De helft gezien, morgen kijk ik de rest wel ofzo. Het was een beetje te lang om in één ruk uit te kijken. New Age Alice in Wonderland, niet bijster origineel, en het ademd een beetje dezelfde sfeer uit als die New-Age Wizard of Oz van een tijdje terug. Morgen kijk ik de rest, en dan zal ik nog even een wat uitgebreide review schrijven.quote:Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef Happel het volgende:
Iemand de nieuwe miniserie Alice al gezien? Soort Alice in Wonderland in de toekomst.
JEzus wat zou ik balen als Community gecancelled zou worden zegquote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Symer het volgende:
Nu de winterstop eraan komt is het een mooi moment om te kijken hoe de nieuwe series het tot nu toe gedaan hebben.
Veilig:Bored to Death (seizoen 2 besteld) The Cleveland Show (seizoen 2 besteld) Cougar Town (volledig seizoen besteld) Glee (volledig seizoen besteld) The Good Wife (volledig seizoen besteld) Modern Family (volledig seizoen besteld) NCIS: Los Angeles (volledig seizoen besteld) Vampire Diaries (volledig seizoen besteld)
Slechte vooruitzichten, maar nog niet gecanceld:Accidentally on Purpose Brothers Community FlashForward The Forgotton Melrose Place Mercy The Middle Three Rivers Trauma
Gecanceld:The Beautiful Life Eastwick Hank
Bron
Vooral FlashForward vind ik opvallend. Zou het publiek geen zin hebben in een nieuwe Lost-achtige serie of is FF gewoon niet goed genoeg uitgewerkt om veel kijkers te trekken? Ik zelf denk het laatste.
Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van zequote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
(maar dat had ik ook met Lost na drie afleveringen en een ijsbeer)
ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van ze
Idd, maar sindsdien zijn de kijkcijfers behoorlijk gezakt. ABC zal vooral naar de 18-49 rating kijken waar het grote geld zit, en vooral die cijfers gaan behoorlijk hard en constant naar beneden.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef criminal_mind het volgende:
Flash forward heeft al 2 maanden een vol seizoen van 24 afleveringen gekregen.
http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=flash_forward
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Date Viewers Rating ------------------------------------------- 09.24.09(SP) 12.47 M 4.0/12 10.01.09 10.73 M 3.7/11 10.08.09 9.00 M 3.0/9 10.15.09 9.07 M 3.1/9 10.22.09 9.87 M 3.1/9 10.29.09 8.92 M 2.7/7 11.05.09 8.57 M 2.6/7 |
Community had voor mij wel even een paar afleveringen nodig, maar absoluut één van de betere comedy-series van het moment!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef Butterfly91 het volgende:
Misschien moet ik Community nog een kans geven. Na de eerste aflevering ben ik afgehaakt omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Nu jullie er zo positief over zijn, ben ik toch weer benieuwd geworden.
Modern Family.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef Tim86 het volgende:
Ik kijk veel comedies, maar niets komt ook maar in de buurt van Community dit seizoen imo
Kijk ik ook en vind het erg leuk, maar Community staat echt een straatlengte voor.quote:
Ik vind er niks aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
Dat is omdat hij geen ziel heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
Bored to Death vond ik wel leuk, goed om te zien dat er een tweede seizoen komt.
Modern Family vond ik dan weer geen reet aan. Dat komt vooral door deze gast: http://www.imdb.com/name/nm0272479/
Kan hem om op de een of andere reden niet uitstaan.
Ik moet toch vrij vaak lachen. Misschien is het niet jouw humor. Maar het is wel gewoon een hele orginele serie. Afleveringen zitten vaak erg goed in elkaar met ook veel subtiele humor. Ik kijk veel liever 30 Rock dan zo'n voorspelbare comedy als How I Met Your Mother bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |