quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Flash Forward, mèh, dikke tegenvaller.![]()
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Verhaal is uniek, pilot was ontzettend spannend (het einde), de karakters zijn ok... ik kan niet wachten tot aflevering 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.
Kort gezegd komt het neer op slecht uitgewerkte en daardoor oninteressante karakters (waar in de pilot ook nog eens driekwart van de tijd aan besteed wordt ipv. aan het mysterie) en ondermaatse acteurs als lead characters.
Daarnaast heb ik een broertje dood aan series waarbij het plot aan elkaar hangt van toevalligheden.Heb in dat topic op je gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na eps.3 ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:47 schreef criminal_mind het volgende:
The beautiful life is de eerste gecancelde show van dit jaar.
sterker nog na 2 epsquote:
Dat was nou echt een serie die het nodige gescheld en bloot had kunnen gebruiken wat op zenders zoals hbo wel mogelijk isquote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
sterker nog na 2 eps![]()
Er schijnen er wel al 7 te zijn opgenomen, maar het zou onder de miljoen kijkers hebben.
Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer, want vond het best een leuke serie
Ik zie met name Al Bundyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef Symer het volgende:
Alf 2 van Modern Family was weer geweldig. Volgens mij de eerste nieuwe serie waar ik fan van begin te worden.
zo das best heftig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema van The Prisoner is nu ook bekend: de zesdelige miniserie begint op 15 november en eindigt op 17 november.
Elke dag dus 2 afleveringen![]()
AMC (de zender) schijnt er flink wat vertrouwen in te hebben, ze hebben zo'n beetje de gehele dag van de première ingeruimd voor een Matrix-trilogie marathon wat als inleiding moet dienen voor The Prisoner.
Maar zouden ze echt verwachten dat er mensen zo gek zijn om 9 uur onafgebroken voor de tv te zitten? Ik zou dat echt niet trekken
Pff, bones, csi, csi new york, supernatural, fringe, the mentalist, en nu zijn daar nog glee en cougar town bijgekomen. Ik heb warehouse 13 en mental ook gekeken, maar die zijn nu dus afgelopen. Soms wel een beetje te veel, maar ja, vind het allemaal leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
oude series: bones, ncis, criminal minds, private practice, grey's anatomy, heroesquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
Zou ik bijna 30 Rock vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar 30 Rock is een beetje matig geworden...
De tweede is al heel een stuk beter dan de eerste. Normaal volg ik geen comedy via 't net, maar voor Ed O'Neill maak ik een uitzondering (ik vond 'm zelfs weergaloos in de remake van Dragnet een paar jaar geleden).quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:
Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee weken in het nieuwe tv seizoen valt te zien dat The Good Wife het goed doet, tot nu toe de hoogst scorende nieuwe televisie serie:
Dat stukje met dat modelvliehtuigjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Jivis het volgende:
Modern Family weer tof. De man van die blonde vrouw (ben z'n naam even kwijt), doet me qua gedrag erg denken aan Michael Scott van The Office.
Echt briljant gecast inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:47 schreef ChickenMan het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om Manny.
idd, die is ook nieuw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:
[..]
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
De eerste 2 afleveringen gekeken, niks speciaals naar mijn mening.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:
[..]
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
De mijne niet, maar ik ga het toch even binnenhalen. Jeff Dunham was de eerste keer dat ik het zag (toen ook gelijk zijn 2 dvd's binnengehaald) erg leuk, maar toen begon de hype en werd ik het zat. Ik ben me er zelfs aan gaan ergeren. Niet omdat ik zo iemand ben die zodra iets mainstream wordt het af ga kraken, maar je werd er een tijdje bijna letterlijk mee doodgegooit op school e.d., en dan ga je je helemaal irriteren aan iets dat je een tijdje daarvoor nog wel leuk vond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Symer het volgende:
Wie hier heeft The Jeff Dunham Show al gezien? Ik meen mij te herinneren dat hij flink wat fans had hier op fok.
[ afbeelding ]
Mijn verwachtingen zijn hooggespannen!
Hustle ken ik niet maar de gelijkenis met Leverage ontgaat me compleet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het niet veel soeps..Beetje Hustle/Leverage rip-offje..zelfs met dezelfde muziek..
inmiddels de pilot gekeken, wat een verschrikkingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef sbientje het volgende:
ik vind jeff ook wel leuk, toch maar even kijken
ben net gister aan the forgotten begonnen. Vond de eerste aflevering wel ok, beetje corny maar och.. Ik zal het niet missen verder hoorquote:Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de volgende nieuwe series niet meer lang te zien zullen zijn:
Three Rivers, Hank, The Forgotten, Brothers, Eastwick
quote:Sorry Eastwick fans, but you should’ve seen it coming.
ABC has picked up five more episodes of Tuesday night’s “The Forgotten” while deciding against ordering additional episodes of “Eastwick.”
In addition, ABC is yanking the planned upcoming debut of reality show “Let’s Dance.”
With the exception of scrapping plans for the only-just-recently-announced-to-begin-with Let’s Dance, these moves aren’t a big surprise. Perhaps the move of picking up The Forgotten is surprising for some, but Jerry Bruckheimer’s show will live on for at least 5 additional episodes.
The accountants might not be making all scheduling decisions, but they still hold some sway. ABC plans to air all 13 of the Eastwick episodes (so far 7 of the 13 have aired), though exactly when they will air is still unknown.
quote:It’s the end of the road for “Hank.”
ABC has cancelled the freshman comedy starring Kelsey Grammer. The show is filming episode 10 and will stop production after wrapping that episode.
ABC, which has aired five half-hours of “Hank,” has no immediate plans to run the remaining five segments.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
Dat is er niet, maar Californication zal je waarschijnlijk ook wel tof vinden.quote:
Volgens Metacritic is the Prisoner het kijken niet waard.quote:
ik heb de eerste vier aflevering gedownload. Ga zo eens kijken of t wat isquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef andre347 het volgende:
[..]
Volgens Metacritic is the Prisoner het kijken niet waard.
Zal als het afgelopen is alles wel even downloaden
dat heb ik ook met the prisoner. Het is voor mij een beetje te vaag, maar toch wil ik weten hoe het afloopt (al las ik hier al dat het einde vaag was, ook al niets voor mijquote:Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de eerste ep gezien van White Collar en het spreekt me zeker aan, morgen nog maar eens meer van kijken.
Verder hebben we nou 3 afleveringen gezien van The Prisoner en die vaagheid begint irritant te worden. Temeer omdat ik niet het idee heb dat er een bevredigend einde gaat komen. Maar toch intrigeert het wel weer, ik weet het dus nog niet helemaal. Net als 6 dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |