die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Even gekeken naar afevering 1. vrouwke krijgt in haar eentje nogal de schuld, en ze heeft ook merendeel schuld, maar vraag mij af.. die motor.. die tattoeages kosten ook grof gelf, waarom werd daar niets in het programma over egzegd ?
misschien was die van iemand anders?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?
Ja ja zo kan ik het ook omdat het iets van een man is is het nu opeens van iemand andersquote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Het leek me weer zo'n " Ik heb veel meegemaakt dus ik ben zielig trut"quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
waarom staat hij dan achter hun hekje in hun voortuin?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Worden ze anders geslagen ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
En dat dus. Het zijn ook allemaal van die watjes....quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden ze anders geslagen ofzo?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.
Reken maar dat die gasten dat zeggen, maar je weet toch vrouwen luisteren nooit en kunnen geen "nee" accepteren. Vervolgens gaan ze dreigen met weggaan/scheiding.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lieg je dat!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Geen schuld hoor geen dubbeltje
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Snapcount2 het volgende:
Jezus, er kwam daar 2750 euro per maand binnen en er ging 3400 per maand uit. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:23 schreef draaijer het volgende:
Ze krijgen daarnaast Euro 1.800 aan subsidies!?! WTF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |