Ja, ik herinner me hoe verbaasd de meeste mensen waren over de eerste uitzenddag. Die pilot werd zo uitgezonden dat er bijna niemand naar zou gaan kijken. Maar goed, dit soort mensen loopt ook rond bij de nederlandse commerciëlen, zo gefocused op de korte termijn dat ze series die overal elders hits zijn volledig de grond in drijven; Babylon 5, Oz, The West Wing.... het rijtje is vast zonder moeite langer te maken, dus ik sluit maar af met, Thank God for the Internet.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:42 schreef Symer het volgende:
Angela Bromstad
Kings zou op een normale tijd uitgezonden op donderdagavond, waar ook redelijk wat promotie voor was. Toen werd de baas van NBC ontslagen en kreeg Bromstad de touwtjes in handen. 1 van de eerste dingen die ze deed was Kings wegmoffelen naar de nauwelijks bekeken zondag, zonder het publiek middels promotie daarvan op de hoogte te stellen. Op het originele Kings tijdslot wilde Bromstad de nieuwe copshow 'LAPD' een betere kans geven, want daar zijn er nog maar 200 van in Amerika.
Ergo conclusio: Bromstad heeft Kings hoogstpersoonlijk gecancelled al voordat de 1e aflevering op tv was
Maar dat was sinds het begin al bekend, dat ze nu Kings vervangt door -vergelijkbare kijkcijfers trekkende- herhalingen van Law & Order sta ik echt van te kijken. Zou ze ruzie hebben gehad met 1 van de makers van Kings ofzo?
Nee, naar de zomer verschoven én een redelijke kans dat Sci-Fi 'm oppikt. Wat NBC heeft gedaan is echt niet helemaal te volgen het lijkt wel alsof ze niet wilden dat deze serie zou aanslaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 08:20 schreef Ang3l het volgende:
http://www.afterelton.com(...)rings-for-nbcs-kings
Dood.
Wel eens gehoord van Battlestar Galactica?quote:Op donderdag 23 april 2009 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Dat noem ik dood
Eerst nog maar 's zien van de zomer dan.
Sowieso, dan is het komkommertijd, iedereen op vakantie etc.
En helemaal doorgebouwd op alles wat mooi en lief was vorige week.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Ohh yes, na de mooie lieve aflevering van vorige week een venijnige en emotionele deze week
Niet te gering hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:08 schreef Ang3l het volgende:
Waahahaaahahahaaaaat en teef is de Queen zegI LOVE HER!
Ja, dat was te verwachten ook he.. maar aan de andere kant ook weer niet te open. Die laatste actie van de koningin was weer fantastisch, en haar weerzien met Silas dan weer verrassend ontroerend.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat was 't dan...............
Wel echt een open einde.
NBC heeft deze serie nooit een kans willen geven, dat is het rare van de hele zaak.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:18 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat wisten ze niet overigens, de hele serie was al klaar toen NBC besloot geen 2de seizoen te kopen.
Die geruchten heb ik ook meegekregen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
NBC heeft deze serie nooit een kans willen geven, dat is het rare van de hele zaak.
Overigens waren er wel geruchten dat Syfy de serie op zou gaan pikken, maar ik heb daar al maanden niks meer over gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |