abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76867870

Spartacus : blood and sand

Betrayed by the Romans. Forced into slavery. Reborn as a Gladiator. The classic tale of the Republic’s most infamous rebel comes alive in the graphic and visceral new series, Spartacus: Blood and Sand. Torn from his homeland and the woman he loves, Spartacus is condemned to the brutal world of the arena where blood and death are primetime entertainment. But not all battles are fought upon the sands. Treachery, corruption, and the allure of sensual pleasures will constantly test Spartacus. To survive, he must become more than a man. More than a gladiator. He must become a legend.

Starring Australian actor, Andy Whitfield (McLeod's Daughters) as Spartacus, Lucy Lawless (Xena: Warrior Princess) as Lucretia, John Hannah (The Mummy, Four Weddings and A Funeral) as Batiatus and Peter Mensah (300, The Incredible Hulk) as Doctore, this unique mix of live action, graphic novel effects and brutal battle sequences is set to make "Spartacus: Blood and Sand" an epic television event.

release 2010 januari

pi_76885397
Net de pilot gezien. Deed me heel erg denken aan gladiator. Alleen dan met meer bloed en meer naakte vrouwen .
#winning
pi_77038862
Ga dit wel een kans geven denk ik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_77042992
Staan klaar om te kijken, ziet er een beetje 300-achtig uit
pi_77044187
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:14 schreef dapluiz het volgende:
Staan klaar om te kijken, ziet er een beetje 300-achtig uit
Vanavond ook maar even zoeken, ziet er uit dat ik het wel leuk ga vinden
pi_77074779
Moet zeggen het is een erg mooie serie net begonnen met SE01.02
pi_77079062
Ben benieuwd, de klassieke tijd kan mij altijd wel bekoren
Hmm, kijk nu het begin, en ik vind de Special Effects toch wel erg matig :/

Pff zeg, wat een enorme lelijke veldslag, wel erg veel artistieke vrijheid genomen...
Grieken die niet in een Phalanx vechten
Naakte Romeinse blondines

[ Bericht 18% gewijzigd door Fingon op 21-01-2010 00:38:59 ]
Beneath the gold, bitter steel
pi_77134546
We nemen Gladiator, voegen daar wat 300 aan toe met als slagroom wat ruwe sex, en we hebben Spartacus!

Heb genoten van de eerste 2 afleveringen! Volgens mij gaat dit worden waar iedere man om vraagt!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77135070
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef Fingon het volgende:
Ben benieuwd, de klassieke tijd kan mij altijd wel bekoren
Hmm, kijk nu het begin, en ik vind de Special Effects toch wel erg matig :/

Pff zeg, wat een enorme lelijke veldslag, wel erg veel artistieke vrijheid genomen...
Grieken die niet in een Phalanx vechten
Naakte Romeinse blondines
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloed en de computer geanimeerde omgevingen.
pi_77137552
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloed en de computer geanimeerde omgevingen.
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.
Ik ben ook helemaal fan van die redhead, die vrouw van de gladiotorbaas, die is zo hot
Ik wil zo'n vriendin
Beneath the gold, bitter steel
pi_77181752
Net Episode 1 gezien, maar ik vind het een gedrocht van een serie. Ik zal episode 2 nog maar een kans geven. Tot nu toe aardig geërgerd.

Beetje Gladiator, Rome en 300 door elkaar proberen te mixen, maar ze slaan de plank behoorlijk mis imo. De slowmo acties in de veldslagen zijn te geforceerd gekopieerd van 300 lijkt het wel. Sommige shots waren bijna 1 op 1 gekopieerd (tegenstander ff met het schild opliften, de rondslingerende bijl(of was het een zwaard?) in slowmo.

De CGI achtergronden zijn om te janken zo nep slecht. Kijk 300 was ook compleet met een bluescreen gemaakt, maar daar zat tenminste nog een idee achter (comic book effect). Dit was gewoon... jammer.

Acteerwerk was ik ook niet altijd over te spreken. Als laatste de sex, echt who cares. Zal wel voor het Amerikaanse publiek heel spannend zijn, maar wat dat betreft zijn we wel teveel gewend in Nederland. Als het nou nog functioneel was... maar ach..

Oh, en ik huil van binnen als ik een Romein nog één keer "Cunts!" hoor roepen

Jammer, het had wel potentie.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_77191257
godskolere ik heb echt een nieuwe videokaart hebben

Kan die serie geeneens op de site zelf afspelen !!!
pi_77209683
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef Fingon het volgende:

[..]

Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.
Ik ben ook helemaal fan van die redhead, die vrouw van de gladiotorbaas, die is zo hot
Ik wil zo'n vriendin
Ik zat al te denken, wie is die vrouw toch.

Maar wtf!

Dat zijn een stel goede herinneringen!
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_77237357
Eerste ep gekeken. Moet zeggen dit is vrij slecht. Erger me het meest aan de onwijs slechte belichting die totaal niet bij de cgi-omgeving past. Wel mooie dames though.
pi_77237510
Fantastische serie eerste 2 afleveringen waren erg goed benieuwd naar het rest van het seizoen wat er nog gaat komen
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  maandag 25 januari 2010 @ 03:49:26 #16
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_77237555
Leuk popcornvermaak

Wat praten die ongecultiveerde Thracians bekakt trouwens
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_77241524
is er een uitzendschema bekend zodat we ongeveer weten wanneer we episode 3 kunnen zoeken ?
pi_77242976
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
is er een uitzendschema bekend zodat we ongeveer weten wanneer we episode 3 kunnen zoeken ?
Elke zaterdagochtend.
pi_77243510
tvp, misschien binnenkort eens een kans geven. Al was ik meer onder de indruk van bijv Rome dan van 300
pi_77244810
Wel geinig hersenloos vermaak, maar de achtergronden zijn wel erg fake zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 januari 2010 @ 13:27:13 #21
84048 NvM
Nevermind
pi_77245971
Ik geef het nog 1 aflevering een kans.
pi_77288921
Ik vind het wel gaaf, soms wel erg fake!
Maar die slowmo en dat bloed trekt me wel, het heeft iets artistieks!
Ik ga het zeker proberen te volgen!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 26 januari 2010 @ 21:58:16 #23
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_77311589
Min-puntje is de CGI, verder erg leuk vermaak.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_77322541
De uitzendingen staan gewoon op de website, nice!
pi_77503135
Iemand 3 al gezien online?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')