abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2009 @ 15:44:17 #1
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_72343352

De site en online shop van A&F: abercrombie.com

De site en online shop van Abercrombie kids: abercrombiekids.com

De A&F Size Chart:
Mannen | Vrouwen

Heel af en toe in Nederland te koop bij o.a. (Maar dan wel hele oude collecties.):
  • Front Runner
  • Tribute Clothing
  • America Today

eBay / Marktplaats.nl Waarschuwing!
    Op eBay en marktplaats.nl wordt veel kleding van A&F aangeboden, helaas is bijna alles daar nep.
    Als hetzelfde artikel in meerdere maten aangeboden wordt kan je er meteen vanuit gaan dat het nep is.
    Natuurlijk worden er af en toe ook originele artikelen aangeboden, deze zijn dan waarschijnlijk te klein of te groot besteld waardoor de aanbieder deze nu via eBay probeert door te verkopen.

Uitverkoop pagina (Clearance)

FireFox 3
    Om op de uitverkooppagina te komen moet een cookie aangepast worden.
    Je kan dit in FireFox doen door deze plugin te installeren:
    Add N Edit Cookies 0.2.1.2
    Na installatie van de plugin ga je als volgt te werk:
    1. Vanuit het FireFox menu 'Extra' kies je 'Cookie Editor'.
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    4. Dan verander je de waarde bij content van 'NL' naar 'US'.
    5. Dan druk je op 'Save', daarna op 'Close' in het onderliggende scherm.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.

Zelfde procedure geldt voor abercrombiekids.com en hollisterco.com alleen dan pas je de volgende cookies aan:
    hollisterco.com -> hol-country (bij stap 2 'hollister' invullen)
    abercrombiekids.com -> anf-country (bij stap 2 'abercrombiekids' invullen)

Internet Explorer
    Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dit is een stuk eenvoudiger dan de procedure voor FireFox. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...

LET OP!:
    Sommige artikelen, zoals eau de toilette, worden door A&F niet buiten de VS verstuurd, dus wanneer je wel deze artikelen wilt hebben dan kun je het laten bestellen door Ellen.
    Via haar Shipping & Handling Service kan je aan haar doorgeven wat je wilt hebben en zij regelt het voor je. De gemiddelde levertijd is zo'n 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling op abercrombie.com.
    Velen hebben al met tevredenheid gebruik gemaakt van haar service.
    Kijk voor meer informatie op http://www.fromus2eu.com

Wanneer je zelf een bestelling bij bijv. www.abercrombie.com plaatst en naar Nederland laat verzenden dan zal FedEx de verzending regelen, van hen krijg je dan ook achteraf een naheffing (via acceptgiro) bestaande uit btw en invoerrechten, gezamenlijk ongeveer 33% over het totaalbedrag, dus ook over de verzendkosten.

Bestellingen via Ellen:

Van de DHL-website:

Ik ga een aantal producten kopen van een bedrijf in het buitenland dat DHL gebruikt voor zijn zendingen.

Moet ik over de zaken die ik koop importbelasting betalen?

Dit is een zaak die u dient te bespreken met het bedrijf waarvan u koopt. Het hangt af van het soort goederen dat u koopt, de waarde van de goederen, hoe de verkoper deze labelt voor douane aangelegenheden en naar welk land u ze importeert. Indien de douane een belasting heft zal DHL deze in eerste instantie voorschieten.

van douane.nl

Ik bestel goederen buiten Nederland via internet. Waarom moet ik voor die goederen douanerechten en belastingen betalen?

Als u via internet goederen bestelt buiten de landen van de Europese Unie (EU) voert u goederen in. En bij invoer van goederen moet u belastingen betalen. Die belastingen kunnen zijn: douanerechten, omzetbelasting (btw) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen.

Uitzondering:

* Als de waarde van de gekochte goederen niet hoger is dan ¤ 22 per zending betaalt u geen belasting. Maar voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette geldt dat niet. Daarvoor moet u altijd belasting betalen.

Omzetbelasting en rechten bij invoer

In principe moet u bij invoer van goederen van buiten de EU in Nederland rechten bij invoer en/of omzetbelasting (BTW) betalen. In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting en rechten bij invoer.

Vrijstelling:

In bepaalde gevallen is het mogelijk om in aanmerking te komen voor een vrijstelling van omzetbelasting (BTW) en rechten bij invoer. Zo hoeft u geen omzetbelasting en rechten bij invoer te betalen als de waarde van de zending, exclusief verzekerings- en vervoerskosten, niet meer is dan ¤ 22.

Daarnaast zijn onder meer kleine zendingen vrijgesteld die een particulier buiten de EU gratis aan een particulier binnen de EU stuurt. Als dit incidenteel gebeurt en de zending alleen goederen bevat die bestemd zijn voor persoonlijk gebruik door u of uw gezin, dan kunt u een vrijstelling aanvragen. Daarbij gelden onder andere de volgende voorwaarden:

* De totale waarde van de zending mag niet meer bedragen dan ¤ 45 (exclusief verzekerings- en vervoerskosten).

* Als de waarde van de zending hoger is dan ¤ 45, dan moet u belasting betalen over het totale bedrag.

* U mag maar een beperkte hoeveel accijnsgoederen met vrijstelling invoeren.

Sinds 22 maart 2007 is er ook een A&F Flagship store van 3 verdiepingen groot geopend in Londen.

vervolg van:
    Abercrombie & Fitch #26
    Abercrombie & Fitch #25
    Abercrombie & Fitch #24
    Abercrombie & Fitch #23
    Abercrombie & Fitch #22
    Abercrombie & Fitch #21
    Abercrombie & Fitch #20
    Abercrombie & Fitch #19
    Abercrombie & Fitch #18
    Abercrombie & Fitch #17
    Abercrombie & Fitch #16
    Abercrombie & Fitch #15
    Abercrombie & Fitch #14
    Abercrombie & Fitch #13
    Abercrombie & Fitch #12
    Abercrombie & Fitch #11
    Abercrombie & Fitch #10
    Abercrombie & Fitch #9
    Abercrombie & Fitch #8
    Abercrombie & Fitch #7
    Abercrombie & Fitch #6
    Abercrombie & Fitch #5
    Abercrombie & Fitch #4
    Abercrombie & Fitch #3
    Abercrombie & Fitch #2
    Abercrombie & Fitch

archief:
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie versie 3:natte nazomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie zomer 2006!
    Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    Abercrombie & Fitch Winteractie
    Abercrombie & Fitch Actie Herfst 2005
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 3
    Abercrombie & Fitch inkoopactie - zomer - deel 2
    Abercrombie & Fitch inkoopactie -zomer
    Abercrombie & Fitch doet Europa
    Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#4) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie (#3) (Gesloten)
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie #2
    Alternatieve Abercrombie & Fitch inkoopactie
    Abercrombie & Fitch (polos) inkoopactie
    Waar Abercrombie & Fitch kleding te koop?

Voor hen die de surfer-lifestyle adoreren!
    Hollister Co., officiele website + online shop

[ Bericht 0% gewijzigd door SatanicWarrior op 01-09-2009 15:57:58 ]
  • The truth is relative, pick one that works!
    pi_72344563
    Binnenkort eindelijk maar eens wat bestellen.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_72344871
    Ja klopt.
    pi_72350384
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Ordinair het volgende:
    Binnenkort eindelijk maar weer eens wat bestellen.
    pi_72361305
    Zijn er hier toevallig ook mensen die de Remsen jeans in bezit hebben? Op de site ziet deze broek er prima uit maar ik ben ban dat deze vrij 'skinny' is op de bovenbenen?

Heb nu voor ongeveer $ 300 in de shopping basket liggen, vind ik toch best veel voor een eerste bestelling dus twijfel er nog wel sterk over of ik die broek er wel bij moet doen ($ 80)... Normaal gesproken heb ik trouwens maat 30 van Diesel/G star/Replay ed., her en der lees ik dat dit redelijk overeenkomt met de maten van A&F ?

Kwa shirts draag ik meestal een M, over de maten van A&F lees ik heel verschillende verhalen.... De shirts die ik uitgezocht heb zijn allen Muscle fit (volgens mij hebben ze niks anders meer?) dus ik neem aan dat ik daar een M van moet hebben? Of zou een S toch beter zijn? Ik hou er niet van als het te los over de schouders zit. Kwa overhemd (cowhorn trail) dacht ik aan een S? Meen gelezen te hebben dat deze wat kleiner uitvallen. Ik ben overigens ong. 175 en niet al te breed (60kg)

[ Bericht 8% gewijzigd door kingrichard47 op 02-09-2009 02:12:17 ]
      woensdag 2 september 2009 @ 02:49:29 #6
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_72361691
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 02:04 schreef kingrichard47 het volgende:
    Zijn er hier toevallig ook mensen die de Remsen jeans in bezit hebben? Op de site ziet deze broek er prima uit maar ik ben ban dat deze vrij 'skinny' is op de bovenbenen?

Heb nu voor ongeveer $ 300 in de shopping basket liggen, vind ik toch best veel voor een eerste bestelling dus twijfel er nog wel sterk over of ik die broek er wel bij moet doen ($ 80)... Normaal gesproken heb ik trouwens maat 30 van Diesel/G star/Replay ed., her en der lees ik dat dit redelijk overeenkomt met de maten van A&F ?

Kwa shirts draag ik meestal een M, over de maten van A&F lees ik heel verschillende verhalen.... De shirts die ik uitgezocht heb zijn allen Muscle fit (volgens mij hebben ze niks anders meer?) dus ik neem aan dat ik daar een M van moet hebben? Of zou een S toch beter zijn? Ik hou er niet van als het te los over de schouders zit. Kwa overhemd (cowhorn trail) dacht ik aan een S? Meen gelezen te hebben dat deze wat kleiner uitvallen. Ik ben overigens ong. 175 en niet al te breed (60kg)
    Ik heb Remsens, ze zijn wel slimfit maar absoluut niet skinny, ze zitten niet strak op je bovenbenen.
    Qua maat kan je gewoon hetzelfde nemen als wat je hier draagt. Al vallen de broeken in de lengte iets groter uit. Ik heb ze in lengte 30 maar ze vallen als een 32.

Met jouw lengte en postuur denk ik dat je voor t-shirts makkelijk maat S kan hebben. Overhemden dus ook.
    The truth is relative, pick one that works!
    pi_72383141
    Ik heb gister (via ellen) een bestelling ontvangen , en bij de brief van ''US shopping service'', stond een grote stempel ''Belastingvrij, inkl. Schiphol''. Ik hoop dat dit gewoon betekent dat ik verder geen belasting hoef te betalen want ik hoor ook wel eens dat er later nog een brief komt...
    pi_72383234
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 08:31 schreef Molluck het volgende:

[..]

Toch heb ik het idee dat je je een hoop verzendkosten bespaart als je met meerdere mensen een bestelling doet...
    Vind ik ook....
    pi_72394744
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef Ordinair het volgende:
    Binnenkort eindelijk maar eens wat bestellen.
    Ook!
    ---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
    Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
    pi_72404708
    Net terug uit NYC en best wat spulletjes gekocht bij A&F en Hollister... Ik zal wat foto's posten binnenkort
    pi_72421544
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 02:49 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik heb Remsens, ze zijn wel slimfit maar absoluut niet skinny, ze zitten niet strak op je bovenbenen.
    Qua maat kan je gewoon hetzelfde nemen als wat je hier draagt. Al vallen de broeken in de lengte iets groter uit. Ik heb ze in lengte 30 maar ze vallen als een 32.

Met jouw lengte en postuur denk ik dat je voor t-shirts makkelijk maat S kan hebben. Overhemden dus ook.
    Bedankt voor de info Je hebt niet heel toevallig een foto waarop je de Remsen aan hebt? Of misschien is dat ook teveel gevraagd... Zo'n foto kan ik op de A&F site niet echt duidelijk vinden, ja in de 'Premium Jeans Guide' maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
      vrijdag 4 september 2009 @ 11:57:06 #12
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72428058

vrijdag 4 september 2009 @ 12:03:13 #13
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72428219
    En van Hollister:

pi_72461270
    quote:
    is er al iemand geweest in de Abercrombie winkel in Parijs?
    is het wat qua lokatie/gebouw/interieur?
    ligt het ergens centraal/bereikbaarheid?
    groot assortiment? hoe zijn de prijzen (Dollars vervangen door Euros?)?

alvast dank voor de antwoorden.
    Ik zou het niet weten, maar ik zou het wel willen weten
    quote:
    Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
    Ik woon tegenwoordig in de US en als groot A&F fan weet ik hoe frustrerend dat is vanuit Nederland. heb zelf twee keer wat besteld, maar ja, dat wordt snel zoo duur. Dus ik wil best voor mensen die dat willen en me vertrouwen hier inkopen doen en opsturen En daar hoef ik zelf niets aan te verdienen, ik ben geen Ellen
    Klinkt goed trouwens, je bedoelt waarschijnlijk ook dat je geen fee hoeft te betalen etc.
      zaterdag 5 september 2009 @ 18:13:53 #15
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_72466323
    quote:
    Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef kingrichard47 het volgende:

[..]

Bedankt voor de info Je hebt niet heel toevallig een foto waarop je de Remsen aan hebt? Of misschien is dat ook teveel gevraagd... Zo'n foto kan ik op de A&F site niet echt duidelijk vinden, ja in de 'Premium Jeans Guide' maar daar wordt ik niet veel wijzer van.
    Ja daar heb ik zeker wel foto's van, die had ik een tijdje geleden al gemaakt.

Premium Remsen Low Rise Slim Straight Dark Wash
    Size: 32x30
    pi_72467173
    teeveepee. Binnenkort hopelijk naar NY! Kan ik mn A&F verzameling uitbreiden !
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
    pi_72493827
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef Roycoooooo het volgende:
    teeveepee. Binnenkort hopelijk naar NY! Kan ik mn A&F verzameling uitbreiden !
    Jaloers!
      zondag 6 september 2009 @ 19:12:16 #18
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72494021
    Ik heb eigenlijk niets van Abercrombie.. alleen Hollister. Maar wat ik me afvroeg, waarom is Abercrombie duurder? Je vind dingen in beide collecties terug, maar soms gewoon voor de dubbele prijs bij Abercrombie..

maar goed, dit wil ik dus nog hebben van hollister:

zondag 6 september 2009 @ 19:21:46 #19
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_72494450
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
    Ik heb eigenlijk niets van Abercrombie.. alleen Hollister. Maar wat ik me afvroeg, waarom is Abercrombie duurder? Je vind dingen in beide collecties terug, maar soms gewoon voor de dubbele prijs bij Abercrombie..

maar goed, dit wil ik dus nog hebben van hollister:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mijn ervaring is dat A&F van iets betere kwaliteit is als Hollister.
    Daaren tegen vind ik Hollister leukere kleding hebben
    Ik ben inmiddels overleden
      zondag 6 september 2009 @ 19:31:48 #20
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72494861
    quote:
    Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat A&F van iets betere kwaliteit is als Hollister.
    Daaren tegen vind ik Hollister leukere kleding hebben
    Oh ok, ja ik vind Hollister ook leukere kleding hebben. Maar vind de kwaliteit opzich wel goed, behalve de ritsen bij m'n vesten, daar loop ik soms wat mee te kutten
      zondag 6 september 2009 @ 19:34:55 #21
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72495023
    Ik vind A&F net iets beter, al ontlopen ze elkaar niet veel hoor. Hollister is ook net wat frivoler imo.
    pi_72495025
    Sinds ik wat heb besteld krijg ik elke week een mail met hele leuke kleren .
    pi_72527718
    Zit eigenlijk al tijden te overwegen wat dingen te bestellen, maar die omslachtige manier om aan je spullen te komen, de naheffing en het gebrek aan connecties in Amerika houdt me tegen. Wel creditcard in bezit sindskort en financiële meevaller op komst, dus dat is het probleem niet. Nog maar eens goed over nadenken.

En is dit nu een soort van vest/sweater of meer een jas-achtig iets?
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      maandag 7 september 2009 @ 19:35:06 #24
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72528193
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:
    Zit eigenlijk al tijden te overwegen wat dingen te bestellen, maar die omslachtige manier om aan je spullen te komen, de naheffing en het gebrek aan connecties in Amerika houdt me tegen. Wel creditcard in bezit sindskort en financiële meevaller op komst, dus dat is het probleem niet. Nog maar eens goed over nadenken.

[ afbeelding ]
    Ik zou zeggen een dikke vest/ dunne jas die je in de herfst kan dragen als ik het zo zie
    pi_72528497
    Wel een leuk ding, maar ben eigenlijk meer op zoek naar dingen waar nog een jas overheen moet.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_72557306
    Weet iemand eigenlijk of ik bij abercrombiekids kan bestellen, als ik normaal ongeveer maat S heb, en bij a&f en hollister ongeveer maat M (dus)?
    Want bij abercrombiekids zitten ook wel leuke dingen en wat goedkoper
      dinsdag 8 september 2009 @ 18:43:20 #27
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72557495
    quote:
    Op maandag 7 september 2009 19:22 schreef kevin6188 het volgende:

[ afbeelding ]
    Ik heb zelf ook zo'n soort ding gekocht, en ik gebruik hem vooral als jas. Hij is, zoals je ook op de foto al kunt zien, echt warm Je kunt hem ook wel als trui gebruiken, maar voorlopig is het daar nog iets te warm voor

Overigens heb ik hem in L, terwijl ik A&F en HCO normaal in XL heb.
    pi_72559049
    Hmm, maar dat ding is 's winters dus onder een jas te dragen? In de herfst als jas omdat winterjas dan overdreven is en in de winter binnen als vest met een T-shirt eronder en buiten jas erover?

Dan wil ik 'm echt graag hebben.
      dinsdag 8 september 2009 @ 19:36:01 #29
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72559250
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:30 schreef kevin6188 het volgende:
    Hmm, maar dat ding is 's winters dus onder een jas te dragen? In de herfst als jas omdat winterjas dan overdreven is en in de winter binnen als vest met een T-shirt eronder en buiten jas erover?

Dan wil ik 'm echt graag hebben.
    Ja, zo kun je het zien, alleen zit er een capuchon aan. Die kan wel eens in de weg zitten bij jassen met hoge kraag of capuchon. Je kunt er bijvoorbeeld ook een colbert overheen doen, of inderdaad een jas die lekker zit. Pas wel op met de maat, normaal moet ik XL hebben maar deze heb ik in L.
      dinsdag 8 september 2009 @ 19:36:50 #30
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_72559269
    Ik zit te twijfelen of ik zal bestellen of niet
    pi_72559537
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 19:36 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Ja, zo kun je het zien, alleen zit er een capuchon aan. Die kan wel eens in de weg zitten bij jassen met hoge kraag of capuchon. Je kunt er bijvoorbeeld ook een colbert overheen doen, of inderdaad een jas die lekker zit. Pas wel op met de maat, normaal moet ik XL hebben maar deze heb ik in L.
    Mijn winterjas van vorig jaar gebruik ik nog een jaartje. Ben ik stad en land voor af geweest en die heeft geen hoge kraag, dus dat scheelt. Maat L valt dus vrij ruim als ik je goed begrijp?

Capuchon is alleen een paar keer lastig als het eens regent. Maar daar doe je ook weinig aan.
      dinsdag 8 september 2009 @ 20:03:22 #32
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72560298
    L valt redelijk ruim. Ik heb hem hier in Amsterdam liggen, als je wil mag je hem wel effe passen (ik neem aan dat jij ook uit A'dam komt gezien je avatar )
    pi_72561522
    Oe! Dat zou ik best willen, als jij daar geen probleem mee hebt, maar ik vrees dat ik er tijd voor tekort kom met school en werk enzo (ben nu ook aan het werk). Woon om de hoek in Zaandam trouwens.

Zolng L niet te klein valt moet het in orde zijn. Net even mijn kledingkast geïnspecteerd en mijn vesten zijn L of XL. Dus zolang L van A&F niet absurd groter is dan XL van bijvoorbeeld G-Star of Esprit, is het goed.
      dinsdag 8 september 2009 @ 20:50:28 #34
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72562299
    OK, kijk maar effe wat je doet! Succes
    pi_72563363
    Kan nu alleen dat artikel niet terugvinden in de webshop. Of ik ben scheel.
    pi_72603424
    Hee allemaal! Ik heb ruim een maand geleden een aantal t-shirts gekocht op de website van abercrombie, maar ik wil van deze 2 af . Beide zijn maat M, met de kaartjes er nog aan en uiteraard nooit gedragen.

Bij interesse hoor ik het graag! Zowel ophalen (ik woon in Amsterdam) als versturen is mogelijk..

Kleur is Navy

Kleur is Heather Oatmeal
    pi_72701484
    tvp wil snel weer een keer naar Amerika
    pi_72766307
    quote:
    Op zaterdag 5 september 2009 18:13 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ja daar heb ik zeker wel foto's van, die had ik een tijdje geleden al gemaakt.

Premium Remsen Low Rise Slim Straight Dark Wash
    Size: 32x30
    [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
    Thx man! Die foto's van jou hebben me over de steep getrokken. Heb vorige week het één en ander besteld en vandaag al afgeleverd! Net onder de ¤ 150 gebleven als het goed is dus hoop dat ik alleen BTW hoef te betalen en geen invoerrechten.

Ik ben eigenwijs geweest en heb shirt/polo toch in M besteld, zit opzich prima! De polo had zeker niet kleiner gemoeten, het t-shirt zou kunnen maar is niet nodig. Kwaliteit van het t-shirt valt me overigens wat tegen maargoed. De broek (Remsen Rinse) is prima Slim fit vind ik heel erg meevallen bijna al mijn broeken zitten zo (Diesel/Replay ed.)

Vest dat ik er bij heb besteld is helaas wél te groot, deze had ik beter in S kunnen hebben maar die stond in backorder dus op de M gegokt. Jammer want de kwaliteit is wel goed en hij zit lekker. Ik denk dat ik hem binnenkort maar op Marktplaats gooi... Het gaat overigens om dit vest:

Sentinel Range, Navy, Medium

[ Bericht 1% gewijzigd door kingrichard47 op 15-09-2009 14:51:23 ]
    pi_72769163
    Ben paar weken terug uit New York nu en vond het luchtje in de Hollister winkel lekker ruiken. Kan iemand mij vertellen welke het is, want op de site staan er best wel veel.
    pi_72772154
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 14:42 schreef kingrichard47 het volgende:

[..]

Vest dat ik er bij heb besteld is helaas wél te groot, deze had ik beter in S kunnen hebben maar die stond in backorder dus op de M gegokt. Jammer want de kwaliteit is wel goed en hij zit lekker. Ik denk dat ik hem binnenkort maar op Marktplaats gooi... Het gaat overigens om dit vest:
    Zou je mij anders een PM willen sturen met de info die je anders in de advertentie had geplaatst?
      dinsdag 15 september 2009 @ 18:37:38 #41
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_72774439
    quote:
    Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zou je mij anders een PM willen sturen met de info die je anders in de advertentie had geplaatst?
    Ik wilde net zeggen, die trui raak je hier ook wel kwijt.
    Noise is all relative to the silence preceding it
      woensdag 16 september 2009 @ 01:10:35 #42
    193252 Babbatuur
    'Wat een idioot joh'
    pi_72790882
    quote:

[..]

Thx man! Die foto's van jou hebben me over de steep getrokken. Heb vorige week het één en ander besteld en vandaag al afgeleverd! Net onder de ¤ 150 gebleven als het goed is dus hoop dat ik alleen BTW hoef te betalen en geen invoerrechten.

Ik ben eigenwijs geweest en heb shirt/polo toch in M besteld, zit opzich prima! De polo had zeker niet kleiner gemoeten, het t-shirt zou kunnen maar is niet nodig. Kwaliteit van het t-shirt valt me overigens wat tegen maargoed. De broek (Remsen Rinse) is prima Slim fit vind ik heel erg meevallen bijna al mijn broeken zitten zo (Diesel/Replay ed.)

[ link | afbeelding ]

Sentinel Range, Navy, Medium
    Heb ook wel interesse
    Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
    pi_72805155
    quote:

heb je waarschijnlijk mooi pech. ik zeg het nog maar een keer: tot 150 euro wordt er slechts een vrijstelling voor invoerrechten gegeven, BTW (19%) mag je nog altijd betalen.

OP mag wel eens herschreven worden op dit punt.
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
    pi_72805836
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef DJMomo het volgende:

[..]

heb je waarschijnlijk mooi pech. ik zeg het nog maar een keer: tot 150 euro wordt er slechts een vrijstelling voor invoerrechten gegeven, BTW (19%) mag je nog altijd betalen.

Dat zegt hij toch, alleen btw betalen.
    Go hard or go home
    pi_72805885
    Laatst deze kleding gekocht:

AMS-PMI-AMS-DTM-PRG-DTM-NRN-STN-NRN-DUS-DXB-BAH-DOH-BKK-SYD-MLB-SYD-GEE-SYD-CNS-SYD-SIN-LHR-DUS-NRN-STN-NRN-DUB-NRN-DUS-VIE-OTP-VIE-DUS-NRN-LPA-NRN-ALC-NRN-AMS-ZRM-JFK-LHR-AMS
    pi_72807369
    Half oktober naar mijn vriendin in Londen, en denk dat het bezoekje aan de A&F Flagstore het hoogtepunt (nahja.. ) van mijn bezoek gaat worden
    Fingerspitzgefühl
    pi_72832681
    Weet niemand hoe dat luchtje heet in de Hollister Store?
    pi_72845574
    Heb ook wel interesse in dat vest, hoeveel moet die kosten?
    pi_72847308
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 16:00 schreef rknelissen het volgende:
    Laatst deze kleding gekocht:

[ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Nice vooral dat laatste t-shirt, goede keuze

edit: o ja voor de mensen die met btw zitten
    ik had over die 150 euro, iets van 180 had ik, en ik betaalde maar 20% btw over het totale bedrag (iets van 33 euro)
    pi_72856185
    Tvp, kijk al weer uit naar volgend jaar
    weer naar Amerika

(en dan neem ik dat verdoemde lekkere geurtje mee )
    pi_72877272
    quote:
    Op woensdag 16 september 2009 15:43 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Misschien moet je mijn bericht nog eens lezen... ik zeg namelijk juist dat ik alleen een naheffing van de BTW (19%) hoop te krijgen en niet van de invoerrechten (12%). Ik ben het overigens wel met je eens dat de OP hierover niet heel duidelijk is.

Kevin6188 en Babbatuur jullie hebben een PM mbt het vest

[ Bericht 8% gewijzigd door kingrichard47 op 18-09-2009 16:58:11 ]
    pi_72879484
    Tvp!

Ik ben een maand geleden ongeveer in California geweest, en ik ben een paar keer in A&C geweest, en I loveeee it. Super leuke shirtjes enzo .
    it's the map in my mind that sends me on my way.
    pi_72888642
    quote:
    Op vrijdag 18 september 2009 15:36 schreef kingrichard47 het volgende:

[..]

Misschien moet je mijn bericht nog eens lezen...
    my mistake, had het inderdaad niet goed gelezen...
    Sjakie ♥ 10-7-10
    Japie ♥ 4-2-14
      zaterdag 19 september 2009 @ 12:49:41 #54
    173511 ViesKees
    Nu al legendarisch
    pi_72902482
    Ik wat te koop van mijn laatste abercrombie bestelling die me niet zo goed passen:

wakely jacket navy maat S

kaartjes zitten er nog aan, factuur heb ik ook nog...
    pi_72930244
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef ViesKees het volgende:
    Ik wat te koop van mijn laatste abercrombie bestelling die me niet zo goed passen:

[ afbeelding ]

is het een dikke winterjas?
    valt hij groot of niet?
    wat vraag je?
    hij is wel nice
    pi_72961838
    Ik had niet gedacht dat ik het zou gaan zeggen, maar ik vond de Flagship-store op 5th Ave niet zo bijzonder. Muziek net iets te hard (ben 31, dus eigenlijk ook al wel een beetje een oude lul), een gigantische rij voor de kleedhokjes en de prijzen waren daar echt gewoon schandalig hoog. Ik heb er alleen dat vest dat hierboven ook al door iemand te koop werd aangeboden gekocht en dat was het.

Wat me wel beviel was de A&F-winkel op Fulton Street recht tegenover Pier 17. Niet zo druk, een leuk hoekje met clearance en net wat acceptabelere prijzen. Sommige jacks, polo's en vesten scheelden gewoon 10 dollar. Als echte Nederlander kocht ik het daarom ook liever daar dan op 5th Ave.

De Hollister-winkel hebben mijn vriendin en ik wel een keer of drie bezocht. Leuke winkel, leuke kleding, leuke prijzen. Kortom, een topwinkel.
      maandag 21 september 2009 @ 17:32:53 #57
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_72972735
    Fargo, meen je dat nou echt dat er prijsverschil in zit? Is me helemaal niet opgevallen, en heb beide winkels meerdere keren gehad... Hollister was inderdaad ook leuk!
    pi_72978705
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 11:36 schreef Fargo het volgende:
    Ik had niet gedacht dat ik het zou gaan zeggen, maar ik vond de Flagship-store op 5th Ave niet zo bijzonder. Muziek net iets te hard (ben 31, dus eigenlijk ook al wel een beetje een oude lul), een gigantische rij voor de kleedhokjes en de prijzen waren daar echt gewoon schandalig hoog. Ik heb er alleen dat vest dat hierboven ook al door iemand te koop werd aangeboden gekocht en dat was het.

Wat me wel beviel was de A&F-winkel op Fulton Street recht tegenover Pier 17. Niet zo druk, een leuk hoekje met clearance en net wat acceptabelere prijzen. Sommige jacks, polo's en vesten scheelden gewoon 10 dollar. Als echte Nederlander kocht ik het daarom ook liever daar dan op 5th Ave.

De Hollister-winkel hebben mijn vriendin en ik wel een keer of drie bezocht. Leuke winkel, leuke kleding, leuke prijzen. Kortom, een topwinkel.
    De Flagship is juist een hele beleving: muziek + sfeer + modellen + geur + kleding. Dat is een concept dat bijna is uitgevonden door Abercrombie, daar betaal je dus ook voor in de Flagship, ik vind het wel waard. En ja, het is 5tv Ave dan is het natuurlijk druk
    pi_72979267
    Ik vond de flagship store ook een hele beleving in vergelijking met de andere A&F winkels waar ik ben geweest.
    Wat ik wel minder vond was de wachtrij (!) buiten .
    pi_72996786
    quote:
    Op maandag 21 september 2009 17:32 schreef Omnifacer het volgende:
    Fargo, meen je dat nou echt dat er prijsverschil in zit? Is me helemaal niet opgevallen, en heb beide winkels meerdere keren gehad... Hollister was inderdaad ook leuk!
    Mijn vriendin paste een damestruitje op 5th Ave, wat ze vervolgens heeft terug gehangen omdat ze erg twijfelde (ook ivm prijs). Later op Fulton Street pikte ze datzelf truitje er tussenuit voor een lager bedrag. Zonder te passen meegenomen

Ikzelf had die ervaring met een polo en een jack, al kan ik me, nu ik dit typ, ook indenken dat dit spullen uit de clearance corner waren die gewoon elders in de winkel zijn beland. Hoe dan ook, er waren artikelen die op Fulton Street gewoon minder hebben gekost dan op 5th Ave.

En natuurlijk is het een belevenis, met die modellen en dat luchtje. Vond het ook heus wel mooi om er eens te zijn geweest. Zal er een volgende keer ook zeker weer binnenlopen, dat is het allemaal niet. Misschien vond ik de Hollister gewoon net wat leuker
    pi_72997946
    Waarom hebben ze geen broeken voor mijn lengte?

Ben 1.92 en 80 kilo.. Maar heb altijd 36 lengte alleen hebben ze dat niet...
    Zou 34 ook kunnen?
    pi_73002041
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 12:56 schreef Arjentjuh86 het volgende:
    Waarom hebben ze geen broeken voor mijn lengte?

Ben 1.92 en 80 kilo.. Maar heb altijd 36 lengte alleen hebben ze dat niet...
    Zou 34 ook kunnen?
    Ja heb de Remsen Slim Straight in 32/34 en ben 1.89 heb wel aardig stukje over nog
    pi_73032250
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Ja heb de Remsen Slim Straight in 32/34 en ben 1.89 heb wel aardig stukje over nog
    Oké interessant!
    Dan misschien toch maar eens een gokje wagen en een AnF broek kopen...
      woensdag 23 september 2009 @ 16:31:34 #64
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_73041656
    A&F jeans vallen 2 inch langer uit in lengte.
    pi_73061762
    quote:
    Op woensdag 23 september 2009 16:31 schreef SatanicWarrior het volgende:
    A&F jeans vallen 2 inch langer uit in lengte.
    Toch niet in breedte hoop ik
    pi_73115904
    quote:
    Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Toch niet in breedte hoop ik
    Die van mij (Remsen) is iets ruimer dan mijn andere broeken (Gstar/Diesel ed.). Ik heb meestal maat 30 van broeken dus ook van de Remsen heb ik deze besteld. Hij valt wel iets ruimer dan mijn andere broeken maar het valt best mee. Ik draag sowieso bijna altijd een riem dus ik heb er totaal geen last van.

Mijn vest van de vorige pagina is verkocht aan Kevin6188. Ik ga deze nu waarschijnlijk weer in een andere maat bestellen en denk erover om direct maar wat shirts mee te laten komen, kosten niet veel en zitten prima.
    pi_73128248
    Vest zit prima. Mouwen zijn iets aan de lange kant, maar dat is geen groot probleem. Zit erg fijn!
    pi_73140800
    quote:
    Op dinsdag 22 september 2009 15:01 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Hoe zwaar ben je trouwens?
      zondag 27 september 2009 @ 17:18:07 #69
    263873 marcusa
    Love Sex Magic
    pi_73152685
    wanneer gaat A&F Paris open?
    pi_73157288
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 03:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:

[..]

Hoe zwaar ben je trouwens?
    76 kilo ong.
      zondag 27 september 2009 @ 20:28:15 #71
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_73158747
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 17:18 schreef marcusa het volgende:
    wanneer gaat A&F Paris open?
    Ik hoop nooit
    pi_73160882
    Ik heb Europese jeansmaat W 38 L 34 (1.95 bij 95 kg). Welke maat jeans zou mij ongeveer passen? Op de site gaan ze tot 36-32....
      dinsdag 29 september 2009 @ 14:31:36 #73
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_73210266
    Ik kende het merk niet, maar hierin de USA (waar ik nu woon) zie je het behoorlijk veel. En duur is het helemaal niet, handige winkels! Leuk om naar familie in NL terug te sturen
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_73215108
    Eind november naar Londen. Hoop dat ook een bezoekje te brengen aan A&F !
    A.F.C.A.
    Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
    knuffelnegertje van de SC! ^O^
      dinsdag 29 september 2009 @ 17:09:19 #75
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73215208
    quote:
    Op zondag 27 september 2009 21:12 schreef Wokschotel het volgende:
    Ik heb Europese jeansmaat W 38 L 34 (1.95 bij 95 kg). Welke maat jeans zou mij ongeveer passen? Op de site gaan ze tot 36-32....
    Geen. Die jeans zijn belachelijk kort, dus met 1.95m ga je die niet passen.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_73226411
    quote:
    Op zaterdag 19 september 2009 12:49 schreef ViesKees het volgende:

[ afbeelding ]

Nog te koop?

En... kosten?
    Toon moed!
    pi_73275182
    Maar weer eens een bestelling geplaatst:

pi_73279410
    quote:
    Op dinsdag 29 september 2009 17:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

Geen. Die jeans zijn belachelijk kort, dus met 1.95m ga je die niet passen.
    Hmz. En de maat XL (voor shirts etc), komt die wel een beetje overeen met de Nederlandse XL?
      donderdag 1 oktober 2009 @ 17:57:36 #79
    88064 Undergod
    Houd u van toffees?
    pi_73280651
    Waarin onderscheid A&F zich van andere merken bij de overhemden?
    Noise is all relative to the silence preceding it
    pi_73282515
    quote:
    Op donderdag 1 oktober 2009 17:57 schreef Undergod het volgende:
    Waarin onderscheid A&F zich van andere merken bij de overhemden?
    Muscle fit, dwz wat strakker bij de taille en breder in de schouders. Verder vind ik persoonlijk de mouwen te lang en is de stof minder 'soft' dan bijv. TH.
    But Fonda ain't got a motor in the back of her honda...
    pi_73289154
    was n paar weekenden geleden in de A&F winkel in londen. niks gekocht maar wel gelachen: een halfnaakte man bij de ingang en verkopers die vooral een beetje hip staan te dansen. surrealistisch... maar heb me wel weer 5 min vermaakt
    voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
    pi_73307325
    Ja, ik was vorige week bij de flagship store aan 5th Avenue in New York, zelfde verhaal: dat halfnaakte model, enorme parfumdamp en keiharde beats, en al dat verveelde, superslanke & bloedmooie huppelkutpersoneel in ruitjesbloes... Echt verschrikkelijk fout Je voelt je moddervet daar met een keurige maat M Terwijl de kleren helemaal niet zo gericht zijn op superslanke mensen! Die smalle, lange t-shirts ogen bijvoorbeeld heel slank bij 'normale' maten.
    Het toppunt van foutheid vond ik trouwens nog dat ze ook een soort b-personeel hebben: onopvallende meisjes in zwarte shirtjes die niet zo extreem slank en lang en mooi zijn en die de stapels shirtjes mogen vouwen Die ruitjesbloezen staan dus echt de hele dag te niksen

Nou ja, leuke trui en leuk shirt gekocht, en ik ga nog even een spijkerrokje bestellen, want die hadden ze daar niet meer.
    pi_73346154
    Ik heb een paar weken geleden watop abercrombie.com gekocht, maar 2 dingen passen niet, dus ik heb een Express Exchange aangevraagd, maar weet iemand wat er precies allemaal voor documentatie in het pakketje moet zitten naast de kleding?

Dit heb ik gekocht:

Deze heb ik in M gekocht maar die is te klein.

Deze ook in M gekocht, en die is ook te klein.

Past perfect maar is iets te lang.

Deze, maar dan in het grijs.
    pi_73364103
    Ik zou het gewoon hier verkopen... Terug sturen geen ervaring mee maar niemand doet het hier dus het zou wel niet uit kunnen...
    pi_73366007
    Maar ik wil ze toch hebben, en ik hoef nu geen extra verzendkosten te betalen, die vergoed A&F namelijk.
    pi_73423324
    Je moet toch wel de kosten betalen om het terug naar A&F te sturen? Sturen ze je nieuwe pakketje gratis op? Ik heb hier wel eens over gebeld en volgens mij zeiden ze dat het niet buiten de US geldt (was al weer een tijdje geleden hoor). Zou anders wel erg duur worden voor A&F met die overseas FedEx kosten.
    pi_73464648
    Er zijn weer nieuwe jassen
    Binnenkort maar eentje bestellen voor de winter!
    The only hope you have is to accept that you're already dead...
    A&F (L)
    pi_73527533
    damn, de kleding van abercrombie bevalt me wel. alleen de hoge verzendkosten zijn vervelend te noemen. nog een vraagje, tellen de verzondkosten ook mee bij die maximale 150 euro(zodat je geen invoerkosten betaald)?
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_73531495
    Nee!
    pi_73577998
    Koninklijk bloed in Abercrombie:

http://www.ok.co.uk/celeb(...)nd-Chelsy-On-again-/
      maandag 12 oktober 2009 @ 13:36:21 #91
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_73608583
    quote:
    Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef knakworst het volgende:
    Koninklijk bloed in Abercrombie:

http://www.ok.co.uk/celeb(...)nd-Chelsy-On-again-/
    Die heb ik ook
    Mja ik heb er zoveel.

Binnenkort weer eens wat bestellen, is dat goedkoper via een vriend in de VS of direct via de shop laten versturen?
    Normaal koop ik alles in Mexico alleen daar hebben ze nooit zoveel.
    Leuk die clearance trouwens dat wist ik nog niet.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_73617160
    de site is vernieuwd
    ziet er mooi uit
    A&F (L)
      dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:08:25 #93
    56749 BlaZ
    pi_73658330
    Heej

iemand toevallig interesse in dit shit van A&F, ik heb het gekocht in VS maar eigenlijk nooit aangehad.

Maat M.

dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:21:17 #94
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_73661223
    Weet iemand hier of ze nog van plan zijn winkels in Duitsland te openen ofzo? Of een ander buurland?

Nederland zelf zal er voorlopig zeker nog niet inzitten
    Xbox Live Gamertag : ThaD16
    pi_73696932
    Ik ga dit jaar mijn kerstinkopen in Milaan doen, de winkel opent daar op de 29e xD
    Oja, en is het spul op deze site echt?

http://www.koolsense.com/Wholesale-abercrombie-fitch_c2231
    pi_73697300
    Ik ben op zoek naar een jas van een tijdje terug. Het betreft de Mt. Washington jas, bij voorkeur in de Khaki kleur en in maat S. Ik heb me echt al suf gegoogled maar dat heeft niets naar voren gehaald tot nu toe. Op Ebay kwam ik de volgende advertentie tegen:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=330365602853&Category=57988&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D1

Ik kan me haast niet voorstellen dat dit echte shit is. Iemand die me in de goede richting kan helpen?
    pi_73703290
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
    Uitverkoop pagina (Clearance)

FireFox 3
    2. Dan vul je in het eerste invoervakje 'abercrombie' in en druk je op de knop 'Filter/Refresh'.
    3. Vervolgens selecteer je de cookie genaamd 'anf-country' en druk je op de knop 'Edit'.
    6. Nu moet je alleen nog even de pagina refreshen en dan zou je de 'CLEARANCE' link tussen de kledingtypes moeten zien staan onder 'MENS' en 'WOMENS'.
    Iemand een update hoe dit tegenwoordig werkt? De cookie anf-country is er niet meer, ik heb via een US-proxy (zowel http als https ondersteuning) de clearance-afdeling geprobeerd te bereiken en dat lukt t/m het winkelmandje, maar ik kom niet voorbij de checkout-button (wit scherm na klikken). Ideeen?

(Als ik het betreffende product via de gevonden link bekijk via een nederlandse verbinding geeft hij meer dan de dubbele prijs aan, ik vind het niet heel erg om iets meer te betalen dan amerikanen maar met verzendkosten erbij wordt het dan al meer dan het driedubbele.)
      donderdag 15 oktober 2009 @ 11:28:41 #98
    56749 BlaZ
    pi_73707836
    quote:
    Op woensdag 14 oktober 2009 22:11 schreef Oliviertje1994 het volgende:
    Ik ga dit jaar mijn kerstinkopen in Milaan doen, de winkel opent daar op de 29e xD
    Oja, en is het spul op deze site echt?

http://www.koolsense.com/Wholesale-abercrombie-fitch_c2231
    Die prijzen lijken me wel erg laag. Overigens zie ik dit staan als ik op de website zoek :

Company information:
    Koolsense.com
    United States

Scammers. Didn't realize it until after i paid.
      donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:42 #99
    56749 BlaZ
    pi_73707864
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 04:34 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Iemand een update hoe dit tegenwoordig werkt? De cookie anf-country is er niet meer, ik heb via een US-proxy (zowel http als https ondersteuning) de clearance-afdeling geprobeerd te bereiken en dat lukt t/m het winkelmandje, maar ik kom niet voorbij de checkout-button (wit scherm na klikken). Ideeen?

(Als ik het betreffende product via de gevonden link bekijk via een nederlandse verbinding geeft hij meer dan de dubbele prijs aan, ik vind het niet heel erg om iets meer te betalen dan amerikanen maar met verzendkosten erbij wordt het dan al meer dan het driedubbele.)
    Zou het dan gewoon even via internet explorer doen. Dat werkt altijd zonder problemen.
    pi_73708515
    Ik zoek nog steeds naar zo'n trui met bont van binnen. <3
    I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
    pi_73714454
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 11:51 schreef Tamashii het volgende:
    Ik zoek nog steeds naar zo'n trui met bont van binnen. <3
    Tamashii wil je nog even op mijn pm reageren
    pi_73731073
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 04:34 schreef REFUSED het volgende:

[..]

Iemand heeft in een van de vorige topics een keer de link naar hotspotshield geplaatst en dat programma gebruik ik nu. Met die cookie editor in Firefox was het de laatste tijd toch al een beetje raar met de clearance prijzen (geen verschil met normale prijs bijv.).

Net nog even gekeken met hotspotshield en de clearance is gewoon zichtbaar, prijzen zien er ook goed uit (laag ). Ik weet alleen niet of je helemaal het checkout proces kunt doorlopen want ik mag van mezelf een tijdje niets bestellen bij Abercrombie .

Ik zou die hotspotshield alleen aan zetten als je naar de clearance wil want je wordt doodgegooid met irritante reclamebanners.
    pi_73732820
    Het is toch niet zo moeilijk mensen, het staat gewoon in de OP:
    quote:
    Internet Explorer

Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dit is een stuk eenvoudiger dan de procedure voor FireFox. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...
    pi_73739181
    Inderdaad, heb UltraReach gebruikt voor mijn laatste bestelling en ging perfect (Deze is ook zonder reclame)
    Heb het pakketje inmiddels ontvangen en zoals ik gewend ben zit alles weer perfect
    pi_73741400
    Zoals ik op de vorige pagina ook al aangaf, ben ik dus op zoek naar de A&F Mt. Washington jas. Ik vermoed dat de jas van 2007 of 2008 is. Op het internet kom ik de jas nergens tegen, behalve hier en daar op Ebay. Op Ebay zag ik deze jas staan voor 90 euro (excl. verzendkosten). Het lijkt mij dat het dan een fake betreft, zeker gezien het feit dat de hele maatreeks nog beschikbaar is. Kan iemand hier uitsluitsel over bieden en mij misschien op weg helpen om toch nog deze jas te vinden?

zondag 18 oktober 2009 @ 17:38:11 #106
    173511 ViesKees
    Nu al legendarisch
    pi_73811599

deze is heel vet!
    Ik moet me inhouden, heb pas nog bestelt

[TK] A&F Jas + vest
    pi_73814884
    Ik wil die dus ook, maart ik heb net een mail van ze ghad dat ze binnenkort de wintercollectie op de site hebben met sjaals etc. en die móet ik hebben dus ik wacht geduldig af...
    pi_73848118
    Iemand interesse om een kleine inkoopactie te doen ivm verzendkosten?
    pi_73866557
    Net een berg besteld. Goedkope shirtjes in de clearance
    pi_73899649
    Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaan

Ik heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is!

Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt

[ Bericht 0% gewijzigd door kingrichard47 op 21-10-2009 16:06:33 (Link gewijzigd naar Megaupload) ]
    pi_73902452
    Ik bestel altijd via mijn neef in San Francisco.
    Dan hoef ik alleen maar verzendkosten naar hem te betalen en van hem naar Nederland.
    Lekker handig en geen belastingen en naheffingen
    A&F (L)
      woensdag 21 oktober 2009 @ 10:53:49 #112
    56749 BlaZ
    pi_73907209
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 01:24 schreef .MOFH. het volgende:
    Ik bestel altijd via mijn neef in San Francisco.
    Dan hoef ik alleen maar verzendkosten naar hem te betalen en van hem naar Nederland.
    Lekker handig en geen belastingen en naheffingen
    Hoe doe je dat dan? Mijn pakket van Hollister had ik naar vriendin in New York laten sturen. Omdat die nog wat meer moest sturen. Moet ze ff kaartjes eraf halen ofzo?

Zou mooi zijn als ik geen belastingen en naheffingen hoef te betalen dan bestel ik nog mooi wat extra
    pi_73910943
    Ik laat de bestelling sturen naar me neef.
    Kaartjes hoef je er niet af te halen, eveneens de pakbon. De bestelde artikelen in een andere doos doen en op de douanepapieren een waarde van minder dan 150 euro opzetten + gift.
    Bij mij heeft dat gewerkt
    A&F (L)
    pi_73917181
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef kingrichard47 het volgende:
    Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaan

Ik heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is!

Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt
    Helaas valt je bestand niet meer te downloaden...
    pi_73917503
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef PIB het volgende:

[..]

Helaas valt je bestand niet meer te downloaden...
    Ik zie het, wist niet dat rapidshare een max van 10 downloads heeft... Heb hem nu even bij megaupload neergezet, als iemand een beter host weet hoor ik het graag

Nieuwe link: http://www.megaupload.com/?d=BLZ50SUC
      woensdag 21 oktober 2009 @ 17:31:20 #116
    56749 BlaZ
    pi_73920478
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef .MOFH. het volgende:
    Ik laat de bestelling sturen naar me neef.
    Kaartjes hoef je er niet af te halen, eveneens de pakbon. De bestelde artikelen in een andere doos doen en op de douanepapieren een waarde van minder dan 150 euro opzetten + gift.
    Bij mij heeft dat gewerkt
    Ah op die manier. Dan doe ik dat hé.

Maar als ze het toch controleren? Wel mooi zo scheelt dan een hoop kosten.
    1 bestelling van Hollister 1 van A&F en dan in VS samenvoegen en in 1x opsturen
    pi_73920650
    WINTERWEAR!!!!!! =D
      woensdag 21 oktober 2009 @ 17:44:06 #118
    205280 pumpkinsoup
    The Queen Is Dead
    pi_73920784
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 17:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
    WINTERWEAR!!!!!! =D
    pi_73921298
    Ik wil een sjaaaaaaal, die moeten ze nog in de verkoop gooien
      woensdag 21 oktober 2009 @ 19:24:24 #120
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_73923853
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 17:38 schreef Oliviertje1994 het volgende:
    WINTERWEAR!!!!!! =D
    Twee mutsen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_73929301
    Maar als de sjaals komen dan ga ik kooopen, maar hallo $58 voor een pyama broek??? Hallo Earth to A&F, ik dacht dat ze juist de prijzen zouden laten zakken...
    pi_73929699
    Weet iemand hoe de maten van korte broeken uitvallen? Zie hier wel een aardig broekje, maar hij is er alleen nog maar in maat 36. Heb van mezelf maat 33 in Europese maten. Anyone?
    pi_73930639
    Je kan het vergelijken met de maten van Replay, ik heb bij Replay een 32 en by A&F ook.
    pi_73932943
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ah op die manier. Dan doe ik dat hé.

Maar als ze het toch controleren? Wel mooi zo scheelt dan een hoop kosten.
    1 bestelling van Hollister 1 van A&F en dan in VS samenvoegen en in 1x opsturen
    Bij mij hebben ze gelukkig niet gecontroleerd. Ja inderdaad. Dat scheelt je nogal wat aan belastingen en eventuele naheffingen van Fedex.
    2 Bestellingen samenvoegen zou kunnen ja
    A&F (L)
    pi_73932977
    Hopelijk komen de bontkraagjassen en de sjaals snel!
    A&F (L)
    pi_73948183
    quote:
    Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef PIB het volgende:
    Weet iemand hoe de maten van korte broeken uitvallen? Zie hier wel een aardig broekje, maar hij is er alleen nog maar in maat 36. Heb van mezelf maat 33 in Europese maten. Anyone?
    Ik heb broekmaat 32 hier in Europa maar met zo'n kortebroek moet ik 30 of S hebben... Vallen een stuk groter uit... En zelfs dan vind ik het nog aardig ruim

Zo'n trainingsbroekje van A&F heb ik nu in S maar zelfs die is nog wel wat aan de grote kant... Kan net vind ik maar had echt niet groter moeten zijn
    pi_73956025
    ik heb maandag een bestelling geplaatst bij A&F en heb vandaag tracking number gekregen.
    wat ik me afvraag klopt de aflevertijd daarvan? dit is wat ik nu zie:

Shipment Dates
    Ship date Oct 21, 2009
    Estimated delivery Oct 23, 2009 by 6:00 PM
    Let me occupy your mind
    As you do mine
      donderdag 22 oktober 2009 @ 17:28:33 #128
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_73956084
    klopt wel, bij mij wordt er altijd 4 dagen na bestelling geleverd.
    pi_73956215
    lekker snel , eigenlijk wil ik die wolf jaw jacket kopen maar 200 dollar blijft veel geld zelfs met deze wisselkoers
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_73991096
    vandaag mijn bestelling binnengekregen, jammer genoeg is een vest te groot.
    het betreft dit vest. iemand geinteresseerd? het is maat M.
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_73991227
    Hoeveel moet ie kosten en waar kan ik m ev passen?
    pi_73991686
    50 euro, is te passen in beesel, limburg.
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_73991786
    valt ie groot? aangezien hij voor jou te groot is?
    pi_73991808
    quote:
    Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef WasMachinator het volgende:
    50 euro, is te passen in beesel, limburg.
    Helaas, te ver weg voor mij
    pi_73991816
    hij zit ruim en de mouwen zijn me een stuk te lang
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_74004018
    ik vindt dit zo'n stoere broek een tijdloos washing en een vet laag model!!
    is er iemand die mij kan helpen met de goeie maat van deze broek;

'Abercrombie & Fitch Jeans (Remsen Slim Straight) broek'

ik heb levis 501 maat 29/32, maar omdat Abercrombie vaak de maten niet kloppen,
    wil ik er zeker van zijn dat ik de goeie maat online bestel!!

dus als er iemand mij zou kunnen helpen graag!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door errolls op 24-10-2009 00:06:28 ]
    pi_74011204
    quote:
    Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:

[ afbeelding ]
    Ik heb dit model broek ook en ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden. Ik heb met andere merken 32/34 en bij deze ook.
    pi_74020794
    quote:

[ afbeelding ]
    Ik heb meestal maat 30 van broek en heb ook de Remsen in maat 30 genomen, zit prima met een riem (die ik toch altijd al draag)
      zondag 25 oktober 2009 @ 19:33:47 #139
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74052085
    Omdat ik me nogal erger aan de shipping & handling kosten van abercrombie, had ik het voornemen om maar eens een inkoopactie te organiseren. De kosten voor het verzenden kunnen dan al snel een stuk lager (zelfs inclusief de verzending nog weer hier in NL)...

Ik wil even de animo peilen, bij voldoende interesse zal ik een IA topic openen... dus geef hier even aan of je interesse hebt en voor welk bedrag je ongeveer denkt te besteden. Ik zal morgen het resultaat opmaken en bekijken of het zinvol is om de inkoopactie te starten.
    pi_74052514
    hoe wil je dat dan doen met de btw en die andere toeslag?
    Let me occupy your mind
    As you do mine
      zondag 25 oktober 2009 @ 19:50:45 #141
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_74052711
    @ Wiseguy ik heb interesse 2 items, 110 dollar bij elkaar

Edit: Onder voorbehoud eventjes, even kijken hoe het met de toeslagen zit, heb enkel interesse wanneer toeslagen door berekend worden naar waarde van de bestelling Niet dat je straks voor een persoon die voor 300 euro koopt de toeslag mag betalen
      zondag 25 oktober 2009 @ 19:51:15 #142
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74052735
    De inklaring is een vast bedrag van 10 euro.

De btw en invoerrechten worden berekend adhv het totale verzendbedrag. De btw / verzendkosten / invoerrechten zou je dus, naar rato, kunnen verdelen onder de mensen die meedoen aan de IA.
      zondag 25 oktober 2009 @ 19:55:14 #143
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74052884
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
    @ Wiseguy ik heb interesse 2 items, 110 dollar bij elkaar

Edit: Onder voorbehoud eventjes, even kijken hoe het met de toeslagen zit, heb enkel interesse wanneer toeslagen door berekend worden naar waarde van de bestelling Niet dat je straks voor een persoon die voor 300 euro koopt de toeslag mag betalen
    Daarom zeg ik net: naar rato. Je kan berekenen voor welke grootte tov van de totale bestelling een persoon meedoet. Dus bij een totale bestelling van zeg, 600 euro heeft de persoon voor 50% bijgedragen aan de kosten.
      zondag 25 oktober 2009 @ 19:55:26 #144
    33317 GotenSSJ
    eilander 4-life
    pi_74052892
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef wiseguy79 het volgende:
    De inklaring is een vast bedrag van 10 euro.

De btw en invoerrechten worden berekend adhv het totale verzendbedrag. De btw / verzendkosten / invoerrechten zou je dus, naar rato, kunnen verdelen onder de mensen die meedoen aan de IA.
    Dan doe ik mee In geval van genoeg interesse.

Waarde van mijn bestelling is btw 80 dollar, kom er net achter dat ik helemaal geen shirtje nodig heb
    pi_74052968
    quote:
    Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef WasMachinator het volgende:
    vandaag mijn bestelling binnengekregen, jammer genoeg is een vest te groot.
    het betreft dit vest. iemand geinteresseerd? het is maat M.
    [ afbeelding ]
    Je hebt een PM
      zondag 25 oktober 2009 @ 19:58:26 #146
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_74053031
    interesse, 200 dollar.
    pi_74053112
    Ik heb ook wel intresse, ik ga nu even kijken wat ik wil hebben
      zondag 25 oktober 2009 @ 20:12:35 #148
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74053730
    Het is overigens m'n bedoeling om spijkers met koppen te slaan en uiterlijk einde van de week de order geplaatst te hebben.

Houd hier dus rekening mee!
      zondag 25 oktober 2009 @ 20:14:01 #149
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_74053808
    Wat is de limiet van je Visa als er 20 man mee willen doen?
    pi_74053850
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

Daarom zeg ik net: naar rato. Je kan berekenen voor welke grootte tov van de totale bestelling een persoon meedoet. Dus bij een totale bestelling van zeg, 600 euro heeft de persoon voor 50% bijgedragen aan de kosten.
    Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      zondag 25 oktober 2009 @ 20:16:47 #151
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74053926
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
    Wat is de limiet van je Visa als er 20 man mee willen doen?
    Standaard limiet van 2500 geloof ik. Maar die is in no-time bijgeplust, mocht het nodig zijn.
      zondag 25 oktober 2009 @ 20:17:41 #152
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74053971
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.
    Ik weet dan weer niet wat de kosten voor verzending naar Melmac zijn, trouwens.
    pi_74054233
    ik heb dan ook interesse
    Let me occupy your mind
    As you do mine
      zondag 25 oktober 2009 @ 20:24:13 #154
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74054279
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef WasMachinator het volgende:
    ik heb dan ook interesse
    Bedrag?
    pi_74055025
    wiseguy ik heb je een pm gestuurd met mn bedrag.
    pi_74055088
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 20:24 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

Bedrag?
    ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.
    Let me occupy your mind
    As you do mine
      zondag 25 oktober 2009 @ 20:42:28 #157
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74055240
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.
    Even vooropgesteld: ik maak morgen een topic aan met instructies. Ik ga niet wachten op mensen die nog geen geld hebben of dat soort zaken. Dus als je mee wilt doen zul je morgen moeten weten voor welk bedrag en of je dat bedrag beschikbaar hebt om aan mij over te maken. Ik zal de dan geldende wisselkoers van m'n creditcard gebruiken om het bedrag in euro's vast te stellen.
    pi_74055424
    ja dat begrijp ik, heb het geld zo beschikbaar(spaar rekening ) maar heb geen zin om alles zelf te betalen.
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_74057799
    Ik wou zoieso al gaan bestellen, dus alle kosten die gedeeld kunnen worden prima. Ik doe wat mij betreft dus ook mee.

Nog een vraagje over de size chart;
    Ik heb eigenlijk alles in muscle fit maat M, dat past op zich goed, alleen is het (door fitness) wat krapper geworden.
    Vaak is maat L opeens veel groter had ik het idee.

Mijn borst omtrek is exact 100cm op dit moment, volgens de size chart val ik dan binnen de M (muscle fit), maar wel net op het randje. Doe ik er verstandig aan om het iets losser te dragen (vind ik ook comfortabeler eigenlijk) of is het dan opeens erg los?
      zondag 25 oktober 2009 @ 21:32:32 #160
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74058258
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef flappiewappie het volgende:
    Ik wou zoieso al gaan bestellen, dus alle kosten die gedeeld kunnen worden prima. Ik doe wat mij betreft dus ook mee.

Nog een vraagje over de size chart;
    Ik heb eigenlijk alles in muscle fit maat M, dat past op zich goed, alleen is het (door fitness) wat krapper geworden.
    Vaak is maat L opeens veel groter had ik het idee.

Mijn borst omtrek is exact 100cm op dit moment, volgens de size chart val ik dan binnen de M (muscle fit), maar wel net op het randje. Doe ik er verstandig aan om het iets losser te dragen (vind ik ook comfortabeler eigenlijk) of is het dan opeens erg los?
    Persoonlijk zou ik in jouw geval voor de L gaan, denk ik...
      zondag 25 oktober 2009 @ 21:32:53 #161
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74058302
    Maar voor welk bedrag kan ik je noteren?
    pi_74059765
    Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
    pi_74059937
    Ik twijfel ook enorm aan de maten.. Heb nog nooit iets besteld bij A&F en ik lees altijd dat het nogal klein uitvalt.. en die cm- size chart van de site word ik ook niet echt wijzer van. Ben echt bang dat een M te klein zal zijn maar een L weer veel te los. Zijn er hier vrouwen/meiden die mij uit ervaring meer kunnen vertellen over de maten? Ik heb bij H&M meestal S of 38..
    pi_74060185
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Hoe krijg ik die clearance ook alweer in de nieuwste firefox?
      zondag 25 oktober 2009 @ 22:03:20 #165
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_74060244
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Hoe kom je tegenwoordig met Firefox in de clearance section De procedure uit de OP werkt niet meer, want er is geen cookie anf_country om aan te passen.
    pi_74060248
    Let vooral ook op de fit van een item. Dat scheelt vaak één hele maat.
    pi_74060288
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wiseguy79 het volgende:
    Maar voor welk bedrag kan ik je noteren?
    318 dollar 50 :-)

Nja dan ga ik voor de L inderdaad, des noods keer flink heet wassen :-)

Wil je al orders gaan aannemen trouwens?
    pi_74060756
    Clearance met hotspotshield.
    En Lisanne, ik vind het niet echt klein vallen. De truien en shirts zou ik in je gewone maat nemen, de bloesjes vind ik zelfs groot vallen. Ik draag normaal maat M, ook van A&F, maar daarvan zou ik een S nemen.
    Broeken weet ik niet, ik heb een trainingsbroek maat L besteld, maar da's ook omdat 'ie louter voor thuis op de bank is bedoeld
    pi_74061146
    Oke, dan denk ik dat ik toch M ga bestellen. Als ik naar de size chart kijk kom ik ook uit op maat M alleen weet ik niet of ik het op de juiste manier gemeten heb. thx
    pi_74061871
    mijn Chest is 117, alleen zit eerder met mijn 'zwembandje'. zou een XXL Cardigan prima zijn, of kan ik beter voor de XL gaan. persoonlijk denk ik gewoon XL, en wellicht keertje in de droger, doet altijd wonderen:)

groet
    pi_74062533
    Oh nee he, ik heb nu ook de Clearance ontdekt, dit is niet goed voor mijn bankrekening... ik pas nog even mijn bedrag aan ik stuur je wel een PM heb nog een aantal leuke dingen gezien, ik hoop dat ze er nog zijn in mijn maat als je gaat bestellen
    pi_74063111
    Ik zou graag ook 2 à 3 artikelen meebestellen, met de inkoopactie. Hoe gaat het in z'n werk? PM naar wiseguy wat ik wil hebben?
    pi_74063666
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Cortax het volgende:
    Ik zou graag ook 2 à 3 artikelen meebestellen, met de inkoopactie. Hoe gaat het in z'n werk? PM naar wiseguy wat ik wil hebben?
    Je moet even je bedrag doorgeven aan wiseguy voor hoeveel geld je wilt bestellen, morgen volgt er een topic van wiseguy met verdere instructies.
      zondag 25 oktober 2009 @ 23:42:35 #174
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_74064556
    postman had vroeger ook prima A&F inkoopacties

Abercrombie & Fitch Inkoopactie lente 2006
    pi_74065475
    Bij de inkoopactie:

Hoeveel kosten komen er geschat bij naast de prijs van de artikelen? Hierbij bedoel ik verzendkosten en belastingen?

Ik weet dat dit ligt aan de hoeveelheid wat besteld wordt. Maar kan er misschien een chart worden gemaakt van hoeveel euro je aan A&F besteld hoeveel je dan moet bijbetalen?
    A&F (L)
      maandag 26 oktober 2009 @ 07:36:39 #176
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74067810
    Het topic voor de inkoopactie is geopend!
    pi_74070557
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef .MOFH. het volgende:
    Bij de inkoopactie:

Hoeveel kosten komen er geschat bij naast de prijs van de artikelen? Hierbij bedoel ik verzendkosten en belastingen?

Ik weet dat dit ligt aan de hoeveelheid wat besteld wordt. Maar kan er misschien een chart worden gemaakt van hoeveel euro je aan A&F besteld hoeveel je dan moet bijbetalen?
    quote:
    Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef kingrichard47 het volgende: Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaan Ik heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is! Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt
    pi_74073820
    quote:

[ afbeelding ]
    Heb ook een levi's 501 broek... 32/36 en met A&F heb ik 32/34... Valt dus langer!
    pi_74074531
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 10:32 schreef santiagojwz het volgende:

[..]

[..]

Die totale kosten van de inkoopactie worden dus onderling verdeeld?

edit: Het is al opgenomen in de topic.
    A&F (L)
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 01:58:53 #180
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74099962
    Gisteren een bestelling van $150 geplaatst bij Hollister (vest, overhemd, twee truien en een broek, vrij goedkoop dus). Kan niet wachten totdat het binnen is .
    2000 light years from home
    pi_74123659

Deze gisteren besteld! Heerlijke truien en blijven ook netjes!
    Toon moed!
    pi_74130906
    De kwaliteit van de t-shirts van Hollister is niet veel. Had er 3 ofzo gekocht in New York maar zit nu al weinig model meer in aan de onderkant
    pi_74130950
    Ik wil deze heel graag kopen: is een muscle fit..

Ik lees alleen zoveel verschillende dingen over de maten..abercrombieuitamerika.nl zegt dat je een maat groter moet nemen dan je in Nederland draagt bijvoorbeeld, maar je ziet ook mensen vesten te koop aanbieden omdat een M juist erg groot zat.

Ik ben 1,80 met 70 kg, draag van Jack jones Large, van Ralph lauren in Nl gekocht Medium, van Tommy hilfigger Medium, en van Hilfigger Denim Large. Kleding van de WE ook in Large..

Iemand een idee of ik nu M, L, of XL moet nemen?
    pi_74131056
    M...

En over die hollister kwaliteit... 2 posts hierboven... Ik weet niet wat je met je kleding doet maar bij mij is het na een jaar dragen nog steeds prima voor elkaar...
      dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:21:49 #185
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74131215
    Idd M. Zeer frappant overigens dat je van sommige merken L hebt, voor zo'n lichaamsbouw zou ik eerder richting S/M gaan dan M/L (en al helemaal geen XL). Weet je zeker dat het niet een maatje kleiner kan ?
    pi_74141672
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Merkie het volgende:
    Idd M. Zeer frappant overigens dat je van sommige merken L hebt, voor zo'n lichaamsbouw zou ik eerder richting S/M gaan dan M/L (en al helemaal geen XL). Weet je zeker dat het niet een maatje kleiner kan ?
    Ik weet ook niet hoe dat komt, maar S pas ik van geen enkel merk Borstomvang gemeten en dan kom ik op 101cm uit, precies tussen m en L bij Abercrombie. Maar als jullie M zeggen
    pi_74159481
    Mijn ervaring is dat A&F redelijk ruim is. Normaal heb ik m, van a&f bestel ik altijd S.
    Toon moed!
    pi_74159731
    Ik bestel ook altijd S.
    Voornamelijk met de vesten. De mouwen zijn standaard lang bij A&F.
    Bij mij zit S precies goed
    A&F (L)
    pi_74159908
    De tees zitten met S bij mij als gegoten, maar ik heb een keer een vest in S besteld en toen zwom ik erin. Naja, ik overdrijf, maar hij was wel veel te groot
      woensdag 28 oktober 2009 @ 19:25:25 #190
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74160341
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef .MOFH. het volgende:
    Ik bestel ook altijd S.
    Voornamelijk met de vesten. De mouwen zijn standaard lang bij A&F.
    Bij mij zit S precies goed
    Ik bestel ook altijd S .
    pi_74170335
    Oke, ik heb er uiteindelijk een M van gemaakt Mocht hij niet passen dan zien jullie het TK topic wel verschijnen
      woensdag 28 oktober 2009 @ 23:40:12 #192
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74171486
    De kans is groter dat hij te groot is dan dat hij te klein is .
    pi_74176012
    Ik twijfel nu of ik het sowieso wel moet proberen, hij is namelijk net een beetje te duur dat het niet uitmaakt als hij niet past. 120 dollar ~ 80 euro...

Erg lastig, ik vind hem supervet maar voor 80 euro kan je in Nederland ook een mooi vest krijgen, alleen geen abercrombie

[ Bericht 6% gewijzigd door bear87 op 29-10-2009 09:01:32 ]
    pi_74182510
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 08:38 schreef bear87 het volgende:
    Ik twijfel nu of ik het sowieso wel moet proberen, hij is namelijk net een beetje te duur dat het niet uitmaakt als hij niet past. 120 dollar ~ 80 euro...

Erg lastig, ik vind hem supervet maar voor 80 euro kan je in Nederland ook een mooi vest krijgen, alleen geen abercrombie
    Euh, je kunt hem hier ook gewoon weer verkopen dus 80 euro ben je zeker niet kwijt
    pi_74182552
    Koop 'm gewoon. Als 'ie je niet past, probeer je 'm hier te verkopen. Dan heb ik bij deze vast interesse.
    pi_74183555
    Ik ook wel mits in M
    pi_74192925
    De nieuwe flagship store in Milaan is vanaf vandaag open. Ben benieuwd naar de prijzen
    pi_74193126
    Vandaag weer bestelling binnen gehad, alles past perfect!
    pi_74194064
    quote:
    Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef bear87 het volgende:
    Oke, ik heb er uiteindelijk een M van gemaakt Mocht hij niet passen dan zien jullie het TK topic wel verschijnen
    ik heb dezelfde maat als jij...

ook 1.80 +- 70kg .. alles van AnF in maat M..

maar MOCHT je hem niet passen, ik hou me aanbevolen voor je vest
    pi_74194082
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
    De nieuwe flagship store in Milaan is vanaf vandaag open. Ben benieuwd naar de prijzen
    Inderdaad.. ik ben ook benieuwd
    Anders even snel naar Milaan heen en weer
    A&F (L)
    pi_74194181
    is dat de enige ANF winkel met euro's dan?

nee toch zeker?

edit: zo te zien wel ! interessant

alhoewel je met deze pond standen ook best in Londen kunt scoren
    pi_74194679
    Want ze updaten google maps ook echt speciaal voor de opening van een Abercrombie winkel.
    pi_74194908
    Wat een populariteit rondom mijn nog niet gekochte vest. Toch maar doen dan
      donderdag 29 oktober 2009 @ 18:33:34 #205
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74196298
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 17:48 schreef bear87 het volgende:
    Wat een populariteit rondom mijn nog niet gekochte vest. Toch maar doen dan
    En dan in maat S. Fo sho. Ik ben iets groter en ik heb ook altjid S.

Vandaag mijn Hollister-bestelling ontvangen, na zondagavond besteld te hebben . Ik had o.a. een trui besteld voor slechts $18,90, belachelijk goedkoop . Verder nog een trui, een vest, overhemd en fleece broek. Past allemaal perfect .
    pi_74285640
    Fijne a&f-mensjes: Die bestellingen van A&F komen via FedEx. Bij hen betaal je toch altijd de overige kosten achteraf via acceptgiro, of moet dat aan de deur?
    pi_74285904
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Blaxje het volgende:
    Fijne a&f-mensjes: Die bestellingen van A&F komen via FedEx. Bij hen betaal je toch altijd de overige kosten achteraf via acceptgiro, of moet dat aan de deur?
    Ik krijg altijd keurig achteraf de rekening.
    Go hard or go home
    pi_74285995
    quote:
    Op zondag 1 november 2009 19:08 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik krijg altijd keurig achteraf de rekening.
    Top, dan ga i kdaar ook vanuit. Toevallig laatst iets uit de VS via UPS gehad, maar die willen het geld gelijk aan de deur. Ik dacht al dat het bij A&F/FedEx anders was, maar nu weet ik ook bijna zeker dat 't zo is. Thanks voor je reactie.
      maandag 2 november 2009 @ 15:00:02 #209
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_74316594
    Ik twijfel hard, ben 1,70 en rond de 60kg.

Gaat een kindermaatje worden ben ik bang maar daar staat dan weer 160 - 165 als lengte..

Val ik er net tussen of is er nog hoop?
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
    het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
    pi_74316997
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef VASND het volgende:
    Ik twijfel hard, ben 1,70 en rond de 60kg.

Gaat een kindermaatje worden ben ik bang maar daar staat dan weer 160 - 165 als lengte..

Val ik er net tussen of is er nog hoop?
    Ik ben 1,75 en vrij smal en pas S van de tees perfect (al zijn bij tees met lange mouwen de mouwen altijd nét iets te lang, maar ik stroop ze toch altijd op).

Met truien, shirts, vesten etc heb ik niet zoveel ervaring. Heb een keer wat in een A&F store gepast (vest en trui en shirt) en dat was allemaal aan de grote kant, zelfs in S
      maandag 2 november 2009 @ 18:19:41 #211
    274073 Dr.Punani
    ... makes your pussy say yeah!
    pi_74322706
    Te koop wegens iets te groot. Vandaag binnen gekregen met de post rechtstreeks van Abercrombie:

Maat XL.

Mag gezegd: wel topkwaliteit, superdik zacht katoen. Balen als een stekker dat ie me net iets te groot is. Maar weet in ieder geval dat ik bij een volgende zending gewoon voor de L moet gaan.

Prijs 80 euro + 6,75 vezendkosten. E 86,75 dus.

Bij interesse even een PM.

Edit: nieuwprijs op de site is trouwens 80 dollar.
    pi_74324987
    Voor die prijs kun je 'm bijna zelf bestellen.
      maandag 2 november 2009 @ 19:32:32 #213
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_74324997
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 @ 15:11 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ik ben 1,75 en vrij smal en pas S van de tees perfect (al zijn bij tees met lange mouwen de mouwen altijd nét iets te lang, maar ik stroop ze toch altijd op).

Met truien, shirts, vesten etc heb ik niet zoveel ervaring. Heb een keer wat in een A&F store gepast (vest en trui en shirt) en dat was allemaal aan de grote kant, zelfs in S
    Dus toch maar aan de kindermaten?

Iemand ervaring met de XL daarvan?
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
      maandag 2 november 2009 @ 20:38:58 #214
    274073 Dr.Punani
    pi_74328023
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
    Voor die prijs kun je 'm bijna zelf bestellen.
    Dus? Hij is dan ook nieuw. Als in 8 uur oud.

Mocht je hem trouwens zelf bestellen ben altijd nog ongeveer 110 euro kwijt.... dussssss
    pi_74330093
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:38 schreef Dr.Punani het volgende:

[..]

Dus? Hij is dan ook nieuw. Als in 8 uur oud.

Mocht je hem trouwens zelf bestellen ben altijd nog ongeveer 110 euro kwijt.... dussssss
    Dan doe je echt iets niet goed
      maandag 2 november 2009 @ 21:42:40 #216
    274073 Dr.Punani
    pi_74331024
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 21:22 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Dan doe je echt iets niet goed
    Verzendkosten al gezien bij A&F, inklaring, btw?
    pi_74331966
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Dr.Punani het volgende:

[..]

Verzendkosten al gezien bij A&F, inklaring, btw?
    Ja ik heb al keer of 5 besteld bij Abercrombie. Maar goed als jij het zegt
    pi_74332163
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 22:02 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Ja ik heb al keer of 5 besteld bij Abercrombie. Maar goed als jij het zegt
    Hij heeft wel gelijk hoor. Alles bij elkaar komt het ongeveer op 110 uit
    pi_74365617
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 18:19 schreef Dr.Punani het volgende:
    Te koop wegens iets te groot. Vandaag binnen gekregen met de post rechtstreeks van Abercrombie:

[ afbeelding ]

Maat XL.

Mag gezegd: wel topkwaliteit, superdik zacht katoen. Balen als een stekker dat ie me net iets te groot is. Maar weet in ieder geval dat ik bij een volgende zending gewoon voor de L moet gaan.

Prijs 80 euro + 6,75 vezendkosten. E 86,75 dus.

Bij interesse even een PM.

Edit: nieuwprijs op de site is trouwens 80 dollar.
    Heb die ook ontvangen samen met de rest. Was ook een stukje groter.

Alle muscle fit L zit me prima. 193 en borst omtrek van ongeveer 105cm. Binnekort nog maar een keertje bestellen. Alleen dan onder de 200euro. Ik zie de rekening van de douane wel weer tegemoet :-(
    pi_74368117
    hoelang laat zon rekening van de douane op zich wachten eigenlijk?
    Let me occupy your mind
    As you do mine
    pi_74370810
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 19:32 schreef VASND het volgende:

[..]

Dus toch maar aan de kindermaten?

Iemand ervaring met de XL daarvan?
    Normaal heb ik altijd maat S, maar bij Abercrombie koop ik altijd kindermaat XL, het is gewoon precies hetzelfde als de heren-maten, behalve dat het natuurlijk ietsje kleiner is dan een S.
    AMS-PMI-AMS-DTM-PRG-DTM-NRN-STN-NRN-DUS-DXB-BAH-DOH-BKK-SYD-MLB-SYD-GEE-SYD-CNS-SYD-SIN-LHR-DUS-NRN-STN-NRN-DUB-NRN-DUS-VIE-OTP-VIE-DUS-NRN-LPA-NRN-ALC-NRN-AMS-ZRM-JFK-LHR-AMS
    pi_74371320
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 23:47 schreef rknelissen het volgende:

[..]

Normaal heb ik altijd maat S, maar bij Abercrombie koop ik altijd kindermaat XL, het is gewoon precies hetzelfde als de heren-maten, behalve dat het natuurlijk ietsje kleiner is dan een S.
    Wat bestel je dan zoal? Ik zit net even die Kids store te bekijken en eigenlijk is die collectie best tof en volwassen Er zitten best een paar toffe truien tussen. In de normale store zijn die zelfs in S een stukje te groot voor me
    pi_74376239
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk hoor. Alles bij elkaar komt het ongeveer op 110 uit
    Wat is jouw berekening dan als ik vragen mag?
    pi_74376710
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef WasMachinator het volgende:
    hoelang laat zon rekening van de douane op zich wachten eigenlijk?
    Vorige keer kreeg ik hem een week later ongeveer.

Erg vaag allemaal; hele berg papier met een bedrag en als je goed zoekt een rekening nummer.
    Had dan iig de moeite gedaan om er een acceptgirotje aan te hangen.
    pi_74391264
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 10:16 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Vorige keer kreeg ik hem een week later ongeveer.

Erg vaag allemaal; hele berg papier met een bedrag en als je goed zoekt een rekening nummer.
    Had dan iig de moeite gedaan om er een acceptgirotje aan te hangen.
    had precies hetzelfde, ze maken je het nog moeilijk om het geld te storten
    pi_74392027
    hmmz, ben al 2 weken sinds aflevering verder en niks ontvangen van de douane ofzo .
    Let me occupy your mind
    As you do mine
      woensdag 4 november 2009 @ 17:50:40 #227
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_74392105
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef WasMachinator het volgende:
    hmmz, ben al 2 weken sinds aflevering verder en niks ontvangen van de douane ofzo .
    kan wel een maand of langer duren.
    pi_74392479
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 17:48 schreef WasMachinator het volgende:
    zou nog maar niet gaan juichen,
    net alsof ze jou pakketje niet zagen
    pi_74394600
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 09:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Wat is jouw berekening dan als ik vragen mag?
    Die is als volgt, en correct me if I'm wrong:

Overhemd is 80 dollar + 45 dollar voor shipping naar Nederland = 125 dollar
    125 dollar naar euro = 84 euro afgerond
    Dan komt er nog BTW bovenop plus inklaringskosten, wat om en nabij de 25/30 euro is.
    Dan kom je zo rond de 110 uit. Toch?
    pi_74394912
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 19:02 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Die is als volgt, en correct me if I'm wrong:

Overhemd is 80 dollar + 45 dollar voor shipping naar Nederland = 125 dollar
    125 dollar naar euro = 84 euro afgerond
    Dan komt er nog BTW bovenop plus inklaringskosten, wat om en nabij de 25/30 euro is.
    Dan kom je zo rond de 110 uit. Toch?
    maar ff serieus als dat zo is, dan ga je toch niet 1 overhemd bestellen. Het is een tijdje geleden dat ik bestelde, maar dan bestelde ik een paar dingen en dan moest je ongeveer de dollar prijs in euro's betalen. Toen moest je zelf nog invoerheffingen betalen. Die inklaringskosten is dat nieuw?
    pi_74395071
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

maar ff serieus als dat zo is, dan ga je toch niet 1 overhemd bestellen. Het is een tijdje geleden dat ik bestelde, maar dan bestelde ik een paar dingen en dan moest je ongeveer de dollar prijs in euro's betalen. Toen moest je zelf nog invoerheffingen betalen. Die inklaringskosten is dat nieuw?
    Die inklaringskosten zijn geloof ik standaard en altijd 10 euro. Ik heb laatst pas voor het eerst iets bij A&F besteld en laten bezorgen en heb daarvan nog geen acceptgiro binnen. Ik baseer mijn berekening op en tabel die laatst iemand hier gemaakt had. Wellicht zie ik iets over het hoofd.
      donderdag 5 november 2009 @ 16:26:19 #232
    57865 wiseguy79
    wil weer op vakantie!
    pi_74423865
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Bryan181 het volgende:

[..]

Kijk, als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan ook niet zo belachelijk in dit topic.
    pi_74423992
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:26 schreef wiseguy79 het volgende:

[..]

Kijk, als je niet weet waar je het over hebt, reageer dan ook niet zo belachelijk in dit topic.
    ik weet perfect waar ik het over heb. Alle keren dat ik heb besteld was ik niet zoveel geld kwijt;)
      donderdag 5 november 2009 @ 16:33:22 #234
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_74424143
    quote:
    Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Die inklaringskosten zijn geloof ik standaard en altijd 10 euro. Ik heb laatst pas voor het eerst iets bij A&F besteld en laten bezorgen en heb daarvan nog geen acceptgiro binnen. Ik baseer mijn berekening op en tabel die laatst iemand hier gemaakt had. Wellicht zie ik iets over het hoofd.
    noemen ze het echt inklaringskosten op het overzicht? ik moest vaak 10 euro aan voorschotprovisie betalen, bedoel je dat?
      donderdag 5 november 2009 @ 16:33:58 #235
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_74424169
    quote:
    Op dinsdag 3 november 2009 @ 23:47 schreef rknelissen het volgende:

[..]

Dat wilde ik even weten!
    Wat is je lengte/bouw?
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    pi_74425128
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

noemen ze het echt inklaringskosten op het overzicht? ik moest vaak 10 euro aan voorschotprovisie betalen, bedoel je dat?
    Ja, ik denk dat hij het inklaringskosten noemt maar de voorschotprovisie bedoelt. Die krijg je trouwens niet op je factuur als het te betalen bedrag aan BTW onder de 25 euro is. Ik heb een paar keer een kleine bestelling gedaan en toen stond er alleen BTW op de factuur. Zodra het BTW bedrag boven de 25 euro was kwam er wel 10 euro voorschotprovisie bij. Dus bij een order van +/- 130 euro incl. verzenden hoef je waarschijnlijk alleen BTW te betalen.
    pi_74425641
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:33 schreef VASND het volgende:

[..]

Dat wilde ik even weten!
    Wat is je lengte/bouw?
    1,72m en best dun.
    ik heb in de broeken van Abercrombie wel herenmaat, 28x30, de kleinste dus.
      donderdag 5 november 2009 @ 22:35:49 #238
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_74437606
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 @ 17:11 schreef rknelissen het volgende:

[..]

1,72m en best dun.
    ik heb in de broeken van Abercrombie wel herenmaat, 28x30, de kleinste dus.
    Super!
    Dan is het voor mij duidelijk, thanks.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    pi_74439630
    quote:
    Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef Miffy1 het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat hij het inklaringskosten noemt maar de voorschotprovisie bedoelt. Die krijg je trouwens niet op je factuur als het te betalen bedrag aan BTW onder de 25 euro is. Ik heb een paar keer een kleine bestelling gedaan en toen stond er alleen BTW op de factuur. Zodra het BTW bedrag boven de 25 euro was kwam er wel 10 euro voorschotprovisie bij. Dus bij een order van +/- 130 euro incl. verzenden hoef je waarschijnlijk alleen BTW te betalen.
    Officieel bedoel ik de voorschotprovisie inderdaad.
    pi_74474553
    quote:
    Op dinsdag 27 oktober 2009 22:16 schreef bear87 het volgende:
    Ik wil deze heel graag kopen: [ afbeelding ] is een muscle fit..

Ik lees alleen zoveel verschillende dingen over de maten..abercrombieuitamerika.nl zegt dat je een maat groter moet nemen dan je in Nederland draagt bijvoorbeeld, maar je ziet ook mensen vesten te koop aanbieden omdat een M juist erg groot zat.

Ik ben 1,80 met 70 kg, draag van Jack jones Large, van Ralph lauren in Nl gekocht Medium, van Tommy hilfigger Medium, en van Hilfigger Denim Large. Kleding van de WE ook in Large..

Iemand een idee of ik nu M, L, of XL moet nemen?
    ZIt nu in California en heb deze gisteren gepast in een A&F store. Gezien je lengte en gewicht zou ik inderdaad voor een M gaan. Ik vond t een erg warme sweater om overdag aan te hebben, is toch meer een echt vest.. (maar kan ook aan de temperatuur liggen hier).
    pi_74478329
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 01:21 schreef SeeQ het volgende:

[..]

ZIt nu in California en heb deze gisteren gepast in een A&F store. Gezien je lengte en gewicht zou ik inderdaad voor een M gaan. Ik vond t een erg warme sweater om overdag aan te hebben, is toch meer een echt vest.. (maar kan ook aan de temperatuur liggen hier).
    Cool dat jij hem daar gepast hebt zeg

Het is mij niet gelukt om hem te bemachtigen, iemand zou hem voor me meenemen uit New York maar in die winkel was hij niet te vinden, en personeel had weinig zin om hem te zoeken 'achter' . Dus ik zit even zonder...hoe is het vest verder, mooie kwaliteit of vind je hem aan de dure kant voor wat je krijgt?

Wel balen dat NY hem niet had, maar helaas. Heb je hem voor jezelf meegenomen uiteindelijk of laat je hem liggen?
      zaterdag 7 november 2009 @ 16:42:07 #242
    137595 SatanicWarrior
    Inter Till I Die!!!
    pi_74485044
    Wat een boel mooie truien hebben ze nu man.
    pi_74487564
    Ik heb net wat gezocht op google, of ze nu een A&F store in Parijs hebben..
    het is alleen niet echt duidelijk, wel bijna overal staat dat hij er nog niet is, maar bij sommige sites staat dat ie er al wel is ;S
    Jullie weten het vast wel?
    pi_74487695
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Santaclaus het volgende:
    Ik heb net wat gezocht op google, of ze nu een A&F store in Parijs hebben..
    het is alleen niet echt duidelijk, wel bijna overal staat dat hij er nog niet is, maar bij sommige sites staat dat ie er al wel is ;S
    Jullie weten het vast wel?
    "Paris flagship: A third opening in Europe, this location on the famed Avenue des Champs-Élysées in building No.23[59] is expected to open doors in 2011."

Stijlloos van Wikipedia.
    pi_74487969
    quote:
    Op zaterdag 7 november 2009 11:49 schreef bear87 het volgende:

[..]

Cool dat jij hem daar gepast hebt zeg

Het is mij niet gelukt om hem te bemachtigen, iemand zou hem voor me meenemen uit New York maar in die winkel was hij niet te vinden, en personeel had weinig zin om hem te zoeken 'achter' . Dus ik zit even zonder...hoe is het vest verder, mooie kwaliteit of vind je hem aan de dure kant voor wat je krijgt?

Wel balen dat NY hem niet had, maar helaas. Heb je hem voor jezelf meegenomen uiteindelijk of laat je hem liggen?
    Ik heb m laten liggen vanwege eerder genoemde reden.. voor een trui vind ik m te warm en in de winter als jas issue te koud. Hi voelde wel 'zwaar' aan dus kwalitatief wel goed! Uiteraard in muscle fit, dus strak rondom de riem...
    pi_74598978
    Ik zit nogsteeds op de sjaals te wachten... Ze komen maar niet in de verkoop...
    pi_74602798
    Daar wacht ik nou ook op..
    En daarnaast een paar mooie mutsen en jassen met bontkragen..
    A&F (L)
    pi_74618139
    Ben weer druk in de weer met leuke dingetjes kijken op de site..! Loop alleen vast bij de cookies aanpassen. Het is me al 'ns eerder gelukt maar nu kom ik niet verder.
    quote:
    FireFox 3
    Bij de 3e stap staat 'anf-country' niet in het lijstje. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
    pi_74619053
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:33 schreef karoltje het volgende:
    Ben weer druk in de weer met leuke dingetjes kijken op de site..! Loop alleen vast bij de cookies aanpassen. Het is me al 'ns eerder gelukt maar nu kom ik niet verder.
    [..]

Bij de 3e stap staat 'anf-country' niet in het lijstje. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
    Volgens mij werkt dat verhaal niet bij de nieuwe firefox
    pi_74621158
    Ik ben een paar weken geleden in de winkel geweest in Londen en was wel super vet. Er staat bij de ingang een kerel zonder shirt (wel een jas die open was) waar alle chicks mee op de foto gingen. En binnen was het erg donker, super hoge (4 a 5 meter) kasten met alle kleren er in. Belachelijk veel personeel en iedereen had een modellenlook. Er werd best wel hard muziek gedraaid (muziek met chille beat, zonder zang) en je hebt een soort van balkon waar medewerkers staan te dansen.

De prijzen staan er in ponds en euro's op. Ik had 2 overhemden gekocht en de pond prijs is gelijk aan de dollar prijs, van alle producten ! De euro prijs is echter wel een stukje hoger. De overhemden waren namelijk 70 pond en 84 euro . Maar je betaald met CC gewoon de pond prijs met koers, dus dan ben je wel wat gunstiger uit.
    Fingerspitzgefühl
      donderdag 12 november 2009 @ 09:43:26 #251
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_74626111
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 @ 21:33 schreef karoltje het volgende:
    [..]

Ultrareach downloaden en IE gebruiken werkt .
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    pi_74682759
    ohh er staan weer leuke dingen op de site...... wordt er hebberig van! :-D

vraag aan de meiden: hoe valt deze?
    pi_74700482
    Vraagje over deze:

(http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_11203_10901_582428_-1_12223_12202)

Twijfel enorm tussen een M en een L. Met een flinke teug adem kom ik aan een chest-omtrek van 100cm, maargoed, dat is zonder trui of shirt, die je 's winters wel onder je jas hebt..

BTW: ben 183cm/71kg

Iemand een idee?

[ Bericht 0% gewijzigd door Patrick84 op 14-11-2009 18:27:05 ]
    pi_74701334
    Iemand ervaring met de site usblvd.com?
    Service fee is slechts 7,50. Heb er niet echt veel over kunnen vinden op google. Is ook een stuk goedkoper dan fromus2eu.com
      zaterdag 14 november 2009 @ 19:16:36 #255
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74702194
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef Patrick84 het volgende:
    Vraagje over deze:
    [ afbeelding ]

(http://www.abercrombie.com/webapp/wcs/stores/servlet/product_11203_10901_582428_-1_12223_12202)

Twijfel enorm tussen een M en een L. Met een flinke teug adem kom ik aan een chest-omtrek van 100cm, maargoed, dat is zonder trui of shirt, die je 's winters wel onder je jas hebt..

Iemand een idee?
    S of M.
    pi_74715191
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef VASND het volgende:

[..]

Ultrareach downloaden en IE gebruiken werkt .
    Dankje! Straks even proberen!
    pi_74718982
    nov.)
    quote:
    Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef 7Sixes het volgende:
    Iemand ervaring met de site usblvd.com?
    Service fee is slechts 7,50. Heb er niet echt veel over kunnen vinden op google. Is ook een stuk goedkoper dan fromus2eu.com
    Als je zelf geen credit card hebt of bij sites wil bestellen die niet naar NL shippen is het wel handig, maar verder zie ik de toegevoegde waarde niet zo.

Stel dat je via hun bij A&F bestelt dan betaal je de A&F verzendkosten binnen de US, de fee van USBLVD en nog eens verzendkosten naar NL. Vervolgens duurt het f*cking lang voordat het hier is want USBLVD verstuurt standaard met de US Postal Service, de pakketjes worden in NL door TNT afgehandeld en die zijn helaas niet zo snel met inklaren bij de douane (10 werkdagen is geen uitzondering).

Dan betaal ik liever wat meer zodat A&F het rechtstreeks naar mij stuurt via FedEx en heb ik het binnen een dag of 3/4 binnen.
    pi_74719995
    Werkt de cookie-editor niet in de nieuwste Firefox??????
    Toon moed!
    pi_74723492
    Nee, even de OP lezen, met Ultrareach of Hotspotshield kun je nog wel op de clearance komen.
    pi_74734239
    Ik heb met zowel Ultrasearch als Hotshield geprobeerd te bestellen, maar bij beide kom ik niet verder dan het winkelmandje. Zodra ik op checkout klik, geeft ie bij Hotshield (in firefox) een wit scherm, en bij Ultrasearch krijg ik: HTTP -fout 500 - Interne serverfout.

Dit heb ik nou al bijna een week. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt, en vooral, hoe ik het op kan lossen?

Alvast dank!
    pi_74735282
    @Merkie: thnx! Een dezer dagen maar bestellen, denk dat ik voor een M ga.
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 23:07 schreef jacquelines het volgende:
    Ik heb met zowel Ultrasearch als Hotshield geprobeerd te bestellen, maar bij beide kom ik niet verder dan het winkelmandje. Zodra ik op checkout klik, geeft ie bij Hotshield (in firefox) een wit scherm, en bij Ultrasearch krijg ik: HTTP -fout 500 - Interne serverfout.

Dit heb ik nou al bijna een week. Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt, en vooral, hoe ik het op kan lossen?

Alvast dank!
    Met IE 7 en ultrasurf kan ik gewoon verder komen.. Probeer dus met IE (7).
      zondag 15 november 2009 @ 23:45:34 #262
    138547 VASND
    Happen naar het baasje
    pi_74735612
    quote:
    Op zondag 15 november 2009 @ 23:34 schreef Patrick84 het volgende:
    @Merkie: thnx! Een dezer dagen maar bestellen, denk dat ik voor een M ga.
    [..]

Met IE 7 en ultrasurf kan ik gewoon verder komen.. Probeer dus met IE (7).
    I second that.

Ultrareach werkt niet met Firefox maar heeft IE nodig.

Hotspotshield zou het wel kunnen doen.
    -|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
    pi_74737744
    DIe Oxbow is echt mooi, maar atm geen geld .

pi_74780203
    ff 'spammen': Heb een erg mooie nieuwe Hollister damesjas (zustermerk van A&F) te koop: [TK] Hollister damesjas Newport Peninsula maat M (nieuw)

pi_74787325
    Even een vraagje:
    Als iemand binnekort gaat bestellen,
    Zou ik dan 1 item mee kunnen meebestellen?
    het gaat hier om een $48 muts

zou echt super nice zijn!

Stuur maar een PM

[ Bericht 4% gewijzigd door FiletAmerican op 17-11-2009 17:38:41 ]
    pi_74799174
    Heb vandaag mijn eerste A&F bestelling binnengekregen en ik ben bang dat ik nu verslaafd ben.. Wil nu alweer meer bestellen.. nu wil ik eigenlijk een jas bestellen.. maar twijfel echt enorm aan de maat. Ik dacht dat A&F een beetje klein viel. Ik had t-shirts besteld in maat M en die zijn eigenlijk net iets te ruim. Dus volgende keer bestel ik maat S. Maar nu vraag ik me af: Hoe vallen de winterjassen? Kort? kleiner dan normaal..? is er hier iemand die deze jas heeft? en die me een beetje kan vertellen hoe deze valt?

Ik hoop dat hier iemand is die me iets meer kan helpen de maat te bepalen. Mijn normale jassenmaat is meestal M.
    pi_74799624
    quote:
    Op vrijdag 13 november 2009 23:05 schreef LayDBeckham het volgende:
    ohh er staan weer leuke dingen op de site...... wordt er hebberig van! :-D

vraag aan de meiden: hoe valt deze?
    [ afbeelding ]
    Mooi is die ja! wil die eigenlijk ook bestellen maar mijn bankrekening is al zwaar geplunderd dus zit er niet in helaas. Ik heb vandaag de Perfect butt skinny binnengekregen uit de clearance. Fleece pants is dat. Die valt normaal. Ik heb normaal van joggingbroeken een M omdat die wel iets ruimer mogen vallen vind ik. en heb van deze ook een M genomen en die past perfect. Ik denk dat die pyjama broek dus ook wel vrij normaal valt.
    pi_74800452
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 22:51 schreef Lisanne22 het volgende:
    Heb vandaag mijn eerste A&F bestelling binnengekregen en ik ben bang dat ik nu verslaafd ben.. Wil nu alweer meer bestellen.. nu wil ik eigenlijk een jas bestellen.. maar twijfel echt enorm aan de maat. Ik dacht dat A&F een beetje klein viel. Ik had t-shirts besteld in maat M en die zijn eigenlijk net iets te ruim. Dus volgende keer bestel ik maat S. Maar nu vraag ik me af: Hoe vallen de winterjassen? Kort? kleiner dan normaal..? is er hier iemand die deze jas heeft? en die me een beetje kan vertellen hoe deze valt?
    [ afbeelding ]

Ik hoop dat hier iemand is die me iets meer kan helpen de maat te bepalen. Mijn normale jassenmaat is meestal M.
    Dit is onderdaad ongeveer hetzelfde type als de Hollister jas die ik te koop heb. Mn vriendin heeft altijd maat M van A&F en/of Hollister past goed, maar deze jas valt net wat kleiner. Qua lengte is de jas goed (ze is 1.58 en het is een wat langere jas) maar ik begreep dat ze deze jas onder de oksels te strak vond zitten (ze is niet 'smal' van boven ). Vandaar dat deze nu te koop staat. Als je dus altijd M hebt dan is zo'n type jas in maat M wel goed voor je. Wordt al met al wel een duur geintje om deze jas hier naartoe te halen (neem aan dat je de FedEx rekening van je vorige bestelling nog niet binnen hebt?)

[ Bericht 3% gewijzigd door SeeQ op 18-11-2009 10:01:38 ]
    pi_74813447
    quote:
    Op dinsdag 17 november 2009 23:21 schreef SeeQ het volgende:

[..]

Dit is onderdaad ongeveer hetzelfde type als de Hollister jas die ik te koop heb. Mn vriendin heeft altijd maat M van A&F en/of Hollister past goed, maar deze jas valt net wat kleiner. Qua lengte is de jas goed (ze is 1.58 en het is een wat langere jas) maar ik begreep dat ze deze jas onder de oksels te strak vond zitten (ze is niet 'smal' van boven ). Vandaar dat deze nu te koop staat. Als je dus altijd M hebt dan is zo'n type jas in maat M wel goed voor je. Wordt al met al wel een duur geintje om deze jas hier naartoe te halen (neem aan dat je de FedEx rekening van je vorige bestelling nog niet binnen hebt?)
    Ik ben ook maar 1.60m dus de lengte zal idd dan wel goed zitten. Nee heb idd nog geen rekeningen gehad.. maar ik heb ook niet via de site besteld maar via iemand die in Amerika woont.. die heeft het voor me gekocht in de winkel en opgestuurd. Weet niet of ik dan ook nog een rekening krijg achteraf? Ik hoefde aan de deur iig niks bij te betalen. Naja als ik besluit hem te bestellen weet ik iig een beetje welke maat ik het best kan nemen. Bedankt voor je reactie
    pi_74943983
    Ik vraag me af wanneer de volledige wintercollectie online staat..
    A&F (L)
      dinsdag 24 november 2009 @ 07:56:41 #271
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_74957793
    27 topics en een belabberde searchfunctie, dus sorry als het al gevraagd is, maar: hebben ze in de winkel (NYC) alles dat ook op de Abercrombie website staat?
    Haters everywhere but I don't really care.
      dinsdag 24 november 2009 @ 07:58:52 #272
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_74957805
    Volgens mij wel.
    pi_74985358
    Heb mijn fleece en enkele henleys binnen.

Wees gewaarschuwd; het valt allemaal vrij ruim! Vooral die fleece. Hebben Amerikanen van die lange armen??

Twijfelde tussen M en L (zie boven), maar moet misschien wel S hebben..
    pi_74993039
    quote:
    Op dinsdag 24 november 2009 07:58 schreef Merkie het volgende:
    Volgens mij wel.
    Maar ze hebben in NY niet overal hetzelfde.
    pi_74994037
    quote:
    Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Patrick84 het volgende:
    Heb mijn fleece en enkele henleys binnen.

Wees gewaarschuwd; het valt allemaal vrij ruim! Vooral die fleece. Hebben Amerikanen van die lange armen??

Twijfelde tussen M en L (zie boven), maar moet misschien wel S hebben..
    heb ik ook met mijn fleece!
    lengte goed, alleen de armen zijn nogal lang
    pi_75026040
    Iemand een idee wanneer de sjaals en meer mutsen komen?
    A&F (L)
    pi_75063730
    Geen idee maar ik wil echt zo'n sjaal hebben! En snel graag...
    pi_75157929
    Is het nog steeds zo dat je geen belasting (of invoerrechten?) hoeft te betalen als je onder de 150 Euro blijft? En was die 150 euro dan incl of excl verzendkosten...?

In de OP zie ik het niet meer staan.
    pi_75158047
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 20:16 schreef karoltje het volgende:
    Is het nog steeds zo dat je geen belasting (of invoerrechten?) hoeft te betalen als je onder de 150 Euro blijft? En was die 150 euro dan incl of excl verzendkosten...?

In de OP zie ik het niet meer staan.
    Klopt en ik dacht excl verzendkosten
    pi_75158666
    Ok thanx .

Dit wordt m;

pi_75182875
    Hai, iemand ervaring met dit vest? Boundary Peak.

Vind hem erg mooi en zit over te denken hem te bestellen. Ben 1.87 lang en weeg 80 kg. Nou heb ik eerder al eens shirtjes besteld door die chart op de website te volgen en kwam op M uit. Deze shirtjes verschilden echter enorm van grootte waardoor de ene goed viel en de ander veels te klein was. Nou lees ik hier dat de fleece toch behoorlijk ruim valt.. Iemand advies welke maat het beste zou zijn? Volgens de chart kom ik weer op M uit.
    Om even een vergelijking te maken, G-Star vest heb ik in L en die is precies goed.
    Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
    pi_75183414
    quote:
    Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Horatio het volgende:
    Hai, iemand ervaring met dit vest? Boundary Peak.

[ afbeelding ]

Vind hem erg mooi en zit over te denken hem te bestellen. Ben 1.87 lang en weeg 80 kg. Nou heb ik eerder al eens shirtjes besteld door die chart op de website te volgen en kwam op M uit. Deze shirtjes verschilden echter enorm van grootte waardoor de ene goed viel en de ander veels te klein was. Nou lees ik hier dat de fleece toch behoorlijk ruim valt.. Iemand advies welke maat het beste zou zijn? Volgens de chart kom ik weer op M uit.
    Om even een vergelijking te maken, G-Star vest heb ik in L en die is precies goed.
    Ik zou een M nemen. De S zal iets gaan knellen op je rug.. L sowieso niet, dat wordt zwemmen
    pi_75203593
    M

om ff ongezouten mening te geven:
    Ik ben het vest niet zo heel bijzonder. Er zijn in mijn ogen mooiere vesten van AnF. als je toch maar één vest besteld voor die prijs maar bestel hem opzeker als je hem mooi vindt, het is goed spul.
    pi_75204191
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef karoltje het volgende:
    Ok thanx .

Dit wordt m;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Cute as a button!
    Go hard or go home
    pi_75206738
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 09:55 schreef G-NiLES het volgende:
    M

om ff ongezouten mening te geven:
    Ik ben het vest niet zo heel bijzonder. Er zijn in mijn ogen mooiere vesten van AnF. als je toch maar één vest besteld voor die prijs maar bestel hem opzeker als je hem mooi vindt, het is goed spul.
    Ok, ik zal hem in M nemen. Het is echter niet het enige wat ik bestel hoor
    Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
    pi_75209013
    quote:
    Vraagje over deze:
    [ afbeelding ]

Iemand een idee?

M besteld en zojuist helaas S ontvangen. Te klein dus.

Heb weinig zin om hem om te ruilen. Iemand interesse? Doe een (marktconform, enigszins reeel) bod per PM.
    pi_75219971
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Patrick84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Heb weinig zin om hem om te ruilen. Iemand interesse? Doe een (marktconform, enigszins reeel) bod per PM.
    Check je PM Patrick!
    A&F (L)
    pi_75225134
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Patrick84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor geinteresseerden: ik vraag er 150e voor. Woon in A'dam centrum. PM please.
    pi_75307692
    quote:
    Op maandag 30 november 2009 20:30 schreef karoltje het volgende:
    Ok thanx .

Dit wordt m;

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Gisteren al binnen gekregen! Hoe snel is dat?? Het pailletten hesje is helemaal top .
    pi_75314829
    quote:
    Vraagje over deze:
    [ afbeelding ]

Iemand een idee?
    Als de L niet past koop ik hem wel van je over.
    pi_75316145
    quote:
    Op zaterdag 5 december 2009 15:11 schreef thijsltc het volgende:

[..]

Als de L niet past koop ik hem wel van je over.
    Het is helaas een S.

Maandag stuur ik hem terug, dus wie hem nog wil...
    pi_75317089
    Hello,

heb een vest te koop, zie onderstaande link:

[TK] Abercrombie & Fitch vest
    pi_75423378
    Vandaag het volgende besteld... voor 218 dollar... (278 incl verzendk). Krijg ik nu geen naheffing? 218 is onder de 150 euro.. die 278 erboven..

pi_75424164
    Extra kosten (invoerrechten etc) laten lang op zich wachten zeg. Inmiddels anderhalve maand verder en nog niks.
    pi_75424795
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 21:15 schreef Blaxje het volgende:
    Extra kosten (invoerrechten etc) laten lang op zich wachten zeg. Inmiddels anderhalve maand verder en nog niks.
    Vandaag de mijne mogen ontvangen; 69,23 :-(

Tis ook een enorme kut faktuur; staat niet eens fatsoenlijk op hoe je het moet overmaken. Ik maak het altijd maar over naaar het rekening nummer onder vermelding van het factuur nummer. Tot nu toe nog nooit een aanmaning gehad ofzo..., geen idee of het goed is....
    pi_75427056
    Normaal zat er een acceptgiro bij maar dat hebben ze om een of andere reden afgeschaft. Ik maak het nu altijd over onder vermelding van het klant- en factuurnummer, ook nooit problemen mee gehad.
    pi_75427337
    quote:
    Op dinsdag 8 december 2009 20:59 schreef Ace1 het volgende:
    Vandaag het volgende besteld... voor 218 dollar... (278 incl verzendk). Krijg ik nu geen naheffing? 218 is onder de 150 euro.. die 278 erboven..
    Omdat de waarde van de kleding (zonder verzendkosten) onder de 150 euro is betaal je geen 12% invoerrechten alleen 19% over het totale bedrag. De berekening van de BTW gaat dan weer wel over het totaalbedrag incl. de verzendkosten.

Dus $53 BTW en dat is ongeveer 36 euro, dan nog 10 euro voorschotprovisie voor FedEx omdat ze die BTW voor je hebben voorgeschoten bij de douane, totaal 46 euro.
      woensdag 9 december 2009 @ 14:51:01 #298
    281402 Kardash
    [NSDAP] Leider / Voerer
    pi_75446719
    Als jullie willen, kan ik een hele lading uit Túrkiye meenemen, 15 euro per stuk "real quality! real quality!"
    is getting his nerd on..
    .. en een vleugje moslim
    pi_75447464
    Heeft iemand toevallig ervaring met het plaatsen van een redelijk grote bestelling (ca. 700 dollar) die vervolgens bij de douane wordt vastgehouden (Package available for clearance / Pakket is beschikbaar voor inklaring aldus FEDEX) omdat een certificate of origin ontbreekt?

Sturen ze zo'n certificaat na of wordt het hele pakket teruggestuurd naar de VS?
    Iemand enig idee hoe lang zoiets gaat duren?
    pi_75450729
    Dat zit er normaal altijd bij, heb nog nooit gehad dat het er niet bij zat (echt al iets van 15 zendingen ontvangen). Certificaat kan gewoon nagestuurd worden, kan me niet voorstellen dat ze het om die reden terug sturen naar de afzender. Ik zou FedEx even bellen om te vragen of jij aan de bel moet trekken om dat certificaat op te vragen bij Abercrombie of dat FedEx dat zelf doet.
    pi_75451466
    Bedankt voor je reactie, ik heb ze aan de lijn gehad en ze zeggen het zelf bij Abercrombie op te moeten vragen. Zal wel even gaan duren ben ik bang... Zullen wel niet echt haast maken bij de douane
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')