http://sharetv.org/countdown/newquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.
Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
Heel handig inderdaad, deze is een stuk uitgebreider dan die van EZTV's Countdown list.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:03 schreef Brici het volgende:
[..]
http://sharetv.org/countdown/new
Ik vind deze site wel heel handig!
Ik ben nu de laatste episode aan het binnen halen (fu breinquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb net even de pilot van Defying Gravity gezien, valt toch een beetje tegen. Het heeft nogal hoog Grey's Anatomy gehalte. Had liever gezien dat het iets "stoerder" was. Maar wie weet, ga in ieder geval de rest van de beschikbare afleveringen kijken, wie weet wordt het nog wat beter.
dat heb ik idd ook gedaan, heb er 6 voor het nieuwe seizoen en ik had al 7 series... dat wordt wel wat te, dus hopelijk valt er nog wat afquote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, ik heb eindelijk ook maar eens een lijst gemaakt met dingen die me wel interessant lijken. Veel te veel naar mn zijn omdat ik al zoveel kijk. Maar ja, er zal toch heel veel gecancelled worden dus dan valt het wel weer mee.
Symer, staan er in deze OP nog dingen tussen die in het vorige topic niet stonden?
Caprica en Stargate Universe stonden niet in de vorige OP, maar zijn later in het topic wel genoemd geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Symer, staan er in deze OP nog dingen tussen die in het vorige topic niet stonden?
Ik denk dat Day One en Flash Forward het dichtst in de buurt komen. Beide zijn shows over een willekeurig samengestelde groep mensen waar iets buitengewoons mee gebeurt en over hoe ze daar mee omgaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zijn er nog Heroes achtige series?
Ow beide ook goed hehequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat Day One en Flash Forward het dichtst in de buurt komen. Beide zijn shows over een willekeurig samengestelde groep mensen waar iets buitengewoons mee gebeurt en over hoe ze daar mee omgaan.
Mocht je bedoelen of er series zijn over superhelden, dan nee. Hoewel Human Target dan het dichtst in de buurt komt denk ik (gebaseerd op een stripverhaal), hoewel de hoofdpersoon niet kan vliegen ofzo.
die zijn toch niet nieuw?quote:
offtopic, maar waar is die serie eigenlijk gebleven die hier een tijd geleden werd uitgezonden.. murder investigations ofzo.. ook met ed... hmmmquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
Er is zojuist weer een nieuwe pilot gelekt![]()
Die van Modern Family (met Ed O'Neill).
Die serie is gecancelled na 2 seizoenen. Er waren in totaal maar 22 afleveringen van gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
offtopic, maar waar is die serie eigenlijk gebleven die hier een tijd geleden werd uitgezonden.. murder investigations ofzo.. ook met ed... hmmm
unit is gecanceldquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Die serie is gecancelled na 2 seizoenen. Er waren in totaal maar 22 afleveringen van gemaakt.
Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
Klinkt op zich wel grappigquote:This mockumentary explores the many different types of a modern family through the stories of a gay couple, a straight couple, and a multi-ethnic couple. These three types of families are being taped by a Dutch documentary crew who are using them for an upcoming reality-based television series due to air in The Netherlands.
Trailer is leuk!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef criminal_mind het volgende:
De eerste 2 afleveringen van bored to death de nieuw HBO serie, zijn ook gelekt zojuist.
ironisch genoeg zijn de boeken van vampire diaries eerder geschreven dan die van twilightquote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef speedy_kevin het volgende:
Vampire Diaries gekeken, wat een Twilight kopieDie ga ik niet dus niet volgen. Jammer
Lijkt me wel vet, vanmiddag even checken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air![]()
Flash Forward is zojuist gelekt.
net ook ff de pre zitten kijken, ziet er op zich wel leuk uit, nu ff wachten op de 1e afleveringquote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air![]()
Flash Forward is zojuist gelekt.
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :Squote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Symer het volgende:
Flash Forward doet mij heel erg denken aan Lost, vooral de opening is vrijwel een 1-op-1 kopie. Oceanic Airlines kwam zelfs nog voorbij.
Hopelijk houden ze het boeiend, maar ik blijf het iig wel even volgen.
Eerlijk gezegd zou ik aanraden te wachten tot volgende week. De preair is een crappy webrip die haast pijn aan je ogen doet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :S
Is de serie het bekijken waard?
Flash Forward vond ik inderdaad ook erg interessant. Ik ben benieuwd waar de verhaallijn heen gaat..quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef PeRi het volgende:
Flash Forward vond ik wel interessant, blijf ik nog wel volgen. En The Beautiful Life vond ik ook wel leuk, weer een no-brainer serie erbij, voorlopig nog even blijven hangen.
Community was echt troep. Bored to Death heb ik nog niet gekeken, want er zit een gigantisch watermerk door mijn eps heen, dat kijkt zó kut, dus even wachten maar duurt nog 2 dagen ofzo zag ik voor het uitkomt.
De eerste aflevering was uitgelekt...quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
FlashForward begint toch pas op 24 september? Of heb ik het mis?
Nu dus welquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef PeRi het volgende:
Vandaag is Accidentally on Purpose uit, iemand al gezien?
ik ga the forgotten ook proberen, ben benieuwd wat ik ervan vindquote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Symer het volgende:
The Good Wife en The Forgotten heb ik allebei na een kwartier afgezet omdat ik het niet boeiend vond.
Accidentally on Purpose kon mij ook niet bekoren.
Ook alle drie af gezet. Ongeïnspireerde uitgekauwde meuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Symer het volgende:
The Good Wife en The Forgotten heb ik allebei na een kwartier afgezet omdat ik het niet boeiend vond.
Accidentally on Purpose kon mij ook niet bekoren.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef Symer het volgende:
The Good Wife (CBS)
Officiële site
THE GOOD WIFE is a drama starring Emmy Award winner Julianna Margulies as a wife and mother who must assume full responsibility for her family and re-enter the workforce after her husband's very public sex and political corruption scandal lands him in jail. Pushing aside the betrayal and crushing public humiliation caused by her husband Peter (Chris Noth), Alicia Florrick (Margulies) starts over by pursuing her original career as a defense attorney.23 sept
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Flash Forward, mèh, dikke tegenvaller.![]()
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Verhaal is uniek, pilot was ontzettend spannend (het einde), de karakters zijn ok... ik kan niet wachten tot aflevering 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.
Kort gezegd komt het neer op slecht uitgewerkte en daardoor oninteressante karakters (waar in de pilot ook nog eens driekwart van de tijd aan besteed wordt ipv. aan het mysterie) en ondermaatse acteurs als lead characters.
Daarnaast heb ik een broertje dood aan series waarbij het plot aan elkaar hangt van toevalligheden.Heb in dat topic op je gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na eps.3 ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:47 schreef criminal_mind het volgende:
The beautiful life is de eerste gecancelde show van dit jaar.
sterker nog na 2 epsquote:
Dat was nou echt een serie die het nodige gescheld en bloot had kunnen gebruiken wat op zenders zoals hbo wel mogelijk isquote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
sterker nog na 2 eps![]()
Er schijnen er wel al 7 te zijn opgenomen, maar het zou onder de miljoen kijkers hebben.
Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer, want vond het best een leuke serie
Ik zie met name Al Bundyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef Symer het volgende:
Alf 2 van Modern Family was weer geweldig. Volgens mij de eerste nieuwe serie waar ik fan van begin te worden.
zo das best heftig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema van The Prisoner is nu ook bekend: de zesdelige miniserie begint op 15 november en eindigt op 17 november.
Elke dag dus 2 afleveringen![]()
AMC (de zender) schijnt er flink wat vertrouwen in te hebben, ze hebben zo'n beetje de gehele dag van de première ingeruimd voor een Matrix-trilogie marathon wat als inleiding moet dienen voor The Prisoner.
Maar zouden ze echt verwachten dat er mensen zo gek zijn om 9 uur onafgebroken voor de tv te zitten? Ik zou dat echt niet trekken
Pff, bones, csi, csi new york, supernatural, fringe, the mentalist, en nu zijn daar nog glee en cougar town bijgekomen. Ik heb warehouse 13 en mental ook gekeken, maar die zijn nu dus afgelopen. Soms wel een beetje te veel, maar ja, vind het allemaal leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
oude series: bones, ncis, criminal minds, private practice, grey's anatomy, heroesquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
Zou ik bijna 30 Rock vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar 30 Rock is een beetje matig geworden...
De tweede is al heel een stuk beter dan de eerste. Normaal volg ik geen comedy via 't net, maar voor Ed O'Neill maak ik een uitzondering (ik vond 'm zelfs weergaloos in de remake van Dragnet een paar jaar geleden).quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:
Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee weken in het nieuwe tv seizoen valt te zien dat The Good Wife het goed doet, tot nu toe de hoogst scorende nieuwe televisie serie:
Dat stukje met dat modelvliehtuigjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Jivis het volgende:
Modern Family weer tof. De man van die blonde vrouw (ben z'n naam even kwijt), doet me qua gedrag erg denken aan Michael Scott van The Office.
Echt briljant gecast inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:47 schreef ChickenMan het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om Manny.
idd, die is ook nieuw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:
[..]
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
De eerste 2 afleveringen gekeken, niks speciaals naar mijn mening.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:
[..]
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
De mijne niet, maar ik ga het toch even binnenhalen. Jeff Dunham was de eerste keer dat ik het zag (toen ook gelijk zijn 2 dvd's binnengehaald) erg leuk, maar toen begon de hype en werd ik het zat. Ik ben me er zelfs aan gaan ergeren. Niet omdat ik zo iemand ben die zodra iets mainstream wordt het af ga kraken, maar je werd er een tijdje bijna letterlijk mee doodgegooit op school e.d., en dan ga je je helemaal irriteren aan iets dat je een tijdje daarvoor nog wel leuk vond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Symer het volgende:
Wie hier heeft The Jeff Dunham Show al gezien? Ik meen mij te herinneren dat hij flink wat fans had hier op fok.
[ afbeelding ]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen!
Hustle ken ik niet maar de gelijkenis met Leverage ontgaat me compleet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het niet veel soeps..Beetje Hustle/Leverage rip-offje..zelfs met dezelfde muziek..
inmiddels de pilot gekeken, wat een verschrikkingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef sbientje het volgende:
ik vind jeff ook wel leuk, toch maar even kijken
ben net gister aan the forgotten begonnen. Vond de eerste aflevering wel ok, beetje corny maar och.. Ik zal het niet missen verder hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de volgende nieuwe series niet meer lang te zien zullen zijn:
Three Rivers, Hank, The Forgotten, Brothers, Eastwick
quote:Sorry Eastwick fans, but you should’ve seen it coming.
ABC has picked up five more episodes of Tuesday night’s “The Forgotten” while deciding against ordering additional episodes of “Eastwick.”
In addition, ABC is yanking the planned upcoming debut of reality show “Let’s Dance.”
With the exception of scrapping plans for the only-just-recently-announced-to-begin-with Let’s Dance, these moves aren’t a big surprise. Perhaps the move of picking up The Forgotten is surprising for some, but Jerry Bruckheimer’s show will live on for at least 5 additional episodes.
The accountants might not be making all scheduling decisions, but they still hold some sway. ABC plans to air all 13 of the Eastwick episodes (so far 7 of the 13 have aired), though exactly when they will air is still unknown.
quote:It’s the end of the road for “Hank.”
ABC has cancelled the freshman comedy starring Kelsey Grammer. The show is filming episode 10 and will stop production after wrapping that episode.
ABC, which has aired five half-hours of “Hank,” has no immediate plans to run the remaining five segments.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
Dat is er niet, maar Californication zal je waarschijnlijk ook wel tof vinden.quote:
Volgens Metacritic is the Prisoner het kijken niet waard.quote:
ik heb de eerste vier aflevering gedownload. Ga zo eens kijken of t wat isquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Volgens Metacritic is the Prisoner het kijken niet waard.
Zal als het afgelopen is alles wel even downloaden
dat heb ik ook met the prisoner. Het is voor mij een beetje te vaag, maar toch wil ik weten hoe het afloopt (al las ik hier al dat het einde vaag was, ook al niets voor mijquote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de eerste ep gezien van White Collar en het spreekt me zeker aan, morgen nog maar eens meer van kijken.
Verder hebben we nou 3 afleveringen gezien van The Prisoner en die vaagheid begint irritant te worden. Temeer omdat ik niet het idee heb dat er een bevredigend einde gaat komen. Maar toch intrigeert het wel weer, ik weet het dus nog niet helemaal. Net als 6 dus
eens kijken of dit wat isquote:If you could see the future, would you change it? That’s the dilemma facing Detective Inspector Rebecca Flint (Tamzin Outhwaite) and astrophysicist Dr Christian King (Emun Elliott) when a series of rogue images transmitted into his laboratory from space, throw them together.
The fragmented images appear to be of a major incident, but shockingly they suggest it has yet to happen; it’s in the future. Christian, Rebecca and her team, DS Ben Holt (Mark Bonnar) and DC Callum Gada (Chiké Okonkwo), have just 18 hours to work out the clues and prevent a tragedy.
quote:FOX Announces 2009-2010 Midseason Schedule
Wednesday, Jan. 13:
OUR LITTLE GENIUS (Series Premiere)
Wednesdays, beginning Jan. 20:
HUMAN TARGET (Series Premiere)
Thursday, Feb. 11:
PAST LIFE (Two-Hour Series Premiere)
Sunday, March 14:
SONS OF TUCSON (Series Premiere)
Aan het acteerwerk zal het niet liggen, straks maar eens downloadenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef Mirel het volgende:
Paradox.1x01.HDTV XviD-FoV
[..]
eens kijken of dit wat is
Ik heb hetzelfde. Er is helaas niet 1 serie bij waar ik echt naar uit kijk, zoals ik dat bij bijv. Dexter wel heb.quote:Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik vind het aantal nieuwe series met het 'nu gelijk zien' gehalte tot nu erg beperkt.
Modern Family en Stargate Universe zie ik meestal wel heel snel, maar series als FlashForward en V geven toch niet datzelfde gevoel als een nieuwe aflevering van 24 of Lost.
Soms zijn een paar muis klikken al te veel moeite of een serie te downloaden of op te starten.
Van Community en Cougar Town moet ik nog verschillende afleveringen kijken maar ik kan mezelf er niet toe dwingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Butterfly91 het volgende:
Een lijstje van de returndates:Van welke site haal je dat soort info?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit stond op: http://www.eonline.com/ub(...)_premiere_dates.htmlquote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Van welke site haal je dat soort info?
quote:FX SETS MIDSEASON LINEUP
Final Season of Landmark Series Nip/Tuck Begins on Wednesday, Jan. 6
New Animated Comedy Series Archer Debuts on Thursday, Jan. 14
Award-Winning Damages Returns on Monday, Jan. 25
New Drama Justified (formerly Lawman) Starring Timothy Olyphant Premieres in March
New Comedy Louie Slated for Spring Launch
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, Damages komt eindelijk weer terug. Dat is echt een waanzinnig goede serie!
Top!!quote:Op woensdag 2 december 2009 06:49 schreef criminal_mind het volgende:
Eindelijk weer damages gelukkig, en ja met Glenn niemand anders zou Patty kunnen spelen
Damn, aardig wat kijkers voor een kabelzender op een vrijdagavond.quote:Monk Finale Draws 9.4 Million Viewers, Tops The Closer’s Record
“Monk” ended its eight-season run with a bang, becoming the most-watched hourlong series on basic cable.
The Friday series finale of the USA Network dramedy drew about 9.4 million viewers, 3.2 million of them in the adults 18-49 demographic.
It is the largest audience and demo turnout to date, not only for the show and for a USA scripted series but also for a drama series on basic cable, eclipsing the 9.2 million mark for TNT’s “The Closer.”
De helft gezien, morgen kijk ik de rest wel ofzo. Het was een beetje te lang om in één ruk uit te kijken. New Age Alice in Wonderland, niet bijster origineel, en het ademd een beetje dezelfde sfeer uit als die New-Age Wizard of Oz van een tijdje terug. Morgen kijk ik de rest, en dan zal ik nog even een wat uitgebreide review schrijven.quote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef Happel het volgende:
Iemand de nieuwe miniserie Alice al gezien? Soort Alice in Wonderland in de toekomst.
JEzus wat zou ik balen als Community gecancelled zou worden zegquote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Symer het volgende:
Nu de winterstop eraan komt is het een mooi moment om te kijken hoe de nieuwe series het tot nu toe gedaan hebben.
Veilig:Bored to Death (seizoen 2 besteld) The Cleveland Show (seizoen 2 besteld) Cougar Town (volledig seizoen besteld) Glee (volledig seizoen besteld) The Good Wife (volledig seizoen besteld) Modern Family (volledig seizoen besteld) NCIS: Los Angeles (volledig seizoen besteld) Vampire Diaries (volledig seizoen besteld)
Slechte vooruitzichten, maar nog niet gecanceld:Accidentally on Purpose Brothers Community FlashForward The Forgotton Melrose Place Mercy The Middle Three Rivers Trauma
Gecanceld:The Beautiful Life Eastwick Hank
Bron
Vooral FlashForward vind ik opvallend. Zou het publiek geen zin hebben in een nieuwe Lost-achtige serie of is FF gewoon niet goed genoeg uitgewerkt om veel kijkers te trekken? Ik zelf denk het laatste.
Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van zequote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
(maar dat had ik ook met Lost na drie afleveringen en een ijsbeer)
ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van ze
Idd, maar sindsdien zijn de kijkcijfers behoorlijk gezakt. ABC zal vooral naar de 18-49 rating kijken waar het grote geld zit, en vooral die cijfers gaan behoorlijk hard en constant naar beneden.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef criminal_mind het volgende:
Flash forward heeft al 2 maanden een vol seizoen van 24 afleveringen gekregen.
http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=flash_forward
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Date Viewers Rating ------------------------------------------- 09.24.09(SP) 12.47 M 4.0/12 10.01.09 10.73 M 3.7/11 10.08.09 9.00 M 3.0/9 10.15.09 9.07 M 3.1/9 10.22.09 9.87 M 3.1/9 10.29.09 8.92 M 2.7/7 11.05.09 8.57 M 2.6/7 |
Community had voor mij wel even een paar afleveringen nodig, maar absoluut één van de betere comedy-series van het moment!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef Butterfly91 het volgende:
Misschien moet ik Community nog een kans geven. Na de eerste aflevering ben ik afgehaakt omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Nu jullie er zo positief over zijn, ben ik toch weer benieuwd geworden.
Modern Family.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk veel comedies, maar niets komt ook maar in de buurt van Community dit seizoen imo
Kijk ik ook en vind het erg leuk, maar Community staat echt een straatlengte voor.quote:
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
Dat is omdat hij geen ziel heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
Bored to Death vond ik wel leuk, goed om te zien dat er een tweede seizoen komt.
Modern Family vond ik dan weer geen reet aan. Dat komt vooral door deze gast: http://www.imdb.com/name/nm0272479/
Kan hem om op de een of andere reden niet uitstaan.
Ik moet toch vrij vaak lachen. Misschien is het niet jouw humor. Maar het is wel gewoon een hele orginele serie. Afleveringen zitten vaak erg goed in elkaar met ook veel subtiele humor. Ik kijk veel liever 30 Rock dan zo'n voorspelbare comedy als How I Met Your Mother bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
Inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik moet toch vrij vaak lachen. Misschien is het niet jouw humor. Maar het is wel gewoon een hele orginele serie. Afleveringen zitten vaak erg goed in elkaar met ook veel subtiele humor. Ik kijk veel liever 30 Rock dan zo'n voorspelbare comedy als How I Met Your Mother bijvoorbeeld.
From 8:00-9:00 p.m. on Thursday, ABC freshman "FlashForward" is a dominant No. 1 in the hour with Adults 18-34 and also among hard-to-reach Men 18-34. "FlashForward" stands as TV's No. 1 new drama this season among Adults 18-34 (tied with ABC's "V"). Additionally, "FlashForward" is drastically improving its time period year to year for ABC, growing the hour by 1.7 million viewers (11.1 million vs. 9.4 million) and by 23% in Adults 18-49 over the same point last seasonquote:Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, maar sindsdien zijn de kijkcijfers behoorlijk gezakt. ABC zal vooral naar de 18-49 rating kijken waar het grote geld zit, en vooral die cijfers gaan behoorlijk hard en constant naar beneden.
[ code verwijderd ]
Als het zo doorgaat lijkt het onwaarschijnlijk dat FlashForward een lang leven beschoren is.
cougar town is haske leuk joh! Niet iedereen heeft nou eenmaal dezelfde smaakquote:Op donderdag 10 december 2009 12:10 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Community had voor mij wel even een paar afleveringen nodig, maar absoluut één van de betere comedy-series van het moment!
ongelooflijk dat die serie potentieel op de schopstoel zit, terwijl enorme bagger als Cougartown gewoon een heel seizoen krijgt...
quote:Canceled CW freshman drama "The Beautiful Life: TBL," executive produced by Ashton Kutcher, will end its run on YouTube.
Starting Dec. 21, the popular video-sharing site will release the two episodes that aired on the CW before the network axed it as well as the three segments that never ran.
HP has come on board to sponsor "TBL's" online run.
"When 'The Beautiful Life' concluded on broadcast television, we were deluged by fans imploring us to bring back 'TBL,'" Kutcher said. "Working with innovative companies like HP and YouTube, we are thrilled to be ending this year by releasing the remaining episodes of 'The Beautiful Life' and taking part in a unique marketing program that could only occur online."
Klinkt tof, en volgens mij is het geen mockumentary. Wat heb ik daar een hekel aan.quote:ABC has given the greenlight to the comedy pilot "Awkward Situations for Men."
Comedy revolves around real-life British on-air personality Danny Wallace -- playing a version of himself -- as he moves to America with his wife.
Based on Wallace's book "Awkward Situations for Men," show follows the British star as his behavior clashes with what's traditionally acceptible in the U.S.
Awkward Situations" will be shot as a single-camera/multi-camera hybrid.
Wat komt er over 5 dagen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog 5 dagen... spannend spannend
Ben erg benieuwd naar The Pacific. Als het enigszins in de buurt van BoB komt ben ik al tevreden
Vier so far iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:43 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe ver zijn ze in de USA met V? Hoeveel afleveringen zijn daar uitgezonden? Want ik heb er 4, en ik heb gisteren 10 min gekeken en ben al verkocht, maar ik wil verdomme een serie kijken waarvan ik alles af kan kijken.
Maar, ik heb ook seizoen 2 en 3 van Heroes nog niet gezien, en die heb ik ook nog staan dus ik denk dat ik dan maar aan seizoen 2 begin.
Het wordt zo te zien weer een geweldig jaar bij HBO.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:
Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:
Treme: A post-Katrina-themed drama that chronicles the rebuilding of New Orleans through the eyes of local musicians (van de maker van The Wire)
Boardwalk Empire: Period drama which tracks the development of organized crime in 1920s atlantic city (met Steve Buscemi, pilot geregisseerd door Martin Scorsese)
How To Make It In America: Comedy about two enterprising Brooklyn twentysomethings trying to make a name for themselves in New York's competitive fashion scene.
Hier nog wat korte behind the scenes beelden van die 3 series:
Nooit meer van uitgezonden in ieder geval. Hier wat meer speculate (ik ken het niet, alleen gegoogled):quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef Parzival het volgende:
heeft iemand een idee wat er met To love and die is gebeurd? ik heb 1 aflevering gezien.. en toen was die weg.. er zouden meerdere afleveringen gemaakt moeten zijn..
A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme, wat een heerlijke line-up van HBO weer. Ik ga alle nieuwe series van hun sowieso checken, en ook ALLE series die renewed worden.
Niemand die Men of a Certain Age kijkt? De afl. van vandaag was echt een van de grappigste episodes van een serie in een hele lange tijd. Constant in een deuk gelegen.![]()
The Pacific ziet er echt briljant uitquote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:
Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef neilpad het volgende:
[..]
A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.
Ziet er goed uit iddquote:HBO: 'Game of Thrones' dailies 'look fantastic'
TCA -- HBO programming chief Michael Lombardo says the dailies for highly anticipated fantasy series "Game of Thrones" look "fantastic" and the project looks very strong for a series pickup.
[...]
"I would be surprised if it doesn't [get greenlit]," Lombardo said. "It has everything going for it."
Oeh ja, als verstokte Lotr fan kijk ik daar zeker naar uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.html
[..]
Ziet er goed uit idd
Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.html
[..]
Ziet er goed uit idd
Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Piequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:55 schreef flyguy het volgende:
Vandaag was ook blue mountain state begonnen. Zag in de VS er al wat redelijk wat voorstukjes van en de pilot viel ook niet tegen. Wel wat flauw.
Dat klinkt vreemd en interessant!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Pie
ep 1 is veelbelovend! Ik blijf voorlopig wel kijken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:30 schreef Symer het volgende:
Human Target is begonnen(wordt 2 dagen eerder uitgezonden in Canada).
Is toch wel 1 van de series waar ik behoorlijk naar uit keek, zal zo even checken of het wat is.
Haha ik heb ze ondertussen wel een keer of vier gelezen allemaalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...![]()
![]()
Maar toen ontdekte ik dat er een serie komt, wat weer wel ubergeil is. Alleen als ze alle boeken willen doen, dan moeten ze wel even hun tijd nemen, want het laatste deel komt er op dit tempo echt niet voor 2030...
Chi!! Ik ga hem ook checkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Symer het volgende:
Ook gezien, het is precies wat ik er van verwachtteToffe actie, humor (Chi McBride
) en licht verteerbare verhaaltjes.
Doet me een beetje aan Chuck denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |