Ja, de dag die ik altijd wilde voorkomen is dan toch gekomen, ik ga een 360 kopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef SoldMayor het volgende:
Twee nieuwe voetuigen zijn gezien in de preview: Een SWAT tank en een Rolls Roys Phantom. Nieuwe wapens: AA-12 gevechtsshotgun en een springlading Nieuwe minigames, waaronder: Base jumping, club dancing en club bodyguard (waarin je als bodyguard relschoppers uit de club zal moeten wegschoppen) Gebouwen, waarvan het interieur is veranderd. Mogelijk komen deze gebouwen in missies voor die je in deze content zal moeten voltooien.
Geloof me,quote:Ja, de dag die ik altijd wilde voorkomen is dan toch gekomen, ik ga een 360 kopen
![]()
![]()
Eind oktober pas toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Dinsdag toch?
Ach wat, je kan zelf ook googlen hoor
Ja maar, dat zei ik altijd over concoles, en toen kocht ik TOCH een PS3, voor GTAIV, en nou ga ik een 360 kopen, voor TBOGT, wat ik echt niet leuk vind, maar t is gewoon te vetquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Geloof me,
Ik heb ook altijd gezegd: Ik koop nooit maar dan ook nooit een Xbox... en zie daar.. Ook ik heb er eentje een jaar geleden gekocht. Maar niet alleen voor GTA hoor.
Super!! Nou alleen nog ms points regelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Dinsdag toch?
Ach wat, je kan zelf ook googlen hoor
Weet ik, 29/10, wou even kijken of hij zou happenquote:
Ik deed maar alsofquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet ik, 29/10, wou even kijken of hij zou happen
En koop een elitequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
Je gaat er geen spijt van krijgen delano!mijn tip: haal meteen shadow complex erbij
Doe ik ook.quote:
Maar je hebt ook nog ,, forza 3, Halo 3, Halo Wars, Halo ODST, Gears of War,quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar heb er wel nu al spijt van.
300 euries, voor een fucking ADDON
2 addonsquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar heb er wel nu al spijt van.
300 euries, voor een fucking ADDON
Die ga ik echt allemaal niet spelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog ,, forza 3, Halo 3, Halo Wars, Halo ODST, Gears of War,![]()
Maar nu kun je ook de TLAD doen.
hahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ga ik echt allemaal niet spelen
Ik ben een xbox liefhebber en die speel ik ook allemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ga ik echt allemaal niet spelen
Ook die wil ik niet, behalve braid dan, maarja, die komt ook naar de PS3 over een tijdje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben een xbox liefhebber en die speel ik ook allemaal niet
Shadow Complex, Trials HD en Braid moet je hebben
Ik vind dat beide eigenlijk niet hele bijzondere exclusief titels heeft. ( xbox 360 & ps3 ).quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook die wil ik niet, behalve braid dan, maarja, die komt ook naar de PS3 over een tijdje.
Daar ben ik het mee eens, 90% van mn lievelingsgames zijn multiplatformquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind dat beide eigenlijk niet hele bijzondere exclusief titels heeft. ( xbox 360 & ps3 ).
Behalve de DLC van GTA dan.![]()
En mocht er ooit toch een hele leuke exclusief game uitkomen dan is dat geen probleem.
Ja goh als microsoft 50 miljoen op tafel gooit..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Heider00sje het volgende:
Het valt me op dat de PS3 vaker achter de feiten aanloopt wat betreft uitbreidingen
Ik denk niet dat ze ooit naar pc of ps3 komen. Maar ik vind het exclusief gedoe toch maar dom. Warom moet microsoft dat nou weer doen. Ik zelf heb een xbox 360 dus voor mij geen probleem maar als je ps3 hebt dan wordt je toch wel erg genaaid. Ik hoop voor de ps3 bezitters dat de DLC's gewoon nog naar de ps3 gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:56 schreef senderrr het volgende:
Ik denk dat vroeg of laat, deze 2 uitbreidingen wel voor de PS3 en PC zullen verschijnen. het komt zo vaak voor dat uitbreidingen 'exclusief bij 1 console blijven', en meestal komen ze na een tijdje toch wel naar de andere consoles/pc. Het kan wel zo zijn dat microsoft 50 miljoen geeft voor exclusiviteit, maar ik denk dat Rockstar wel meer dan 50 miljoen verdient als ze ze ook uitbrengen op de PS3 en PC. Trouwens, microsoft heeft alleen betaald voor de eerste 2 uitbreidingen, dus als ze nog een 3e, 4e etc. maken, dan kunnen ze die volgens mij gewoon op alle platformen uitbrengen?
Edwinussquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor hun verkopen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom moet microsoft dat nou weer doen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Edwinussredactie gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook 1 van de redenen van moi.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Ikzelf heb mijn 360 min of meer voor GTA IV gekocht, en de reden waarom ik niet voor de PS3 ging maar voor de 360 is vanwege het vooruitzicht van DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gespeeld. Na deze missie heb ik hem gebeld, maar doordat ik van een muurtje viel hield het gesprek gelijk op. Volgens mij heb ik behoorlijk wat belangrijke informatie gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en Sender, ik heb zelf een Core 2 Duo 2.66Ghz, HD3850 256MB. Het draait op 1280 * 720 met enorme popup. Wel 40fps. Wees verdummekes blij met wat je hebt! Veel mensen dromen van gamen op full-hd!![]()
Ik ben ook weer eens begonnen. Dinsdag begonnen, en ik heb de storyline al weer bijna uitgespeeld.quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef IedeK. het volgende:
Na meer dan een jaar ook maar weer eens begonnen met GTA.
Nu alweer over de helft van de storyline. Hooked again!![]()
TBOGT lijkt me erg vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga maar eens de serie Breaking Bad kijken als je van die sfeer/locatie houdt (en van enorm goede series)quote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb de perfecte locatie voor GTA V gezien net op het nieuws.MEXICO...
ik sommige steden daar zijn op dit moment dikke drugsoorlogen aan de gang. Dus dat lijkt me wel wat.
Of Mexico/grens/VSquote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb de perfecte locatie voor GTA V gezien net op het nieuws.MEXICO...
ik sommige steden daar zijn op dit moment dikke drugsoorlogen aan de gang. Dus dat lijkt me wel wat.
Ja, en de heli, en de tank, en de jacht, en de parachute,quote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef SoldMayor het volgende:
Wow vet die nieuwe wapens in de BOGT..
Om nu kwaad op jezelf te zijn dat je geen xbox hebt gekocht?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en de heli, en de tank, en de jacht, en de parachute,
en.. en...
GODVERDOMME WAAROM MOEST IK NOU EEN PS3 KOPEN
Dat weten we nu welquote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en de heli, en de tank, en de jacht, en de parachute,
en.. en...
GODVERDOMME WAAROM MOEST IK NOU EEN PS3 KOPEN
Waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:29 schreef Skonk het volgende:
Ik hoop dat ze nooit naar de PS3 komen.
Wat is dat nou weer voor non-argument? Het is toch juist het leukste als er zoveel mogelijk mensen van kunnen genieten?quote:
Nee, het leukste is als alleen ik ervan kan genieten, want dan kan ik lekker opscheppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor non-argument? Het is toch juist het leukste als er zoveel mogelijk mensen van kunnen genieten?
Dat wil toch niet zeggen dat je andere mensen moet gaan liggen kloten.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:02 schreef Edwinus het volgende:
Het is niet voor niets een sandbox game
Inderdaad! Dat is wel één van de vetste aspecten van het hele spel, gewoon lekker kloten. Fuck die missies weeetzzjjee.quote:
Ik heb rang 9. Heb aal maanden bijna geen zak meer gedaan voor rang 10. Ah fijn... moet nog iets van 2,5 miljoenquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
Je moet toch 5.000.000 hebben om rang 10 te halen in online GTA IV?![]()
Ik heb pas 125.000 ofzo en ben dus rang 4.
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel rang 10 hebben gehaald?
Ik doe de laatste tijd weer veel Mafia Work, levert best veel geld op.
Maar ik denk dat de komende tijd veel: Deal Breaker, Bomb da Base II, Hangman's NOOSE ga doen om snel te ranken.
Zie aanvulling.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, het leukste is als alleen ik ervan kan genieten, want dan kan ik lekker opscheppen.
quote:
Ja, en de voorgaande delen ook. K wil mn tijd terug.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Heb je het ooit langer dat 5 minuten gespeeld?
Je kan beter je hersens terug vragen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, en de voorgaande delen ook. K wil mn tijd terug.
Oh snap!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je kan beter je hersens terug vragen.
Denk het wel, vooral nu met al die nachtclubs en zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef -Dries- het volgende:
Vraag me af of er een nieuwe soundtrack bij komt.
Dat was toch ook zo bij TLAD?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef -Dries- het volgende:
Vraag me af of er een nieuwe soundtrack bij komt.
Ja, ik wil het ook nog steeds doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat die ''Flying Rats'' zoeken toch nog wel ontzettend leuk is. Je komt nu op plekken en op/in gebouwen waar je normaal nooit komt. 116 Flying Rats left in Liberty City. dus schiet al aardig op.![]()
BTW handige site voor die dingen te zoeken: http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29
quote:TBoGT: Gone Down - 5
Complete all base jumps. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Diamonds Forever - 5
Complete the Trinity. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Four Play - 10
Hit a flag with a golf ball four times. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Bear Fight - 15
Win the L.C. Cage Fighters championship. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Catch the Bus - 15
Dance perfectly in both Tony's nightclubs. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Snow Queen - 20
Complete 25 drug wars. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Adrenaline Junkie - 25
Freefall for the longest possible time. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Maestro - 30
Finish the Ballad. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Past the Velvet Rope - 45
Score 80% or above in all missions. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Gold Star - 80
Score 100% in all missions. (The Ballad of Gay Tony)
Waarom zou je het 3 keer kopen? Geld teveel ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat baal ik dat het niet op de PS3 komt.
Binnenkort GTA IV maar weer eens aanschaffen (3e keer), ben nu bezig met SA.
Ik ruil mijn spellen steeds. De eerste keer kocht ik hem en ruilde ik hem weer voor een ander spel. Toen wilde ik het weer spelen en ruilde het weer etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou je het 3 keer kopen? Geld teveel ofzo?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik ruil mijn spellen steeds. De eerste keer kocht ik hem en ruilde ik hem weer voor een ander spel. Toen wilde ik het weer spelen en ruilde het weer etc.
2100 punten zijn officieel ¤24,95, maar als je even op internet zoekt moet het kunnen voor ¤17 tot ¤20.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:07 schreef Skonk het volgende:
Ik ga denk ik vandaag die punten halen (niet de DVD, want ik heb de vorige uitbreiding al op mijn HDD).
Maar ik vroeg mij af hoeveel punten ik eigenlijk moet halen?
En hoe duur zijn die punten?
Volgens mij had ik vorige keer 2100 punten gekocht.
Over een paar uur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Over een paar uur kunnen we TBoGT downloaden
ja man, kut manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat jij hem waarschijnlijk al in de winkel heb gekocht moet jij weten :p
Maar wij clanleden moeten hem wel downloaden.
Want stel je voor... we gaan van GTA 4 naar bogt en weer terug. Moet je disc 1 erin pleuren, eruit pleuren. Disc 2 erin. Pff... damn
sorry foutje.. ik qoute mezelf ipv wijzig bericht..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb TBOGT al sinds vanmiddag maar ik speel lekker rustig en ben pas bij missie 9. Ik zeg verder niks over de inhoud maar in het algemeen kan ik zeggen.
TBOGT IS ECHT VET![]()
de clubs, sfeertje en het verhaal vind ik echt top tot nu toe.
Wat ik jammer vind is dat zoveel mensen eigenlijk zeggen dat GTA IV + de uitbreidingen saai zijn. Maar ik vind het zo ontzettend vet. Nu al met deze DLC er bij wordt het alleen maar weer beter. Veel mensen hebben ook nooit het verhaal van GTA IV uitgespeeld maar dat is eigenlijk gewoon een ontzettend vet verhaal. Vooral als je ook nog berichten gaat lezen van weazel news en de Liberty City Three dan wordt je pas echt in die wereld gezogen. Jammer dat veel mensen dat niet weten.
Ik denk dat GTA IV + uitbredingen langzaam maar zeker mijn favorieten game aan worden is.
Dan kom ik klaar op dit topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:14 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mischien wel een nieuwe hint naar de nieuwe GTA!!!!!!!!!
maar WTF moet het zijn.. het lijkt op een berg??
zou dat betekenen dat we naar San Andreas gaan.![]()
Tussen 3 en Vice City zit maar een jaar. Ik verwacht wel dat ze het gaan aankondigen op een grote show ofzo.quote:# Grand Theft Auto III (2001: PlayStation 2, 2002: PC, 2003: Xbox)
# Grand Theft Auto: Vice City (2002: PlayStation 2, 2003: PC en Xbox)
# Grand Theft Auto: San Andreas (2004: PlayStation 2, 2005: PC en Xbox)
Dit alles door dat ene plaatje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:01 schreef -Dries- het volgende:
Zou het...
GTA III
GTA III: VC
GTA III: SA
GTA IV
GTA IV: VC
GTA IV: SA
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Skonk het volgende:
NIEUWE GTA SPEELT ZICH AF IN AMSTERDAM
[ afbeelding ]
hoe vet zou dat zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Skonk het volgende:
NIEUWE GTA SPEELT ZICH AF IN AMSTERDAM
[ afbeelding ]
En vergeet niet dat de steden in GTA I "toevallig" Liberty City, Vice City en San Andreas waren genoemd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:01 schreef -Dries- het volgende:
Zou het...
GTA III
GTA III: VC
GTA III: SA
GTA IV
GTA IV: VC
GTA IV: SA
Wat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik weet dat je niet hoort te cheaten, maar die explosive sniper cheat is geniaal
Zijn dat alle cheats? Of zijn er ook nog GTA IV en L&D cheats? Nog nooit gecheatedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef SkyChat het volgende:
Cheats activeren door het nummer te bellen met je telefoon.
938-555-0150 - Floater
625-555-0200 - Akuma
625-555-3273 - Vader
272-555-8265 - APC
359-555-2899 - Buzzard
227-555-9666 - Bullet GT
359-555-7272 - Parachute
276-555-2666 - Super Punch
486-555-2526 - Explosive Sniper
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
TBOGT heeft gewoon zijn eigen topic hea..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
GTA V #1 En de hype kan beginnen of toch nog niet?
Zoiets was al gevonden.
Op Youtube staan er veel guides voor die dingenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef 2dope het volgende:
Kan ik die 10 melee counters in 4 minutes-achievement ook halen in TBoGT? Aangezien het wel een 'normale GTA4' achievement is..
Die is wel verrot moeilijk trouwens, iemand tips? Ik haal er meestal wel een stuk of 8 maar dan krijg ik vaak meerdere dudes tegelijk op me af wat het gelijk onmogelijk maakt.
Zelfde vraag eigenlijk voor de 5 cartwheel rolls in 1 carcrash (ofzo) achievement.
Kan gewoon ja, je kan alleen geen TLAD achievements halen in TBOGT (logisch).quote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef 2dope het volgende:
Kan ik die 10 melee counters in 4 minutes-achievement ook halen in TBoGT? Aangezien het wel een 'normale GTA4' achievement is..
Die is wel verrot moeilijk trouwens, iemand tips? Ik haal er meestal wel een stuk of 8 maar dan krijg ik vaak meerdere dudes tegelijk op me af wat het gelijk onmogelijk maakt.
Zelfde vraag eigenlijk voor de 5 cartwheel rolls in 1 carcrash (ofzo) achievement.
http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:26 schreef kwaitnait het volgende:
Heeft er iemand nog een goede map waar de duiven op staan aangegeven? Heb er verschillende gevonden, maar ze geven allemaal wat anders aan
thnxquote:Op zondag 8 november 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.html
Met foto's, kan alleen maar kloppen
Als je ze downloadt dan moet wel je GTA IV disc in je console zittenquote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil misschien die uitbreidingen kopen maar ik heb een vraagje..
Ze zeggen dat ze los te spelen zijn. Maar die gigantische stad dan? The Ballad of Gay Tony kan je downloaden voor minder dan 2 GB... kan me niet voorstellen dat de hele stad + nieuwe wapens, voertuigen, missies, etc.. dat is?
Hoe wordt dat "geïmporteerd" in je spel dan? Of is het echt een compleet apart spel en kan je dus niet in de stad rondlopen met de oude dingen + nieuwe dingen? Alleen de nieuwe dingen dus?
Ik vind het een beetje onduidelijk.
Je speelt gewoon een aparte game, staat los van je game met nikoquote:Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Maar in de reclame staat er "GTA IV not required to play these episodes" of zoiets dus dat snap ik dan weer niet?
Hoe doen ze het dan in je spel? Moet je een heel apart nieuw spel maken of kan je verder met het geld dat je al hebt en zo?
Nee, niet mee eens. De personages in TBoGT vind ik een stuk sympathieker en de algehele setting spreekt me sowieso stukken meer aan. Ik vond verder dat in de missies van Niko erg weinig variatie zat en het altijd neerkwam op een paar mannetjes neerknallen. Dat hebben ze in een aantal missies met Luis een stuk beter aangepakt. Okee, misschien af en toe wat scripted maar je blijft wel midden in de actie zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vond de Ballad het minst aan eigenlijkSlechts een paar leuke missies, sowieso lag de moeilijkheidsgraad erg laag.
Met Niko moet je honderd man neerschieten en allerlei moeilijke taken verrichten in die diamond-steel missie (The Trinity geloof ik), met Johnny moet je ook van alles neerknallen en moeilijke dingen doen, en met Luis hoef je alleen maar op het dak te landen, naar binnen te hoppen, en weer weg te gaan
Ik vind de volgorde van dat ze alle 3 (IV, LD, TBoGT) verschenen zijn ook de volgorde van leuk naar minder leuk.
Als GTA IV zelf gewoon de wapens uit The Ballad en het parachutespringen zou bevatten, deelden wel meer mensen mijn mening denk ik.
Luis is gewoon een pussy die over zich heen laat lopen.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.
Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
Ik denk het niet, volgens mij blokkeren sommige cheats wel achievements.quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Kan je 'm ook gebruiken voor die '5 roll' achievement die je met de auto moet maken?
Alle wapens en wagens enzo zitten er ook bij in de multiplayer. En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)quote:Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden want jullie lijken de episodes allemaal te hebben?
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt!
Laatste vraag![]()
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.
Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
Dat parachuteonderdeel, zit gewoon verbonden in Free Mode.quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..] En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)
Die vind ik ook wel vet ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Core2 het volgende:
Iemand anders nog gefascineerd door de pausemuziek van gay tony?
Have funquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef The6thgate het volgende:
Ik dacht dat liberty city stories alleen te downloaden was. Zie 'm net bij de MM staan dus meteen maar even gekocht zodat ik weer even kan GTA'en
Aan de DLC of de persoon?quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef gers het volgende:
ik durf hem niet te kopen ben bang dat ik verslaafd raak aan gay tony
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer onlinequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef MikeLowrey het volgende:
Heb maar een Xbox gehaald met GTA 4. het is mijn enige spel, wil iemand een potje online spelen?
Kan je overigens alleen maar online met mensen die je in je lijst hebt staan?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer online
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089707957/
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089559892/
En een stuk van een keyboard voor het beeldschermquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef Ben. het volgende:
[..]
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.![]()
Bron?quote:Maar, de PS3 bezitter hoeven niet meer jaloers te zijn op de X360'ers. Want, Stories of Liberty City komt ook naar de PS3.
Best irritant als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En een stuk van een keyboard voor het beeldschermBoeie
[..]
Bron?
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriterenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ben. het volgende:
[..]
Best irritant als je het mij vraagt.
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.quote:Bron? Heb ik.Het is al een hele tijd bekend.
GTAV komt ook, zijn ze momenteel mee bezig. Voor áls je dat ook nog niet wist.
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriteren
Al is mijn TV wel net zo klein
[..]
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.
Maar dat de episodes naar de PS3 komen zou ik wel een officiele bron van willen zien
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.
Me bron is geen commerciele internet kut site.
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?
Ik denk nog een paar keer GTA: Stadsnaam, misschien GTA IV: Stadsnaam. En daarna pas een keer V zodra ze met een nieuwe engine komen.
Ah ok ik dacht dat je impliceerde dat ik '5' had gezegdquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.
Hoe weet je dat allemaal dan?quote:Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Ja en weet je toevallig ook wat ik komend jaar voor sinterklaas krijg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Volgens mij is er maar 1 motor die z'n voorwiel iets omhoog ziet gaan als je gas geeft zonder iets te doen: de snelste.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Automatisch een wheelie. :?
heeft iemand daar een antwoord op?
Btw; ik heb hem op de pc.
Ik kan zeggen dat dit waar is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Als ik dat doet maakt ie als nog een wheelie...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 motor die z'n voorwiel iets omhoog ziet gaan als je gas geeft zonder iets te doen: de snelste.
Ik denk dat er wat fout is met je besturing... want een wheelie zou die verder alleen moeten maken als je naar achteren leunt. Je kan als tegenkracht naar voren leunen om een wheelie te voorkomen maar dat lijkt me niet echt ideaal.
quote:
Heb ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:12 schreef jpg97 het volgende:
Sinds kort ook aan GTA IV begonnen, maar vind Saints Row 2 toch lekkerder spelen op 1 of andere manier...
Ja dat is nou juist wat het zo geniaal maakt ja tochquote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb er één proberen te kijken (internetcafé, 'ernstig geniaal') en ik vind het vreselijkWat een kutstem heeft die gozer.
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat is nou juist wat het zo geniaal maakt ja toch
whut?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:19 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg alleen dat ik SR2 lekkerder vind spelen
Volgens mij mag je blij zijn dat hij uberhaubt iets doetquote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef perezoso het volgende:
http://i50.tinypic.com/24xi076.jpg
Ik heb t spelletje even geïnstalleerd maar 't ziet er niet uit, schaduw klopt niet, draai het met een ati hd4650 wat kan ik proberen ? (drivers videokaart up 2 date)
Probeer in de settings wat dingen uit te zetten, zoals dynamic lightning (geen idee wat voor opties je hebt in de pc versie)quote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef perezoso het volgende:
http://i50.tinypic.com/24xi076.jpg
Ik heb t spelletje even geïnstalleerd maar 't ziet er niet uit, schaduw klopt niet, draai het met een ati hd4650 wat kan ik proberen ? (drivers videokaart up 2 date)
Het 'effect' zit overal maar ik dacht ik maak even een vierkantje waar je op kan focussen, de schaduw ziet eruit alsof je door een visnet kijkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je blij zijn dat hij uberhaubt iets doetzie trouwens niet wat er mis is binnen het vierkantje...
Ik ben al behoorlijk lang uit het PC-gaming en hardware circuit, maar ik weet nog wel van vroeger dat je soms videokaarten had die wel krachtig genoeg waren voor de hoogste setting maar bepaalde licht/shaduw effecten niet kon berekenen, T&L heette dat volgens mij. Dus dat is mijn enige gokquote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef perezoso het volgende:
[..]
Het 'effect' zit overal maar ik dacht ik maak even een vierkantje waar je op kan focussen, de schaduw ziet eruit alsof je door een visnet kijkt.
Zit ook op de muren, dus 't is echt niet leuk spelen zo![]()
Zal even kijken naar dynamic lightning.
Het spel is het echt wel waard om draaiende te krijgen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef perezoso het volgende:
Ik heb 't al opgegeven, 't spel voelt toch niet zo lekker aan, alles lijkt in slowmotion vergeleken de voorgaande gta's.
Had alle persoonlijke settings van de videokaart uitgezet en shadows uit in gta maar 't helpt niet echt. (framerate was niet slecht ofzo)
Wist je dat niet?quote:
Hoezo niet getolereerd?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:49 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Wist je dat niet?Meningen die niet overeenkomen met die van de meerderheid worden niet getolereerd op Fok!.
Zit zit ook al een tijdje te kutten met GTA IV, in tegenstelling met GTA 3 kan ik hier niet met een joystick spelen, iets wat ik wel graag wil maar hoe?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:24 schreef delano.888 het volgende:
Een paar uur geleden weer begonnen aan GTAIV, damn, zeker geen spijt, vermaak me ontzettend goed
OA al iemand dood gegooid met een donut en iemand voor de trein geduwd
Moet je dan niet nog even langs die Jimmy Pegorino dinges?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zit vast
Ik heb net de missie "That Special Someone" gedaan en die kerel laten leven. Nu moet als het goed is de missie "One Last Thing" komen maar ik rij nu al een hele doelloos door de stad maar krijg geen telefoontje om de missie te starten. Iemand enig idee wat ik fout doe? Moet ik nog iets perse doen?
Alvast bedankt.
Als het goed is gaat hij me bellen maar hij staat niet op de map aangegeven en als ik hem bel krijg ik zijn voicemailquote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Moet je dan niet nog even langs die Jimmy Pegorino dinges?
Heb je al even geprobeerd op te slaan? Dus dat de game-tijd 6 uur verder gaat?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als het goed is gaat hij me bellen maar hij staat niet op de map aangegeven en als ik hem bel krijg ik zijn voicemail
Tja, het is gewoon een game wat veel vraagt. Bijna geen een laptop (misschien wel geen een), kan het spel aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:41 schreef SHERMAN het volgende:
Snap dat de game wat eisen heeft.. Maar op mijn laptop (Intel Centrino 2 Dua @ 2,53Ghz, 4Gb mem en ATI Mobile HD 3650) draait het zelfs nauwelijks op de laagste resolutie.
Mijn laptop (pentium 2) kan hem aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:32 schreef Ben. het volgende:
[..]
Tja, het is gewoon een game wat veel vraagt. Bijna geen een laptop (misschien wel geen een), kan het spel aan.Get used to it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ) en heb net ook eiland 3 unlocked, en ik moet zeggen dat ik eindelijk wat meer in het spel kom. Komt waarschijnlijk ook omdat de coolere wapens eindelijk binnen handbereik zijn en ik er zowaar het geld voor heb.
Maar waar ik wel benieuwd naar was: ik merk dat ik eigenlijk nauwelijks vrijelijk rondloop en dood en verderf zaai, maar vooral van missie naar missie hop. Maar hoe doen jullie dat? Wat zijn jullie favorieten bezigheden, zeg maar? Is dat bijvoorbeeld zo veel mogelijk snipen, of darten, of zo groot mogelijke explosies creëren, of 'lekker' met de metro reizen oid.
Voor m'n gevoel is er nog zoveel meer uit deze game te halen dan wat ik nu doe; vind het nu al irritant als ik door de politie gezocht wordt.![]()
Echt jammer.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:36 schreef delano.888 het volgende:
Wie wie wie zei er dat the addons nooit naar de ps3 zouden komen, nou, wie?
GTA IV DLC naar de PC en Playstation 3
Nee, ik vind het niet kunnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vind ik niet. Ik heb geen Playstation 3 en hoef hem ook niet op mijn PC.
Maar ach... ik gun het ze.
GTA Vice city en san andreas waren eerst ook ps2 exclusive, en zouden en echt niet naar de xbox komen!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:57 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet kunnen.
Word je eerst helemaal lekker gemaakt "JA DIT IS EXCLUSIVE, DUS ALLEEN VOOR XBOX 360! DUS KOOP EEN 360!".
En dan nu achteraf "Ja, hij was toch niet exclusive".
Jongen, ik rij met m'n Banshee al die hoerige consoles zo overhoop, weet je.quote:
Jongen, ik lach elk jaar naar de upgrades die jij moet maken om je systeem een beetje soepel te laten lopen, weet je.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, ik rij met m'n Banshee al die hoerige consoles zo overhoop, weet je.
Jongen, das waar.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:46 schreef e97073 het volgende:
[..]
Jongen, ik lach elk jaar naar de upgrades die jij moet maken om je systeem een beetje soepel te laten lopen, weet je.
TLAD heeft ongeveer 20 missiesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 05:11 schreef Ixnay het volgende:
Uitbreidingen dit jaar nog op mijn PS3.
btw. Zijn die uitbreidingen net zo groot als GTA IV zelf?
De x360 doet het toch ook dus het ligt niet aan de blu rays..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:06 schreef e97073 het volgende:
GTAIV is veel groter qua verhaal / personages / dialogen / missies. Ik denk dat de stad niet eens extreem veel ruimte in neemt.
En daarbij komt dat de PS3 Blu Rays kan lezen. Blu Rays hebben net wat meer opslagruimte.
Ik doel op het feit dat GTAIV en de uitbreidingen op 1 Blu Ray uitkomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
De x360 doet het toch ook dus het ligt niet aan de blu rays..
Oooooohquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:09 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat GTAIV en de uitbreidingen op 1 Blu Ray uitkomen.
Die J er is dus niet.quote:Phil Bell recommends you to Jimmy Pegorino, his boss, and you can now do missions for Jimmy by following the "J" icon on the radar.
Ja, hoe dat eigenlijk, die 2 aanvullingen zijn gewoon op 1 DVD beschikbaar? Maar daarvoor moet je nog wel de originele GTA IV DVD hebben neem ik aan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:03 schreef delano.888 het volgende:
Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het kan dat de game GTAIV draait op 1 dvd, en dat 2 uitbreidingen samen, waarbij je dus eigenlijk 2x de hele stad hebt en dus ook 2x zoveel ruimte nodig hebt, hoe het kan dat die ook draaien vanaf 1 dvd? En zonder benodigheid van GTAIV zelf?
Originele GTA IV heb je er niet voor nodig, gewoon 2 standalone games op 1 dvdquote:Op maandag 1 februari 2010 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, hoe dat eigenlijk, die 2 aanvullingen zijn gewoon op 1 DVD beschikbaar? Maar daarvoor moet je nog wel de originele GTA IV DVD hebben neem ik aan?
Gewoon rond gaan toeren, je word vanzelf wel gebeld ofzoquote:Op maandag 1 februari 2010 14:45 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje.. ik heb de missies van Ray en Phil Bell gedaan maar krijg geen nieuwe missies van JimmyHeb gewoon geen enkele missie-mogelijkheid meer. Wat moet ik doen? (ik draag al een nette pak zoals Phil Bell had gezegd aan de telefoon)
Mijn laatste missie: http://www.gta4.net/missions/chapter-three.php#truck-hustle
[..]
Die J er is dus niet.
http://en.wikipedia.org/w(...)es_From_Liberty_Cityquote:Op maandag 1 februari 2010 15:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Originele GTA IV heb je er niet voor nodig, gewoon 2 standalone games op 1 dvd
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:35 schreef Aneurism het volgende:
Is GTA4 niet al 2-3 jaar geleden gereleased? Voor San Andreas nog?
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik ga er van uit dat je ze beide volledig moet installerenquote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)es_From_Liberty_City
Ah, deze dus. Das wel nice, dan koop ik gewoon de disc-versie.
Hoe zit dat trouwens met de install, ziet hij de originele GTA IV en de 2 aanvullingen als 2 aparte installs?
Doe ik al meer dan een weekquote:Op maandag 1 februari 2010 16:08 schreef Tommzzz het volgende:
[..]
Gewoon rond gaan toeren, je word vanzelf wel gebeld ofzo
www.budgetgaming.nlquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:27 schreef DrDentz het volgende:
Waar kan ik de ps3 expansions straks een beetje goedkoop krijgen zonder creditcard? FRS is 40 euro geloof ik.
Die had volgens mij ook een eigen topic, iemand die die kan vinden?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef 9x19 het volgende:
Over twee weken Episodes from Liberty City!
Sony is idd wel erg kut bezig ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
Ze moeten die Playstation keihard nuken, door die klootzakken van Sony is het 2 weken uitgesteld![]()
![]()
.
boeiuhquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
Ze moeten die Playstation keihard nuken, door die klootzakken van Sony is het 2 weken uitgesteld![]()
![]()
.
Oh dat is wel heel slecht idd, daarom haal ik altijd mijn games met een engels doosje (en boekje)quote:Op woensdag 14 april 2010 14:48 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven is hard.... feest harder.
De software is overigens gewoon Engels.
Ik heb ook liever Engels, maar echt boeiend is het niet, de dvd-schijfjes en de software zijn gewoon Engels.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel slecht idd, daarom haal ik altijd mijn games met een engels doosje (en boekje)
Bij GTA enz wil ik eeecht wel een engels boekje gekquote:Op woensdag 14 april 2010 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Engels, maar echt boeiend is het niet, de dvd-schijfjes en de software zijn gewoon Engels.
Doosje berg ik op, kijk er nooit meer naar.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Bij GTA enz wil ik eeecht wel een engels boekje gek
Als jij een nieuwe GTA koopt, ga je dan niet eerst lekker op de plee het boekje lezen?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Doosje berg ik op, kijk er nooit meer naar.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |