Vond trouwens de topics van rond de launch terug, best geinig om terug te lezen als je eens niks te doen hebt:quote:Op donderdag 15 april 2010 18:14 schreef delano.888 het volgende:
Pff ik dacht ik speel even gauw gta4 uit voordat ik morgen aan de eps begin, tering, nu pas op 10 uur en ongeveer de helft van de game, best wel vermoeiend
Die ga jij opzoeken?quote:
De eerste 31 topics waren allemaal speculaties hequote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat dit om de PC launch ging doordat je links pas bij #32 begonnenMijn fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, sorry voor de triple post maar het is toch telkens iets anders wat ik wil zeggen:
IN GTAIV waren er dingen die je kon missen, zoals random caracters die nooit kwamen als je ze eerder in de game doodmaakte (logisch ook) bepaalde auto's die je maar 1x kon tegenkomen (hearse) en nogal een groot penthouse wat je alleen kreeg als jeIk geloof dat er geen keuze inzitten die erg bepalend zijn,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?
ook zijn er een paar missies waarbij je de auto's van de dlc ziet en die zie je normaal amper rijden,
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Overigens, sorry voor de triple post maar het is toch telkens iets anders wat ik wil zeggen:
IN GTAIV waren er dingen die je kon missen, zoals random caracters die nooit kwamen als je ze eerder in de game doodmaakte (logisch ook) bepaalde auto's die je maar 1x kon tegenkomen (hearse) en nogal een groot penthouse wat je alleen kreeg als jeZover ik me kan herinneren moet je nergens echt keuzes maken en is het gewoon missie na missie uitspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nou vroeg ik me af of dat in de episodes ook is? Iemand die dat weet van de xbox versie nog?Volgens mij hoef je dus ook echt niet bang te zijn om ook maar iets uit de episodes te missen
Please sir. When moon? When Mustang?
Gister gezien, ge-wel-dig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gezicht op 18-04-2010 19:23:06 ]Flesje bier
Volgens mij was er ook zo'n klein compact autootje dat alleen in de DLC voorkwam en niet in de gewone GTAIV. Kon ik altijd lekker mee racen, als hij eenmaal op snelheid was.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geen keuze inzitten die erg bepalend zijn,
ook zijn er een paar missies waarbij je de auto's van de dlc ziet en die zie je normaal amper rijden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |