2100 punten zijn officieel ¤24,95, maar als je even op internet zoekt moet het kunnen voor ¤17 tot ¤20.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:07 schreef Skonk het volgende:
Ik ga denk ik vandaag die punten halen (niet de DVD, want ik heb de vorige uitbreiding al op mijn HDD).
Maar ik vroeg mij af hoeveel punten ik eigenlijk moet halen?
En hoe duur zijn die punten?
Volgens mij had ik vorige keer 2100 punten gekocht.
Over een paar uur?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Over een paar uur kunnen we TBoGT downloaden
ja man, kut manquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja dat jij hem waarschijnlijk al in de winkel heb gekocht moet jij weten :p
Maar wij clanleden moeten hem wel downloaden.
Want stel je voor... we gaan van GTA 4 naar bogt en weer terug. Moet je disc 1 erin pleuren, eruit pleuren. Disc 2 erin. Pff... damn
sorry foutje.. ik qoute mezelf ipv wijzig bericht..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb TBOGT al sinds vanmiddag maar ik speel lekker rustig en ben pas bij missie 9. Ik zeg verder niks over de inhoud maar in het algemeen kan ik zeggen.
TBOGT IS ECHT VET![]()
de clubs, sfeertje en het verhaal vind ik echt top tot nu toe.
Wat ik jammer vind is dat zoveel mensen eigenlijk zeggen dat GTA IV + de uitbreidingen saai zijn. Maar ik vind het zo ontzettend vet. Nu al met deze DLC er bij wordt het alleen maar weer beter. Veel mensen hebben ook nooit het verhaal van GTA IV uitgespeeld maar dat is eigenlijk gewoon een ontzettend vet verhaal. Vooral als je ook nog berichten gaat lezen van weazel news en de Liberty City Three dan wordt je pas echt in die wereld gezogen. Jammer dat veel mensen dat niet weten.
Ik denk dat GTA IV + uitbredingen langzaam maar zeker mijn favorieten game aan worden is.
Dan kom ik klaar op dit topic.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:14 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mischien wel een nieuwe hint naar de nieuwe GTA!!!!!!!!!
maar WTF moet het zijn.. het lijkt op een berg??
zou dat betekenen dat we naar San Andreas gaan.![]()
Tussen 3 en Vice City zit maar een jaar. Ik verwacht wel dat ze het gaan aankondigen op een grote show ofzo.quote:# Grand Theft Auto III (2001: PlayStation 2, 2002: PC, 2003: Xbox)
# Grand Theft Auto: Vice City (2002: PlayStation 2, 2003: PC en Xbox)
# Grand Theft Auto: San Andreas (2004: PlayStation 2, 2005: PC en Xbox)
Dit alles door dat ene plaatje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:01 schreef -Dries- het volgende:
Zou het...
GTA III
GTA III: VC
GTA III: SA
GTA IV
GTA IV: VC
GTA IV: SA
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Skonk het volgende:
NIEUWE GTA SPEELT ZICH AF IN AMSTERDAM
[ afbeelding ]
hoe vet zou dat zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:37 schreef Skonk het volgende:
NIEUWE GTA SPEELT ZICH AF IN AMSTERDAM
[ afbeelding ]
En vergeet niet dat de steden in GTA I "toevallig" Liberty City, Vice City en San Andreas waren genoemd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:01 schreef -Dries- het volgende:
Zou het...
GTA III
GTA III: VC
GTA III: SA
GTA IV
GTA IV: VC
GTA IV: SA
Wat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik weet dat je niet hoort te cheaten, maar die explosive sniper cheat is geniaal
Zijn dat alle cheats? Of zijn er ook nog GTA IV en L&D cheats? Nog nooit gecheatedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef SkyChat het volgende:
Cheats activeren door het nummer te bellen met je telefoon.
938-555-0150 - Floater
625-555-0200 - Akuma
625-555-3273 - Vader
272-555-8265 - APC
359-555-2899 - Buzzard
227-555-9666 - Bullet GT
359-555-7272 - Parachute
276-555-2666 - Super Punch
486-555-2526 - Explosive Sniper
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef SoldMayor het volgende:
TBOGT heeft gewoon zijn eigen topic hea..
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
GTA V #1 En de hype kan beginnen of toch nog niet?
Zoiets was al gevonden.
Op Youtube staan er veel guides voor die dingenquote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef 2dope het volgende:
Kan ik die 10 melee counters in 4 minutes-achievement ook halen in TBoGT? Aangezien het wel een 'normale GTA4' achievement is..
Die is wel verrot moeilijk trouwens, iemand tips? Ik haal er meestal wel een stuk of 8 maar dan krijg ik vaak meerdere dudes tegelijk op me af wat het gelijk onmogelijk maakt.
Zelfde vraag eigenlijk voor de 5 cartwheel rolls in 1 carcrash (ofzo) achievement.
Kan gewoon ja, je kan alleen geen TLAD achievements halen in TBOGT (logisch).quote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef 2dope het volgende:
Kan ik die 10 melee counters in 4 minutes-achievement ook halen in TBoGT? Aangezien het wel een 'normale GTA4' achievement is..
Die is wel verrot moeilijk trouwens, iemand tips? Ik haal er meestal wel een stuk of 8 maar dan krijg ik vaak meerdere dudes tegelijk op me af wat het gelijk onmogelijk maakt.
Zelfde vraag eigenlijk voor de 5 cartwheel rolls in 1 carcrash (ofzo) achievement.
http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:26 schreef kwaitnait het volgende:
Heeft er iemand nog een goede map waar de duiven op staan aangegeven? Heb er verschillende gevonden, maar ze geven allemaal wat anders aan
thnxquote:Op zondag 8 november 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.html
Met foto's, kan alleen maar kloppen
Als je ze downloadt dan moet wel je GTA IV disc in je console zittenquote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil misschien die uitbreidingen kopen maar ik heb een vraagje..
Ze zeggen dat ze los te spelen zijn. Maar die gigantische stad dan? The Ballad of Gay Tony kan je downloaden voor minder dan 2 GB... kan me niet voorstellen dat de hele stad + nieuwe wapens, voertuigen, missies, etc.. dat is?
Hoe wordt dat "geïmporteerd" in je spel dan? Of is het echt een compleet apart spel en kan je dus niet in de stad rondlopen met de oude dingen + nieuwe dingen? Alleen de nieuwe dingen dus?
Ik vind het een beetje onduidelijk.
Je speelt gewoon een aparte game, staat los van je game met nikoquote:Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Maar in de reclame staat er "GTA IV not required to play these episodes" of zoiets dus dat snap ik dan weer niet?
Hoe doen ze het dan in je spel? Moet je een heel apart nieuw spel maken of kan je verder met het geld dat je al hebt en zo?
Nee, niet mee eens. De personages in TBoGT vind ik een stuk sympathieker en de algehele setting spreekt me sowieso stukken meer aan. Ik vond verder dat in de missies van Niko erg weinig variatie zat en het altijd neerkwam op een paar mannetjes neerknallen. Dat hebben ze in een aantal missies met Luis een stuk beter aangepakt. Okee, misschien af en toe wat scripted maar je blijft wel midden in de actie zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vond de Ballad het minst aan eigenlijkSlechts een paar leuke missies, sowieso lag de moeilijkheidsgraad erg laag.
Met Niko moet je honderd man neerschieten en allerlei moeilijke taken verrichten in die diamond-steel missie (The Trinity geloof ik), met Johnny moet je ook van alles neerknallen en moeilijke dingen doen, en met Luis hoef je alleen maar op het dak te landen, naar binnen te hoppen, en weer weg te gaan
Ik vind de volgorde van dat ze alle 3 (IV, LD, TBoGT) verschenen zijn ook de volgorde van leuk naar minder leuk.
Als GTA IV zelf gewoon de wapens uit The Ballad en het parachutespringen zou bevatten, deelden wel meer mensen mijn mening denk ik.
Luis is gewoon een pussy die over zich heen laat lopen.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.
Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
Ik denk het niet, volgens mij blokkeren sommige cheats wel achievements.quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Kan je 'm ook gebruiken voor die '5 roll' achievement die je met de auto moet maken?
Alle wapens en wagens enzo zitten er ook bij in de multiplayer. En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)quote:Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden want jullie lijken de episodes allemaal te hebben?
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt!
Laatste vraag![]()
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.
Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
Dat parachuteonderdeel, zit gewoon verbonden in Free Mode.quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..] En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)
Die vind ik ook wel vet ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Core2 het volgende:
Iemand anders nog gefascineerd door de pausemuziek van gay tony?
Have funquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef The6thgate het volgende:
Ik dacht dat liberty city stories alleen te downloaden was. Zie 'm net bij de MM staan dus meteen maar even gekocht zodat ik weer even kan GTA'en
Aan de DLC of de persoon?quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef gers het volgende:
ik durf hem niet te kopen ben bang dat ik verslaafd raak aan gay tony
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer onlinequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef MikeLowrey het volgende:
Heb maar een Xbox gehaald met GTA 4. het is mijn enige spel, wil iemand een potje online spelen?
Kan je overigens alleen maar online met mensen die je in je lijst hebt staan?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer online
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089707957/
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089559892/
En een stuk van een keyboard voor het beeldschermquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef Ben. het volgende:
[..]
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.![]()
Bron?quote:Maar, de PS3 bezitter hoeven niet meer jaloers te zijn op de X360'ers. Want, Stories of Liberty City komt ook naar de PS3.
Best irritant als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En een stuk van een keyboard voor het beeldschermBoeie
[..]
Bron?
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriterenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ben. het volgende:
[..]
Best irritant als je het mij vraagt.
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.quote:Bron? Heb ik.Het is al een hele tijd bekend.
GTAV komt ook, zijn ze momenteel mee bezig. Voor áls je dat ook nog niet wist.
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriteren
Al is mijn TV wel net zo klein
[..]
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.
Maar dat de episodes naar de PS3 komen zou ik wel een officiele bron van willen zien
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.
Me bron is geen commerciele internet kut site.
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?
Ik denk nog een paar keer GTA: Stadsnaam, misschien GTA IV: Stadsnaam. En daarna pas een keer V zodra ze met een nieuwe engine komen.
Ah ok ik dacht dat je impliceerde dat ik '5' had gezegdquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.
Hoe weet je dat allemaal dan?quote:Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Ja en weet je toevallig ook wat ik komend jaar voor sinterklaas krijg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Volgens mij is er maar 1 motor die z'n voorwiel iets omhoog ziet gaan als je gas geeft zonder iets te doen: de snelste.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Automatisch een wheelie. :?
heeft iemand daar een antwoord op?
Btw; ik heb hem op de pc.
Ik kan zeggen dat dit waar is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |