2750 netto is royaal boven modaal.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Verder is 2750 netto een modaal salaris waar je ook weer niet alles van kan kopen (uitgaande van een gezin).
[..]
2750 euro netto is ruim boven modaal hoor.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Oh, geld uitgeven is makkelijk hoor![]()
Verder is 2750 netto een modaal salaris waar je ook weer niet alles van kan kopen (uitgaande van een gezin).
Ik heb het hier al tig keer gezegd maar goed.. nog een keer: dat gaat om subsidie voor kinderopvang. Die is gloeiend duur en wordt voor/bij lage inkomens voor zo'n 80 á 90% vergoed.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:02 schreef willempjewever het volgende:
Tijdje terug, maar die vrouw moet mij maar eens uitleggen hoe je aan 1800 euro subsidies (per maand?) komt?
Bedoelde ze niet kinderbijslag?
Ik verdien boven modaal en krijg nog 75% vergoed. Maar dat geld wordt gebruikt voor kinderopvang, dus prima in mijn ogen, ik ben er zelf ook blij mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:21 schreef Dromer het volgende:
Ik heb het hier al tig keer gezegd maar goed.. nog een keer: dat gaat om subsidie voor kinderopvang. Die is gloeiend duur en wordt voor/bij lage inkomens voor zo'n 80 á 90% vergoed.
Bij die vaste lasten zit waarschijnlijk ook al een groot deel schuldaflossing. Alleen kwamen ze elke maand tekort waardoor het niet opschoot met aflossen, nu houden ze over en groeit de schuld niet meer. Daarnaast kunnen ze nu nog 200 euro extra aflossen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:04 schreef Flying_Phoenix het volgende:
ik miste de aansluiting met die schuldaflossing eigenlijk.... uiteindelijk hielden ze 200 euro per maand over om af te lossen op een schuld van 40.000.
Daarmee weet Annemarie die schuld in 4 jaar af te lossen..... .dus 12*200 =2400 * 4 = 9600....? Ik wil Annemarie eigenlijk ook wel even naar mijn financieen laten kijken want die kan wat niemand anders voor elkaar krijgt! 40.000 schuld aflossen met 9600 ....
Ik vroeg me ook al af hoe dat zat, maar dat betekent dus dat ze sowieso al meer dan 600,- afbetalen elke maand?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bij die vaste lasten zit waarschijnlijk ook al een groot deel schuldaflossing. Alleen kwamen ze elke maand tekort waardoor het niet opschoot met aflossen, nu houden ze over en groeit de schuld niet meer. Daarnaast kunnen ze nu nog 200 euro extra aflossen.
dat dacht ik dus ook... en dan zou de schuld toch sowieso al moeten slinken. heb t gevoel dat ik wat over het hoofd zie of dat er erg optimistisch over de aflostermijn wordt gedacht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:05 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe dat zat, maar dat betekent dus dat ze sowieso al meer dan 600,- afbetalen elke maand?
In de berekende vaste lasten wordt altijd de normale aflossing meegenomen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef sas_andrea het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook... en dan zou de schuld toch sowieso al moeten slinken. heb t gevoel dat ik wat over het hoofd zie of dat er erg optimistisch over de aflostermijn wordt gedacht.
Misschien is Willy wel dood...quote:Op zaterdag 12 september 2009 07:52 schreef MikeyMo het volgende:
Maar idd, de ene keer wordt er enkel gekeken naar wat waar er op bezuinigd kan worden terwijl bij anderen de halve inboedel op marktplaats wordt gezet
Dat klinkt al veelbelovend.quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef sas_andrea het volgende:
aflevering van volgende week lijkt me nu al wat. madame moet meer gaan werken, maar dan zien haar kinderen haar nog minder en dat kan ze ze niet aan doen...
En nu ziet ze ze te weinig omdat de oppas voor ze zorgt terwijl ze zelf bij de schoonheidsalon zit ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 08:16 schreef sas_andrea het volgende:
aflevering van volgende week lijkt me nu al wat. madame moet meer gaan werken, maar dan zien haar kinderen haar nog minder en dat kan ze ze niet aan doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |