http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.htmlquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:26 schreef kwaitnait het volgende:
Heeft er iemand nog een goede map waar de duiven op staan aangegeven? Heb er verschillende gevonden, maar ze geven allemaal wat anders aan
thnxquote:Op zondag 8 november 2009 13:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://guides.ign.com/index/playstation-3-guides/g.html
Met foto's, kan alleen maar kloppen
Als je ze downloadt dan moet wel je GTA IV disc in je console zittenquote:Op maandag 9 november 2009 11:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik wil misschien die uitbreidingen kopen maar ik heb een vraagje..
Ze zeggen dat ze los te spelen zijn. Maar die gigantische stad dan? The Ballad of Gay Tony kan je downloaden voor minder dan 2 GB... kan me niet voorstellen dat de hele stad + nieuwe wapens, voertuigen, missies, etc.. dat is?
Hoe wordt dat "geïmporteerd" in je spel dan? Of is het echt een compleet apart spel en kan je dus niet in de stad rondlopen met de oude dingen + nieuwe dingen? Alleen de nieuwe dingen dus?
Ik vind het een beetje onduidelijk.
Je speelt gewoon een aparte game, staat los van je game met nikoquote:Op maandag 9 november 2009 12:15 schreef Desunoto het volgende:
Maar in de reclame staat er "GTA IV not required to play these episodes" of zoiets dus dat snap ik dan weer niet?
Hoe doen ze het dan in je spel? Moet je een heel apart nieuw spel maken of kan je verder met het geld dat je al hebt en zo?
Nee, niet mee eens. De personages in TBoGT vind ik een stuk sympathieker en de algehele setting spreekt me sowieso stukken meer aan. Ik vond verder dat in de missies van Niko erg weinig variatie zat en het altijd neerkwam op een paar mannetjes neerknallen. Dat hebben ze in een aantal missies met Luis een stuk beter aangepakt. Okee, misschien af en toe wat scripted maar je blijft wel midden in de actie zitten.quote:Op maandag 9 november 2009 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
Ik vond de Ballad het minst aan eigenlijkSlechts een paar leuke missies, sowieso lag de moeilijkheidsgraad erg laag.
Met Niko moet je honderd man neerschieten en allerlei moeilijke taken verrichten in die diamond-steel missie (The Trinity geloof ik), met Johnny moet je ook van alles neerknallen en moeilijke dingen doen, en met Luis hoef je alleen maar op het dak te landen, naar binnen te hoppen, en weer weg te gaan
Ik vind de volgorde van dat ze alle 3 (IV, LD, TBoGT) verschenen zijn ook de volgorde van leuk naar minder leuk.
Als GTA IV zelf gewoon de wapens uit The Ballad en het parachutespringen zou bevatten, deelden wel meer mensen mijn mening denk ik.
Luis is gewoon een pussy die over zich heen laat lopen.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.
Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
Ik denk het niet, volgens mij blokkeren sommige cheats wel achievements.quote:Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Kan je 'm ook gebruiken voor die '5 roll' achievement die je met de auto moet maken?
Alle wapens en wagens enzo zitten er ook bij in de multiplayer. En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)quote:Op maandag 9 november 2009 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand nog mijn vraag beantwoorden want jullie lijken de episodes allemaal te hebben?
[..]
quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Bedankt!
Laatste vraag![]()
En de multiplayer, is dat dan gewoon hetzelfde maar dan + extra auto's, wapens e.d? Als ik de episodes download dus.
Lijkt me wel leuk om die op zichzelf staande verhaallijnen te volgen met andere personages maar dan wil ik die wapens en voertuigen en gadgets (parachute!!) ook wel terugzien als ik naar de multiplayer ga.
Dat parachuteonderdeel, zit gewoon verbonden in Free Mode.quote:Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..] En ook wat extra multiplayermodi, zoals met zn allen parachutespringen en dan nog iets (zelf nog geen multiplayer gedaan)
Die vind ik ook wel vet ja.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:46 schreef Core2 het volgende:
Iemand anders nog gefascineerd door de pausemuziek van gay tony?
Have funquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef The6thgate het volgende:
Ik dacht dat liberty city stories alleen te downloaden was. Zie 'm net bij de MM staan dus meteen maar even gekocht zodat ik weer even kan GTA'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |