quote:Op woensdag 2 september 2009 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
werkt bij de uitzendingen van maandag en dinsdag op dewerelddraaitdoor.vara.nl
Nee werkt niet, maar alle losse items wel dus veel maakt het niet uitquote:
Jakhals werkt wel maar DTDD nietquote:Op woensdag 2 september 2009 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee werkt niet, maar alle losse items wel dus veel maakt het niet uit
En dan ook zo half slaperig dingen zeggen enzo.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:49 schreef mime_negert het volgende:
Wat heb ik me zitten ergeren aan Roosbeef. Ze zingt precies hetzelfde als Lucky Fons III en dat staat me niet aan.
Wat een originele vergelijking.... Misschien had je er nog even bij moeten zetten dat het z'n zusje had kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:49 schreef mime_negert het volgende:
Wat heb ik me zitten ergeren aan Roosbeef. Ze zingt precies hetzelfde als Lucky Fons III en dat staat me niet aan.
Helemaal eens met jou..Belachelijk van Mathijs van Nieuwkerk om deze stomme vragen te stellen..quote:Op woensdag 2 september 2009 08:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat een vreselijk slecht interview met boudewijn de groot. matthijs heeft letterlijk 2 vragen gesteld: waarom zong je zo bekakt vroeger? en wat vind je nou slechte nummers van je euvre?
Zij is zwanger en is tegenwoordig te zien in het tv programma (Tafel van5)quote:# Aaf Brandt Corstius, columniste <- Pot, ben bang voor haar
Zou zo maar eens kunnen ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat een originele vergelijking.... Misschien had je er nog even bij moeten zetten dat het z'n zusje had kunnen zijn.
Tot op zekere hoogte kan het stellen van onnozele vragen geen kwaad. De gemiddelde kijker is waarschijnlijk net zo onwetend als het op paarden aankomt. Alleen mensen die er meer van weten zullen zich eraan ergeren. Andersom is een diepgaand gesprek over paardensport voor de gemiddelde kijker waarschijnlijk niet te volgen cq niet interessant.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:12 schreef bloodymary het volgende:
Aan de paardenmensen werden ook maar stomme vragen gesteld, maar dat zal meer het gebrek aan kennis zijn.
ja verschrikkelijk programma nietwaar? Met die van Spigt, ze lijkt op een aggresieve kraaiquote:Op woensdag 2 september 2009 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zij is zwanger en is tegenwoordig te zien in het tv programma (Tafel van5)
Nou serieus, die lange van die twee - is dat nou Nick of Simon? weet nooit wie wie is - zag ik afgelopen zomer Hallelujah zingen in De Beste Zangers Van Nederland en dat was zeer verdienstelijk. Zonde dat zo iemand in dat Volendam-repetoire blijft hangen.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:12 schreef evert het volgende:
mozes die nick en simon kunnen wel zingen!
Ja Frederique schreeuwt wel hard..maar ze is recht door zee. Het programma is niet veel aan.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk programma nietwaar? Met die van Spigt, ze lijkt op een aggresieve kraai
quote:In de uitzending van woensdag 2 september zullen te gast zijn: Wim T. Schippers, Paul Haenen, procesadvocaten Jeroen van Kwawegen en Olaf Haazen, Nico Dijkshoorn en Eva Jinek is tafeldame.
'boobies - ik zie je booorsten!'quote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef bloodymary het volgende:
Moet ik die ergens van kennen?
per weekquote:Op woensdag 2 september 2009 18:28 schreef superjojo het volgende:
En Nico Dijkshoorn komt weer. Ik voorspel drie topics van Paul en Tong dit jaar.
Ooit naar het NOS Journaal gekekenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:15 schreef bloodymary het volgende:
Moet ik die ergens van kennen?
Ja, ik snap het al die van die moeder die haar borsten zag. Ik wist niet dat zij zo heette. Maar zij is wel tof.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ooit naar het NOS Journaal gekeken?
Dan zap ik wegquote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie Nico al schrijven. Genius at work.
Eén of andere Nederlandse acteur.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef AryaMehr het volgende:
Wie is trouwens die man met dat witte haar op de achtergrond? Komt me bekend voor.
Adriaan? Van Bassie?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén of andere Nederlandse acteur.
Nooit adremmer proberen te zijn dan hemquote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Wim T Schippers veranderd ook niks
Peer Mascini?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén of andere Nederlandse acteur.
Amen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:43 schreef Arcee het volgende:
Wim T. Schippers
Paul Haenen
Michiel Romeyn
Hij verliest het altijd van Wim, die is geestiger. En gekker.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:18 schreef Toad het volgende:
Hahaha, dat steekspel tussen Matthijs en Wim.
Wim T. is een genie.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij verliest het altijd van Wim, die is geestiger. En gekker.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hero_Mullerquote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef AryaMehr het volgende:
Wie is trouwens die man met dat witte haar op de achtergrond? Komt me bekend voor.
Ik herkende 'm ook echt uit het Huis Anubisquote:Op donderdag 3 september 2009 01:48 schreef SuperFucker het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hero_Muller
http://www.imdb.com/name/nm0612156/
Nou, in deJiskefet-tijd was ie vaak best tof. 'Oboema & José achter de wolken' (of zoiets) was toch wel leuk. Dat gedicht van gisteren echter....quote:Op donderdag 3 september 2009 01:15 schreef broer het volgende:
Welke idioot heeft Oboema uit de mottenballen gehaald? Twee avonden achter elkaar nog wel. Zien ze nu nog steeds niet in dat het niks was, niks is en nooit iets zal worden?
Deed mij denken aan 'man die bakt'quote:Op maandag 3 september 2009 12:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, in deJiskefet-tijd was ie vaak best tof. 'Oboema & José achter de wolken' (of zoiets) was toch wel leuk. Dat gedicht van gisteren echter....
Volle tafelquote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef themauster het volgende:
Gasten vanavond: Aad van den Heuvel, Laura Jansen, John Leerdam, Tania Kross en Trijntje Oosterhuis. Tafelheer is Paul de Leeuw
Dat is ook helemaal niet de bedoelingquote:Op donderdag 3 september 2009 20:04 schreef MadGuy het volgende:
Wat praat die regisseur toch altijd irritant snel.
Zeer foute verwijzing vind je niet?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Ach, Treintje Westerbork weer eens.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:40 schreef Tim86 het volgende:
Paul de Leeuw als tafelheer is wel leuk
Nee. Gewoon een standaard uitzending.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:27 schreef SuperFucker het volgende:
Heb de uitzending gemist.
Is het de moeite waard om de herhaling te bekijken?
Dat is voor mij de moeite waard om te kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een standaard uitzending.
Die is toch uit elkaarquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:23 schreef themauster het volgende:
en Arie Boomsma komt ook las ik net
Ach, Katja is er, genoeg reden om te kijken, nog steeds.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:20 schreef NoCigar het volgende:
Weer extra reclame voor 5 aan Tafel, net als gisteren.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Katja is er, genoeg reden om te kijken, nog steeds.
Net het voorstukje gezien, nog steeds even mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die scheert haar kut kaal las ik ooit.
Hebben ze bij DWDD geen protocol om ABC, Kutja en consorten buiten te houden?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:20 schreef NoCigar het volgende:
Weer extra reclame voor 5 aan Tafel, net als gisteren.
En mensen die iets te vertellen hebben, die wat weten over iets specifieks.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef qonmann het volgende:
Dat is wat 5 aan Tafel nodig heeft..een discussie-leider zoals Mathijs het nu doet
ook dat ja, maar je ziet de dames nu ook niet door elkaar praten, dat scheelt ook een stuk .quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:52 schreef superjojo het volgende:
[..]
En mensen die iets te vertellen hebben, die wat weten over iets specifieks.
Ze moeten dagbladen kopen, politieke thema's (zoals Griekenland) eruit vissen, op Wikipedia e.d. informatie vinden, notities maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef ASroma het volgende:
ach wie is er nou geinterreseerd in de mening van huppelkutjes als katja, hedi etc
Google even op 'De Oesters van Nam Kee', ik weet niet of ik van Danny naaktfoto's mag plaatsen of niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef ASroma het volgende:
Ik zie katja liever in een platte hollandse film met veel sex.
playboy+katja googlen kan ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Google even op 'De Oesters van Nam Kee', ik weet niet of ik van Danny naaktfoto's mag plaatsen of niet.
Een heleboel geruis en ergens op de achtergrond dat nummer: ik dacht dat het een intro oid was en het echte nummer zo zou beginnen.quote:
Nogalquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:32 schreef NvM het volgende:
Wat een nep en leeg gesprek met Patricia Paay.
Wat een vooringenomen mening. Ik denk dat ik er wel naar ga kijken, gewoon, met open vizier. De ingrediënten zijn er wel, vind ik.quote:Op maandag 7 september 2009 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Yes Minister is niet te evenaren. Kansloos om daar een Nederlandse versie van te maken.
quote:Op maandag 7 september 2009 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Yes, Minister was rechtse propaganda. jammer dat de VPRO dat nu kopieert
Dat is wel zo ongeveer de standaard reactie hè? Iedere keer als er een succesvol Engels programma wordt overgenomen, moet er wel een of andere wannabe-snob roepen dat ze het origineel toch nooit zullen overtreffen.quote:Op maandag 7 september 2009 20:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Yes Minister is niet te evenaren. Kansloos om daar een Nederlandse versie van te maken.
Nou, dit keer heeft hij wel gelijk. Een geforceerde lachband achter alles wat Peter Heerschop zegt, de goedkope bitch-uitvoering van dat miepje, en de minister doet zich té dom voor.quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer de standaard reactie hè? Iedere keer als er een succesvol Engels programma wordt overgenomen, moet er wel een of andere wannabe-snob roepen dat ze het origineel toch nooit zullen overtreffen.
Hoe oud was Scrutinizer toen 25 jaar geleden ?quote:Op maandag 7 september 2009 22:22 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is wel zo ongeveer de standaard reactie hè? Iedere keer als er een succesvol Engels programma wordt overgenomen, moet er wel een of andere wannabe-snob roepen dat ze het origineel toch nooit zullen overtreffen.
Vreselijk. Echt vreselijkquote:Op maandag 7 september 2009 22:27 schreef NvM het volgende:
Nou, dit keer heeft hij wel gelijk. Een geforceerde lachband achter alles wat Peter Heerschop zegt, de goedkope bitch-uitvoering van dat miepje, en de minister doet zich té dom voor.
het valt me nog mee...quote:
Diep in de vuilcontainer hoop ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:31 schreef Reddiablo het volgende:
Waar zijn series als In de Vlaamsche Pot, Vrienden voor het Leven of Sam Sam gebleven!!!
Dat zijn er meer.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:49 schreef thettes het volgende:
ach, hij is wel een lopende muziekdatabase, hoewel ie vast nog geen akkoord op een gitaar of piano kan spelen.
Dat effect heeft Boekesteijn ook op mijquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Wat die AJB ook zegt, die Peters blijft nee schudden, voortdurend.
De matras van Tilburg ?quote:
Maar het is wel irritant en onbeschoft als je op TV met hem in gesprek bent.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat effect heeft Boekesteijn ook op mij
IDDquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is Hummie toch een fucking eng wijf
die wil niet meerquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
Willem, Sabine en Ruud, apart dat ze winnaar Bart niet uitnodigen.
Bart won danzij Hummie.quote:
Ik was eens in Warschau vlak voordat daar de eerste Big Brother op tv zou komen. Sta ik een bushalte met daarin een enorme poster van Ruud die een meeëter op z'n neus staat uit te drukken in de spiegel waarachter een camera zatquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bart won danzij Hummie.
De wereld overreizen om het programma aan te prijzen in het buitenland doe je niet met Ruud.
Ze hebben daar alles aan te danken.quote:Op woensdag 9 september 2009 11:43 schreef NvM het volgende:
Het lijkt mij vernederend voor Ruud dat er om hem als persoon, om alles wat hij zegt gelachen wordt, omdat hij zo aandoenlijk is. Hetzelfde geldt een beetje voor Marc-Marie, die kan ook niks serieus zeggen zonder dat iedereen alweer ranzig aan het grijnzen is.
quote:Presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafeldame is Isolde Hallensleben. Samen ontvangen zij onder andere de volgende gasten:
- Theo Olof en zijn kleinzoon Johan, beide violist. Theo (85) krijgt komend weekend de Radio 4 prijs die voor de eerste maal uitgereikt wordt.
- Gabberpunkers Aux Raus. Een van de sensaties van het afgelopen Lowlands.
0 Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten. Zij komen praten over hun allerlaatste voorstelling als duo: "Mannen, het allerbeste!"
Waaromquote:
Omdat de gasten/onderwerpen met totaal niet boeien en omdat er US Open op tv is?quote:
Ken je Theo Olof ?quote:Op woensdag 9 september 2009 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat de gasten/onderwerpen met totaal niet boeien en omdat er US Open op tv is?
Zo ken ik je weerquote:Op woensdag 9 september 2009 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, en die wil ik ook niet kennen.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
jammer dat gg allin nooit meer op bezoek kan komen
En toch nam ie een koekje van zijn oma op zondagbezoek.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:24 schreef Bosbeetle het volgende:
jammer dat gg allin nooit meer op bezoek kan komen
heeft niks met leeftijd te maken het was gewoon slecht.quote:
Ik ging naar Lowlands en eindige de dagen met Dance. Was kijhard soms. Maar dit was hard om het hard zijn. De zanger kon niet zingen en de harde muziek was niet te onderscheiden van mijn stofzuiger.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:39 schreef k_man het volgende:
Kunst kun je niet afdoen als 'slecht' (of 'goed' of 'mooi'), da's simplistisch, oppervlakkig geneuzel van leken. Motiveer wáárom het slecht was.
erg grappigquote:Op woensdag 9 september 2009 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Dijkshoorn geniaal over de remasterde Hazes
Dat was gênant slecht vond ik: zo gezocht sentimenteel en trouwens, wat weet zo'n idioot als Dijkshoorn nou van Theo Olof af en waar haalt hij het lef vandaan om net te doen alsof hij in zijn hoofd kan kijken.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:48 schreef evert het volgende:
[..]
erg grappig
en mooie ode aan theo olof
www.dwdd.nlquote:Op donderdag 10 september 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
Kan op TT geen programmabeschrijving vinden, maar heb net de aankondiging gezien, ze doen er weinig moeite voor om de keuze moeilijk te maken deze week. Ik pas weer.
Altijd al een kutwijf gevonden.quote:
Juist dat zeg ik netquote:Op donderdag 10 september 2009 20:11 schreef Paul het volgende:
Hee komt daar dat liedje vandaan? Dit is het eindeeeeeeee dat doet de deur dichtttttttt
Wij konden er thuis ook nooit ene reet van verstaanquote:Op donderdag 10 september 2009 20:11 schreef tong80 het volgende:
Ik snapte nooit dat ze het gouden stuiver lied konden meezingen.
Ken de tekst nog steeds niet.
quote:Gasten van de uitzending van 11 september zijn: Rob Kamphues en Gertjan Goldschmeding. Muziek wordt verzorgd door Moke en Marc-Marie Huijbregts is tafelheer.
Laatste keer..quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Maar dat Gouden Stuiver lied was echt totaal onverstaanbaar.
Daardoor juist zo geweldig.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef marcodej het volgende:
Verschrikkelijke man die van Rossum.
Tussen neus en lippen door zegt hij veel zinnigs hoor.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef marcodej het volgende:
Dat weet hijzelf als geen ander, heet hij wel eens gezegd, darom wordt hij ook gevragd, zo grappig mogelijk slap ui t de nek lullen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef marcodej het volgende:
Maar wel met een onderliggende boodschap.quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat weet hijzelf als geen ander, heet hij wel eens gezegd, darom wordt hij ook gevragd, zo grappig mogelijk slap ui t de nek lullen.
Je weet dat hij op Luisterpaal te beluisteren is?quote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef ChickenMan het volgende:
Even die nieuwe van Postman checken dus. Green was erg tof.
Ik vond de stropdas erger.quote:
Ik zag hem 't eerst!quote:Op maandag 14 september 2009 20:09 schreef Suko het volgende:
Wat was dat een mooie man, die fotograaf......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |