* Tazmaniac fan van Boston Publicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef Symer het volgende:
Chi ken ik eigenlijk alleen als Emerson Cod van Pushing Daisies, maar ik vond hem meteen al tof. Die kop van hem
Ik moet ook even wennen aan Spartacus, maar er zit wel potentie in denk ik. Ik vind het wel vreemd dat ze helemaal in Nieuw Zeeland filmen en vervolgens overal zo'n lelijk green screen voor gebruiken.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Heb Spartacus even geprobeerd, maar kijkt nog niet egt lekker weg... Damages moet in de OP!
aflevering 1 vond ik iets te veel een 300 rip off, qua gestileerd geweld...maar het verhaal an sich is een klassieker met veel potentie...en het acteerwerk is op zich niet waardeloos...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:53 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik moet ook even wennen aan Spartacus, maar er zit wel potentie in denk ik. Ik vind het wel vreemd dat ze helemaal in Nieuw Zeeland filmen en vervolgens overal zo'n lelijk green screen voor gebruiken.
Damages is geen nieuwe serie
Die ga ik binnenkort wel even checken.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:25 schreef Tazmaniac het volgende:
The Human Target is iig niks voor mij.. wát een bout serie
quote:We looked at after ‘V’ launched and after ‘FlashForward’ launched with a strong initial thing. We didn’t want to come on after that. As we sat down with [executive producer] Jesse [Alexander] and talked about more of the mythology, there’s just concern about sustaining that.
Het punt is meer dat de marketing zo slecht was dat niemand ooit van het bestaan van Kings heeft geweten ondanks het feit dat de productiewaarden, special effects en het acteerniveau van ongekend hoog niveau waren voor netwerk-tv.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |