Ja, de dag die ik altijd wilde voorkomen is dan toch gekomen, ik ga een 360 kopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:44 schreef SoldMayor het volgende:
Twee nieuwe voetuigen zijn gezien in de preview: Een SWAT tank en een Rolls Roys Phantom. Nieuwe wapens: AA-12 gevechtsshotgun en een springlading Nieuwe minigames, waaronder: Base jumping, club dancing en club bodyguard (waarin je als bodyguard relschoppers uit de club zal moeten wegschoppen) Gebouwen, waarvan het interieur is veranderd. Mogelijk komen deze gebouwen in missies voor die je in deze content zal moeten voltooien.
Geloof me,quote:Ja, de dag die ik altijd wilde voorkomen is dan toch gekomen, ik ga een 360 kopen
![]()
![]()
Eind oktober pas toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Dinsdag toch?
Ach wat, je kan zelf ook googlen hoor
Ja maar, dat zei ik altijd over concoles, en toen kocht ik TOCH een PS3, voor GTAIV, en nou ga ik een 360 kopen, voor TBOGT, wat ik echt niet leuk vind, maar t is gewoon te vetquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Geloof me,
Ik heb ook altijd gezegd: Ik koop nooit maar dan ook nooit een Xbox... en zie daar.. Ook ik heb er eentje een jaar geleden gekocht. Maar niet alleen voor GTA hoor.
Super!! Nou alleen nog ms points regelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef delano.888 het volgende:
Dinsdag toch?
Ach wat, je kan zelf ook googlen hoor
Weet ik, 29/10, wou even kijken of hij zou happenquote:
Ik deed maar alsofquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet ik, 29/10, wou even kijken of hij zou happen
En koop een elitequote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef lkb9000 het volgende:
Je gaat er geen spijt van krijgen delano!mijn tip: haal meteen shadow complex erbij
Doe ik ook.quote:
Maar je hebt ook nog ,, forza 3, Halo 3, Halo Wars, Halo ODST, Gears of War,quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar heb er wel nu al spijt van.
300 euries, voor een fucking ADDON
2 addonsquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Maar heb er wel nu al spijt van.
300 euries, voor een fucking ADDON
Die ga ik echt allemaal niet spelenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Maar je hebt ook nog ,, forza 3, Halo 3, Halo Wars, Halo ODST, Gears of War,![]()
Maar nu kun je ook de TLAD doen.
hahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ga ik echt allemaal niet spelen
Ik ben een xbox liefhebber en die speel ik ook allemaal nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die ga ik echt allemaal niet spelen
Ook die wil ik niet, behalve braid dan, maarja, die komt ook naar de PS3 over een tijdje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben een xbox liefhebber en die speel ik ook allemaal niet
Shadow Complex, Trials HD en Braid moet je hebben
Ik vind dat beide eigenlijk niet hele bijzondere exclusief titels heeft. ( xbox 360 & ps3 ).quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ook die wil ik niet, behalve braid dan, maarja, die komt ook naar de PS3 over een tijdje.
Daar ben ik het mee eens, 90% van mn lievelingsgames zijn multiplatformquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind dat beide eigenlijk niet hele bijzondere exclusief titels heeft. ( xbox 360 & ps3 ).
Behalve de DLC van GTA dan.![]()
En mocht er ooit toch een hele leuke exclusief game uitkomen dan is dat geen probleem.
Ja goh als microsoft 50 miljoen op tafel gooit..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:08 schreef Heider00sje het volgende:
Het valt me op dat de PS3 vaker achter de feiten aanloopt wat betreft uitbreidingen
Ik denk niet dat ze ooit naar pc of ps3 komen. Maar ik vind het exclusief gedoe toch maar dom. Warom moet microsoft dat nou weer doen. Ik zelf heb een xbox 360 dus voor mij geen probleem maar als je ps3 hebt dan wordt je toch wel erg genaaid. Ik hoop voor de ps3 bezitters dat de DLC's gewoon nog naar de ps3 gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:56 schreef senderrr het volgende:
Ik denk dat vroeg of laat, deze 2 uitbreidingen wel voor de PS3 en PC zullen verschijnen. het komt zo vaak voor dat uitbreidingen 'exclusief bij 1 console blijven', en meestal komen ze na een tijdje toch wel naar de andere consoles/pc. Het kan wel zo zijn dat microsoft 50 miljoen geeft voor exclusiviteit, maar ik denk dat Rockstar wel meer dan 50 miljoen verdient als ze ze ook uitbrengen op de PS3 en PC. Trouwens, microsoft heeft alleen betaald voor de eerste 2 uitbreidingen, dus als ze nog een 3e, 4e etc. maken, dan kunnen ze die volgens mij gewoon op alle platformen uitbrengen?
Edwinussquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voor hun verkopen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Warom moet microsoft dat nou weer doen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Edwinussredactie gamesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook 1 van de redenen van moi.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:14 schreef RacerDKB het volgende:
Ikzelf heb mijn 360 min of meer voor GTA IV gekocht, en de reden waarom ik niet voor de PS3 ging maar voor de 360 is vanwege het vooruitzicht van DLC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gespeeld. Na deze missie heb ik hem gebeld, maar doordat ik van een muurtje viel hield het gesprek gelijk op. Volgens mij heb ik behoorlijk wat belangrijke informatie gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en Sender, ik heb zelf een Core 2 Duo 2.66Ghz, HD3850 256MB. Het draait op 1280 * 720 met enorme popup. Wel 40fps. Wees verdummekes blij met wat je hebt! Veel mensen dromen van gamen op full-hd!![]()
Ik ben ook weer eens begonnen. Dinsdag begonnen, en ik heb de storyline al weer bijna uitgespeeld.quote:Op zondag 6 september 2009 11:04 schreef IedeK. het volgende:
Na meer dan een jaar ook maar weer eens begonnen met GTA.
Nu alweer over de helft van de storyline. Hooked again!![]()
TBOGT lijkt me erg vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |