Pff, bones, csi, csi new york, supernatural, fringe, the mentalist, en nu zijn daar nog glee en cougar town bijgekomen. Ik heb warehouse 13 en mental ook gekeken, maar die zijn nu dus afgelopen. Soms wel een beetje te veel, maar ja, vind het allemaal leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
oude series: bones, ncis, criminal minds, private practice, grey's anatomy, heroesquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
Zou ik bijna 30 Rock vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar 30 Rock is een beetje matig geworden...
De tweede is al heel een stuk beter dan de eerste. Normaal volg ik geen comedy via 't net, maar voor Ed O'Neill maak ik een uitzondering (ik vond 'm zelfs weergaloos in de remake van Dragnet een paar jaar geleden).quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:
Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee weken in het nieuwe tv seizoen valt te zien dat The Good Wife het goed doet, tot nu toe de hoogst scorende nieuwe televisie serie:
Dat stukje met dat modelvliehtuigjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Jivis het volgende:
Modern Family weer tof. De man van die blonde vrouw (ben z'n naam even kwijt), doet me qua gedrag erg denken aan Michael Scott van The Office.
Echt briljant gecast inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:47 schreef ChickenMan het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om Manny.
idd, die is ook nieuw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:
[..]
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |