abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73573516
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:

[..]

Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
De eerste 2 afleveringen gekeken, niks speciaals naar mijn mening.
Ga ik niet mee verder!
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 22:01:46 #153
104871 remlof
Europees federalist
pi_73662971
Ik zoek ook nog nieuwe series, hier maar eens inspiratie opdoen
pi_73746964
http://tvbythenumbers.com(...)ficial-release/25145

Warehouse 13 komt dus iig terug voor nog een seizoen. Ik vind het goed nieuws
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_73986359
Wie hier heeft The Jeff Dunham Show al gezien? Ik meen mij te herinneren dat hij flink wat fans had hier op fok.

Mijn verwachtingen zijn hooggespannen!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:38:01 #156
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_73988942
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Symer het volgende:
Wie hier heeft The Jeff Dunham Show al gezien? Ik meen mij te herinneren dat hij flink wat fans had hier op fok.

[ afbeelding ]

Mijn verwachtingen zijn hooggespannen!
De mijne niet, maar ik ga het toch even binnenhalen. Jeff Dunham was de eerste keer dat ik het zag (toen ook gelijk zijn 2 dvd's binnengehaald) erg leuk, maar toen begon de hype en werd ik het zat. Ik ben me er zelfs aan gaan ergeren. Niet omdat ik zo iemand ben die zodra iets mainstream wordt het af ga kraken, maar je werd er een tijdje bijna letterlijk mee doodgegooit op school e.d., en dan ga je je helemaal irriteren aan iets dat je een tijdje daarvoor nog wel leuk vond.

Ik hoop niet dat hetzelfde gebeurt met de Umbilical Brothers, nu die ook op Comedy Central komen.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 16:38:59 #157
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_73988976
Jeff Dunham
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:41:36 #158
67103 Caspian
pi_73994404
Ik zit nu midden in de aflevering, en het is zo'n beetje wat ik ervan verwachtte. Héél erg Amerikaans, inclusief flauwe humor en vooral heel erg nep.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_73996037
WTF!
TVP!
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_74001424
ik vind jeff ook wel leuk, toch maar even kijken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:38:47 #161
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74017704
zojuist de pilot van White Collar zitten kijken....vermakelijk! deze blijf ik voorlopig wel kijken, denk ik...sympathieke hoofdpersonen...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_74203134
NBC
Renewed: Community, Parks & Recreation, Mercy
Cancelled: Trauma (de resterende 8 afleveringen worden nog wel uitgezonden)

ABC
Renewed: Cougar Town, The Middle, Modern Family
  donderdag 29 oktober 2009 @ 21:40:18 #163
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74203401
The Middle ga ik niet meer kijken, best een saaie serie met steeds dat meisje die tryouts niet haalt, en dat jongetje die niet zo sociaal is. Het beste aan de serie is nog wel dat jongetje, wel een grappige Dewey-kloon.
pi_74203568
Goed nieuws met Modern Family, Community en Cougar Town
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74204578
Nog niemand die "White Collar" heeft gezien ? Pilot was afgelopen zaterdag.
Lijkt me een erg leuke serie waarin een meesteroplichter de FBI gaat helpen (als in Catch me if you can).
Eerste aflevering was in ieder geval goed.
pi_74205382
Hier een heel handig programmaatje gemaakt door een maat van me. Deze houdt alle uitgezonden afleveringen bij van shows die je wilt volgen op de US televisiestations..
Ook worden automatisch pilots en seizoenstarts van alle series weergegeven, en vele andere opties.

Bijgevoegd zit de lijst van de shows die ikzelf volg(de), misschien handig als startlijst, deze is zelf te wijzigen vanuit de instellingen van het programma. Simpelweg de xml files kopieren naar de installatiemap.

DOWNLOAD
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:03:10 #167
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74225304
White Collar pilot vond ik ook erg goed. Ben benieuwd hoe het verder gaat, zal wel beetje de rode draad volgen en steeds nieuwe boeven pakken.
Whatever I want.
pi_74226836
klinkt leuk, dat white collar... ik heb al zoveel series
pi_74228104
Ik vond het niet veel soeps..Beetje Hustle/Leverage rip-offje..zelfs met dezelfde muziek..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74230884
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 16:24 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het niet veel soeps..Beetje Hustle/Leverage rip-offje..zelfs met dezelfde muziek..
Hustle ken ik niet maar de gelijkenis met Leverage ontgaat me compleet.
pi_74231150
Qua stijl bedoel ik dan vooral.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_74318667
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 22:46 schreef sbientje het volgende:
ik vind jeff ook wel leuk, toch maar even kijken
inmiddels de pilot gekeken, wat een verschrikking
pi_74331454
Het ziet ernaar uit dat de volgende nieuwe series niet meer lang te zien zullen zijn:
Three Rivers, Hank, The Forgotten, Brothers, Eastwick
pi_74331497
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:51 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de volgende nieuwe series niet meer lang te zien zullen zijn:
Three Rivers, Hank, The Forgotten, Brothers, Eastwick
ben net gister aan the forgotten begonnen. Vond de eerste aflevering wel ok, beetje corny maar och.. Ik zal het niet missen verder hoor
  maandag 2 november 2009 @ 22:22:01 #175
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74332998
Ohhhh noes! Ik vind Eastwick wel leuk .
Whatever I want.
pi_74337427
White collar is wel aardig niet erg speciaal leuk voor tussendoor
Vanavond maar eens beginnen met de vampire diaries kijken hoe dat me bevalt na al de goede dingen die ik erover heb gehoord .
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_74337694
vampie diaries is gewoon Twilight th series eigenlijk..ben zelf na paar eps afgehaakt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 3 november 2009 @ 04:01:00 #178
278074 Alex_Jones
Internet Explorer kloon
pi_74410722
V wat een geweldige pilot, die blijf ik zeker volgen.
pi_74410966
the prisoner begint 15 nov
pi_74455404
inmiddels 6 afleveringen van the forgotten gezien, ik vind het toch wel een interessante serie eigenlijk... jamemr als het gecancelled zou worden...
pi_74547156
Gatver, 2 afleveringen Eastwick gekeken en wat is dat slecht zeg. Matig verhaal, matig geacteerd, bah. Maar het geeft helemaal niet want ik kijk toch al teveel

The Good Wife heeft wel potentie trouwens.
Spoilers!
pi_74563445
ABC:
Cancelled: Eastwick
New order: The Forgotten (5 episodes)

Het is voor vele een verrassing dat The Forgotten toch nog een heel seizoen van 13 afleveringen mag afmaken.
Of er ook daadwerkelijk een tweede seizoen komt betwijfel ik ten zeerste.
quote:
Sorry Eastwick fans, but you should’ve seen it coming.

ABC has picked up five more episodes of Tuesday night’s “The Forgotten” while deciding against ordering additional episodes of “Eastwick.”

In addition, ABC is yanking the planned upcoming debut of reality show “Let’s Dance.”

With the exception of scrapping plans for the only-just-recently-announced-to-begin-with Let’s Dance, these moves aren’t a big surprise. Perhaps the move of picking up The Forgotten is surprising for some, but Jerry Bruckheimer’s show will live on for at least 5 additional episodes.

The accountants might not be making all scheduling decisions, but they still hold some sway. ABC plans to air all 13 of the Eastwick episodes (so far 7 of the 13 have aired), though exactly when they will air is still unknown.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 november 2009 @ 20:11:22 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74583534
White Collar ontdekt. Vermaak me uitstekend, en dit is slechts de pilot
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_74625418
ABC
Cancelled: Hank
quote:
It’s the end of the road for “Hank.”

ABC has cancelled the freshman comedy starring Kelsey Grammer. The show is filming episode 10 and will stop production after wrapping that episode.

ABC, which has aired five half-hours of “Hank,” has no immediate plans to run the remaining five segments.
pi_74757134
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:59 schreef BluesRebel het volgende:
The Prisoner is begonnen. Vandaag, morgen en overmorgen elke dag 2 afleveringen en dan is t weer afgelopen
Ben nu de eerste 2 aan t downloaden.
pi_74758134
Ik zoek iets wat lijkt op Entourage!!!
pi_74760320
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef JDx het volgende:
Ik zoek iets wat lijkt op Entourage!!!
Dat is er niet, maar Californication zal je waarschijnlijk ook wel tof vinden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_74764405
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef sbientje het volgende:

[..]
Ha dankjewel voor de quote
pi_74775094
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef sbientje het volgende:

[..]

Volgens Metacritic is the Prisoner het kijken niet waard.

Zal als het afgelopen is alles wel even downloaden
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:41:09 #191
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74776965
Het nieuwe televisie seizoen valt me tot nu toe eigenlijk best tegen. Het zijn de bestaande series die me blijven boeien, met alleen The Good Wife als waardige toevoeging.
Cougar Town en Modern Family zijn wel aardig, maar niet geweldig. En ronduit tegenvallend zijn het gehypte Flash Forward, Stargate Universe en "V".
pi_74777259
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:28 schreef andre347 het volgende:

[..]

Volgens Metacritic is the Prisoner het kijken niet waard.

Zal als het afgelopen is alles wel even downloaden
ik heb de eerste vier aflevering gedownload. Ga zo eens kijken of t wat is
pi_74810402
Kan iemand mij vertellen wat ik van NCIS: LA kan verwachten?

Ik kijk geen NCIS, maar de LA-variant lijkt me best cool.

Wat is het verschil tussen de 2?
  Redactie Frontpage woensdag 18 november 2009 @ 12:00:38 #194
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74811218
NCIS LA vind ik persoonlijk wat luchtiger dan NCIS zelf Sam en Callan zijn wel ok, Kensi is het aankijken waard en Hetty is nog steeds mijn favoriete personage
With four other people
And aliens
pi_74818738
Heb net de laatste aflevering van The Prisoner gezien en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik ervan moet denken.

Ik vond het zeker niet slecht, maar ik ben nog te verward na het zien van het einde om te zeggen dat ik het echt goed vond.

Ergens is het wel fijn dat een serie dingen aan je eigen verbeelding overlaat als een abstract kunstwerk, maar toch hou ik er een onbevredigd gevoel aan over.
pi_74820219
Iemand een goed alternatief, in de trend van 24?
pi_74820786
Sleeper Cell misschien.
pi_74838958
Ik heb vandaag de eerste ep gezien van White Collar en het spreekt me zeker aan, morgen nog maar eens meer van kijken.

Verder hebben we nou 3 afleveringen gezien van The Prisoner en die vaagheid begint irritant te worden. Temeer omdat ik niet het idee heb dat er een bevredigend einde gaat komen. Maar toch intrigeert het wel weer, ik weet het dus nog niet helemaal. Net als 6 dus
Spoilers!
  maandag 23 november 2009 @ 19:52:02 #199
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74946386
Community is top.
When all else fails, you always have delusion.
pi_74946646
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb vandaag de eerste ep gezien van White Collar en het spreekt me zeker aan, morgen nog maar eens meer van kijken.

Verder hebben we nou 3 afleveringen gezien van The Prisoner en die vaagheid begint irritant te worden. Temeer omdat ik niet het idee heb dat er een bevredigend einde gaat komen. Maar toch intrigeert het wel weer, ik weet het dus nog niet helemaal. Net als 6 dus
dat heb ik ook met the prisoner. Het is voor mij een beetje te vaag, maar toch wil ik weten hoe het afloopt (al las ik hier al dat het einde vaag was, ook al niets voor mij )
  dinsdag 24 november 2009 @ 23:29:30 #201
87680 Mirel
pi_74977697
Paradox.1x01.HDTV XviD-FoV
quote:
If you could see the future, would you change it? That’s the dilemma facing Detective Inspector Rebecca Flint (Tamzin Outhwaite) and astrophysicist Dr Christian King (Emun Elliott) when a series of rogue images transmitted into his laboratory from space, throw them together.

The fragmented images appear to be of a major incident, but shockingly they suggest it has yet to happen; it’s in the future. Christian, Rebecca and her team, DS Ben Holt (Mark Bonnar) and DC Callum Gada (Chiké Okonkwo), have just 18 hours to work out the clues and prevent a tragedy.
eens kijken of dit wat is
pi_74991001
quote:
FOX Announces 2009-2010 Midseason Schedule

Wednesday, Jan. 13:
OUR LITTLE GENIUS (Series Premiere)

Wednesdays, beginning Jan. 20:
HUMAN TARGET (Series Premiere)

Thursday, Feb. 11:
PAST LIFE (Two-Hour Series Premiere)

Sunday, March 14:
SONS OF TUCSON (Series Premiere)
  Redactie Frontpage woensdag 25 november 2009 @ 15:41:33 #203
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_74991029
Burn Notice krijgt een 4de seizoen
With four other people
And aliens
pi_74993442
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef Mirel het volgende:
Paradox.1x01.HDTV XviD-FoV
[..]

eens kijken of dit wat is
Aan het acteerwerk zal het niet liggen, straks maar eens downloaden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_74998475
Ik vind het aantal nieuwe series met het 'nu gelijk zien' gehalte tot nu erg beperkt.
Modern Family en Stargate Universe zie ik meestal wel heel snel, maar series als FlashForward en V geven toch niet datzelfde gevoel als een nieuwe aflevering van 24 of Lost.

Soms zijn een paar muis klikken al te veel moeite om een serie te downloaden of op te starten.
Van Community en Cougar Town moet ik nog verschillende afleveringen kijken maar ik kan mezelf er niet toe dwingen.

En daarnaast heb je ook nog de series die je pas na vele jaren oppikt, en uiteindelijk bij jezelf afvraagt hoe je al deze jaren over een serie heen hebt kunnen kijken. Dat had ik bijv. met Battestar Galactica, die ik pas bijna op het einde begon te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 25-11-2009 20:44:22 ]
pi_74998764
Ik vind community echt ongelooflijk goed. Veruit de beste comedy-serie momenteel. Miles ahead of TBBT en HIMYM, die ik ook nog altijd erg tof vind.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_74999564
quote:
Op woensdag 25 november 2009 19:51 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik vind het aantal nieuwe series met het 'nu gelijk zien' gehalte tot nu erg beperkt.
Modern Family en Stargate Universe zie ik meestal wel heel snel, maar series als FlashForward en V geven toch niet datzelfde gevoel als een nieuwe aflevering van 24 of Lost.

Soms zijn een paar muis klikken al te veel moeite of een serie te downloaden of op te starten.
Van Community en Cougar Town moet ik nog verschillende afleveringen kijken maar ik kan mezelf er niet toe dwingen.
Ik heb hetzelfde. Er is helaas niet 1 serie bij waar ik echt naar uit kijk, zoals ik dat bij bijv. Dexter wel heb.

Tussen de series die voor mid-season aangekondigd zijn zit ook niet echt iets wat mij heel enthousiast maakt, behalve The Pacific, maar dat is geen doorlopende serie. Bovendien heb ik daar door Band of Brothers zulke hoge verwachtingen van dat het alleen maar tegen kan vallen.

woensdag 25 november 2009 @ 22:00:00 #208
87680 Mirel
pi_75003105
Community is het Scrubs, maar dan minder absurd, en niet op dezelfde manier absurd. De grappen vind ik erg slim soms, en Jeff die dingen bij elkaar lult is top.

pi_75012656
Een lijstje van de returndates:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75013246
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef Butterfly91 het volgende:
Een lijstje van de returndates:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van welke site haal je dat soort info?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_75013307
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Van welke site haal je dat soort info?
Dit stond op: http://www.eonline.com/ub(...)_premiere_dates.html
pi_75014463
Goede lijst, thans! Ik heb zin in The Tudors, Big Love, United States of Tara en Lost. En ik wist niet dat Secret Diary of a Call Girl nog een derde seizoen krijgt.
Spoilers!
pi_75014595
Nog lang wachten jammer genoeg op breaking bad en big love
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  zaterdag 28 november 2009 @ 01:42:05 #214
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_75076985
tvp, moet nodig weer eens aan de series
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 30 november 2009 @ 15:02:51 #215
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_75144080
White Collar errug, errug leuk
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_75195743
quote:
FX SETS MIDSEASON LINEUP

Final Season of Landmark Series Nip/Tuck Begins on Wednesday, Jan. 6
New Animated Comedy Series Archer Debuts on Thursday, Jan. 14
Award-Winning Damages Returns on Monday, Jan. 25
New Drama Justified (formerly Lawman) Starring Timothy Olyphant Premieres in March
New Comedy Louie Slated for Spring Launch
pi_75198405
Ja, Damages komt eindelijk weer terug. Dat is echt een waanzinnig goede serie!
Spoilers!
  woensdag 2 december 2009 @ 06:11:44 #218
124676 RobertoCarlos
pi_75201424
quote:
Op woensdag 2 december 2009 00:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, Damages komt eindelijk weer terug. Dat is echt een waanzinnig goede serie!
met Glenn Close mag ik toch hopen?
pi_75201499
Eindelijk weer damages gelukkig, en ja met Glenn niemand anders zou Patty kunnen spelen
  woensdag 2 december 2009 @ 08:20:32 #220
124676 RobertoCarlos
pi_75201987
quote:
Op woensdag 2 december 2009 06:49 schreef criminal_mind het volgende:
Eindelijk weer damages gelukkig, en ja met Glenn niemand anders zou Patty kunnen spelen
Top!!
pi_75311304
Goodbye Mr. Monk.

Weer een serie afgelopen.

Nu maar verder met Psych en Breaking Bad die ik pas heb opgepikt.
Oh en The 4400 die ik voor de tweede keer aan het kijken ben.

Misschien binnenkort White Collar maar een kijken, want de meeste series van USA Network bevallen we wel.
pi_75370562
quote:
Monk Finale Draws 9.4 Million Viewers, Tops The Closer’s Record

“Monk” ended its eight-season run with a bang, becoming the most-watched hourlong series on basic cable.

The Friday series finale of the USA Network dramedy drew about 9.4 million viewers, 3.2 million of them in the adults 18-49 demographic.

It is the largest audience and demo turnout to date, not only for the show and for a USA scripted series but also for a drama series on basic cable, eclipsing the 9.2 million mark for TNT’s “The Closer.”
Damn, aardig wat kijkers voor een kabelzender op een vrijdagavond.
pi_75382900
Crash is goed, maar je moet wel even doorbijten, komt heel langzaam op gang.

Een van de weinige series die ik volg, naast Dexter (bijna afgelopen) Mad Men (reeds afgelopen) en House M.D.
pi_75383837
Crash is niet nieuw, of bedoel je de Britse serie met dezelfde naam?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 7 december 2009 @ 21:10:19 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75388337
Iemand de nieuwe miniserie Alice al gezien? Soort Alice in Wonderland in de toekomst.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 7 december 2009 @ 21:31:28 #226
67103 Caspian
pi_75389362
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef Happel het volgende:
Iemand de nieuwe miniserie Alice al gezien? Soort Alice in Wonderland in de toekomst.
De helft gezien, morgen kijk ik de rest wel ofzo. Het was een beetje te lang om in één ruk uit te kijken. New Age Alice in Wonderland, niet bijster origineel, en het ademd een beetje dezelfde sfeer uit als die New-Age Wizard of Oz van een tijdje terug. Morgen kijk ik de rest, en dan zal ik nog even een wat uitgebreide review schrijven.
pi_75403033
Vandaag is een nieuwe comedyserie begonnen met Ray Romano:

Men of a Certain Age (TNT)
Officiële site
MEN OF A CERTAIN AGE is a character-based drama from Everybody Loves Raymond Emmy winners Ray Romano and Mike Royce. Romano will star in the project, which will take a wry look at what it means to be a guy approaching mid-life, with Andre Braugher (Homicide: Life on the Street) and Scott Bakula (Quantum Leap).

Straks even kijken of het wat is.
pi_75462889
Nu de winterstop eraan komt is het een mooi moment om te kijken hoe de nieuwe series het tot nu toe gedaan hebben.

Veilig:
  • Bored to Death (seizoen 2 besteld)
  • The Cleveland Show (seizoen 2 besteld)
  • Cougar Town (volledig seizoen besteld)
  • Glee (volledig seizoen besteld)
  • The Good Wife (volledig seizoen besteld)
  • Modern Family (volledig seizoen besteld)
  • NCIS: Los Angeles (volledig seizoen besteld)
  • Vampire Diaries (volledig seizoen besteld)

Slechte vooruitzichten, maar nog niet gecanceld:
  • Accidentally on Purpose
  • Brothers
  • Community
  • FlashForward
  • The Forgotton
  • Melrose Place
  • Mercy
  • The Middle
  • Three Rivers
  • Trauma

Gecanceld:
  • The Beautiful Life
  • Eastwick
  • Hank

Bron

Vooral FlashForward vind ik opvallend. Zou het publiek geen zin hebben in een nieuwe Lost-achtige serie of is FF gewoon niet goed genoeg uitgewerkt om veel kijkers te trekken? Ik zelf denk het laatste.
  •   woensdag 9 december 2009 @ 22:27:12 #229
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75463330
    FF ben ik zelf ook afgehaakt om die laatste reden. Het plot is best interessant, maar de manier van uitwerken, de cast en wazige verhaallijnen maken dat het me niet kon boeien. (maar dat had ik ook met Lost na drie afleveringen en een ijsbeer)
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 9 december 2009 @ 22:37:34 #230
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_75463780
    Eastwick was ook een kutserie, zoveel toevalligheden bij die journalist en voorspelbaarheden .
    pi_75464331
    Flash forward heeft al 2 maanden een vol seizoen van 24 afleveringen gekregen.
    http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=flash_forward
    pi_75464608
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Symer het volgende:
    Nu de winterstop eraan komt is het een mooi moment om te kijken hoe de nieuwe series het tot nu toe gedaan hebben.

Veilig:
  • Bored to Death (seizoen 2 besteld)
  • The Cleveland Show (seizoen 2 besteld)
  • Cougar Town (volledig seizoen besteld)
  • Glee (volledig seizoen besteld)
  • The Good Wife (volledig seizoen besteld)
  • Modern Family (volledig seizoen besteld)
  • NCIS: Los Angeles (volledig seizoen besteld)
  • Vampire Diaries (volledig seizoen besteld)

Slechte vooruitzichten, maar nog niet gecanceld:
  • Accidentally on Purpose
  • Brothers
  • Community
  • FlashForward
  • The Forgotton
  • Melrose Place
  • Mercy
  • The Middle
  • Three Rivers
  • Trauma

Gecanceld:
  • The Beautiful Life
  • Eastwick
  • Hank

Bron

Vooral FlashForward vind ik opvallend. Zou het publiek geen zin hebben in een nieuwe Lost-achtige serie of is FF gewoon niet goed genoeg uitgewerkt om veel kijkers te trekken? Ik zelf denk het laatste.
  • JEzus wat zou ik balen als Community gecancelled zou worden zeg
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      Redactie Frontpage woensdag 9 december 2009 @ 23:38:42 #233
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_75466458
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
    (maar dat had ik ook met Lost na drie afleveringen en een ijsbeer)
    Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van ze
    With four other people
    And aliens
      woensdag 9 december 2009 @ 23:52:37 #234
    87680 Mirel
    pi_75467025
    Waarom hebben ze reden om Community the cancellen? Vind het vér boven de andere comedyseries uitsteken.
    pi_75467169
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van ze
    ja dat heb ik dus ook
    pi_75468571
    Bij Lost is er geen middenweg, you either love it or hate it. Ik hoor bij de lovers, al zie ik er heel erg tegenop dat het laatste seizoen voor de deur staat, dan is het binnenkort echt afgelopen
    Spoilers!
    pi_75469586
    Ik heb de eerste ep van community gezien en mss ben ik iets te snel afgehaakt , maar ik vond het echt 3x niks en vrij cliché allemaal. Comedy van dit seizoen en het vorige for that matter blijft nog altijd 30 Rock voor mij. Geweldige serie.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_75469945
    Ik kijk veel comedies, maar niets komt ook maar in de buurt van Community dit seizoen imo
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_75474764
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef criminal_mind het volgende:
    Flash forward heeft al 2 maanden een vol seizoen van 24 afleveringen gekregen.
    http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=flash_forward
    Idd, maar sindsdien zijn de kijkcijfers behoorlijk gezakt. ABC zal vooral naar de 18-49 rating kijken waar het grote geld zit, en vooral die cijfers gaan behoorlijk hard en constant naar beneden.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
                      Live+SD       18-49
    Date              Viewers       Rating      
    -------------------------------------------
    09.24.09(SP)      12.47 M       4.0/12
    10.01.09          10.73 M       3.7/11
    10.08.09           9.00 M       3.0/9
    10.15.09           9.07 M       3.1/9
    10.22.09           9.87 M       3.1/9
    10.29.09           8.92 M       2.7/7
    11.05.09           8.57 M       2.6/7  

Als het zo doorgaat lijkt het onwaarschijnlijk dat FlashForward een lang leven beschoren is.
    pi_75477290
    Misschien moet ik Community nog een kans geven. Na de eerste aflevering ben ik afgehaakt omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Nu jullie er zo positief over zijn, ben ik toch weer benieuwd geworden.
      donderdag 10 december 2009 @ 12:10:45 #241
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_75477656
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef Butterfly91 het volgende:
    Misschien moet ik Community nog een kans geven. Na de eerste aflevering ben ik afgehaakt omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Nu jullie er zo positief over zijn, ben ik toch weer benieuwd geworden.
    Community had voor mij wel even een paar afleveringen nodig, maar absoluut één van de betere comedy-series van het moment!

ongelooflijk dat die serie potentieel op de schopstoel zit, terwijl enorme bagger als Cougartown gewoon een heel seizoen krijgt...
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_75478320
    Overigens is Community vrij recentelijk nog opgepikt voor een Full season hoorde ik net van een vriend van me..klopt dit dus wel?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_75478377
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef Tim86 het volgende:
    Ik kijk veel comedies, maar niets komt ook maar in de buurt van Community dit seizoen imo
    Modern Family.
      Redactie Frontpage donderdag 10 december 2009 @ 12:35:39 #244
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_75478456
    Dat klopt Volgens Ausiello tenmisnte (en die heeft het vaak goed)
    With four other people
    And aliens
    pi_75478467
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Modern Family.
    Kijk ik ook en vind het erg leuk, maar Community staat echt een straatlengte voor.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      donderdag 10 december 2009 @ 13:53:30 #246
    87680 Mirel
    pi_75481228
    Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
      donderdag 10 december 2009 @ 14:12:44 #247
    67103 Caspian
    pi_75481832
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
    Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
    Ik vind er niks aan.
    pi_75482403
    Bored to Death vond ik wel leuk, goed om te zien dat er een tweede seizoen komt.

Modern Family vond ik dan weer geen reet aan. Dat komt vooral door deze gast: http://www.imdb.com/name/nm0272479/

Kan hem om op de een of andere reden niet uitstaan.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75483097
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
    Bored to Death vond ik wel leuk, goed om te zien dat er een tweede seizoen komt.

Modern Family vond ik dan weer geen reet aan. Dat komt vooral door deze gast: http://www.imdb.com/name/nm0272479/

Kan hem om op de een of andere reden niet uitstaan.
    Dat is omdat hij geen ziel heeft
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_75485577
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
    Ik moet toch vrij vaak lachen. Misschien is het niet jouw humor. Maar het is wel gewoon een hele orginele serie. Afleveringen zitten vaak erg goed in elkaar met ook veel subtiele humor. Ik kijk veel liever 30 Rock dan zo'n voorspelbare comedy als How I Met Your Mother bijvoorbeeld.
      donderdag 10 december 2009 @ 16:32:29 #251
    87680 Mirel
    pi_75486719
    O.

Ik heb nu Alice pt1 gekeken. Wat een toffe sfeer en stijl heeft dat zeg.
    pi_75489836
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik moet toch vrij vaak lachen. Misschien is het niet jouw humor. Maar het is wel gewoon een hele orginele serie. Afleveringen zitten vaak erg goed in elkaar met ook veel subtiele humor. Ik kijk veel liever 30 Rock dan zo'n voorspelbare comedy als How I Met Your Mother bijvoorbeeld.
    Inderdaad.
      donderdag 10 december 2009 @ 18:23:44 #253
    87680 Mirel
    pi_75490229
    Alice was gááf.

En ik heb van 30 rock de 5 eerste eps gezien, en vind het wel vermakelijk zoals gezegd, met die baas en Judah Friedlander (Tracy Morgan kan ik niet uitstaan), maar echt om lachen doe ik er niet, wel glimlachen.
    pi_75506156
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 10:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Idd, maar sindsdien zijn de kijkcijfers behoorlijk gezakt. ABC zal vooral naar de 18-49 rating kijken waar het grote geld zit, en vooral die cijfers gaan behoorlijk hard en constant naar beneden.
    [ code verwijderd ]

Als het zo doorgaat lijkt het onwaarschijnlijk dat FlashForward een lang leven beschoren is.
    From 8:00-9:00 p.m. on Thursday, ABC freshman "FlashForward" is a dominant No. 1 in the hour with Adults 18-34 and also among hard-to-reach Men 18-34. "FlashForward" stands as TV's No. 1 new drama this season among Adults 18-34 (tied with ABC's "V"). Additionally, "FlashForward" is drastically improving its time period year to year for ABC, growing the hour by 1.7 million viewers (11.1 million vs. 9.4 million) and by 23% in Adults 18-49 over the same point last season

Zit wel aardig goed zo te lezen kwam uit persbericht van 4 december.
    pi_75506170
    tvp voor weer wat nieuwe series nu de winterstop echt gaat beginnen
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_75506191
    Misfits kijk ik ook, is Brits maar erg oke.
    pi_75510101
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 12:10 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Community had voor mij wel even een paar afleveringen nodig, maar absoluut één van de betere comedy-series van het moment!

ongelooflijk dat die serie potentieel op de schopstoel zit, terwijl enorme bagger als Cougartown gewoon een heel seizoen krijgt...
    cougar town is haske leuk joh! Niet iedereen heeft nou eenmaal dezelfde smaak
    pi_75721094
    quote:
    Canceled CW freshman drama "The Beautiful Life: TBL," executive produced by Ashton Kutcher, will end its run on YouTube.

Starting Dec. 21, the popular video-sharing site will release the two episodes that aired on the CW before the network axed it as well as the three segments that never ran.

HP has come on board to sponsor "TBL's" online run.

"When 'The Beautiful Life' concluded on broadcast television, we were deluged by fans imploring us to bring back 'TBL,'" Kutcher said. "Working with innovative companies like HP and YouTube, we are thrilled to be ending this year by releasing the remaining episodes of 'The Beautiful Life' and taking part in a unique marketing program that could only occur online."
    pi_75728732
    Men of a Certain Age is trouwens best vermakelijk.
    pi_75730905
    Hoe kunnen ze NCIS Los Angeles door laten gaan zeg Wat een slechte badguy-of-the-week serie is dat. Ben niet verder gekomen dan de derde aflevering.
      Redactie Frontpage donderdag 17 december 2009 @ 15:18:29 #261
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_75731086
    Juist na de eerste paar afleveringen wordt het wat beter anders Het haalt het overigens nog steeds niet bij NCIS, maar die hebben er ook 6 jaar over gedaan om te komen waar ze nu zijn
    With four other people
    And aliens
    pi_75765788
    Ik vond de stereotype personages ook irritant.
    Ik houd het bij me bestaande badguy-of-the-week series dit seizoen.

FlashForward en V daarintegen
    pi_75767407
    nog een maandje en dan begint Caprica. Ep1 was al half jaar geleden ofzo verschenen en vond hem tof. Kan niet wachten of Caprica zo tof blijft.
    <hr>
      zaterdag 19 december 2009 @ 16:11:35 #264
    87680 Mirel
    pi_75806267
    http://eztv.it/tvnews/4678/abc-readies-for-awkward-situations/
    quote:
    ABC has given the greenlight to the comedy pilot "Awkward Situations for Men."

Comedy revolves around real-life British on-air personality Danny Wallace -- playing a version of himself -- as he moves to America with his wife.

Based on Wallace's book "Awkward Situations for Men," show follows the British star as his behavior clashes with what's traditionally acceptible in the U.S.

Awkward Situations" will be shot as a single-camera/multi-camera hybrid.
    Klinkt tof, en volgens mij is het geen mockumentary. Wat heb ik daar een hekel aan.
    pi_76646230
    Vanaf halverwege de eerste beelden van een aantal nieuwe HBO series:

Treme: A post-Katrina-themed drama that chronicles the rebuilding of New Orleans through the eyes of local musicians (van de maker van The Wire)
    Boardwalk Empire: Period drama which tracks the development of organized crime in 1920s atlantic city (met Steve Buscemi, pilot geregisseerd door Martin Scorsese)
    How To Make It In America: Comedy about two enterprising Brooklyn twentysomethings trying to make a name for themselves in New York's competitive fashion scene.

Hier nog wat korte behind the scenes beelden van die 3 series:
      zondag 10 januari 2010 @ 19:29:02 #266
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_76646571
    Spartacus was vet, beetje over de top, dat wel
    "Those unforgettable days, for them I live"
      Moderator dinsdag 12 januari 2010 @ 10:37:54 #267
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_76712390
    Hm, hier eens gaan kijken naar wat series die me bevallen. Ik moet nu toch wachten tot dat FlashForward weer verder gaat, dus in de tussentijd eens op zoek gaan een andere serie die m'n vriendin en ik wel leuk vinden. Ik was al op zoek naar een soortgelijk topic. Ik heb wel wat dingen gezien die me aanstaan in de lijst op pagina 1. Eens even met haar over hebben.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_76716402
    Godsamme, wat een heerlijke line-up van HBO weer. Ik ga alle nieuwe series van hun sowieso checken, en ook ALLE series die renewed worden.

Niemand die Men of a Certain Age kijkt? De afl. van vandaag was echt een van de grappigste episodes van een serie in een hele lange tijd. Constant in een deuk gelegen.

[ Bericht 37% gewijzigd door ChickenMan op 12-01-2010 14:37:08 ]
      dinsdag 12 januari 2010 @ 15:03:53 #269
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_76721738
    Nog 5 dagen... spannend spannend

Ben erg benieuwd naar The Pacific. Als het enigszins in de buurt van BoB komt ben ik al tevreden
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_76730952
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Nog 5 dagen... spannend spannend

Ben erg benieuwd naar The Pacific. Als het enigszins in de buurt van BoB komt ben ik al tevreden
    Wat komt er over 5 dagen?
      dinsdag 12 januari 2010 @ 18:47:15 #271
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_76731247
    24 Seizoen 8

Dat vind ik veruit de beste serie allertijden dus kijk er reikhalzend naar uit
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_76747350
    Breaking news from the Television Critics Assoc. press tour: ABC chief Stephen McPherson confirmed that the network has renewed freshman comedy hits Modern Family, Cougar Town, and The Middle for next season.

Ben ook erg benieuwd naar spartacus die volgende week begint.
    pi_76748143
    jeuj, Cougar Town leuke serie!
      woensdag 13 januari 2010 @ 00:55:59 #274
    74484 flyguy
    Full of Dutch Courage
    pi_76748912
    Vandaag was ook blue mountain state begonnen. Zag in de VS er al wat redelijk wat voorstukjes van en de pilot viel ook niet tegen. Wel wat flauw.
    The more debt, the better
      Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 09:43:31 #275
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_76752183
    Hoe ver zijn ze in de USA met V? Hoeveel afleveringen zijn daar uitgezonden? Want ik heb er 4, en ik heb gisteren 10 min gekeken en ben al verkocht, maar ik wil verdomme een serie kijken waarvan ik alles af kan kijken.

Maar, ik heb ook seizoen 2 en 3 van Heroes nog niet gezien, en die heb ik ook nog staan dus ik denk dat ik dan maar aan seizoen 2 begin.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_76753104
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 09:43 schreef CoolGuy het volgende:
    Hoe ver zijn ze in de USA met V? Hoeveel afleveringen zijn daar uitgezonden? Want ik heb er 4, en ik heb gisteren 10 min gekeken en ben al verkocht, maar ik wil verdomme een serie kijken waarvan ik alles af kan kijken.

Maar, ik heb ook seizoen 2 en 3 van Heroes nog niet gezien, en die heb ik ook nog staan dus ik denk dat ik dan maar aan seizoen 2 begin.
    Vier so far idd
    pi_76757593
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:

Treme: A post-Katrina-themed drama that chronicles the rebuilding of New Orleans through the eyes of local musicians (van de maker van The Wire)
    Boardwalk Empire: Period drama which tracks the development of organized crime in 1920s atlantic city (met Steve Buscemi, pilot geregisseerd door Martin Scorsese)
    How To Make It In America: Comedy about two enterprising Brooklyn twentysomethings trying to make a name for themselves in New York's competitive fashion scene.

Hier nog wat korte behind the scenes beelden van die 3 series:

Het wordt zo te zien weer een geweldig jaar bij HBO.
    Treme, The Pacific en Boardwalk Empire ga ik zeker ook volgen.
      woensdag 13 januari 2010 @ 13:39:57 #278
    54408 Parzival
    Where it happens
    pi_76759888
    heeft iemand een idee wat er met To love and die is gebeurd? ik heb 1 aflevering gezien.. en toen was die weg.. er zouden meerdere afleveringen gemaakt moeten zijn..
    Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
    pi_76760062
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef Parzival het volgende:
    heeft iemand een idee wat er met To love and die is gebeurd? ik heb 1 aflevering gezien.. en toen was die weg.. er zouden meerdere afleveringen gemaakt moeten zijn..
    Nooit meer van uitgezonden in ieder geval. Hier wat meer speculate (ik ken het niet, alleen gegoogled):
    http://forums.usanetwork.com/lofiversion/index.php/t430391.html
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_76760501
    quote:
    Op dinsdag 12 januari 2010 12:43 schreef ChickenMan het volgende:
    Godsamme, wat een heerlijke line-up van HBO weer. Ik ga alle nieuwe series van hun sowieso checken, en ook ALLE series die renewed worden.

Niemand die Men of a Certain Age kijkt? De afl. van vandaag was echt een van de grappigste episodes van een serie in een hele lange tijd. Constant in een deuk gelegen.
    A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.

Ben nu bij aflevering vijf van Men of a Certain Age. Best goed te doen tot nu toe .
    pi_76760788
    quote:
    Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef Symer het volgende:

The Pacific ziet er echt briljant uit
      woensdag 13 januari 2010 @ 14:07:31 #282
    54408 Parzival
    Where it happens
    pi_76760995
    nu maar begonnen met White Collar, Dollhouse en Life Unexpected (18 jan)..
    Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
    pi_76828581
    Renewed

CBS
    - NCIS: LA
    - The Good WIfe

TNT
    - Men of a Certain Age
    pi_76832146
    Jippie! Men of a Certain Age!
    pi_76833123
    Mooi, The Good Wife ook renewed. Dat is echt een verschrikkelijk goede serie!
    Spoilers!
    pi_76845608
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef neilpad het volgende:

[..]

A Game of Thrones komt er hoogst waarschijnlijk ook nog aan. Een eventuele pick-up wordt eind maart bevestigd. Dat gaat helemaal geweldig worden.
    http://www.thrfeed.com/20(...)-look-fantastic.html
    quote:
    HBO: 'Game of Thrones' dailies 'look fantastic'
    TCA -- HBO programming chief Michael Lombardo says the dailies for highly anticipated fantasy series "Game of Thrones" look "fantastic" and the project looks very strong for a series pickup.
    [...]
    "I would be surprised if it doesn't [get greenlit]," Lombardo said. "It has everything going for it."
    Ziet er goed uit idd
    pi_76846984
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Ziet er goed uit idd
    Oeh ja, als verstokte Lotr fan kijk ik daar zeker naar uit .

Ik ben overigens erg te spreken over White Collar. Hoewel de cases soms wat eentonig en voorspelbaar zijn is de chemie tussen de cast er wel en zit er een tof sfeertje in.
    Amen.
      vrijdag 15 januari 2010 @ 22:22:39 #288
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_76871160
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 12:04 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Ziet er goed uit idd
    Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...
    Maar toen ontdekte ik dat er een serie komt, wat weer wel ubergeil is. Alleen als ze alle boeken willen doen, dan moeten ze wel even hun tijd nemen, want het laatste deel komt er op dit tempo echt niet voor 2030...
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_76879221
    quote:
    Op woensdag 13 januari 2010 00:55 schreef flyguy het volgende:
    Vandaag was ook blue mountain state begonnen. Zag in de VS er al wat redelijk wat voorstukjes van en de pilot viel ook niet tegen. Wel wat flauw.
    Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Pie
    pi_76883094
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 01:51 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Leuke serie, mix van Friday Night Lights, Popular en American Pie
    Dat klinkt vreemd en interessant!
    Spoilers!
    pi_76884509
    Human Target is begonnen (wordt 2 dagen eerder uitgezonden in Canada).

Is toch wel 1 van de series waar ik behoorlijk naar uit keek, zal zo even checken of het wat is.
      zaterdag 16 januari 2010 @ 12:21:35 #292
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_76885960
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 11:30 schreef Symer het volgende:
    Human Target is begonnen (wordt 2 dagen eerder uitgezonden in Canada).

Is toch wel 1 van de series waar ik behoorlijk naar uit keek, zal zo even checken of het wat is.
    ep 1 is veelbelovend! Ik blijf voorlopig wel kijken!
    pi_76899281
    Ook gezien, het is precies wat ik er van verwachtte Toffe actie, humor (Chi McBride ) en licht verteerbare verhaaltjes.

Doet me een beetje aan Chuck denken.
    pi_76901803
    Net de eerste afl van Spartacus ook gezien, ik knap een beetje af op het vele greenscreen gebruik. Dat en het feit dat verhaal een 1 op 1 kopie van Gladiator is met goedkope versies van de gevechten van 300 erbij gegooid.

Normaal gesproken heb ik geen enkel probleem met gescheld op tv, maar zo doelloos als in Spartacus heb ik het nog niet vaak meegemaakt.

Ik laat het van afl 2 afhangen of ik blijf kijken.
    pi_76902616
    quote:
    Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ik was een tijd geleden aan de boeken begonnen. Heb ze er in treintempo doorheen gejaagd en ging toen op zoek naar wanneer het volgende deel eraan komt. Blijkt dat er ooit een realease voor 2005 gepland was, maar dat het steeds is verschoven en nu nog steeds niet duidelijk is...
    Maar toen ontdekte ik dat er een serie komt, wat weer wel ubergeil is. Alleen als ze alle boeken willen doen, dan moeten ze wel even hun tijd nemen, want het laatste deel komt er op dit tempo echt niet voor 2030...
    Haha ik heb ze ondertussen wel een keer of vier gelezen allemaal .
    GRRM heeft aangegeven flink in te knoop te hebben gezeten met het plot. Het meeste is nu opgelost en het volgende boek komt hopelijk uit in de periode dat de serie door HBO wordt opgepikt. De laatste twee boeken zouden daarna niet zo extreem lang op zich moeten laten wachten.

Cool dat Men of a Certain Age renewed is, erg vermakelijk tot nu toe .
      zondag 17 januari 2010 @ 12:06:55 #296
    153201 Tazmaniac
    Mixed Martial Arts
    pi_76917733
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 19:39 schreef Symer het volgende:
    Ook gezien, het is precies wat ik er van verwachtte Toffe actie, humor (Chi McBride ) en licht verteerbare verhaaltjes.

Doet me een beetje aan Chuck denken.
    Chi!! Ik ga hem ook checken
    Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
    4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
    pi_76920106
    Chi ken ik eigenlijk alleen als Emerson Cod van Pushing Daisies, maar ik vond hem meteen al tof. Die kop van hem
    pi_76920229
    Overigens is hij in real life net zo grappig:

pi_76920271
    Oeh, topic bijna vol.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')