quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Ordinair het volgende:
Binnenkort eindelijk maar weer eens wat bestellen.
Ik heb Remsens, ze zijn wel slimfit maar absoluut niet skinny, ze zitten niet strak op je bovenbenen.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:04 schreef kingrichard47 het volgende:
Zijn er hier toevallig ook mensen die de Remsen jeans in bezit hebben? Op de site ziet deze broek er prima uit maar ik ben ban dat deze vrij 'skinny' is op de bovenbenen?
Heb nu voor ongeveer $ 300 in de shopping basket liggen, vind ik toch best veel voor een eerste bestelling dus twijfel er nog wel sterk over of ik die broek er wel bij moet doen ($ 80)... Normaal gesproken heb ik trouwens maat 30 van Diesel/G star/Replay ed., her en der lees ik dat dit redelijk overeenkomt met de maten van A&F ?
Kwa shirts draag ik meestal een M, over de maten van A&F lees ik heel verschillende verhalen.... De shirts die ik uitgezocht heb zijn allen Muscle fit (volgens mij hebben ze niks anders meer?) dus ik neem aan dat ik daar een M van moet hebben? Of zou een S toch beter zijn? Ik hou er niet van als het te los over de schouders zit. Kwa overhemd (cowhorn trail) dacht ik aan een S? Meen gelezen te hebben dat deze wat kleiner uitvallen. Ik ben overigens ong. 175 en niet al te breed (60kg)
Vind ik ook....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat je je een hoop verzendkosten bespaart als je met meerdere mensen een bestelling doet...
Ook!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Ordinair het volgende:
Binnenkort eindelijk maar eens wat bestellen.
Bedankt voor de infoquote:Op woensdag 2 september 2009 02:49 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ik heb Remsens, ze zijn wel slimfit maar absoluut niet skinny, ze zitten niet strak op je bovenbenen.
Qua maat kan je gewoon hetzelfde nemen als wat je hier draagt. Al vallen de broeken in de lengte iets groter uit. Ik heb ze in lengte 30 maar ze vallen als een 32.
Met jouw lengte en postuur denk ik dat je voor t-shirts makkelijk maat S kan hebben. Overhemden dus ook.
Ik zou het niet weten, maar ik zou het wel willen wetenquote:is er al iemand geweest in de Abercrombie winkel in Parijs?
is het wat qua lokatie/gebouw/interieur?
ligt het ergens centraal/bereikbaarheid?
groot assortiment? hoe zijn de prijzen (Dollars vervangen door Euros?)?
alvast dank voor de antwoorden.
Klinkt goed trouwens, je bedoelt waarschijnlijk ook dat je geen fee hoeft te betalen etc.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik woon tegenwoordig in de US en als groot A&F fan weet ik hoe frustrerend dat is vanuit Nederland. heb zelf twee keer wat besteld, maar ja, dat wordt snel zoo duur. Dus ik wil best voor mensen die dat willen en me vertrouwen hier inkopen doen en opsturenEn daar hoef ik zelf niets aan te verdienen, ik ben geen Ellen
Ja daar heb ik zeker wel foto's van, die had ik een tijdje geleden al gemaakt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef kingrichard47 het volgende:
[..]
Bedankt voor de infoJe hebt niet heel toevallig een foto waarop je de Remsen aan hebt? Of misschien is dat ook teveel gevraagd... Zo'n foto kan ik op de A&F site niet echt duidelijk vinden, ja in de 'Premium Jeans Guide' maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
Jaloers!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef Roycoooooo het volgende:
teeveepee. Binnenkort hopelijk naar NY! Kan ik mn A&F verzameling uitbreiden!
quote:Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb eigenlijk niets van Abercrombie.. alleen Hollister. Maar wat ik me afvroeg, waarom is Abercrombie duurder? Je vind dingen in beide collecties terug, maar soms gewoon voor de dubbele prijs bij Abercrombie..
maar goed, dit wil ik dus nog hebben van hollister:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ok, ja ik vind Hollister ook leukere kleding hebben. Maar vind de kwaliteit opzich wel goed, behalve de ritsen bij m'n vesten, daar loop ik soms wat mee te kuttenquote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat A&F van iets betere kwaliteit is als Hollister.
Daaren tegen vind ik Hollister leukere kleding hebben
Ik zou zeggen een dikke vest/ dunne jas die je in de herfst kan dragen als ik het zo ziequote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
Zit eigenlijk al tijden te overwegen wat dingen te bestellen, maar die omslachtige manier om aan je spullen te komen, de naheffing en het gebrek aan connecties in Amerika houdt me tegen. Wel creditcard in bezit sindskort en financiële meevaller op komst, dus dat is het probleem niet. Nog maar eens goed over nadenken.
En is dit nu een soort van vest/sweater of meer een jas-achtig iets?
[ afbeelding ]
Ik heb zelf ook zo'n soort ding gekocht, en ik gebruik hem vooral als jas. Hij is, zoals je ook op de foto al kunt zien, echt warmquote:Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
Zit eigenlijk al tijden te overwegen wat dingen te bestellen, maar die omslachtige manier om aan je spullen te komen, de naheffing en het gebrek aan connecties in Amerika houdt me tegen. Wel creditcard in bezit sindskort en financiële meevaller op komst, dus dat is het probleem niet. Nog maar eens goed over nadenken.
En is dit nu een soort van vest/sweater of meer een jas-achtig iets?
[ afbeelding ]
Ja, zo kun je het zien, alleen zit er een capuchon aan. Die kan wel eens in de weg zitten bij jassen met hoge kraag of capuchon. Je kunt er bijvoorbeeld ook een colbert overheen doen, of inderdaad een jas die lekker zit. Pas wel op met de maat, normaal moet ik XL hebben maar deze heb ik in L.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
Hmm, maar dat ding is 's winters dus onder een jas te dragen? In de herfst als jas omdat winterjas dan overdreven is en in de winter binnen als vest met een T-shirt eronder en buiten jas erover?
Dan wil ik 'm echt graag hebben.
Mijn winterjas van vorig jaar gebruik ik nog een jaartje. Ben ik stad en land voor af geweest en die heeft geen hoge kraag, dus dat scheelt. Maat L valt dus vrij ruim als ik je goed begrijp?quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het zien, alleen zit er een capuchon aan. Die kan wel eens in de weg zitten bij jassen met hoge kraag of capuchon. Je kunt er bijvoorbeeld ook een colbert overheen doen, of inderdaad een jas die lekker zit. Pas wel op met de maat, normaal moet ik XL hebben maar deze heb ik in L.
Thx man! Die foto's van jou hebben me over de steep getrokken. Heb vorige week het één en ander besteld en vandaag al afgeleverd! Net onder de ¤ 150 gebleven als het goed is dus hoop dat ik alleen BTW hoef te betalen en geen invoerrechten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja daar heb ik zeker wel foto's van, die had ik een tijdje geleden al gemaakt.
Premium Remsen Low Rise Slim Straight Dark Wash
Size: 32x30
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou je mij anders een PM willen sturen met de info die je anders in de advertentie had geplaatst?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef kingrichard47 het volgende:
[..]
Vest dat ik er bij heb besteld is helaas wél te groot, deze had ik beter in S kunnen hebben maar die stond in backorder dus op de M gegokt. Jammer want de kwaliteit is wel goed en hij zit lekker. Ik denk dat ik hem binnenkort maar op Marktplaats gooi... Het gaat overigens om dit vest:
Ik wilde net zeggen, die trui raak je hier ook wel kwijt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zou je mij anders een PM willen sturen met de info die je anders in de advertentie had geplaatst?
Heb ook wel interessequote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef kingrichard47 het volgende:
[..]
Thx man! Die foto's van jou hebben me over de steep getrokken. Heb vorige week het één en ander besteld en vandaag al afgeleverd! Net onder de ¤ 150 gebleven als het goed is dus hoop dat ik alleen BTW hoef te betalen en geen invoerrechten.
Ik ben eigenwijs geweest en heb shirt/polo toch in M besteld, zit opzich prima! De polo had zeker niet kleiner gemoeten, het t-shirt zou kunnen maar is niet nodig. Kwaliteit van het t-shirt valt me overigens wat tegen maargoed. De broek (Remsen Rinse) is primaSlim fit vind ik heel erg meevallen bijna al mijn broeken zitten zo (Diesel/Replay ed.)
Vest dat ik er bij heb besteld is helaas wél te groot, deze had ik beter in S kunnen hebben maar die stond in backorder dus op de M gegokt. Jammer want de kwaliteit is wel goed en hij zit lekker. Ik denk dat ik hem binnenkort maar op Marktplaats gooi... Het gaat overigens om dit vest:
[ link | afbeelding ]
Sentinel Range, Navy, Medium
heb je waarschijnlijk mooi pech. ik zeg het nog maar een keer: tot 150 euro wordt er slechts een vrijstelling voor invoerrechten gegeven, BTW (19%) mag je nog altijd betalen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef kingrichard47 het volgende:
Thx man! Die foto's van jou hebben me over de steep getrokken. Heb vorige week het één en ander besteld en vandaag al afgeleverd! Net onder de ¤ 150 gebleven als het goed is dus hoop dat ik alleen BTW hoef te betalen en geen invoerrechten.
Dat zegt hij toch, alleen btw betalen.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef DJMomo het volgende:
[..]
heb je waarschijnlijk mooi pech. ik zeg het nog maar een keer: tot 150 euro wordt er slechts een vrijstelling voor invoerrechten gegeven, BTW (19%) mag je nog altijd betalen.
OP mag wel eens herschreven worden op dit punt.
Nicequote:Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef rknelissen het volgende:
Laatst deze kleding gekocht:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien moet je mijn bericht nog eens lezen... ik zeg namelijk juist dat ik alleen een naheffing van de BTW (19%) hoop te krijgen en niet van de invoerrechten (12%). Ik ben het overigens wel met je eens dat de OP hierover niet heel duidelijk is.quote:Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef DJMomo het volgende:
[..]
heb je waarschijnlijk mooi pech. ik zeg het nog maar een keer: tot 150 euro wordt er slechts een vrijstelling voor invoerrechten gegeven, BTW (19%) mag je nog altijd betalen.
OP mag wel eens herschreven worden op dit punt.
my mistake, had het inderdaad niet goed gelezen...quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef kingrichard47 het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn bericht nog eens lezen...
is het een dikke winterjas?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef ViesKees het volgende:
Ik wat te koop van mijn laatste abercrombie bestelling die me niet zo goed passen:
[ afbeelding ]
wakely jacket navy maat S
kaartjes zitten er nog aan, factuur heb ik ook nog...
De Flagship is juist een hele beleving: muziek + sfeer + modellen + geur + kleding. Dat is een concept dat bijna is uitgevonden door Abercrombie, daar betaal je dus ook voor in de Flagship, ik vind het wel waard. En ja, het is 5tv Ave dan is het natuurlijk drukquote:Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Fargo het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik het zou gaan zeggen, maar ik vond de Flagship-store op 5th Ave niet zo bijzonder. Muziek net iets te hard (ben 31, dus eigenlijk ook al wel een beetje een oude lul), een gigantische rij voor de kleedhokjes en de prijzen waren daar echt gewoon schandalig hoog. Ik heb er alleen dat vest dat hierboven ook al door iemand te koop werd aangeboden gekocht en dat was het.
Wat me wel beviel was de A&F-winkel op Fulton Street recht tegenover Pier 17. Niet zo druk, een leuk hoekje met clearance en net wat acceptabelere prijzen. Sommige jacks, polo's en vesten scheelden gewoon 10 dollar. Als echte Nederlander kocht ik het daarom ook liever daar dan op 5th Ave.
De Hollister-winkel hebben mijn vriendin en ik wel een keer of drie bezocht. Leuke winkel, leuke kleding, leuke prijzen. Kortom, een topwinkel.
Mijn vriendin paste een damestruitje op 5th Ave, wat ze vervolgens heeft terug gehangen omdat ze erg twijfelde (ook ivm prijs). Later op Fulton Street pikte ze datzelf truitje er tussenuit voor een lager bedrag. Zonder te passen meegenomenquote:Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Omnifacer het volgende:
Fargo, meen je dat nou echt dat er prijsverschil in zit? Is me helemaal niet opgevallen, en heb beide winkels meerdere keren gehad... Hollister was inderdaad ook leuk!
Ja heb de Remsen Slim Straight in 32/34 en ben 1.89 heb wel aardig stukje over nogquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Waarom hebben ze geen broeken voor mijn lengte?![]()
Ben 1.92 en 80 kilo.. Maar heb altijd 36 lengte alleen hebben ze dat niet...
Zou 34 ook kunnen?
Oké interessant!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ja heb de Remsen Slim Straight in 32/34 en ben 1.89 heb wel aardig stukje over nog
Toch niet in breedte hoop ikquote:Op woensdag 23 september 2009 16:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
A&F jeans vallen 2 inch langer uit in lengte.
Die van mij (Remsen) is iets ruimer dan mijn andere broeken (Gstar/Diesel ed.). Ik heb meestal maat 30 van broeken dus ook van de Remsen heb ik deze besteld. Hij valt wel iets ruimer dan mijn andere broeken maar het valt best mee. Ik draag sowieso bijna altijd een riem dus ik heb er totaal geen last van.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Toch niet in breedte hoop ik
Hoe zwaar ben je trouwens?quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ja heb de Remsen Slim Straight in 32/34 en ben 1.89 heb wel aardig stukje over nog
Ik hoop nooitquote:Op zondag 27 september 2009 17:18 schreef marcusa het volgende:
wanneer gaat A&F Paris open?
Geen. Die jeans zijn belachelijk kort, dus met 1.95m ga je die niet passen.quote:Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef Wokschotel het volgende:
Ik heb Europese jeansmaat W 38 L 34 (1.95 bij 95 kg). Welke maat jeans zou mij ongeveer passen? Op de site gaan ze tot 36-32....
Nog te koop?quote:Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef ViesKees het volgende:
Ik wat te koop van mijn laatste abercrombie bestelling die me niet zo goed passen:
[ afbeelding ]
wakely jacket navy maat S
kaartjes zitten er nog aan, factuur heb ik ook nog...
Hmz. En de maat XL (voor shirts etc), komt die wel een beetje overeen met de Nederlandse XL?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen. Die jeans zijn belachelijk kort, dus met 1.95m ga je die niet passen.
Muscle fit, dwz wat strakker bij de taille en breder in de schouders. Verder vind ik persoonlijk de mouwen te lang en is de stof minder 'soft' dan bijv. TH.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef Undergod het volgende:
Waarin onderscheid A&F zich van andere merken bij de overhemden?
Die heb ik ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef knakworst het volgende:
Koninklijk bloed in Abercrombie:
http://www.ok.co.uk/celeb(...)nd-Chelsy-On-again-/
Iemand een update hoe dit tegenwoordig werkt? De cookie anf-country is er niet meer, ik heb via een US-proxy (zowel http als https ondersteuning) de clearance-afdeling geprobeerd te bereiken en dat lukt t/m het winkelmandje, maar ik kom niet voorbij de checkout-button (wit scherm na klikken). Ideeen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
Uitverkoop pagina (Clearance)
FireFox 3
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
Add N Edit Cookies 0.2.1.2
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Die prijzen lijken me wel erg laag. Overigens zie ik dit staan als ik op de website zoek :quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik ga dit jaar mijn kerstinkopen in Milaan doen, de winkel opent daar op de 29e xD
Oja, en is het spul op deze site echt?
http://www.koolsense.com/Wholesale-abercrombie-fitch_c2231
Zou het dan gewoon even via internet explorer doen. Dat werkt altijd zonder problemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Iemand een update hoe dit tegenwoordig werkt? De cookie anf-country is er niet meer, ik heb via een US-proxy (zowel http als https ondersteuning) de clearance-afdeling geprobeerd te bereiken en dat lukt t/m het winkelmandje, maar ik kom niet voorbij de checkout-button (wit scherm na klikken). Ideeen?
(Als ik het betreffende product via de gevonden link bekijk via een nederlandse verbinding geeft hij meer dan de dubbele prijs aan, ik vind het niet heel erg om iets meer te betalen dan amerikanen maar met verzendkosten erbij wordt het dan al meer dan het driedubbele.)
Tamashii wil je nog even op mijn pm reagerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek nog steeds naar zo'n trui met bont van binnen. <3
Iemand heeft in een van de vorige topics een keer de link naar hotspotshield geplaatst en dat programma gebruik ik nu. Met die cookie editor in Firefox was het de laatste tijd toch al een beetje raar met de clearance prijzen (geen verschil met normale prijs bijv.).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Iemand een update hoe dit tegenwoordig werkt? De cookie anf-country is er niet meer, ik heb via een US-proxy (zowel http als https ondersteuning) de clearance-afdeling geprobeerd te bereiken en dat lukt t/m het winkelmandje, maar ik kom niet voorbij de checkout-button (wit scherm na klikken). Ideeen?
quote:Internet Explorer
Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dit is een stuk eenvoudiger dan de procedure voor FireFox. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...
Hoe doe je dat dan? Mijn pakket van Hollister had ik naar vriendin in New York laten sturen. Omdat die nog wat meer moest sturen. Moet ze ff kaartjes eraf halen ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:24 schreef .MOFH. het volgende:
Ik bestel altijd via mijn neef in San Francisco.
Dan hoef ik alleen maar verzendkosten naar hem te betalen en van hem naar Nederland.
Lekker handig en geen belastingen en naheffingen
Helaas valt je bestand niet meer te downloaden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef kingrichard47 het volgende:
Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaan
Ik heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is!
Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt
Ik zie het, wist niet dat rapidshare een max van 10 downloads heeft... Heb hem nu even bij megaupload neergezet, als iemand een beter host weet hoor ik het graagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef PIB het volgende:
[..]
Helaas valt je bestand niet meer te downloaden...
Ah op die manier. Dan doe ik dat hé.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef .MOFH. het volgende:
Ik laat de bestelling sturen naar me neef.
Kaartjes hoef je er niet af te halen, eveneens de pakbon. De bestelde artikelen in een andere doos doen en op de douanepapieren een waarde van minder dan 150 euro opzetten + gift.
Bij mij heeft dat gewerkt
Twee mutsenquote:
Bij mij hebben ze gelukkig niet gecontroleerd. Ja inderdaad. Dat scheelt je nogal wat aan belastingen en eventuele naheffingen van Fedex.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dan doe ik dat hé.
Maar als ze het toch controleren? Wel mooi zo scheelt dan een hoop kosten.
1 bestelling van Hollister 1 van A&F en dan in VS samenvoegen en in 1x opsturen
Ik heb broekmaat 32 hier in Europa maar met zo'n kortebroek moet ik 30 of S hebben... Vallen een stuk groter uit... En zelfs dan vind ik het nog aardig ruimquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef PIB het volgende:
Weet iemand hoe de maten van korte broeken uitvallen? Zie hier wel een aardig broekje, maar hij is er alleen nog maar in maat 36. Heb van mezelf maat 33 in Europese maten. Anyone?
Helaas, te ver weg voor mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef WasMachinator het volgende:
50 euro, is te passen in beesel, limburg.
Ik heb dit model broek ook en ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden. Ik heb met andere merken 32/34 en bij deze ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:
ik vindt dit zo'n stoere broek een tijdloos washing en een vet laag model!!
is er iemand die mij kan helpen met de goeie maat van deze broek;
'Abercrombie & Fitch Jeans (Remsen Slim Straight) broek'
ik heb levis 501 maat 29/32, maar omdat Abercrombie vaak de maten niet kloppen,
wil ik er zeker van zijn dat ik de goeie maat online bestel!!
dus als er iemand mij zou kunnen helpen graag!!!
[ afbeelding ]
Ik heb meestal maat 30 van broek en heb ook de Remsen in maat 30 genomen, zit prima met een riemquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik net: naar rato. Je kan berekenen voor welke grootte tov van de totale bestelling een persoon meedoet. Dus bij een totale bestelling van zeg, 600 euro heeft de persoon voor 50% bijgedragen aan de kosten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
@ Wiseguy ik heb interesse2 items, 110 dollar bij elkaar
Edit: Onder voorbehoud eventjes, even kijken hoe het met de toeslagen zit, heb enkel interesse wanneer toeslagen door berekend worden naar waarde van de bestellingNiet dat je straks voor een persoon die voor 300 euro koopt de toeslag mag betalen
![]()
Dan doe ik meequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef wiseguy79 het volgende:
De inklaring is een vast bedrag van 10 euro.
De btw en invoerrechten worden berekend adhv het totale verzendbedrag. De btw / verzendkosten / invoerrechten zou je dus, naar rato, kunnen verdelen onder de mensen die meedoen aan de IA.
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef WasMachinator het volgende:
vandaag mijn bestelling binnengekregen, jammer genoeg is een vest te groot.
het betreft dit vest. iemand geinteresseerd? het is maat M.
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik net: naar rato. Je kan berekenen voor welke grootte tov van de totale bestelling een persoon meedoet. Dus bij een totale bestelling van zeg, 600 euro heeft de persoon voor 50% bijgedragen aan de kosten.
Standaard limiet van 2500 geloof ik. Maar die is in no-time bijgeplust, mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
Wat is de limiet van je Visa als er 20 man mee willen doen?
Ik weet dan weer niet wat de kosten voor verzending naar Melmac zijn, trouwens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.
ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.quote:
Even vooropgesteld: ik maak morgen een topic aan met instructies. Ik ga niet wachten op mensen die nog geen geld hebben of dat soort zaken. Dus als je mee wilt doen zul je morgen moeten weten voor welk bedrag en of je dat bedrag beschikbaar hebt om aan mij over te maken. Ik zal de dan geldende wisselkoers van m'n creditcard gebruiken om het bedrag in euro's vast te stellen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.
Persoonlijk zou ik in jouw geval voor de L gaan, denk ik...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef flappiewappie het volgende:
Ik wou zoieso al gaan bestellen, dus alle kosten die gedeeld kunnen worden prima. Ik doe wat mij betreft dus ook mee.
Nog een vraagje over de size chart;
Ik heb eigenlijk alles in muscle fit maat M, dat past op zich goed, alleen is het (door fitness) wat krapper geworden.
Vaak is maat L opeens veel groter had ik het idee.
Mijn borst omtrek is exact 100cm op dit moment, volgens de size chart val ik dan binnen de M (muscle fit), maar wel net op het randje. Doe ik er verstandig aan om het iets losser te dragen (vind ik ook comfortabeler eigenlijk) of is het dan opeens erg los?
Hoe krijg ik die clearance ook alweer in de nieuwste firefox?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
Hoe kom je tegenwoordig met Firefox in de clearance sectionquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
318 dollar 50 :-)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wiseguy79 het volgende:
Maar voor welk bedrag kan ik je noteren?
Je moet even je bedrag doorgeven aan wiseguy voor hoeveel geld je wilt bestellen, morgen volgt er een topic van wiseguy met verdere instructies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Cortax het volgende:
Ik zou graag ook 2 à 3 artikelen meebestellen, met de inkoopactie. Hoe gaat het in z'n werk? PM naar wiseguy wat ik wil hebben?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef .MOFH. het volgende:
Bij de inkoopactie:
Hoeveel kosten komen er geschat bij naast de prijs van de artikelen? Hierbij bedoel ik verzendkosten en belastingen?
Ik weet dat dit ligt aan de hoeveelheid wat besteld wordt. Maar kan er misschien een chart worden gemaakt van hoeveel euro je aan A&F besteld hoeveel je dan moet bijbetalen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef kingrichard47 het volgende: Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaanIk heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is! Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt
![]()
Heb ook een levi's 501 broek... 32/36 en met A&F heb ik 32/34... Valt dus langer!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:
[ afbeelding ]
Die totale kosten van de inkoopactie worden dus onderling verdeeld?quote:
Ik weet ook niet hoe dat komt, maar S pas ik van geen enkel merkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Merkie het volgende:
Idd M. Zeer frappant overigens dat je van sommige merken L hebt, voor zo'n lichaamsbouw zou ik eerder richting S/M gaan dan M/L (en al helemaal geen XL). Weet je zeker dat het niet een maatje kleiner kan?
Ik bestel ook altijd Squote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef .MOFH. het volgende:
Ik bestel ook altijd S.
Voornamelijk met de vesten. De mouwen zijn standaard lang bij A&F.
Bij mij zit S precies goed
Euh, je kunt hem hier ook gewoon weer verkopen dus 80 euro ben je zeker niet kwijtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:38 schreef bear87 het volgende:
Ik twijfel nu of ik het sowieso wel moet proberen, hij is namelijk net een beetje te duur dat het niet uitmaakt als hij niet past. 120 dollar ~ 80 euro...
Erg lastig, ik vind hem supervet maar voor 80 euro kan je in Nederland ook een mooi vest krijgen, alleen geen abercrombie![]()
ik heb dezelfde maat als jij...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef bear87 het volgende:
Oke, ik heb er uiteindelijk een M van gemaaktMocht hij niet passen dan zien jullie het TK topic wel verschijnen
Inderdaad.. ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
De nieuwe flagship store in Milaan is vanaf vandaag open.Ben benieuwd naar de prijzen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef G-NiLES het volgende:
is dat de enige ANF winkel met euro's dan?
nee toch zeker?
edit: zo te zien wel ! interessant
alhoewel je met deze pond standen ook best in Londen kunt scoren
En dan in maat S. Fo sho. Ik ben iets groter en ik heb ook altjid S.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef bear87 het volgende:
Wat een populariteit rondom mijn nog niet gekochte vest. Toch maar doen dan
Ik krijg altijd keurig achteraf de rekening.quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Blaxje het volgende:
Fijne a&f-mensjes: Die bestellingen van A&F komen via FedEx. Bij hen betaal je toch altijd de overige kosten achteraf via acceptgiro, of moet dat aan de deur?
Top, dan ga i kdaar ook vanuit. Toevallig laatst iets uit de VS via UPS gehad, maar die willen het geld gelijk aan de deur. Ik dacht al dat het bij A&F/FedEx anders was, maar nu weet ik ook bijna zeker dat 't zo is. Thanks voor je reactie.quote:Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik krijg altijd keurig achteraf de rekening.
Ik ben 1,75 en vrij smal en pas S van de tees perfect (al zijn bij tees met lange mouwen de mouwen altijd nét iets te lang, maar ik stroop ze toch altijd op).quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef VASND het volgende:
Ik twijfel hard, ben 1,70 en rond de 60kg.
Gaat een kindermaatje worden ben ik bang maar daar staat dan weer 160 - 165 als lengte..
Val ik er net tussen of is er nog hoop?
Dus toch maar aan de kindermaten?quote:Op maandag 2 november 2009 @ 15:11 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben 1,75 en vrij smal en pas S van de tees perfect (al zijn bij tees met lange mouwen de mouwen altijd nét iets te lang, maar ik stroop ze toch altijd op).
Met truien, shirts, vesten etc heb ik niet zoveel ervaring. Heb een keer wat in een A&F store gepast (vest en trui en shirt) en dat was allemaal aan de grote kant, zelfs in S
Dus? Hij is dan ook nieuw. Als in 8 uur oud.quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Voor die prijs kun je 'm bijna zelf bestellen.
Dan doe je echt iets niet goedquote:Op maandag 2 november 2009 20:38 schreef Dr.Punani het volgende:
[..]
Dus? Hij is dan ook nieuw. Als in 8 uur oud.
Mocht je hem trouwens zelf bestellen ben altijd nog ongeveer 110 euro kwijt.... dussssss![]()
Ja ik heb al keer of 5 besteld bij Abercrombie. Maar goed als jij het zegtquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Dr.Punani het volgende:
[..]
Verzendkosten al gezien bij A&F, inklaring, btw?
Hij heeft wel gelijk hoor. Alles bij elkaar komt het ongeveer op 110 uitquote:Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
Ja ik heb al keer of 5 besteld bij Abercrombie. Maar goed als jij het zegt
Heb die ook ontvangen samen met de rest. Was ook een stukje groter.quote:Op maandag 2 november 2009 18:19 schreef Dr.Punani het volgende:
Te koop wegens iets te groot. Vandaag binnen gekregen met de post rechtstreeks van Abercrombie:
[ afbeelding ]
Maat XL.
Mag gezegd: wel topkwaliteit, superdik zacht katoen. Balen als een stekker dat ie me net iets te groot is. Maar weet in ieder geval dat ik bij een volgende zending gewoon voor de L moet gaan.![]()
Prijs 80 euro + 6,75 vezendkosten. E 86,75 dus.![]()
Bij interesse even een PM.
Edit: nieuwprijs op de site is trouwens 80 dollar.
Normaal heb ik altijd maat S, maar bij Abercrombie koop ik altijd kindermaat XL, het is gewoon precies hetzelfde als de heren-maten, behalve dat het natuurlijk ietsje kleiner is dan een S.quote:Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Dus toch maar aan de kindermaten?
Iemand ervaring met de XL daarvan?
Wat bestel je dan zoal? Ik zit net even die Kids store te bekijken en eigenlijk is die collectie best tof en volwassenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:47 schreef rknelissen het volgende:
[..]
Normaal heb ik altijd maat S, maar bij Abercrombie koop ik altijd kindermaat XL, het is gewoon precies hetzelfde als de heren-maten, behalve dat het natuurlijk ietsje kleiner is dan een S.
Wat is jouw berekening dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor. Alles bij elkaar komt het ongeveer op 110 uit
Vorige keer kreeg ik hem een week later ongeveer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef WasMachinator het volgende:
hoelang laat zon rekening van de douane op zich wachten eigenlijk?
had precies hetzelfde, ze maken je het nog moeilijk om het geld te stortenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik hem een week later ongeveer.
Erg vaag allemaal; hele berg papier met een bedrag en als je goed zoekt een rekening nummer.
Had dan iig de moeite gedaan om er een acceptgirotje aan te hangen.
kan wel een maand of langer duren.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef WasMachinator het volgende:
hmmz, ben al 2 weken sinds aflevering verder en niks ontvangen van de douane ofzo.
zou nog maar niet gaan juichen,quote:Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef WasMachinator het volgende:
hmmz, ben al 2 weken sinds aflevering verder en niks ontvangen van de douane ofzo.
Die is als volgt, en correct me if I'm wrong:quote:Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat is jouw berekening dan als ik vragen mag?
maar ff serieus als dat zo is, dan ga je toch niet 1 overhemd bestellen. Het is een tijdje geleden dat ik bestelde, maar dan bestelde ik een paar dingen en dan moest je ongeveer de dollar prijs in euro's betalen. Toen moest je zelf nog invoerheffingen betalen. Die inklaringskosten is dat nieuw?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die is als volgt, en correct me if I'm wrong:
Overhemd is 80 dollar + 45 dollar voor shipping naar Nederland = 125 dollar
125 dollar naar euro = 84 euro afgerond
Dan komt er nog BTW bovenop plus inklaringskosten, wat om en nabij de 25/30 euro is.
Dan kom je zo rond de 110 uit. Toch?
Die inklaringskosten zijn geloof ik standaard en altijd 10 euro. Ik heb laatst pas voor het eerst iets bij A&F besteld en laten bezorgen en heb daarvan nog geen acceptgiro binnen. Ik baseer mijn berekening op en tabel die laatst iemand hier gemaakt had.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
maar ff serieus als dat zo is, dan ga je toch niet 1 overhemd bestellen. Het is een tijdje geleden dat ik bestelde, maar dan bestelde ik een paar dingen en dan moest je ongeveer de dollar prijs in euro's betalen. Toen moest je zelf nog invoerheffingen betalen. Die inklaringskosten is dat nieuw?
Kijk, als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan ook niet zo belachelijk in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Bryan181 het volgende:
[..]
maar ff serieus als dat zo is, dan ga je toch niet 1 overhemd bestellen. Het is een tijdje geleden dat ik bestelde, maar dan bestelde ik een paar dingen en dan moest je ongeveer de dollar prijs in euro's betalen. Toen moest je zelf nog invoerheffingen betalen. Die inklaringskosten is dat nieuw?
ik weet perfect waar ik het over heb. Alle keren dat ik heb besteld was ik niet zoveel geld kwijt;)quote:Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
Kijk, als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan ook niet zo belachelijk in dit topic.
noemen ze het echt inklaringskosten op het overzicht? ik moest vaak 10 euro aan voorschotprovisie betalen, bedoel je dat?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die inklaringskosten zijn geloof ik standaard en altijd 10 euro. Ik heb laatst pas voor het eerst iets bij A&F besteld en laten bezorgen en heb daarvan nog geen acceptgiro binnen. Ik baseer mijn berekening op en tabel die laatst iemand hier gemaakt had.Wellicht zie ik iets over het hoofd.
Dat wilde ik even weten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:47 schreef rknelissen het volgende:
[..]
Normaal heb ik altijd maat S, maar bij Abercrombie koop ik altijd kindermaat XL, het is gewoon precies hetzelfde als de heren-maten, behalve dat het natuurlijk ietsje kleiner is dan een S.
Ja, ik denk dat hij het inklaringskosten noemt maar de voorschotprovisie bedoelt. Die krijg je trouwens niet op je factuur als het te betalen bedrag aan BTW onder de 25 euro is. Ik heb een paar keer een kleine bestelling gedaan en toen stond er alleen BTW op de factuur. Zodra het BTW bedrag boven de 25 euro was kwam er wel 10 euro voorschotprovisie bij. Dus bij een order van +/- 130 euro incl. verzenden hoef je waarschijnlijk alleen BTW te betalen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
noemen ze het echt inklaringskosten op het overzicht? ik moest vaak 10 euro aan voorschotprovisie betalen, bedoel je dat?
1,72m en best dun.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat wilde ik even weten!
Wat is je lengte/bouw?
Super!quote:Op donderdag 5 november 2009 @ 17:11 schreef rknelissen het volgende:
[..]
1,72m en best dun.
ik heb in de broeken van Abercrombie wel herenmaat, 28x30, de kleinste dus.
Officieel bedoel ik de voorschotprovisie inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Miffy1 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat hij het inklaringskosten noemt maar de voorschotprovisie bedoelt. Die krijg je trouwens niet op je factuur als het te betalen bedrag aan BTW onder de 25 euro is. Ik heb een paar keer een kleine bestelling gedaan en toen stond er alleen BTW op de factuur. Zodra het BTW bedrag boven de 25 euro was kwam er wel 10 euro voorschotprovisie bij. Dus bij een order van +/- 130 euro incl. verzenden hoef je waarschijnlijk alleen BTW te betalen.
ZIt nu in California en heb deze gisteren gepast in een A&F store. Gezien je lengte en gewicht zou ik inderdaad voor een M gaan. Ik vond t een erg warme sweater om overdag aan te hebben, is toch meer een echt vest.. (maar kan ook aan de temperatuur liggen hier).quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef bear87 het volgende:
Ik wil deze heel graag kopen: [ afbeelding ] is een muscle fit..
Ik lees alleen zoveel verschillende dingen over de maten..abercrombieuitamerika.nl zegt dat je een maat groter moet nemen dan je in Nederland draagt bijvoorbeeld, maar je ziet ook mensen vesten te koop aanbieden omdat een M juist erg groot zat.
Ik ben 1,80 met 70 kg, draag van Jack jones Large, van Ralph lauren in Nl gekocht Medium, van Tommy hilfigger Medium, en van Hilfigger Denim Large. Kleding van de WE ook in Large..
Iemand een idee of ik nu M, L, of XL moet nemen?
Cool dat jij hem daar gepast hebt zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef SeeQ het volgende:
[..]
ZIt nu in California en heb deze gisteren gepast in een A&F store. Gezien je lengte en gewicht zou ik inderdaad voor een M gaan. Ik vond t een erg warme sweater om overdag aan te hebben, is toch meer een echt vest.. (maar kan ook aan de temperatuur liggen hier).
"Paris flagship: A third opening in Europe, this location on the famed Avenue des Champs-Élysées in building No.23[59] is expected to open doors in 2011."quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Santaclaus het volgende:
Ik heb net wat gezocht op google, of ze nu een A&F store in Parijs hebben..
het is alleen niet echt duidelijk, wel bijna overal staat dat hij er nog niet is, maar bij sommige sites staat dat ie er al wel is ;S
Jullie weten het vast wel?
Ik heb m laten liggen vanwege eerder genoemde reden.. voor een trui vind ik m te warm en in de winter als jas issue te koud. Hi voelde wel 'zwaar' aan dus kwalitatief wel goed! Uiteraard in muscle fit, dus strak rondom de riem...quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:49 schreef bear87 het volgende:
[..]
Cool dat jij hem daar gepast hebt zeg![]()
Het is mij niet gelukt om hem te bemachtigen, iemand zou hem voor me meenemen uit New York maar in die winkel was hij niet te vinden, en personeel had weinig zin om hem te zoeken 'achter' . Dus ik zit even zonder...hoe is het vest verder, mooie kwaliteit of vind je hem aan de dure kant voor wat je krijgt?
Wel balen dat NY hem niet had, maar helaas. Heb je hem voor jezelf meegenomen uiteindelijk of laat je hem liggen?
Bij de 3e stap staat 'anf-country' niet in het lijstje. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?quote:FireFox 3
Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
Add N Edit Cookies 0.2.1.2
Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
Volgens mij werkt dat verhaal niet bij de nieuwe firefoxquote:Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef karoltje het volgende:
Ben weer druk in de weer met leuke dingetjes kijken op de site..! Loop alleen vast bij de cookies aanpassen. Het is me al 'ns eerder gelukt maar nu kom ik niet verder.
[..]
Bij de 3e stap staat 'anf-country' niet in het lijstje. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ultrareach downloaden en IE gebruiken werktquote:Op woensdag 11 november 2009 @ 21:33 schreef karoltje het volgende:
Ben weer druk in de weer met leuke dingetjes kijken op de site..! Loop alleen vast bij de cookies aanpassen. Het is me al 'ns eerder gelukt maar nu kom ik niet verder.
[..]
Bij de 3e stap staat 'anf-country' niet in het lijstje. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
S of M.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Patrick84 het volgende:
Vraagje over deze:
[ afbeelding ]
(http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_11203_10901_582428_-1_12223_12202)
Twijfel enorm tussen een M en een L. Met een flinke teug adem kom ik aan een chest-omtrek van 100cm, maargoed, dat is zonder trui of shirt, die je 's winters wel onder je jas hebt..
BTW: ben 183cm/71kg
Iemand een idee?
Dankje! Straks even proberen!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Ultrareach downloaden en IE gebruiken werkt.
Als je zelf geen credit card hebt of bij sites wil bestellen die niet naar NL shippen is het wel handig, maar verder zie ik de toegevoegde waarde niet zo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef 7Sixes het volgende:
Iemand ervaring met de site usblvd.com?
Service fee is slechts 7,50. Heb er niet echt veel over kunnen vinden op google. Is ook een stuk goedkoper dan fromus2eu.com
Met IE 7 en ultrasurf kan ik gewoon verder komen.. Probeer dus met IE (7).quote:Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef jacquelines het volgende:
Ik heb met zowel Ultrasearch als Hotshield geprobeerd te bestellen, maar bij beide kom ik niet verder dan het winkelmandje. Zodra ik op checkout klik, geeft ie bij Hotshield (in firefox) een wit scherm, en bij Ultrasearch krijg ik: HTTP -fout 500 - Interne serverfout.![]()
Dit heb ik nou al bijna een week. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt, en vooral, hoe ik het op kan lossen?
Alvast dank!
I second that.quote:Op zondag 15 november 2009 @ 23:34 schreef Patrick84 het volgende:
@Merkie: thnx! Een dezer dagen maar bestellen, denk dat ik voor een M ga.
[..]
Met IE 7 en ultrasurf kan ik gewoon verder komen.. Probeer dus met IE (7).
Mooi is die ja! wil die eigenlijk ook bestellen maar mijn bankrekening is al zwaar geplunderd dus zit er niet in helaas.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef LayDBeckham het volgende:
ohh er staan weer leuke dingen op de site...... wordt er hebberig van! :-D
vraag aan de meiden: hoe valt deze?
[ afbeelding ]
Dit is onderdaad ongeveer hetzelfde type als de Hollister jas die ik te koop heb. Mn vriendin heeft altijd maat M van A&F en/of Hollister past goed, maar deze jas valt net wat kleiner. Qua lengte is de jas goed (ze is 1.58 en het is een wat langere jas) maar ik begreep dat ze deze jas onder de oksels te strak vond zitten (ze is niet 'smal' van bovenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Lisanne22 het volgende:
Heb vandaag mijn eerste A&F bestelling binnengekregen en ik ben bang dat ik nu verslaafd ben.. Wil nu alweer meer bestellen..nu wil ik eigenlijk een jas bestellen.. maar twijfel echt enorm aan de maat. Ik dacht dat A&F een beetje klein viel. Ik had t-shirts besteld in maat M en die zijn eigenlijk net iets te ruim. Dus volgende keer bestel ik maat S. Maar nu vraag ik me af: Hoe vallen de winterjassen? Kort? kleiner dan normaal..? is er hier iemand die deze jas heeft? en die me een beetje kan vertellen hoe deze valt?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat hier iemand is die me iets meer kan helpen de maat te bepalen. Mijn normale jassenmaat is meestal M.
Ik ben ook maar 1.60m dus de lengte zal idd dan wel goed zitten. Nee heb idd nog geen rekeningen gehad.. maar ik heb ook niet via de site besteld maar via iemand die in Amerika woont.. die heeft het voor me gekocht in de winkel en opgestuurd. Weet niet of ik dan ook nog een rekening krijg achteraf? Ik hoefde aan de deur iig niks bij te betalen. Naja als ik besluit hem te bestellen weet ik iig een beetje welke maat ik het best kan nemen. Bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef SeeQ het volgende:
[..]
Dit is onderdaad ongeveer hetzelfde type als de Hollister jas die ik te koop heb. Mn vriendin heeft altijd maat M van A&F en/of Hollister past goed, maar deze jas valt net wat kleiner. Qua lengte is de jas goed (ze is 1.58 en het is een wat langere jas) maar ik begreep dat ze deze jas onder de oksels te strak vond zitten (ze is niet 'smal' van boven). Vandaar dat deze nu te koop staat. Als je dus altijd M hebt dan is zo'n type jas in maat M wel goed voor je. Wordt al met al wel een duur geintje om deze jas hier naartoe te halen (neem aan dat je de FedEx rekening van je vorige bestelling nog niet binnen hebt?)
Maar ze hebben in NY niet overal hetzelfde.quote:
heb ik ook met mijn fleece!quote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Patrick84 het volgende:
Heb mijn fleece en enkele henleys binnen.
Wees gewaarschuwd; het valt allemaal vrij ruim! Vooral die fleece. Hebben Amerikanen van die lange armen??
Twijfelde tussen M en L (zie boven), maar moet misschien wel S hebben..
Klopt en ik dacht excl verzendkostenquote:Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef karoltje het volgende:
Is het nog steeds zo dat je geen belasting (of invoerrechten?) hoeft te betalen als je onder de 150 Euro blijft? En was die 150 euro dan incl of excl verzendkosten...?
In de OP zie ik het niet meer staan.
Ik zou een M nemen. De S zal iets gaan knellen op je rug.. L sowieso niet, dat wordt zwemmenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Horatio het volgende:
Hai, iemand ervaring met dit vest? Boundary Peak.
[ afbeelding ]
Vind hem erg mooi en zit over te denken hem te bestellen. Ben 1.87 lang en weeg 80 kg. Nou heb ik eerder al eens shirtjes besteld door die chart op de website te volgen en kwam op M uit. Deze shirtjes verschilden echter enorm van grootte waardoor de ene goed viel en de ander veels te klein was. Nou lees ik hier dat de fleece toch behoorlijk ruim valt.. Iemand advies welke maat het beste zou zijn? Volgens de chart kom ik weer op M uit.
Om even een vergelijking te maken, G-Star vest heb ik in L en die is precies goed.
Cute as a button!quote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef karoltje het volgende:
Ok thanx.
Dit wordt m;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, ik zal hem in M nemen. Het is echter niet het enige wat ik bestel hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:55 schreef G-NiLES het volgende:
M
om ff ongezouten mening te geven:
Ik ben het vest niet zo heel bijzonder. Er zijn in mijn ogen mooiere vesten van AnF. als je toch maar één vest besteld voor die prijsmaar bestel hem opzeker als je hem mooi vindt, het is goed spul.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Patrick84 het volgende:
Vraagje over deze:
[ afbeelding ]
(http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_11203_10901_582428_-1_12223_12202)
Twijfel enorm tussen een M en een L. Met een flinke teug adem kom ik aan een chest-omtrek van 100cm, maargoed, dat is zonder trui of shirt, die je 's winters wel onder je jas hebt..
Iemand een idee?
Check je PM Patrick!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Patrick84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M besteld en zojuist helaas S ontvangen. Te klein dus.
Heb weinig zin om hem om te ruilen. Iemand interesse? Doe een (marktconform, enigszins reeel) bod per PM.
Voor geinteresseerden: ik vraag er 150e voor. Woon in A'dam centrum. PM please.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Patrick84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M besteld en zojuist helaas S ontvangen. Te klein dus.
Heb weinig zin om hem om te ruilen. Iemand interesse? Doe een (marktconform, enigszins reeel) bod per PM.
Gisteren al binnen gekregen! Hoe snel is dat?? Het pailletten hesje is helemaal topquote:Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef karoltje het volgende:
Ok thanx.
Dit wordt m;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de L niet past koop ik hem wel van je over.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Patrick84 het volgende:
Vraagje over deze:
[ afbeelding ]
Iemand een idee?
Het is helaas een S.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:11 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Als de L niet past koop ik hem wel van je over.
Vandaag de mijne mogen ontvangen; 69,23 :-(quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef Blaxje het volgende:
Extra kosten (invoerrechten etc) laten lang op zich wachten zeg. Inmiddels anderhalve maand verder en nog niks.
Omdat de waarde van de kleding (zonder verzendkosten) onder de 150 euro is betaal je geen 12% invoerrechten alleen 19% over het totale bedrag. De berekening van de BTW gaat dan weer wel over het totaalbedrag incl. de verzendkosten.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Ace1 het volgende:
Vandaag het volgende besteld... voor 218 dollar... (278 incl verzendk). Krijg ik nu geen naheffing? 218 is onder de 150 euro.. die 278 erboven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |