Aan de DLC of de persoon?quote:Op maandag 16 november 2009 00:08 schreef gers het volgende:
ik durf hem niet te kopen ben bang dat ik verslaafd raak aan gay tony
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer onlinequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:15 schreef MikeLowrey het volgende:
Heb maar een Xbox gehaald met GTA 4. het is mijn enige spel, wil iemand een potje online spelen?
Kan je overigens alleen maar online met mensen die je in je lijst hebt staan?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Voeg me maar toe: LuckyStrike01, kom vast wel een keer online
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.quote:Op maandag 9 november 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089707957/
http://www.flickr.com/photos/lennartbnl/4089559892/
En een stuk van een keyboard voor het beeldschermquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef Ben. het volgende:
[..]
Lekker die EXT 2 rechts boven in beeld... En dat kleine kut schermpje.![]()
Bron?quote:Maar, de PS3 bezitter hoeven niet meer jaloers te zijn op de X360'ers. Want, Stories of Liberty City komt ook naar de PS3.
Best irritant als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En een stuk van een keyboard voor het beeldschermBoeie
[..]
Bron?
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriterenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:06 schreef Ben. het volgende:
[..]
Best irritant als je het mij vraagt.
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.quote:Bron? Heb ik.Het is al een hele tijd bekend.
GTAV komt ook, zijn ze momenteel mee bezig. Voor áls je dat ook nog niet wist.
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Was ook niet bij mezelf thuis, zelf zou ik me ook aan EXT1 en dat stuk metaal irriteren
Al is mijn TV wel net zo klein
[..]
Dat ze met GTA V bezig zijn is duidelijk ja, of iig met een volgend deel, of het de naam V krijgt is nog af te zien.
Maar dat de episodes naar de PS3 komen zou ik wel een officiele bron van willen zien
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ze hebben nog nooit cijfers gebruik. Op GTA2 na. Dus het lijkt me sterk dat ze dan ineens 5 doen. Ik schat de kans vrij groot in dat het V word. En anders een andere stads naam.
Me bron is geen commerciele internet kut site.
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook over V? Niet 5?
Ik denk nog een paar keer GTA: Stadsnaam, misschien GTA IV: Stadsnaam. En daarna pas een keer V zodra ze met een nieuwe engine komen.
Ah ok ik dacht dat je impliceerde dat ik '5' had gezegdquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.
Hoe weet je dat allemaal dan?quote:Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Ja en weet je toevallig ook wat ik komend jaar voor sinterklaas krijg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Volgens mij is er maar 1 motor die z'n voorwiel iets omhoog ziet gaan als je gas geeft zonder iets te doen: de snelste.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:25 schreef porsche1 het volgende:
Automatisch een wheelie. :?
heeft iemand daar een antwoord op?
Btw; ik heb hem op de pc.
Ik kan zeggen dat dit waar is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Ben. het volgende:
[..]
Ja, was net negatief bedoeld of zo. Maar idd, daar dacht ik dus ook aan.
Ook weet ik dat ze al meer als een jaar bezig zijn met GTA"V". En dat GTA"V" dezelfde engine krijgt als GTAIV. En da de release eind 2010 zal zijn als alles mee zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |