abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 21:31:28 #226
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_75389362
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:10 schreef Happel het volgende:
Iemand de nieuwe miniserie Alice al gezien? Soort Alice in Wonderland in de toekomst.
De helft gezien, morgen kijk ik de rest wel ofzo. Het was een beetje te lang om in één ruk uit te kijken. New Age Alice in Wonderland, niet bijster origineel, en het ademd een beetje dezelfde sfeer uit als die New-Age Wizard of Oz van een tijdje terug. Morgen kijk ik de rest, en dan zal ik nog even een wat uitgebreide review schrijven.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_75403033
Vandaag is een nieuwe comedyserie begonnen met Ray Romano:

Men of a Certain Age (TNT)
Officiële site
MEN OF A CERTAIN AGE is a character-based drama from Everybody Loves Raymond Emmy winners Ray Romano and Mike Royce. Romano will star in the project, which will take a wry look at what it means to be a guy approaching mid-life, with Andre Braugher (Homicide: Life on the Street) and Scott Bakula (Quantum Leap).

Straks even kijken of het wat is.
pi_75462889
Nu de winterstop eraan komt is het een mooi moment om te kijken hoe de nieuwe series het tot nu toe gedaan hebben.

Veilig:
  • Bored to Death (seizoen 2 besteld)
  • The Cleveland Show (seizoen 2 besteld)
  • Cougar Town (volledig seizoen besteld)
  • Glee (volledig seizoen besteld)
  • The Good Wife (volledig seizoen besteld)
  • Modern Family (volledig seizoen besteld)
  • NCIS: Los Angeles (volledig seizoen besteld)
  • Vampire Diaries (volledig seizoen besteld)

Slechte vooruitzichten, maar nog niet gecanceld:
  • Accidentally on Purpose
  • Brothers
  • Community
  • FlashForward
  • The Forgotton
  • Melrose Place
  • Mercy
  • The Middle
  • Three Rivers
  • Trauma

Gecanceld:
  • The Beautiful Life
  • Eastwick
  • Hank

Bron

Vooral FlashForward vind ik opvallend. Zou het publiek geen zin hebben in een nieuwe Lost-achtige serie of is FF gewoon niet goed genoeg uitgewerkt om veel kijkers te trekken? Ik zelf denk het laatste.
  •   woensdag 9 december 2009 @ 22:27:12 #229
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_75463330
    FF ben ik zelf ook afgehaakt om die laatste reden. Het plot is best interessant, maar de manier van uitwerken, de cast en wazige verhaallijnen maken dat het me niet kon boeien. (maar dat had ik ook met Lost na drie afleveringen en een ijsbeer)
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 9 december 2009 @ 22:37:34 #230
    222292 MacorgaZ
    Computer says no.
    pi_75463780
    Eastwick was ook een kutserie, zoveel toevalligheden bij die journalist en voorspelbaarheden .
    Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
    Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
    pi_75464331
    Flash forward heeft al 2 maanden een vol seizoen van 24 afleveringen gekregen.
    http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=flash_forward
    You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
    pi_75464608
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Symer het volgende:
    Nu de winterstop eraan komt is het een mooi moment om te kijken hoe de nieuwe series het tot nu toe gedaan hebben.

Veilig:
  • Bored to Death (seizoen 2 besteld)
  • The Cleveland Show (seizoen 2 besteld)
  • Cougar Town (volledig seizoen besteld)
  • Glee (volledig seizoen besteld)
  • The Good Wife (volledig seizoen besteld)
  • Modern Family (volledig seizoen besteld)
  • NCIS: Los Angeles (volledig seizoen besteld)
  • Vampire Diaries (volledig seizoen besteld)

Slechte vooruitzichten, maar nog niet gecanceld:
  • Accidentally on Purpose
  • Brothers
  • Community
  • FlashForward
  • The Forgotton
  • Melrose Place
  • Mercy
  • The Middle
  • Three Rivers
  • Trauma

Gecanceld:
  • The Beautiful Life
  • Eastwick
  • Hank

Bron

Vooral FlashForward vind ik opvallend. Zou het publiek geen zin hebben in een nieuwe Lost-achtige serie of is FF gewoon niet goed genoeg uitgewerkt om veel kijkers te trekken? Ik zelf denk het laatste.
  • JEzus wat zou ik balen als Community gecancelled zou worden zeg
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      Redactie Frontpage woensdag 9 december 2009 @ 23:38:42 #233
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_75466458
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef Adelante het volgende:
    (maar dat had ik ook met Lost na drie afleveringen en een ijsbeer)
    Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van ze
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
      woensdag 9 december 2009 @ 23:52:37 #234
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_75467025
    Waarom hebben ze reden om Community the cancellen? Vind het vér boven de andere comedyseries uitsteken.
    When all else fails, you always have delusion.
    pi_75467169
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ben je toen afgehaakt? Ik zit nu in seizoen 4, de enige reden dat ik nog af en toe een aflevering kijk is omdat ik verdorie wil weten van de hoe en de wat met dat gallige eiland van ze
    ja dat heb ik dus ook
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_75468571
    Bij Lost is er geen middenweg, you either love it or hate it. Ik hoor bij de lovers, al zie ik er heel erg tegenop dat het laatste seizoen voor de deur staat, dan is het binnenkort echt afgelopen
    Spoilers!
    pi_75469586
    Ik heb de eerste ep van community gezien en mss ben ik iets te snel afgehaakt , maar ik vond het echt 3x niks en vrij cliché allemaal. Comedy van dit seizoen en het vorige for that matter blijft nog altijd 30 Rock voor mij. Geweldige serie.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    pi_75469945
    Ik kijk veel comedies, maar niets komt ook maar in de buurt van Community dit seizoen imo
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_75474764
    quote:
    Op woensdag 9 december 2009 22:48 schreef criminal_mind het volgende:
    Flash forward heeft al 2 maanden een vol seizoen van 24 afleveringen gekregen.
    http://www.thefutoncritic.com/showatch.aspx?id=flash_forward
    Idd, maar sindsdien zijn de kijkcijfers behoorlijk gezakt. ABC zal vooral naar de 18-49 rating kijken waar het grote geld zit, en vooral die cijfers gaan behoorlijk hard en constant naar beneden.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
                      Live+SD       18-49
    Date              Viewers       Rating      
    -------------------------------------------
    09.24.09(SP)      12.47 M       4.0/12
    10.01.09          10.73 M       3.7/11
    10.08.09           9.00 M       3.0/9
    10.15.09           9.07 M       3.1/9
    10.22.09           9.87 M       3.1/9
    10.29.09           8.92 M       2.7/7
    11.05.09           8.57 M       2.6/7  

Als het zo doorgaat lijkt het onwaarschijnlijk dat FlashForward een lang leven beschoren is.
    pi_75477290
    Misschien moet ik Community nog een kans geven. Na de eerste aflevering ben ik afgehaakt omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Nu jullie er zo positief over zijn, ben ik toch weer benieuwd geworden.
      donderdag 10 december 2009 @ 12:10:45 #241
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_75477656
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 12:00 schreef Butterfly91 het volgende:
    Misschien moet ik Community nog een kans geven. Na de eerste aflevering ben ik afgehaakt omdat ik er echt helemaal niks aan vond. Nu jullie er zo positief over zijn, ben ik toch weer benieuwd geworden.
    Community had voor mij wel even een paar afleveringen nodig, maar absoluut één van de betere comedy-series van het moment!

ongelooflijk dat die serie potentieel op de schopstoel zit, terwijl enorme bagger als Cougartown gewoon een heel seizoen krijgt...
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_75478320
    Overigens is Community vrij recentelijk nog opgepikt voor een Full season hoorde ik net van een vriend van me..klopt dit dus wel?
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_75478377
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef Tim86 het volgende:
    Ik kijk veel comedies, maar niets komt ook maar in de buurt van Community dit seizoen imo
    Modern Family.
      Redactie Frontpage donderdag 10 december 2009 @ 12:35:39 #244
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_75478456
    Dat klopt Volgens Ausiello tenmisnte (en die heeft het vaak goed)
    It's not just sex, it's love
    It's two people connecting
    With four other people
    And aliens
    pi_75478467
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Modern Family.
    Kijk ik ook en vind het erg leuk, maar Community staat echt een straatlengte voor.
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
      donderdag 10 december 2009 @ 13:53:30 #246
    87680 Mirel
    Mirel wil een bongophone.
    pi_75481228
    Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
    When all else fails, you always have delusion.
      donderdag 10 december 2009 @ 14:12:44 #247
    67103 Caspian
    Sneaky fucker, dont you think?
    pi_75481832
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
    Hoe kan 30 Rock nou zó goed zijn? Ik vind het een vrij vermakelijke serie, maar er zitten echt geen goede lachmomenten in. :/
    Ik vind er niks aan.
    Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
    pi_75482403
    Bored to Death vond ik wel leuk, goed om te zien dat er een tweede seizoen komt.

Modern Family vond ik dan weer geen reet aan. Dat komt vooral door deze gast: http://www.imdb.com/name/nm0272479/

Kan hem om op de een of andere reden niet uitstaan.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_75483097
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef Happel het volgende:
    Bored to Death vond ik wel leuk, goed om te zien dat er een tweede seizoen komt.

Modern Family vond ik dan weer geen reet aan. Dat komt vooral door deze gast: http://www.imdb.com/name/nm0272479/

Kan hem om op de een of andere reden niet uitstaan.
    Dat is omdat hij geen ziel heeft
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_75485577
    quote:
    Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Mirel het volgende:
    Ik moet toch vrij vaak lachen. Misschien is het niet jouw humor. Maar het is wel gewoon een hele orginele serie. Afleveringen zitten vaak erg goed in elkaar met ook veel subtiele humor. Ik kijk veel liever 30 Rock dan zo'n voorspelbare comedy als How I Met Your Mother bijvoorbeeld.
    Money won is twice as sweet as money earned.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')