Ga maar eens de serie Breaking Bad kijken als je van die sfeer/locatie houdt (en van enorm goede series)quote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb de perfecte locatie voor GTA V gezien net op het nieuws.MEXICO...
ik sommige steden daar zijn op dit moment dikke drugsoorlogen aan de gang. Dus dat lijkt me wel wat.
Of Mexico/grens/VSquote:Op woensdag 16 september 2009 23:35 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb de perfecte locatie voor GTA V gezien net op het nieuws.MEXICO...
ik sommige steden daar zijn op dit moment dikke drugsoorlogen aan de gang. Dus dat lijkt me wel wat.
Ja, en de heli, en de tank, en de jacht, en de parachute,quote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef SoldMayor het volgende:
Wow vet die nieuwe wapens in de BOGT..
Om nu kwaad op jezelf te zijn dat je geen xbox hebt gekocht?quote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en de heli, en de tank, en de jacht, en de parachute,
en.. en...
GODVERDOMME WAAROM MOEST IK NOU EEN PS3 KOPEN
Dat weten we nu welquote:Op donderdag 17 september 2009 20:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, en de heli, en de tank, en de jacht, en de parachute,
en.. en...
GODVERDOMME WAAROM MOEST IK NOU EEN PS3 KOPEN
Waarom?quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:29 schreef Skonk het volgende:
Ik hoop dat ze nooit naar de PS3 komen.
Wat is dat nou weer voor non-argument? Het is toch juist het leukste als er zoveel mogelijk mensen van kunnen genieten?quote:
Nee, het leukste is als alleen ik ervan kan genieten, want dan kan ik lekker opscheppen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor non-argument? Het is toch juist het leukste als er zoveel mogelijk mensen van kunnen genieten?
Dat wil toch niet zeggen dat je andere mensen moet gaan liggen kloten.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:02 schreef Edwinus het volgende:
Het is niet voor niets een sandbox game
Inderdaad! Dat is wel één van de vetste aspecten van het hele spel, gewoon lekker kloten. Fuck die missies weeetzzjjee.quote:
Ik heb rang 9. Heb aal maanden bijna geen zak meer gedaan voor rang 10. Ah fijn... moet nog iets van 2,5 miljoenquote:Op woensdag 23 september 2009 12:23 schreef SoldMayor het volgende:
Je moet toch 5.000.000 hebben om rang 10 te halen in online GTA IV?![]()
Ik heb pas 125.000 ofzo en ben dus rang 4.
Zijn er hier eigenlijk mensen die wel rang 10 hebben gehaald?
Ik doe de laatste tijd weer veel Mafia Work, levert best veel geld op.
Maar ik denk dat de komende tijd veel: Deal Breaker, Bomb da Base II, Hangman's NOOSE ga doen om snel te ranken.
Zie aanvulling.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, het leukste is als alleen ik ervan kan genieten, want dan kan ik lekker opscheppen.
quote:
Ja, en de voorgaande delen ook. K wil mn tijd terug.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Heb je het ooit langer dat 5 minuten gespeeld?
Je kan beter je hersens terug vragen.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja, en de voorgaande delen ook. K wil mn tijd terug.
Oh snap!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je kan beter je hersens terug vragen.
Denk het wel, vooral nu met al die nachtclubs en zoquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef -Dries- het volgende:
Vraag me af of er een nieuwe soundtrack bij komt.
Dat was toch ook zo bij TLAD?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:26 schreef -Dries- het volgende:
Vraag me af of er een nieuwe soundtrack bij komt.
Ja, ik wil het ook nog steeds doen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:28 schreef SoldMayor het volgende:
Ik had eigenlijk niet verwacht dat die ''Flying Rats'' zoeken toch nog wel ontzettend leuk is. Je komt nu op plekken en op/in gebouwen waar je normaal nooit komt. 116 Flying Rats left in Liberty City. dus schiet al aardig op.![]()
BTW handige site voor die dingen te zoeken: http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29
quote:TBoGT: Gone Down - 5
Complete all base jumps. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Diamonds Forever - 5
Complete the Trinity. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Four Play - 10
Hit a flag with a golf ball four times. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Bear Fight - 15
Win the L.C. Cage Fighters championship. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Catch the Bus - 15
Dance perfectly in both Tony's nightclubs. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Snow Queen - 20
Complete 25 drug wars. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Adrenaline Junkie - 25
Freefall for the longest possible time. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Maestro - 30
Finish the Ballad. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Past the Velvet Rope - 45
Score 80% or above in all missions. (The Ballad of Gay Tony)
TBoGT: Gold Star - 80
Score 100% in all missions. (The Ballad of Gay Tony)
Waarom zou je het 3 keer kopen? Geld teveel ofzo?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat baal ik dat het niet op de PS3 komt.
Binnenkort GTA IV maar weer eens aanschaffen (3e keer), ben nu bezig met SA.
Ik ruil mijn spellen steeds. De eerste keer kocht ik hem en ruilde ik hem weer voor een ander spel. Toen wilde ik het weer spelen en ruilde het weer etc.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:43 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou je het 3 keer kopen? Geld teveel ofzo?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik ruil mijn spellen steeds. De eerste keer kocht ik hem en ruilde ik hem weer voor een ander spel. Toen wilde ik het weer spelen en ruilde het weer etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |