Als ik dat doet maakt ie als nog een wheelie...quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 motor die z'n voorwiel iets omhoog ziet gaan als je gas geeft zonder iets te doen: de snelste.
Ik denk dat er wat fout is met je besturing... want een wheelie zou die verder alleen moeten maken als je naar achteren leunt. Je kan als tegenkracht naar voren leunen om een wheelie te voorkomen maar dat lijkt me niet echt ideaal.
quote:
Heb ik.quote:
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:12 schreef jpg97 het volgende:
Sinds kort ook aan GTA IV begonnen, maar vind Saints Row 2 toch lekkerder spelen op 1 of andere manier...
Ja dat is nou juist wat het zo geniaal maakt ja tochquote:Op donderdag 17 december 2009 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb er één proberen te kijken (internetcafé, 'ernstig geniaal') en ik vind het vreselijkWat een kutstem heeft die gozer.
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat is nou juist wat het zo geniaal maakt ja toch
whut?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:19 schreef jpg97 het volgende:
Ik zeg alleen dat ik SR2 lekkerder vind spelen
Volgens mij mag je blij zijn dat hij uberhaubt iets doetquote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef perezoso het volgende:
http://i50.tinypic.com/24xi076.jpg
Ik heb t spelletje even geïnstalleerd maar 't ziet er niet uit, schaduw klopt niet, draai het met een ati hd4650 wat kan ik proberen ? (drivers videokaart up 2 date)
Probeer in de settings wat dingen uit te zetten, zoals dynamic lightning (geen idee wat voor opties je hebt in de pc versie)quote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef perezoso het volgende:
http://i50.tinypic.com/24xi076.jpg
Ik heb t spelletje even geïnstalleerd maar 't ziet er niet uit, schaduw klopt niet, draai het met een ati hd4650 wat kan ik proberen ? (drivers videokaart up 2 date)
Het 'effect' zit overal maar ik dacht ik maak even een vierkantje waar je op kan focussen, de schaduw ziet eruit alsof je door een visnet kijkt.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je blij zijn dat hij uberhaubt iets doetzie trouwens niet wat er mis is binnen het vierkantje...
Ik ben al behoorlijk lang uit het PC-gaming en hardware circuit, maar ik weet nog wel van vroeger dat je soms videokaarten had die wel krachtig genoeg waren voor de hoogste setting maar bepaalde licht/shaduw effecten niet kon berekenen, T&L heette dat volgens mij. Dus dat is mijn enige gokquote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef perezoso het volgende:
[..]
Het 'effect' zit overal maar ik dacht ik maak even een vierkantje waar je op kan focussen, de schaduw ziet eruit alsof je door een visnet kijkt.
Zit ook op de muren, dus 't is echt niet leuk spelen zo![]()
Zal even kijken naar dynamic lightning.
Het spel is het echt wel waard om draaiende te krijgen hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef perezoso het volgende:
Ik heb 't al opgegeven, 't spel voelt toch niet zo lekker aan, alles lijkt in slowmotion vergeleken de voorgaande gta's.
Had alle persoonlijke settings van de videokaart uitgezet en shadows uit in gta maar 't helpt niet echt. (framerate was niet slecht ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |