Vier so far iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:43 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe ver zijn ze in de USA met V? Hoeveel afleveringen zijn daar uitgezonden? Want ik heb er 4, en ik heb gisteren 10 min gekeken en ben al verkocht, maar ik wil verdomme een serie kijken waarvan ik alles af kan kijken.
Maar, ik heb ook seizoen 2 en 3 van Heroes nog niet gezien, en die heb ik ook nog staan dus ik denk dat ik dan maar aan seizoen 2 begin.
Het wordt zo te zien weer een geweldig jaar bij HBO.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:
Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:
Treme: A post-Katrina-themed drama that chronicles the rebuilding of New Orleans through the eyes of local musicians (van de maker van The Wire)
Boardwalk Empire: Period drama which tracks the development of organized crime in 1920s atlantic city (met Steve Buscemi, pilot geregisseerd door Martin Scorsese)
How To Make It In America: Comedy about two enterprising Brooklyn twentysomethings trying to make a name for themselves in New York's competitive fashion scene.
Hier nog wat korte behind the scenes beelden van die 3 series:
Nooit meer van uitgezonden in ieder geval. Hier wat meer speculate (ik ken het niet, alleen gegoogled):quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef Parzival het volgende:
heeft iemand een idee wat er met To love and die is gebeurd? ik heb 1 aflevering gezien.. en toen was die weg.. er zouden meerdere afleveringen gemaakt moeten zijn..
A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme, wat een heerlijke line-up van HBO weer. Ik ga alle nieuwe series van hun sowieso checken, en ook ALLE series die renewed worden.
Niemand die Men of a Certain Age kijkt? De afl. van vandaag was echt een van de grappigste episodes van een serie in een hele lange tijd. Constant in een deuk gelegen.![]()
The Pacific ziet er echt briljant uitquote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:
Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef neilpad het volgende:
[..]
A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.
Ziet er goed uit iddquote:HBO: 'Game of Thrones' dailies 'look fantastic'
TCA -- HBO programming chief Michael Lombardo says the dailies for highly anticipated fantasy series "Game of Thrones" look "fantastic" and the project looks very strong for a series pickup.
[...]
"I would be surprised if it doesn't [get greenlit]," Lombardo said. "It has everything going for it."
Oeh ja, als verstokte Lotr fan kijk ik daar zeker naar uitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.html
[..]
Ziet er goed uit idd
Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.html
[..]
Ziet er goed uit idd
Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Piequote:Op woensdag 13 januari 2010 00:55 schreef flyguy het volgende:
Vandaag was ook blue mountain state begonnen. Zag in de VS er al wat redelijk wat voorstukjes van en de pilot viel ook niet tegen. Wel wat flauw.
Dat klinkt vreemd en interessant!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Pie
ep 1 is veelbelovend! Ik blijf voorlopig wel kijken!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:30 schreef Symer het volgende:
Human Target is begonnen(wordt 2 dagen eerder uitgezonden in Canada).
Is toch wel 1 van de series waar ik behoorlijk naar uit keek, zal zo even checken of het wat is.
Haha ik heb ze ondertussen wel een keer of vier gelezen allemaalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...![]()
![]()
Maar toen ontdekte ik dat er een serie komt, wat weer wel ubergeil is. Alleen als ze alle boeken willen doen, dan moeten ze wel even hun tijd nemen, want het laatste deel komt er op dit tempo echt niet voor 2030...
Chi!! Ik ga hem ook checkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Symer het volgende:
Ook gezien, het is precies wat ik er van verwachtteToffe actie, humor (Chi McBride
) en licht verteerbare verhaaltjes.
Doet me een beetje aan Chuck denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |