Dat soort uitzendingen zouden ze wel beslist moeten gaan maken, net zoals met die mensen die lekker zonder plan de campagne vertrekken naar een land dat ze alleen kennen van die fijne vakanties samen met de overbuurtjes (Ik vetrek).quote:Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef Errrwin het volgende:
Ik ben zo benieuwd dat als je er 5 jaar later gaat kijken, of het dan écht allemaal goed is gegaan.
Ja weet ik veel, dat is nou eenmaal zo in Nederland. Net zoals 'we' klakkeloos moeten accepteren dat het lag aan dat dode kind (waar het overduidelijk helemaal niet aan lag).quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef prupke het volgende:
[..]
Waarom is dat moeilijk om te zeggen??
Die mensen geven zichzelf op voor dat programma..... dan moeten ze ook maar ff flink wakker geschud worden!
Nu zeggen ze het redelijk vriendelijk en nu ligt half nederland over de "lui die geld over de balk smijten" heen.
en niet over dat de tvpresentator zo soft moet zijn.
Ik zie graag af van dat klakkeloos accepteren van dingenquote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat is nou eenmaal zo in Nederland. Net zoals 'we' klakkeloos moeten accepteren dat het lag aan dat dode kind (waar het overduidelijk helemaal niet aan lag).
Jij hebt overduidelijk geen verstand van de belevingswereld van een klein kind.quote:Op maandag 14 september 2009 20:40 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jouw moeder
Het is natuurlijk lekker makkelijk om het op een dood kind te schuiven. Dat is uiteraard een verschrikkelijk iets, zonder meer, maar geen reden om al je problemen dan maar daar op af te schuiven.quote:Op maandag 14 september 2009 21:31 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat is nou eenmaal zo in Nederland. Net zoals 'we' klakkeloos moeten accepteren dat het lag aan dat dode kind (waar het overduidelijk helemaal niet aan lag).
40 dusquote:Op donderdag 17 september 2009 20:35 schreef fratsman het volgende:
Wat een ouwe kop zeg, hoe oud is dit vrouwtje?
Ja scheiding, en baan kwijt.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:01 schreef fratsman het volgende:
Ik zit maar met een half oog te kijken.Hoe kwam het nou? Scheiding?
Nog een paar kilootjes erbij en ze is best wel MILF!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:02 schreef Loontjah het volgende:
Haar kapsel zit nu echt mooi.. Zo iets wil ik ook.
Ze heeft twee kleine kinderen die ze deelt met haar ex. Ze wilde liever niet de hele dag werken als zij de kinderen heeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik kijk morgen weer op uitzenddinggemist, maar ik zag in het voorstukje al dat ze eigenlijk niet fulltime wilde werkenof is het niet zo zwart/wit?
In dit geval lijkt me dit helemaal niet zo van toepassing... waarom altijd maar gelijk "alimentatie'. Zij kan prima werken, heeft de kinderen een paar dagen per week. Als ze in anderhalf jaar 9k kan afbetalen, dan heeft ze niets te klagen geloof ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef prupke het volgende:
btw ik heb niets gehoord over alimentatie ??? (is er dat nog )
ho ho niet gelijk meteen alimentatie....quote:Op donderdag 17 september 2009 23:38 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
In dit geval lijkt me dit helemaal niet zo van toepassing... waarom altijd maar gelijk "alimentatie'. Zij kan prima werken, heeft de kinderen een paar dagen per week. Als ze in anderhalf jaar 9k kan afbetalen, dan heeft ze niets te klagen geloof ik.
Kutpaupers.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:30 schreef Barbusse het volgende:
Een zeer groot gedeelte van dat soort mensen wil inderdaad niks veranderen aan hun gedrag. Niet omdat ze dom zijn, maar omdat ze ervan overtuigd zijn dat wij wel even hun problemen op zullen lossen. En dat doen we natuurlijk niet door ze in te laten zien dat hun levenshouding verkeerd is, nééhéé, dat doen we door hun schulden af te betalen.
Hoeveel mensen nadat een schuldhulpverleningstraject was afgelopen binnen een jaar weer op de stoep stond, ik ben opgehouden met te tellen. "Ja mevrouw, ik heb uw dossier nog."
Ik ben redelijk sociaal en vind dat iedereen een kans verdient, vaak ook een tweede kans. Maar dat soort mensen...
De schuld was ook maar een derde van die van die koppels van de vorige twee weken.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:15 schreef prupke het volgende:
Ik vond dit vrouwtje nog wel goed reageren moet ik zeggen
en ze heeft er nu een mooie baan aan over gehouden
en de eerste die binnen 1.5 jaar van haar schuld kan afzijn (in d'r uppie )
btw ik heb niets gehoord over alimentatie ??? (is er dat nog )
"Fulltime werken? Ik kan niet de hele dag achter een kassa zitten, want ik heb geen zitkont."quote:
als ik hem op windows kijk dan werkt het wel allemaal.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:19 schreef JoPiDo het volgende:
dat ligt helemaal aan jou, want ik kon hem net perfect terug kijken
heerlijk programma, ik voel me altijd een stuk beter na zo'n aflevering
Dat is natuurlijk te zot voor woorden, je kunt niet gaan voorstellen dat de kinderen maar full-time moeten gaan werken en stoppen met hun opleiding omdat hun ouders weglopen voor verantwoordelijkheden. Het moet wel een beetje realistisch blijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:54 schreef Kaar68 het volgende:
Als ze dan toch met z'n vieren die schuld gaan betalen, laten ze dan alle vier een jaar lang fulltime werken, 2 salarissen weg zetten en dan is alles binnen een jaar afbetaald.
Hierna kan zoontje weer verder met z'n timmeropleiding en kan het normale kostgeld weer betaald gaan worden.
Zooo, opgelost.
Dat trekt die vrouw nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:35 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is het probleem om 6 dagen per week 12 uur per dag ter werken?
"Denk je nu echt dat je dit kunt ontvluchten door naar België te gaan?"Ik heb ook dat soort gesprekken gevoerd met dat soort mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |