Tamashii wil je nog even op mijn pm reagerenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:51 schreef Tamashii het volgende:
Ik zoek nog steeds naar zo'n trui met bont van binnen. <3
Iemand heeft in een van de vorige topics een keer de link naar hotspotshield geplaatst en dat programma gebruik ik nu. Met die cookie editor in Firefox was het de laatste tijd toch al een beetje raar met de clearance prijzen (geen verschil met normale prijs bijv.).quote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Iemand een update hoe dit tegenwoordig werkt? De cookie anf-country is er niet meer, ik heb via een US-proxy (zowel http als https ondersteuning) de clearance-afdeling geprobeerd te bereiken en dat lukt t/m het winkelmandje, maar ik kom niet voorbij de checkout-button (wit scherm na klikken). Ideeen?
quote:Internet Explorer
Met ultrareach.com of hotspotshield.com kun je perfect op de uitverkooppagina komen met IE. Dit is een stuk eenvoudiger dan de procedure voor FireFox. Download één van die programma's, open het en ga naar abercrombie.com . Als je daar bent, kun je het programma meteen weer uitzetten, de clearance pagina blijft gewoon beschikbaar. Ideaal...
Hoe doe je dat dan? Mijn pakket van Hollister had ik naar vriendin in New York laten sturen. Omdat die nog wat meer moest sturen. Moet ze ff kaartjes eraf halen ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:24 schreef .MOFH. het volgende:
Ik bestel altijd via mijn neef in San Francisco.
Dan hoef ik alleen maar verzendkosten naar hem te betalen en van hem naar Nederland.
Lekker handig en geen belastingen en naheffingen
Helaas valt je bestand niet meer te downloaden...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef kingrichard47 het volgende:
Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaan
Ik heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is!
Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt
Ik zie het, wist niet dat rapidshare een max van 10 downloads heeft... Heb hem nu even bij megaupload neergezet, als iemand een beter host weet hoor ik het graagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef PIB het volgende:
[..]
Helaas valt je bestand niet meer te downloaden...
Ah op die manier. Dan doe ik dat hé.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef .MOFH. het volgende:
Ik laat de bestelling sturen naar me neef.
Kaartjes hoef je er niet af te halen, eveneens de pakbon. De bestelde artikelen in een andere doos doen en op de douanepapieren een waarde van minder dan 150 euro opzetten + gift.
Bij mij heeft dat gewerkt
Twee mutsenquote:
Bij mij hebben ze gelukkig niet gecontroleerd. Ja inderdaad. Dat scheelt je nogal wat aan belastingen en eventuele naheffingen van Fedex.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dan doe ik dat hé.
Maar als ze het toch controleren? Wel mooi zo scheelt dan een hoop kosten.
1 bestelling van Hollister 1 van A&F en dan in VS samenvoegen en in 1x opsturen
Ik heb broekmaat 32 hier in Europa maar met zo'n kortebroek moet ik 30 of S hebben... Vallen een stuk groter uit... En zelfs dan vind ik het nog aardig ruimquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:55 schreef PIB het volgende:
Weet iemand hoe de maten van korte broeken uitvallen? Zie hier wel een aardig broekje, maar hij is er alleen nog maar in maat 36. Heb van mezelf maat 33 in Europese maten. Anyone?
Helaas, te ver weg voor mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:59 schreef WasMachinator het volgende:
50 euro, is te passen in beesel, limburg.
Ik heb dit model broek ook en ik heb gewoon mijn eigen maat aangehouden. Ik heb met andere merken 32/34 en bij deze ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:
ik vindt dit zo'n stoere broek een tijdloos washing en een vet laag model!!
is er iemand die mij kan helpen met de goeie maat van deze broek;
'Abercrombie & Fitch Jeans (Remsen Slim Straight) broek'
ik heb levis 501 maat 29/32, maar omdat Abercrombie vaak de maten niet kloppen,
wil ik er zeker van zijn dat ik de goeie maat online bestel!!
dus als er iemand mij zou kunnen helpen graag!!!
[ afbeelding ]
Ik heb meestal maat 30 van broek en heb ook de Remsen in maat 30 genomen, zit prima met een riemquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:
ik vindt dit zo'n stoere broek een tijdloos washing en een vet laag model!!
is er iemand die mij kan helpen met de goeie maat van deze broek;
'Abercrombie & Fitch Jeans (Remsen Slim Straight) broek'
ik heb levis 501 maat 29/32, maar omdat Abercrombie vaak de maten niet kloppen,
wil ik er zeker van zijn dat ik de goeie maat online bestel!!
dus als er iemand mij zou kunnen helpen graag!!!
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik net: naar rato. Je kan berekenen voor welke grootte tov van de totale bestelling een persoon meedoet. Dus bij een totale bestelling van zeg, 600 euro heeft de persoon voor 50% bijgedragen aan de kosten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:50 schreef GotenSSJ het volgende:
@ Wiseguy ik heb interesse2 items, 110 dollar bij elkaar
Edit: Onder voorbehoud eventjes, even kijken hoe het met de toeslagen zit, heb enkel interesse wanneer toeslagen door berekend worden naar waarde van de bestellingNiet dat je straks voor een persoon die voor 300 euro koopt de toeslag mag betalen
![]()
Dan doe ik meequote:Op zondag 25 oktober 2009 19:51 schreef wiseguy79 het volgende:
De inklaring is een vast bedrag van 10 euro.
De btw en invoerrechten worden berekend adhv het totale verzendbedrag. De btw / verzendkosten / invoerrechten zou je dus, naar rato, kunnen verdelen onder de mensen die meedoen aan de IA.
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:38 schreef WasMachinator het volgende:
vandaag mijn bestelling binnengekregen, jammer genoeg is een vest te groot.
het betreft dit vest. iemand geinteresseerd? het is maat M.
[ afbeelding ]
Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:55 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik net: naar rato. Je kan berekenen voor welke grootte tov van de totale bestelling een persoon meedoet. Dus bij een totale bestelling van zeg, 600 euro heeft de persoon voor 50% bijgedragen aan de kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |