Trailer is leuk!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef criminal_mind het volgende:
De eerste 2 afleveringen van bored to death de nieuw HBO serie, zijn ook gelekt zojuist.

ironisch genoeg zijn de boeken van vampire diaries eerder geschreven dan die van twilightquote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef speedy_kevin het volgende:
Vampire Diaries gekeken, wat een Twilight kopieDie ga ik niet dus niet volgen. Jammer

Lijkt me wel vet, vanmiddag even checken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air
Flash Forward is zojuist gelekt.

net ook ff de pre zitten kijken, ziet er op zich wel leuk uit, nu ff wachten op de 1e afleveringquote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air
Flash Forward is zojuist gelekt.

Verder Vampire Diaries aan het downloaden nu en aan het wachten op meerdere series zoals Flash Forward en V.
 Verder Vampire Diaries aan het downloaden nu en aan het wachten op meerdere series zoals Flash Forward en V.

Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :Squote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Symer het volgende:
Flash Forward doet mij heel erg denken aan Lost, vooral de opening is vrijwel een 1-op-1 kopie. Oceanic Airlines kwam zelfs nog voorbij.
Hopelijk houden ze het boeiend, maar ik blijf het iig wel even volgen.

Eerlijk gezegd zou ik aanraden te wachten tot volgende week. De preair is een crappy webrip die haast pijn aan je ogen doet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :S
Is de serie het bekijken waard?

, dus even wachten maar duurt nog 2 dagen ofzo zag ik voor het uitkomt.
, dus even wachten maar duurt nog 2 dagen ofzo zag ik voor het uitkomt.

Flash Forward vond ik inderdaad ook erg interessant. Ik ben benieuwd waar de verhaallijn heen gaat..quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef PeRi het volgende:
Flash Forward vond ik wel interessant, blijf ik nog wel volgen. En The Beautiful Life vond ik ook wel leuk, weer een no-brainer serie erbij, voorlopig nog even blijven hangen.
Community was echt troep. Bored to Death heb ik nog niet gekeken, want er zit een gigantisch watermerk door mijn eps heen, dat kijkt zó kut, dus even wachten maar duurt nog 2 dagen ofzo zag ik voor het uitkomt.

De eerste aflevering was uitgelekt...quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
FlashForward begint toch pas op 24 september? Of heb ik het mis?

(vrouwending denk ik)
 (vrouwending denk ik)

Nu dus welquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef PeRi het volgende:
Vandaag is Accidentally on Purpose uit, iemand al gezien?
 . Vond het wel leuk, heeft potentie dankzij een paar goeie in de cast. De lachband is alleen net iets teveel aanwezig.
. Vond het wel leuk, heeft potentie dankzij een paar goeie in de cast. De lachband is alleen net iets teveel aanwezig.

ik ga the forgotten ook proberen, ben benieuwd wat ik ervan vindquote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Symer het volgende:
The Good Wife en The Forgotten heb ik allebei na een kwartier afgezet omdat ik het niet boeiend vond.
Accidentally on Purpose kon mij ook niet bekoren.

Het dilemma!
 Het dilemma!  

Ook alle drie af gezet. Ongeïnspireerde uitgekauwde meuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Symer het volgende:
The Good Wife en The Forgotten heb ik allebei na een kwartier afgezet omdat ik het niet boeiend vond.
Accidentally on Purpose kon mij ook niet bekoren.

quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef Symer het volgende:
The Good Wife (CBS)
Officiële site
THE GOOD WIFE is a drama starring Emmy Award winner Julianna Margulies as a wife and mother who must assume full responsibility for her family and re-enter the workforce after her husband's very public sex and political corruption scandal lands him in jail. Pushing aside the betrayal and crushing public humiliation caused by her husband Peter (Chris Noth), Alicia Florrick (Margulies) starts over by pursuing her original career as a defense attorney.23 sept 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |