abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72422304
Ben benieuwd naar alle pilots hopelijk zitten er weer wat leuke series bij.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_72425300
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zijn er nog Heroes achtige series?
Ik denk dat Day One en Flash Forward het dichtst in de buurt komen. Beide zijn shows over een willekeurig samengestelde groep mensen waar iets buitengewoons mee gebeurt en over hoe ze daar mee omgaan.

Mocht je bedoelen of er series zijn over superhelden, dan nee. Hoewel Human Target dan het dichtst in de buurt komt denk ik (gebaseerd op een stripverhaal), hoewel de hoofdpersoon niet kan vliegen ofzo.
pi_72447872
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk dat Day One en Flash Forward het dichtst in de buurt komen. Beide zijn shows over een willekeurig samengestelde groep mensen waar iets buitengewoons mee gebeurt en over hoe ze daar mee omgaan.

Mocht je bedoelen of er series zijn over superhelden, dan nee. Hoewel Human Target dan het dichtst in de buurt komt denk ik (gebaseerd op een stripverhaal), hoewel de hoofdpersoon niet kan vliegen ofzo.
Ow beide ook goed hehe . Thanks.
pi_72448367
Dit topic moet ik ff in de gaten houden..
I approve this message
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:56:21 #30
54408 Parzival
Where it happens
pi_72448555
Ik heb een tijd geleden een promo gezien waarvan ik de naam niet meer weet.. iemand een idee naar het volgende plot?

Een jonge vrouw gaat opzoek naar dr vader. Ze heeft last van bindingsangst (laat alle vriendjes in de kou staan). Uiteindelijk vindt ze dr vader en gaat (zonder dat ze zich netjes heeft voorgesteld) werken voor zijn bedrijf. Dat bedrijf blijkt nogal geheimzinnig te zijn. Haar talenten (ongezien wegkomen, stelen etc etc) helpen haar uiteindelijk in het team van haar vader te komen.

Iemand een idee welke serie dat is??
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_72515869
Mij heeft tot op heden nog niet veel kunnen boeien, al heb ik ook nog niet heel veel pilots gekeken.

Iemand Shark Tank al bekeken?
  maandag 7 september 2009 @ 14:12:00 #32
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_72518128
Ik vind Defying Gravity toch wel heel erg tof. De karakters zijn leuk en het verhaal is lekker mysterieus.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_72524372
even een TVP want heb nog niet alles kunnen zien..

Mercy ziet er goet uit
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:53:32 #34
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72545107
The Jeff Dunham Show

The Cleveland Show
Flash Forward
Deja Vu
en nog wat anderen
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_72549782
Die Cleveland Show pilot was echt te kut voor woorden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_72549826
Dikke remake is dat, The Prisoner.

Heb het origineel enkele jaren terug gezien. Werkelijk een prachtserie: http://www.imdb.com/title/tt0061287/

V ziet er wel interessant uit. Thuis ga ik eens goed op mijn gemak kijken naar het lijstje.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72550239
Vanavond wordt de pilot van Melrose Place op The CW uitgezonden, het is voor mij dan ook een prioriteit om deze serie als de pest te vermijden. In het verleden weleens de oude serie gezien, net alsof je een soap zit te kijken maar dan met een hoger budget en dubbel zolang.

Die verhaallijn van Melrose Place in Seinfeld zegt eigenlijk al genoeg.
pi_72550620
the pacific!!!
the unit!
season 4-5
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_72551203
Defying Gravity is cool. De rest binnenkort eens goed doorlezen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72551271
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
the pacific!!!
the unit!
season 4-5
die zijn toch niet nieuw?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 8 september 2009 @ 18:40:31 #41
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_72557411
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef sbientje het volgende:

[..]

die zijn toch niet nieuw?
The Pacific wel, dat is soort van de opvolger van Band of Brothers.
pi_72559370
Er is zojuist weer een nieuwe pilot gelekt

Die van Modern Family (met Ed O'Neill).
pi_72559444
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
Er is zojuist weer een nieuwe pilot gelekt

Die van Modern Family (met Ed O'Neill).
offtopic, maar waar is die serie eigenlijk gebleven die hier een tijd geleden werd uitgezonden.. murder investigations ofzo.. ook met ed... hmmm
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_72560245
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef sbientje het volgende:

[..]

offtopic, maar waar is die serie eigenlijk gebleven die hier een tijd geleden werd uitgezonden.. murder investigations ofzo.. ook met ed... hmmm
Die serie is gecancelled na 2 seizoenen. Er waren in totaal maar 22 afleveringen van gemaakt.

Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
pi_72572050
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:32 schreef Pro_Shifty het volgende:
the pacific!!!
the unit!
season 4-5
unit is gecanceld
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_72575656
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:

[..]

Die serie is gecancelled na 2 seizoenen. Er waren in totaal maar 22 afleveringen van gemaakt.

Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
quote:
This mockumentary explores the many different types of a modern family through the stories of a gay couple, a straight couple, and a multi-ethnic couple. These three types of families are being taped by a Dutch documentary crew who are using them for an upcoming reality-based television series due to air in The Netherlands.
Klinkt op zich wel grappig Vanavond ook maar even checken
  woensdag 9 september 2009 @ 13:43:58 #47
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_72580830
Ik ben nu ook Warehouse 13 aan het checken. Op het moment ben ik bij aflevering 5, en hoewel het prima is om op te hebben staan terwijl je een spelletje aan het spelen bent of andere dingen aan het doen bent, is het niet iets dat ik echt al m'n aandacht zou kunnen geven. Die dude is dom (maar maakt het natuuuuuurlijk goed met z'n bovennatuurlijke instinct), die chick is irritant, hysterisch, maar dat is natuurlijk haar gimmick, en de professor moet zogenaamd voor de grappige momenten zorgen, en hoewel hij nog het meest acceptabel is van de drie, is er natuurlijk ook nog het feit dat het verhaal en alles flinterdun in elkaar zit.

Afgezien daarvan, is het vermakelijk zolang je er niet bij nadenkt.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_72589838
ik vind het ook leuk, warehouse 13, gewoon idd als hersenloos vermaak Opzetten, kijken, en als het is afgelopen ben je alweer vergeten waar het over ging...
pi_72608110
Heb net Melrose Place gekeken, maar vond het niet geweldig

De "oude" Ruby uit Supernatural speelt wel een leuke bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')