abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76753104
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:43 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe ver zijn ze in de USA met V? Hoeveel afleveringen zijn daar uitgezonden? Want ik heb er 4, en ik heb gisteren 10 min gekeken en ben al verkocht, maar ik wil verdomme een serie kijken waarvan ik alles af kan kijken.

Maar, ik heb ook seizoen 2 en 3 van Heroes nog niet gezien, en die heb ik ook nog staan dus ik denk dat ik dan maar aan seizoen 2 begin.
Vier so far idd
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76757593
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:
Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:

Treme: A post-Katrina-themed drama that chronicles the rebuilding of New Orleans through the eyes of local musicians (van de maker van The Wire)
Boardwalk Empire: Period drama which tracks the development of organized crime in 1920s atlantic city (met Steve Buscemi, pilot geregisseerd door Martin Scorsese)
How To Make It In America: Comedy about two enterprising Brooklyn twentysomethings trying to make a name for themselves in New York's competitive fashion scene.

Hier nog wat korte behind the scenes beelden van die 3 series:

Het wordt zo te zien weer een geweldig jaar bij HBO.
Treme, The Pacific en Boardwalk Empire ga ik zeker ook volgen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:39:57 #278
54408 Parzival
Where it happens
pi_76759888
heeft iemand een idee wat er met To love and die is gebeurd? ik heb 1 aflevering gezien.. en toen was die weg.. er zouden meerdere afleveringen gemaakt moeten zijn..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_76760062
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef Parzival het volgende:
heeft iemand een idee wat er met To love and die is gebeurd? ik heb 1 aflevering gezien.. en toen was die weg.. er zouden meerdere afleveringen gemaakt moeten zijn..
Nooit meer van uitgezonden in ieder geval. Hier wat meer speculate (ik ken het niet, alleen gegoogled):
http://forums.usanetwork.com/lofiversion/index.php/t430391.html
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_76760501
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef ChickenMan het volgende:
Godsamme, wat een heerlijke line-up van HBO weer. Ik ga alle nieuwe series van hun sowieso checken, en ook ALLE series die renewed worden.

Niemand die Men of a Certain Age kijkt? De afl. van vandaag was echt een van de grappigste episodes van een serie in een hele lange tijd. Constant in een deuk gelegen.
A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.

Ben nu bij aflevering vijf van Men of a Certain Age. Best goed te doen tot nu toe .
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_76760788
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:
Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:

The Pacific ziet er echt briljant uit
  woensdag 13 januari 2010 @ 14:07:31 #282
54408 Parzival
Where it happens
pi_76760995
nu maar begonnen met White Collar, Dollhouse en Life Unexpected (18 jan)..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_76828581
Renewed

CBS
- NCIS: LA
- The Good WIfe

TNT
- Men of a Certain Age
pi_76832146
Jippie! Men of a Certain Age!
pi_76833123
Mooi, The Good Wife ook renewed. Dat is echt een verschrikkelijk goede serie!
Spoilers!
pi_76845608
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef neilpad het volgende:

[..]

A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.
http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.html
quote:
HBO: 'Game of Thrones' dailies 'look fantastic'
TCA -- HBO programming chief Michael Lombardo says the dailies for highly anticipated fantasy series "Game of Thrones" look "fantastic" and the project looks very strong for a series pickup.
[...]
"I would be surprised if it doesn't [get greenlit]," Lombardo said. "It has everything going for it."
Ziet er goed uit idd
pi_76846984
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Ziet er goed uit idd
Oeh ja, als verstokte Lotr fan kijk ik daar zeker naar uit .

Ik ben overigens erg te spreken over White Collar. Hoewel de cases soms wat eentonig en voorspelbaar zijn is de chemie tussen de cast er wel en zit er een tof sfeertje in.
Amen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:22:39 #288
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_76871160
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Ziet er goed uit idd
Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...
Maar toen ontdekte ik dat er een serie komt, wat weer wel ubergeil is. Alleen als ze alle boeken willen doen, dan moeten ze wel even hun tijd nemen, want het laatste deel komt er op dit tempo echt niet voor 2030...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_76879221
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 00:55 schreef flyguy het volgende:
Vandaag was ook blue mountain state begonnen. Zag in de VS er al wat redelijk wat voorstukjes van en de pilot viel ook niet tegen. Wel wat flauw.
Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Pie
pi_76883094
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Pie
Dat klinkt vreemd en interessant!
Spoilers!
pi_76884509
Human Target is begonnen (wordt 2 dagen eerder uitgezonden in Canada).

Is toch wel 1 van de series waar ik behoorlijk naar uit keek, zal zo even checken of het wat is.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:21:35 #292
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_76885960
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 11:30 schreef Symer het volgende:
Human Target is begonnen (wordt 2 dagen eerder uitgezonden in Canada).

Is toch wel 1 van de series waar ik behoorlijk naar uit keek, zal zo even checken of het wat is.
ep 1 is veelbelovend! Ik blijf voorlopig wel kijken!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_76899281
Ook gezien, het is precies wat ik er van verwachtte Toffe actie, humor (Chi McBride ) en licht verteerbare verhaaltjes.

Doet me een beetje aan Chuck denken.
pi_76901803
Net de eerste afl van Spartacus ook gezien, ik knap een beetje af op het vele greenscreen gebruik. Dat en het feit dat verhaal een 1 op 1 kopie van Gladiator is met goedkope versies van de gevechten van 300 erbij gegooid.

Normaal gesproken heb ik geen enkel probleem met gescheld op tv, maar zo doelloos als in Spartacus heb ik het nog niet vaak meegemaakt.

Ik laat het van afl 2 afhangen of ik blijf kijken.
pi_76902616
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...
Maar toen ontdekte ik dat er een serie komt, wat weer wel ubergeil is. Alleen als ze alle boeken willen doen, dan moeten ze wel even hun tijd nemen, want het laatste deel komt er op dit tempo echt niet voor 2030...
Haha ik heb ze ondertussen wel een keer of vier gelezen allemaal .
GRRM heeft aangegeven flink in te knoop te hebben gezeten met het plot. Het meeste is nu opgelost en het volgende boek komt hopelijk uit in de periode dat de serie door HBO wordt opgepikt. De laatste twee boeken zouden daarna niet zo extreem lang op zich moeten laten wachten.

Cool dat Men of a Certain Age renewed is, erg vermakelijk tot nu toe .
Money won is twice as sweet as money earned.
  zondag 17 januari 2010 @ 12:06:55 #296
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_76917733
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Symer het volgende:
Ook gezien, het is precies wat ik er van verwachtte Toffe actie, humor (Chi McBride ) en licht verteerbare verhaaltjes.

Doet me een beetje aan Chuck denken.
Chi!! Ik ga hem ook checken
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_76920106
Chi ken ik eigenlijk alleen als Emerson Cod van Pushing Daisies, maar ik vond hem meteen al tof. Die kop van hem
pi_76920229
Overigens is hij in real life net zo grappig:

pi_76920271
Oeh, topic bijna vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')