Weet je nog dat sony weet ik veel hoeveel miljoen had betaald voor GTA VC zodat hij alleen op de PS2 zou uitkomen? En nee, er werd altijd gezegd dat hij NOOIT naar de xbox zou komen. En toen, wat gebeurde er een jaar later?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gast, waarom blijven PS3 eigenaren daarop hopen, het slaat nergens op. Microsoft heeft $50 miljoen betaald voor die 2 uitbreidingen, denk je nou echt dat het dan toch voor de PS3 komt?
Maar warom zouden ze dan een foto naar buiten brengen waar iemand in slow-mo naar uit een helicopter springt?quote:
Er zit toch duidelijk wat op zijn rug, kijk maar naar het laatste frame.quote:
Ja, en ook in GTA IV (dus niet alleen in TBOGT.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja die foto zie ik het overduidelijk en... DOPE!
Ik hoop zo dat dit ook daarna kan.
Mwah, moet je eerst een middel hebben om van grote hoogte te vallen, en daar zijn niet veel plekken van, bovendien zal je vast ohnee, da's waar ook, je kan wel in choppersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Weet je.... het zou het pas echt afmaken. Als je met een parachute in multiplayer kan.
E P I C
Die picaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:38 schreef ROFLOL het volgende:
Het is wel degelijk een parachute. Je gebruikt hem in een missie, of je hem daarna nog kan gebruiken blijft een raadsel.
[ afbeelding ]
http://boards.ign.com/grand_theft_auto/b5257/184384250/p1/?10
Dude..quote:
Nou, wooptiedoooquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:51 schreef SoldMayor het volgende:
Het gaat echt gruwelijk worden. TLAD was wel leuk vond ik maar had maar weinig nieuwe dingen en wat van de zelfde missies. Maar dit lijkt een andere kant op te gaan. Parachute, nieuwe helicopter :
Je hebt het hier niet over een compleet nieuwe installment, maar over iets dat vergelijkbaar zal zijn met die PSP games en die zijn(afgezien van ports naar de PS2) Sony-exclusief gebleven,alhoewel deze bijvoorbeeld ook best naar de Wii en/of PC geport hadden kunnen worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet je nog dat sony weet ik veel hoeveel miljoen had betaald voor GTA VC zodat hij alleen op de PS2 zou uitkomen? En nee, er werd altijd gezegd dat hij NOOIT naar de xbox zou komen. En toen, wat gebeurde er een jaar later?
quote:
Ik vond hem eigenlijk best goed...quote:
Niks extra's opleveren? Je praat jezelf tegen, je krijgt toch allerlei nieuwe shit? In TLAD waren het motoren, radiomuziek, wapens, vaardigheden, cafés waar je heen kon gaan enzo. En nu met TBOGT krijg je nieuwe helicopters, parachutespringen, wapens, etc. Dus je krijgt tenminste waar voor je geld.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef ufopiloot het volgende:
Nu betaal je 40 euro extra voor 2 addons die buiten een paar extra missies niks extra's opleveren.
Bepaalde dingen ben ik het met je eens, maar dat tunen en bodyguards en customizen lijkt me niets. Het blijft GTA, niet Saints Row...quote:Laat ze nu maar eens aan een goed vervolg werken, met parachutes, tunen, winkels beroven, vrachtwagens met trailers (schijnt ook teveel moeite te zijn opeens), meer soorten kleding, meer huizen of winkels die je kan kopen/overnemen, misschien bodyguards en andere dingen om te costumizen of je bezig te houden.
Huh ?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:33 schreef ufopiloot het volgende:
Die parachute hadden ze in deel 1 er al in moeten doen. Nu betaal je 40 euro extra voor 2 addons die buiten een paar extra missies niks extra's opleveren. TLAD was wel grappig, maar echt niet super. Een paar nieuwe wapens en een verhaallijn die je in 4 uur uitspeelt.
Echt jammer dat Rockstar deze kant op gaat, en dat is allemaal te danken aan de mensen die zoveel geld over hebben voor zoiets lulligs. Laat ze nu maar eens aan een goed vervolg werken, met parachutes, tunen, winkels beroven, vrachtwagens met trailers (schijnt ook teveel moeite te zijn opeens), meer soorten kleding, meer huizen of winkels die je kan kopen/overnemen, misschien bodyguards en andere dingen om te costumizen of je bezig te houden. Er is weinig te doen in de stad en dat mis ik echt enorm tov San Andreas.
En alle spectaculaire shit die in het filmpje zit.. leuk hoor. Maar als je die missie 1 keer hebt gedaan heb je er ook wel weer genoeg van gezien.
Met San Andreas had ik voor 50 euro 300 uur speelplezier, nu zit ik met GTA4 (even de nieuwste DLC meegerekend) voor 100 euro hooguit aan de 40quote:En TLAD was meer game dan een gemiddelde andere game die tegenwoordig uit komt. Voor 20 euro een toch 15 uur game plezier. Daar kunnen veel andere games nog wat leren voor 60 euro.
Het gaat mij er meer om dat het nu misschien eenmalig is in een missie, terwijl je bepaalde dingen in San Andreas altijd kon blijven doen, gewoon, als je er zin in had terwijl je over straat liep.quote:Je spreekt je eigen een beetje tegen. Je zegt dat er spectaculaire shit in zit maar als je het 1 keer hebt gedaan is het niet meer leuk. Als het in begin al in had gezeten had je er nu ook niks meer aangevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |