heen.
en niet over dat de tvpresentator zo soft moet zijn.
Ik zie graag af van dat klakkeloos accepteren van dingenquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat is nou eenmaal zo in Nederland. Net zoals 'we' klakkeloos moeten accepteren dat het lag aan dat dode kind (waar het overduidelijk helemaal niet aan lag).
Jij hebt overduidelijk geen verstand van de belevingswereld van een klein kind.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jouw moeder
Het is natuurlijk lekker makkelijk om het op een dood kind te schuiven. Dat is uiteraard een verschrikkelijk iets, zonder meer, maar geen reden om al je problemen dan maar daar op af te schuiven.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat is nou eenmaal zo in Nederland. Net zoals 'we' klakkeloos moeten accepteren dat het lag aan dat dode kind (waar het overduidelijk helemaal niet aan lag).
40 dusquote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef fratsman het volgende:
Wat een ouwe kop zeg, hoe oud is dit vrouwtje?
Ja scheiding, en baan kwijt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef fratsman het volgende:
Ik zit maar met een half oog te kijken.Hoe kwam het nou? Scheiding?
Nog een paar kilootjes erbij en ze is best wel MILF!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Loontjah het volgende:
Haar kapsel zit nu echt mooi.. Zo iets wil ik ook.
Ze heeft twee kleine kinderen die ze deelt met haar ex. Ze wilde liever niet de hele dag werken als zij de kinderen heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik kijk morgen weer op uitzenddinggemist, maar ik zag in het voorstukje al dat ze eigenlijk niet fulltime wilde werkenof is het niet zo zwart/wit?
In dit geval lijkt me dit helemaal niet zo van toepassing... waarom altijd maar gelijk "alimentatie'. Zij kan prima werken, heeft de kinderen een paar dagen per week. Als ze in anderhalf jaar 9k kan afbetalen, dan heeft ze niets te klagen geloof ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef prupke het volgende:
btw ik heb niets gehoord over alimentatie ??? (is er dat nog )
ho ho niet gelijk meteen alimentatie....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dit helemaal niet zo van toepassing... waarom altijd maar gelijk "alimentatie'. Zij kan prima werken, heeft de kinderen een paar dagen per week. Als ze in anderhalf jaar 9k kan afbetalen, dan heeft ze niets te klagen geloof ik.
Kutpaupers.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Barbusse het volgende:
Een zeer groot gedeelte van dat soort mensen wil inderdaad niks veranderen aan hun gedrag. Niet omdat ze dom zijn, maar omdat ze ervan overtuigd zijn dat wij wel even hun problemen op zullen lossen. En dat doen we natuurlijk niet door ze in te laten zien dat hun levenshouding verkeerd is, nééhéé, dat doen we door hun schulden af te betalen.
Hoeveel mensen nadat een schuldhulpverleningstraject was afgelopen binnen een jaar weer op de stoep stond, ik ben opgehouden met te tellen. "Ja mevrouw, ik heb uw dossier nog."
Ik ben redelijk sociaal en vind dat iedereen een kans verdient, vaak ook een tweede kans. Maar dat soort mensen...
De schuld was ook maar een derde van die van die koppels van de vorige twee weken.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef prupke het volgende:
Ik vond dit vrouwtje nog wel goed reageren moet ik zeggen
en ze heeft er nu een mooie baan aan over gehouden
en de eerste die binnen 1.5 jaar van haar schuld kan afzijn (in d'r uppie )
btw ik heb niets gehoord over alimentatie ??? (is er dat nog )
"Fulltime werken? Ik kan niet de hele dag achter een kassa zitten, want ik heb geen zitkont."quote:
als ik hem op windows kijk dan werkt het wel allemaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef JoPiDo het volgende:
dat ligt helemaal aan jou, want ik kon hem net perfect terug kijken
heerlijk programma, ik voel me altijd een stuk beter na zo'n aflevering
Dat is natuurlijk te zot voor woorden, je kunt niet gaan voorstellen dat de kinderen maar full-time moeten gaan werken en stoppen met hun opleiding omdat hun ouders weglopen voor verantwoordelijkheden. Het moet wel een beetje realistisch blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:54 schreef Kaar68 het volgende:
Als ze dan toch met z'n vieren die schuld gaan betalen, laten ze dan alle vier een jaar lang fulltime werken, 2 salarissen weg zetten en dan is alles binnen een jaar afbetaald.
Hierna kan zoontje weer verder met z'n timmeropleiding en kan het normale kostgeld weer betaald gaan worden.
Zooo, opgelost.
Dat trekt die vrouw nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:35 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is het probleem om 6 dagen per week 12 uur per dag ter werken?
"Denk je nu echt dat je dit kunt ontvluchten door naar België te gaan?"Ik heb ook dat soort gesprekken gevoerd met dat soort mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |