Standaard limiet van 2500 geloof ik. Maar die is in no-time bijgeplust, mocht het nodig zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:14 schreef Adelante het volgende:
Wat is de limiet van je Visa als er 20 man mee willen doen?
Ik weet dan weer niet wat de kosten voor verzending naar Melmac zijn, trouwens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat klinkt wel oké, dus misschien dat ik wel 1 of 2 items wil mee bestellen.
ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.quote:
Even vooropgesteld: ik maak morgen een topic aan met instructies. Ik ga niet wachten op mensen die nog geen geld hebben of dat soort zaken. Dus als je mee wilt doen zul je morgen moeten weten voor welk bedrag en of je dat bedrag beschikbaar hebt om aan mij over te maken. Ik zal de dan geldende wisselkoers van m'n creditcard gebruiken om het bedrag in euro's vast te stellen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:39 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik bekijk dat morgen ff, moet nog ff bespreken of ik wat extra budget krijg van me ouders. zou 200$ kunnen zijn.
Persoonlijk zou ik in jouw geval voor de L gaan, denk ik...quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:24 schreef flappiewappie het volgende:
Ik wou zoieso al gaan bestellen, dus alle kosten die gedeeld kunnen worden prima. Ik doe wat mij betreft dus ook mee.
Nog een vraagje over de size chart;
Ik heb eigenlijk alles in muscle fit maat M, dat past op zich goed, alleen is het (door fitness) wat krapper geworden.
Vaak is maat L opeens veel groter had ik het idee.
Mijn borst omtrek is exact 100cm op dit moment, volgens de size chart val ik dan binnen de M (muscle fit), maar wel net op het randje. Doe ik er verstandig aan om het iets losser te dragen (vind ik ook comfortabeler eigenlijk) of is het dan opeens erg los?
Hoe krijg ik die clearance ook alweer in de nieuwste firefox?quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
Hoe kom je tegenwoordig met Firefox in de clearance sectionquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ga eens even kijken of er nog wat moois in de clearance staat.
318 dollar 50 :-)quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef wiseguy79 het volgende:
Maar voor welk bedrag kan ik je noteren?
Je moet even je bedrag doorgeven aan wiseguy voor hoeveel geld je wilt bestellen, morgen volgt er een topic van wiseguy met verdere instructies.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:02 schreef Cortax het volgende:
Ik zou graag ook 2 à 3 artikelen meebestellen, met de inkoopactie. Hoe gaat het in z'n werk? PM naar wiseguy wat ik wil hebben?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:14 schreef .MOFH. het volgende:
Bij de inkoopactie:
Hoeveel kosten komen er geschat bij naast de prijs van de artikelen? Hierbij bedoel ik verzendkosten en belastingen?
Ik weet dat dit ligt aan de hoeveelheid wat besteld wordt. Maar kan er misschien een chart worden gemaakt van hoeveel euro je aan A&F besteld hoeveel je dan moet bijbetalen?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef kingrichard47 het volgende: Zojuist ook weer even het één en ander besteld, met name spul uit de clearance waar nu ook een aantal vesten/truien instaanIk heb trouwens even snel een Excel documentje gemaakt welke alle extra kosten (verzenden/invoer/btw) berrekend over het te bestellen bedrag in USD. Ik heb hem hier even geupload, misschien dat een ander er nog wat aan heeft. Het enige wat je hoeft te doen is in de eerste kolom de bestelwaarde in te vullen. De wisselkoers komt trouwens van de douane, deze kan je uiteraard aanpassen naar die van je CC-maatsschappij maar houdt er dan rekening mee dat het omslagpunt van wel/geen invoerrechten dan niet meer op de euro nauwkeurig is! Misschien is het ook een idee om dit bestandje in de topicstart op te nemen? Wel handig als iemand dan eerst nog even checkt of die echt helemaal klopt
![]()
Heb ook een levi's 501 broek... 32/36 en met A&F heb ik 32/34... Valt dus langer!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:01 schreef errolls het volgende:
ik vindt dit zo'n stoere broek een tijdloos washing en een vet laag model!!
is er iemand die mij kan helpen met de goeie maat van deze broek;
'Abercrombie & Fitch Jeans (Remsen Slim Straight) broek'
ik heb levis 501 maat 29/32, maar omdat Abercrombie vaak de maten niet kloppen,
wil ik er zeker van zijn dat ik de goeie maat online bestel!!
dus als er iemand mij zou kunnen helpen graag!!!
[ afbeelding ]
Die totale kosten van de inkoopactie worden dus onderling verdeeld?quote:
Ik weet ook niet hoe dat komt, maar S pas ik van geen enkel merkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:21 schreef Merkie het volgende:
Idd M. Zeer frappant overigens dat je van sommige merken L hebt, voor zo'n lichaamsbouw zou ik eerder richting S/M gaan dan M/L (en al helemaal geen XL). Weet je zeker dat het niet een maatje kleiner kan?
Ik bestel ook altijd Squote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:08 schreef .MOFH. het volgende:
Ik bestel ook altijd S.
Voornamelijk met de vesten. De mouwen zijn standaard lang bij A&F.
Bij mij zit S precies goed
Euh, je kunt hem hier ook gewoon weer verkopen dus 80 euro ben je zeker niet kwijtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:38 schreef bear87 het volgende:
Ik twijfel nu of ik het sowieso wel moet proberen, hij is namelijk net een beetje te duur dat het niet uitmaakt als hij niet past. 120 dollar ~ 80 euro...
Erg lastig, ik vind hem supervet maar voor 80 euro kan je in Nederland ook een mooi vest krijgen, alleen geen abercrombie![]()
ik heb dezelfde maat als jij...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef bear87 het volgende:
Oke, ik heb er uiteindelijk een M van gemaaktMocht hij niet passen dan zien jullie het TK topic wel verschijnen
Inderdaad.. ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:52 schreef Blaxje het volgende:
De nieuwe flagship store in Milaan is vanaf vandaag open.Ben benieuwd naar de prijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |