Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En de schuldeisers mogen het doen met een paar procentjes, als ze al mazzel hebben. Vandaag ook een gevalletje NUL procent voorstel ontvangen. Mevrouw kan niet werken omdat ze de druk van het werk in combinatie met haar ouderschap niet aankon. Huh? Jawel, je leest het goed en dit is bijna dagelijkse kost.
Dat is het lekkere aan dit programma he, lekker gefrustreerd uithalen naar mensen die iets he-le-maal niet begrepen hebbenquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.
Mijn bloeddruk gaat altijd een paar punten omhoog als ik dit programma op TV voorbij zie komen. Wij zijn met zijn tweeen en werken allebei full-time, we betalen al onze rekeningen op tijd van ons eigen verdiende geld en en dan komen er dit soort mensen voorbij die volgestopt worden met subsidie (900 euro per maand netto?) die zich even 46000 in de schulden werken en alle hulp toegestopt krijgen en op TV een zielig verhaaltje houden over hoe zielig ze wel niet zijn. Zolang ze niet inzien dat het HUN EIGEN SCHULD is, is elke hulp weggegooid geld.
Sorry, moest even tieren....
Tuurlijk is het programma 99% amusement en 1% het helpen voor de personen in nood.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is het lekkere aan dit programma he, lekker gefrustreerd uithalen naar mensen die iets he-le-maal niet begrepen hebben
En ik snap ook niet hoe sommige mensen het voor zichzelf kunnen verkroppen dat ze thuis nutteloos zitten te wezen, zichzelf in de schulden draaien en dan nog durven zeiken "dat ze niet bij de kinderen weg willen". Nee, met 2200 sms-jes in de maand via 4 telefoons zal dat kind veel aan dr gehad hebben
quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:31 schreef Snapcount2 het volgende:
Triest, zowel de schuldeisers als de belastingbetaler zijn dus de dupe van dit soort mensen.
Mijn bloeddruk gaat altijd een paar punten omhoog als ik dit programma op TV voorbij zie komen. Wij zijn met zijn tweeen en werken allebei full-time, we betalen al onze rekeningen op tijd van ons eigen verdiende geld en en dan komen er dit soort mensen voorbij die volgestopt worden met subsidie (900 euro per maand netto?) die zich even 46000 in de schulden werken en alle hulp toegestopt krijgen en op TV een zielig verhaaltje houden over hoe zielig ze wel niet zijn. Zolang ze niet inzien dat het HUN EIGEN SCHULD is, is elke hulp weggegooid geld.
Sorry, moest even tieren....
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk! Ik denk er net zo over
![]()
Daarom kijk ik het programma ook niet meer, ik zit me continu te ergeren, en daar kijk ik niet voor![]()
Waar je al niet naar uit kan kijkenquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
Ik heb in ieder geval een idee, het oordeel zal na de uitzending wel komen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Waar je al niet naar uit kan kijken
En nu oordeel je al terwijl je alleen nog maar 2 minuten hebt gezien
ervaring met dit soort programma'squote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Waar je al niet naar uit kan kijken
15 seconden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:53 schreef Marjonne het volgende:
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:54 schreef THEFXR het volgende:
De stand is, geloof ik 10 vrouwen en 1 man, waardoor men in de schulden is gekomen
Teveel vertrouwen in de vrouwen en dan zie je wat er van komt, de meeste zijn dus niet te vertrouwen met geld.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienMaar ik vind je bent toch met zijn tweeen mischien zie ik dat verkeerd
Ben je dan ook niet beide verantwoordelijk
Of lopen al die mannen met oogkleppen voor en kijken ze nooit naar hun afschriften
quote:
quote:
Jij zit in aflevering 4 ofzo?quote:
Hoeveel schuld heb je zelf?quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Ja jij bent een man zeker he dus je zal het wel goed zienMaar ik vind je bent toch met zijn tweeen mischien zie ik dat verkeerd
Ben je dan ook niet beide verantwoordelijk
Of lopen al die mannen met oogkleppen voor en kijken ze nooit naar hun afschriften
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Teveel vertrouwen in de vrouwen en dan zie je wat er van komt, de meeste zijn dus niet te vertrouwen met geld.
Heerlijk hoe er gehapt wordtquote:Op woensdag 9 september 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.quote:Op woensdag 9 september 2009 03:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hetzelfde en alles wat je op tv ziet is representatief voor de rest van Nederland.
Emancipatie gone badquote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
Even gekeken naar afevering 1. vrouwke krijgt in haar eentje nogal de schuld, en ze heeft ook merendeel schuld, maar vraag mij af.. die motor.. die tattoeages kosten ook grof gelf, waarom werd daar niets in het programma over egzegd ?
misschien was die van iemand anders?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die tattoos zitten er nu eenmaal maar die motor verbaasde mij ook. wel een heisa maken om die tv/dvd van 4 tientjes maar buiten staat er een motor waar niemand t over heeft?
Ja ja zo kan ik het ook omdat het iets van een man is is het nu opeens van iemand andersquote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Het leek me weer zo'n " Ik heb veel meegemaakt dus ik ben zielig trut"quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:17 schreef Dirkh het volgende:
Het voorstukje van de komende aflevering voorspelt al niet veel goeds. Zo'n slappe hap trut die meldt dat ze al zoveeeeeeeeeel heeft meegemaakt. Ik kijk er nu al naar uit.
waarom staat hij dan achter hun hekje in hun voortuin?quote:Op woensdag 9 september 2009 09:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
misschien was die van iemand anders?![]()
Worden ze anders geslagen ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas zjn al die mannen ook hetzelfde: te bang en te slap om tegen hun vrouw op te staan en te zeggen dat ze moeten ophouden met geld uitgeven.
En dat dus. Het zijn ook allemaal van die watjes....quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.quote:Op woensdag 9 september 2009 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Worden ze anders geslagen ofzo?
quote:Op woensdag 9 september 2009 12:49 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Emotionele chantage, traantjes en pikstraf.
Reken maar dat die gasten dat zeggen, maar je weet toch vrouwen luisteren nooit en kunnen geen "nee" accepteren. Vervolgens gaan ze dreigen met weggaan/scheiding.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lieg je dat!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:20 schreef Marjonne het volgende:
[..]
Geen schuld hoor geen dubbeltje
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Snapcount2 het volgende:
Jezus, er kwam daar 2750 euro per maand binnen en er ging 3400 per maand uit. Hoe krijgen ze dat voor elkaar?
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:23 schreef draaijer het volgende:
Ze krijgen daarnaast Euro 1.800 aan subsidies!?! WTF
2750 netto is royaal boven modaal.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Verder is 2750 netto een modaal salaris waar je ook weer niet alles van kan kopen (uitgaande van een gezin).
[..]
2750 euro netto is ruim boven modaal hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoor![]()
Verder is 2750 netto een modaal salaris waar je ook weer niet alles van kan kopen (uitgaande van een gezin).
Ik heb het hier al tig keer gezegd maar goed.. nog een keer: dat gaat om subsidie voor kinderopvang. Die is gloeiend duur en wordt voor/bij lage inkomens voor zo'n 80 á 90% vergoed.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?
Bedoelde ze niet kinderbijslag?
Ik verdien boven modaal en krijg nog 75% vergoed. Maar dat geld wordt gebruikt voor kinderopvang, dus prima in mijn ogen, ik ben er zelf ook blij mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Dromer het volgende:
Ik heb het hier al tig keer gezegd maar goed.. nog een keer: dat gaat om subsidie voor kinderopvang. Die is gloeiend duur en wordt voor/bij lage inkomens voor zo'n 80 á 90% vergoed.
Bij die vaste lasten zit waarschijnlijk ook al een groot deel schuldaflossing. Alleen kwamen ze elke maand tekort waardoor het niet opschoot met aflossen, nu houden ze over en groeit de schuld niet meer. Daarnaast kunnen ze nu nog 200 euro extra aflossen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:04 schreef Flying_Phoenix het volgende:
ik miste de aansluiting met die schuldaflossing eigenlijk.... uiteindelijk hielden ze 200 euro per maand over om af te lossen op een schuld van 40.000.
Daarmee weet Annemarie die schuld in 4 jaar af te lossen..... .dus 12*200 =2400 * 4 = 9600....? Ik wil Annemarie eigenlijk ook wel even naar mijn financieen laten kijken want die kan wat niemand anders voor elkaar krijgt! 40.000 schuld aflossen met 9600 ....
Ik vroeg me ook al af hoe dat zat, maar dat betekent dus dat ze sowieso al meer dan 600,- afbetalen elke maand?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij die vaste lasten zit waarschijnlijk ook al een groot deel schuldaflossing. Alleen kwamen ze elke maand tekort waardoor het niet opschoot met aflossen, nu houden ze over en groeit de schuld niet meer. Daarnaast kunnen ze nu nog 200 euro extra aflossen.
dat dacht ik dus ook... en dan zou de schuld toch sowieso al moeten slinken. heb t gevoel dat ik wat over het hoofd zie of dat er erg optimistisch over de aflostermijn wordt gedacht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:05 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe dat zat, maar dat betekent dus dat ze sowieso al meer dan 600,- afbetalen elke maand?
In de berekende vaste lasten wordt altijd de normale aflossing meegenomen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef sas_andrea het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook... en dan zou de schuld toch sowieso al moeten slinken. heb t gevoel dat ik wat over het hoofd zie of dat er erg optimistisch over de aflostermijn wordt gedacht.
Misschien is Willy wel dood...quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:52 schreef MikeyMo het volgende:
Maar idd, de ene keer wordt er enkel gekeken naar wat waar er op bezuinigd kan worden terwijl bij anderen de halve inboedel op marktplaats wordt gezet
Dat klinkt al veelbelovend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef sas_andrea het volgende:
aflevering van volgende week lijkt me nu al wat. madame moet meer gaan werken, maar dan zien haar kinderen haar nog minder en dat kan ze ze niet aan doen...
En nu ziet ze ze te weinig omdat de oppas voor ze zorgt terwijl ze zelf bij de schoonheidsalon zit ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef sas_andrea het volgende:
aflevering van volgende week lijkt me nu al wat. madame moet meer gaan werken, maar dan zien haar kinderen haar nog minder en dat kan ze ze niet aan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |