abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74505427
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 18:26 schreef kwaitnait het volgende:
Heeft er iemand nog een goede map waar de duiven op staan aangegeven? Heb er verschillende gevonden, maar ze geven allemaal wat anders aan
http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.html
Met foto's, kan alleen maar kloppen
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 8 november 2009 @ 17:17:18 #152
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_74511917
quote:
Op zondag 8 november 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:

[..]

http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.html
Met foto's, kan alleen maar kloppen
thnx
pi_74535976
Ik wil misschien die uitbreidingen kopen maar ik heb een vraagje..

Ze zeggen dat ze los te spelen zijn. Maar die gigantische stad dan? The Ballad of Gay Tony kan je downloaden voor minder dan 2 GB... kan me niet voorstellen dat de hele stad + nieuwe wapens, voertuigen, missies, etc.. dat is?

Hoe wordt dat "geïmporteerd" in je spel dan? Of is het echt een compleet apart spel en kan je dus niet in de stad rondlopen met de oude dingen + nieuwe dingen? Alleen de nieuwe dingen dus?

Ik vind het een beetje onduidelijk.
pi_74536537
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil misschien die uitbreidingen kopen maar ik heb een vraagje..

Ze zeggen dat ze los te spelen zijn. Maar die gigantische stad dan? The Ballad of Gay Tony kan je downloaden voor minder dan 2 GB... kan me niet voorstellen dat de hele stad + nieuwe wapens, voertuigen, missies, etc.. dat is?

Hoe wordt dat "geïmporteerd" in je spel dan? Of is het echt een compleet apart spel en kan je dus niet in de stad rondlopen met de oude dingen + nieuwe dingen? Alleen de nieuwe dingen dus?

Ik vind het een beetje onduidelijk.
Als je ze downloadt dan moet wel je GTA IV disc in je console zitten Snap je?
pi_74536574
Maar in de reclame staat er "GTA IV not required to play these episodes" of zoiets dus dat snap ik dan weer niet?

Hoe doen ze het dan in je spel? Moet je een heel apart nieuw spel maken of kan je verder met het geld dat je al hebt en zo?
  maandag 9 november 2009 @ 12:38:26 #156
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74537206
Als je de disc episodes of Liberty City koopt, hoef je het orgineel inderdaad niet te hebben.
Als je hem download moet je inderdaad de orginele disc in je console hebben.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_74537223
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Maar in de reclame staat er "GTA IV not required to play these episodes" of zoiets dus dat snap ik dan weer niet?

Hoe doen ze het dan in je spel? Moet je een heel apart nieuw spel maken of kan je verder met het geld dat je al hebt en zo?
Je speelt gewoon een aparte game, staat los van je game met niko
pi_74539416
Bedankt!

Laatste vraag
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.

Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
pi_74545465
Zojuist Ballad of Gay Tony uitgespeeld. Als ik heel eerlijk ben vond ik deze addon een stuk beter dan Niko's verhaallijn en missies. Luis is ook een veel toffer hoofdpersonage. Van mij had The Ballad wel wat langer mogen duren .
Amen.
pi_74545754
Ik vond de Ballad het minst aan eigenlijk Slechts een paar leuke missies, sowieso lag de moeilijkheidsgraad erg laag.

Met Niko moet je honderd man neerschieten en allerlei moeilijke taken verrichten in die diamond-steel missie (The Trinity geloof ik), met Johnny moet je ook van alles neerknallen en moeilijke dingen doen, en met Luis hoef je alleen maar op het dak te landen, naar binnen te hoppen, en weer weg te gaan

Ik vind de volgorde van dat ze alle 3 (IV, LD, TBoGT) verschenen zijn ook de volgorde van leuk naar minder leuk.

Als GTA IV zelf gewoon de wapens uit The Ballad en het parachutespringen zou bevatten, deelden wel meer mensen mijn mening denk ik.

Luis is gewoon een pussy die over zich heen laat lopen.
pi_74546492
quote:
Op maandag 9 november 2009 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vond de Ballad het minst aan eigenlijk Slechts een paar leuke missies, sowieso lag de moeilijkheidsgraad erg laag.

Met Niko moet je honderd man neerschieten en allerlei moeilijke taken verrichten in die diamond-steel missie (The Trinity geloof ik), met Johnny moet je ook van alles neerknallen en moeilijke dingen doen, en met Luis hoef je alleen maar op het dak te landen, naar binnen te hoppen, en weer weg te gaan

Ik vind de volgorde van dat ze alle 3 (IV, LD, TBoGT) verschenen zijn ook de volgorde van leuk naar minder leuk.

Als GTA IV zelf gewoon de wapens uit The Ballad en het parachutespringen zou bevatten, deelden wel meer mensen mijn mening denk ik.

Luis is gewoon een pussy die over zich heen laat lopen.
Nee, niet mee eens. De personages in TBoGT vind ik een stuk sympathieker en de algehele setting spreekt me sowieso stukken meer aan. Ik vond verder dat in de missies van Niko erg weinig variatie zat en het altijd neerkwam op een paar mannetjes neerknallen. Dat hebben ze in een aantal missies met Luis een stuk beter aangepakt. Okee, misschien af en toe wat scripted maar je blijft wel midden in de actie zitten.

Had tijdens het spelen van deze addon een stuk meer lol dan bij GTA IV, als is het alleen maar omdat ik niet met zo'n zeikende seeking-for-revenge oostblokker hoefde te spelen .

Met de originele GTA IV heb ik trouwens niet meer of minder moeite gehad dan TBoGT. Moeilijkheidsgraad ligt wat mij betreft even hoog, al werd het in het origineel soms wat belemmerd door de slecht bestuurbare voertuigen.
Amen.
  maandag 9 november 2009 @ 19:52:13 #163
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_74551194
wtf, hoe krijg je die auto erop
pi_74551204
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef kwaitnait het volgende:
wtf, hoe krijg je die auto erop
Cheats
  maandag 9 november 2009 @ 20:20:19 #165
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_74552292
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Cheats
Kan je 'm ook gebruiken voor die '5 roll' achievement die je met de auto moet maken?
pi_74552808
Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden want jullie lijken de episodes allemaal te hebben?
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.

Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
pi_74553955
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef kwaitnait het volgende:

[..]

Kan je 'm ook gebruiken voor die '5 roll' achievement die je met de auto moet maken?
Ik denk het niet, volgens mij blokkeren sommige cheats wel achievements.
pi_74554025
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden want jullie lijken de episodes allemaal te hebben?
[..]
Alle wapens en wagens enzo zitten er ook bij in de multiplayer. En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)

Maar wel tof dus
pi_74554216
Oke tof!
  dinsdag 10 november 2009 @ 01:35:39 #170
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_74561722
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt!

Laatste vraag

quote:
Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef lkb9000 het volgende:

[..] En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)
Dat parachuteonderdeel, zit gewoon verbonden in Free Mode.

Tbogt bevat ook de volgende MP modi
- Deathmatch
- Team Deathmatch
- Races
- GTA Races
en dus ook...
- Free Mode

Het orgineel had ook de gamemodes genaamd
- Mafiya work
- Team Mafiya Work
- Car Jack City
- Team Car Jack City
- Turf War
- Cops 'n' crooks
- Deal Breaker
- Bomb da Base II
- Hangman's NOOSE

Vooral de 4 laatste mis ik erg, voor 1 de afwisseling, en 2 omdat daar veel geld mee verdient kon worden.
Daar tegenover hebben de nieuwe tbogt races Nitro (wat ERG dope is!)
De Deathmatches zijn ook verandert... men kan nu in kleinere area's vechten in een soort MW Urban style. Als je bv 5x op rij iemand scoort krijg je volgens mij extra punten, en ook als je iemand die dat doorbreekt.
Natuurlijk heb je alle nieuwe tbogt wagens, en wapens in de multiplayer modes aanwezig.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:46:51 #171
192481 Core2
Happiness is the road
pi_74580869
Iemand anders nog gefascineerd door de pausemuziek van gay tony?
pi_74694017
Ik dacht dat liberty city stories alleen te downloaden was. Zie 'm net bij de MM staan dus meteen maar even gekocht zodat ik weer even kan GTA'en
Too much is never enough!
pi_74694817
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Core2 het volgende:
Iemand anders nog gefascineerd door de pausemuziek van gay tony?
Die vind ik ook wel vet ja.
Amen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:31:39 #174
277396 kwaitnait
Ich bin der Henk
pi_74694831
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef The6thgate het volgende:
Ik dacht dat liberty city stories alleen te downloaden was. Zie 'm net bij de MM staan dus meteen maar even gekocht zodat ik weer even kan GTA'en
Have fun
pi_74736232
ik durf hem niet te kopen ben bang dat ik verslaafd raak aan gay tony
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74737230
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef gers het volgende:
ik durf hem niet te kopen ben bang dat ik verslaafd raak aan gay tony
Aan de DLC of de persoon?
Amen.
  maandag 16 november 2009 @ 01:25:52 #177
225875 RowanF1
@RowanTorres
pi_74737885
Zojuist GTA IV: EOLC gespeeld. Supervet! Maar dat was waarschijnlijk al algemeen bekend hier .
Feyenoord Rotterdam
pi_74740784
Zo. Eindelijk zo'n beetje alles gehaald wat ik wou halen met deze GTA en addons.

GTA 4: alle achievements, behalve de online achievements en de < 30 uur uitspelen achievement.
TLAD: alle achievements
TBoGT: alle achievements, behalve de 2 mission rating achievements.

Vindt niemand anders die 100% mission rating achievements echt onhaalbaar? Als je kijkt wat voor voorwaarden die missies soms hebben... Ik denk dat ik mezelf die frustratie ga besparen.
pi_74850042
Iemand zin om te free roamen of wat anders te doen online met gay tony?

mijn gamertag is: LuckyStrike01
pi_74888845
Heb maar een Xbox gehaald met GTA 4. het is mijn enige spel, wil iemand een potje online spelen?

Kan je overigens alleen maar online met mensen die je in je lijst hebt staan?
pi_74888978
Je kan met de hele wereld online
pi_74889054
Hmmm, heb geen idee hoe je mensen kan vinden.
pi_74889093
Als je via je telefoon gewoon multiplayer opent, en iets anders dan freeroam doet, dan zoekt ie automatisch mensen als het goed is.

Misschien nog even in je instellingen kijken of er iets niet klopt.

Ik kan me het niet echt meer herinneren dus zou het niet kunnen zeggen precies
pi_74890280
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef MikeLowrey het volgende:
Heb maar een Xbox gehaald met GTA 4. het is mijn enige spel, wil iemand een potje online spelen?

Kan je overigens alleen maar online met mensen die je in je lijst hebt staan?
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer online
pi_74890360
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer online
pi_74891413
quote:
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.

Maar, de PS3 bezitter hoeven niet meer jaloers te zijn op de X360'ers. Want, Stories of Liberty City komt ook naar de PS3.
pi_74891525
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef Ben. het volgende:

[..]

Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.
En een stuk van een keyboard voor het beeldscherm Boeie
quote:
Maar, de PS3 bezitter hoeven niet meer jaloers te zijn op de X360'ers. Want, Stories of Liberty City komt ook naar de PS3.
Bron?
pi_74892077
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

En een stuk van een keyboard voor het beeldscherm Boeie
[..]

Bron?
Best irritant als je het mij vraagt.

Bron? Heb ik. Het is al een hele tijd bekend. GTAV komt ook, zijn ze momenteel mee bezig. Voor áls je dat ook nog niet wist.
pi_74892294
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ben. het volgende:

[..]

Best irritant als je het mij vraagt.
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriteren
Al is mijn TV wel net zo klein
quote:
Bron? Heb ik. Het is al een hele tijd bekend. GTAV komt ook, zijn ze momenteel mee bezig. Voor áls je dat ook nog niet wist.
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.

Maar dat de episodes naar de PS3 komen zou ik wel een officiele bron van willen zien
pi_74892502
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriteren
Al is mijn TV wel net zo klein
[..]

Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.

Maar dat de episodes naar de PS3 komen zou ik wel een officiele bron van willen zien
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.

Me bron is geen commerciele internet kut site.
pi_74892592
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Ben. het volgende:

[..]

Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.

Me bron is geen commerciele internet kut site.
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?
Ik denk nog een paar keer GTA: Stadsnaam, misschien GTA IV: Stadsnaam. En daarna pas een keer V zodra ze met een nieuwe engine komen.
pi_74892641
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik heb het toch ook over V? Niet 5?
Ik denk nog een paar keer GTA: Stadsnaam, misschien GTA IV: Stadsnaam. En daarna pas een keer V zodra ze met een nieuwe engine komen.
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.

Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
pi_74892710
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:

[..]

Ah ok ik dacht dat je impliceerde dat ik '5' had gezegd
quote:
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Hoe weet je dat allemaal dan?
pi_74892814
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef lkb9000 het volgende:

Hoe weet je dat allemaal dan?
pi_74892829
pi_74892868
quote:

[..]

Ja en weet je toevallig ook wat ik komend jaar voor sinterklaas krijg?

Wat een onzin man.
pi_74893733
Je weet niet eens waar je het over hebt. Sinterklaar bestaat niet.

Je gelooft het, of je geloof het niet. Heel simpel. Ben ik helemaal niet zo moeilijk in. Maar accepteer alsjeblieft wél dat er er mensen zijn, die íets meer weten als jij. We zullen zien eind 2010. We zullen zien.
  dinsdag 15 december 2009 @ 15:25:50 #198
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_75652058
Automatisch een wheelie. :?

heeft iemand daar een antwoord op?

Btw; ik heb hem op de pc.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_75652710
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Automatisch een wheelie. :?

heeft iemand daar een antwoord op?

Btw; ik heb hem op de pc.
Volgens mij is er maar 1 motor die z'n voorwiel iets omhoog ziet gaan als je gas geeft zonder iets te doen: de snelste.

Ik denk dat er wat fout is met je besturing... want een wheelie zou die verder alleen moeten maken als je naar achteren leunt. Je kan als tegenkracht naar voren leunen om een wheelie te voorkomen maar dat lijkt me niet echt ideaal.
  dinsdag 15 december 2009 @ 18:02:14 #200
267444 Skonk
Free Skonk
pi_75658386
quote:

[..]

Ik kan zeggen dat dit waar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')