http://sharetv.org/countdown/newquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:36 schreef Mr.Silencer het volgende:
Aflevering 6 van Defying Gravity is inmiddels ook te vinden. Goede aflevering die ditmaal vooral focust op karakter ontwikkelingen.
Nog 2,5-4 weken voordat de meeste series weer gaan beginnen, maar een goed overzicht van de nieuwe series, met de precieze startdatums, heb ik nog niet gevonden.
Heel handig inderdaad, deze is een stuk uitgebreider dan die van EZTV's Countdown list.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:03 schreef Brici het volgende:
[..]
http://sharetv.org/countdown/new
Ik vind deze site wel heel handig!
Ik ben nu de laatste episode aan het binnen halen (fu breinquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:14 schreef Shoombak het volgende:
Ik heb net even de pilot van Defying Gravity gezien, valt toch een beetje tegen. Het heeft nogal hoog Grey's Anatomy gehalte. Had liever gezien dat het iets "stoerder" was. Maar wie weet, ga in ieder geval de rest van de beschikbare afleveringen kijken, wie weet wordt het nog wat beter.
dat heb ik idd ook gedaan, heb er 6 voor het nieuwe seizoen en ik had al 7 series... dat wordt wel wat te, dus hopelijk valt er nog wat afquote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ha, ik heb eindelijk ook maar eens een lijst gemaakt met dingen die me wel interessant lijken. Veel te veel naar mn zijn omdat ik al zoveel kijk. Maar ja, er zal toch heel veel gecancelled worden dus dan valt het wel weer mee.
Symer, staan er in deze OP nog dingen tussen die in het vorige topic niet stonden?
Caprica en Stargate Universe stonden niet in de vorige OP, maar zijn later in het topic wel genoemd geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Symer, staan er in deze OP nog dingen tussen die in het vorige topic niet stonden?
Ik denk dat Day One en Flash Forward het dichtst in de buurt komen. Beide zijn shows over een willekeurig samengestelde groep mensen waar iets buitengewoons mee gebeurt en over hoe ze daar mee omgaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:43 schreef AssyriskaFF het volgende:
Zijn er nog Heroes achtige series?
Ow beide ook goed hehequote:Op vrijdag 4 september 2009 10:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat Day One en Flash Forward het dichtst in de buurt komen. Beide zijn shows over een willekeurig samengestelde groep mensen waar iets buitengewoons mee gebeurt en over hoe ze daar mee omgaan.
Mocht je bedoelen of er series zijn over superhelden, dan nee. Hoewel Human Target dan het dichtst in de buurt komt denk ik (gebaseerd op een stripverhaal), hoewel de hoofdpersoon niet kan vliegen ofzo.
die zijn toch niet nieuw?quote:
offtopic, maar waar is die serie eigenlijk gebleven die hier een tijd geleden werd uitgezonden.. murder investigations ofzo.. ook met ed... hmmmquote:Op dinsdag 8 september 2009 19:39 schreef Symer het volgende:
Er is zojuist weer een nieuwe pilot gelekt![]()
Die van Modern Family (met Ed O'Neill).
Die serie is gecancelled na 2 seizoenen. Er waren in totaal maar 22 afleveringen van gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:41 schreef sbientje het volgende:
[..]
offtopic, maar waar is die serie eigenlijk gebleven die hier een tijd geleden werd uitgezonden.. murder investigations ofzo.. ook met ed... hmmm
unit is gecanceldquote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:
[..]
Die serie is gecancelled na 2 seizoenen. Er waren in totaal maar 22 afleveringen van gemaakt.
Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
Klinkt op zich wel grappigquote:This mockumentary explores the many different types of a modern family through the stories of a gay couple, a straight couple, and a multi-ethnic couple. These three types of families are being taped by a Dutch documentary crew who are using them for an upcoming reality-based television series due to air in The Netherlands.
Trailer is leuk!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef criminal_mind het volgende:
De eerste 2 afleveringen van bored to death de nieuw HBO serie, zijn ook gelekt zojuist.
ironisch genoeg zijn de boeken van vampire diaries eerder geschreven dan die van twilightquote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef speedy_kevin het volgende:
Vampire Diaries gekeken, wat een Twilight kopieDie ga ik niet dus niet volgen. Jammer
Lijkt me wel vet, vanmiddag even checken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air![]()
Flash Forward is zojuist gelekt.
net ook ff de pre zitten kijken, ziet er op zich wel leuk uit, nu ff wachten op de 1e afleveringquote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air![]()
Flash Forward is zojuist gelekt.
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :Squote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Symer het volgende:
Flash Forward doet mij heel erg denken aan Lost, vooral de opening is vrijwel een 1-op-1 kopie. Oceanic Airlines kwam zelfs nog voorbij.
Hopelijk houden ze het boeiend, maar ik blijf het iig wel even volgen.
Eerlijk gezegd zou ik aanraden te wachten tot volgende week. De preair is een crappy webrip die haast pijn aan je ogen doet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :S
Is de serie het bekijken waard?
Flash Forward vond ik inderdaad ook erg interessant. Ik ben benieuwd waar de verhaallijn heen gaat..quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef PeRi het volgende:
Flash Forward vond ik wel interessant, blijf ik nog wel volgen. En The Beautiful Life vond ik ook wel leuk, weer een no-brainer serie erbij, voorlopig nog even blijven hangen.
Community was echt troep. Bored to Death heb ik nog niet gekeken, want er zit een gigantisch watermerk door mijn eps heen, dat kijkt zó kut, dus even wachten maar duurt nog 2 dagen ofzo zag ik voor het uitkomt.
De eerste aflevering was uitgelekt...quote:Op maandag 21 september 2009 16:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
FlashForward begint toch pas op 24 september? Of heb ik het mis?
Nu dus welquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:12 schreef PeRi het volgende:
Vandaag is Accidentally on Purpose uit, iemand al gezien?
ik ga the forgotten ook proberen, ben benieuwd wat ik ervan vindquote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Symer het volgende:
The Good Wife en The Forgotten heb ik allebei na een kwartier afgezet omdat ik het niet boeiend vond.
Accidentally on Purpose kon mij ook niet bekoren.
Ook alle drie af gezet. Ongeïnspireerde uitgekauwde meuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef Symer het volgende:
The Good Wife en The Forgotten heb ik allebei na een kwartier afgezet omdat ik het niet boeiend vond.
Accidentally on Purpose kon mij ook niet bekoren.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef Symer het volgende:
The Good Wife (CBS)
Officiële site
THE GOOD WIFE is a drama starring Emmy Award winner Julianna Margulies as a wife and mother who must assume full responsibility for her family and re-enter the workforce after her husband's very public sex and political corruption scandal lands him in jail. Pushing aside the betrayal and crushing public humiliation caused by her husband Peter (Chris Noth), Alicia Florrick (Margulies) starts over by pursuing her original career as a defense attorney.23 sept
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Flash Forward, mèh, dikke tegenvaller.![]()
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:14 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Verhaal is uniek, pilot was ontzettend spannend (het einde), de karakters zijn ok... ik kan niet wachten tot aflevering 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In het Flash Forward topic heb ik toegelicht waarom het mij tegenviel.
Kort gezegd komt het neer op slecht uitgewerkte en daardoor oninteressante karakters (waar in de pilot ook nog eens driekwart van de tijd aan besteed wordt ipv. aan het mysterie) en ondermaatse acteurs als lead characters.
Daarnaast heb ik een broertje dood aan series waarbij het plot aan elkaar hangt van toevalligheden.Heb in dat topic op je gereageerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na eps.3 ?quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:47 schreef criminal_mind het volgende:
The beautiful life is de eerste gecancelde show van dit jaar.
sterker nog na 2 epsquote:
Dat was nou echt een serie die het nodige gescheld en bloot had kunnen gebruiken wat op zenders zoals hbo wel mogelijk isquote:Op maandag 28 september 2009 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
sterker nog na 2 eps![]()
Er schijnen er wel al 7 te zijn opgenomen, maar het zou onder de miljoen kijkers hebben.
Eerlijk gezegd vind ik het wel jammer, want vond het best een leuke serie
Ik zie met name Al Bundyquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef Symer het volgende:
Alf 2 van Modern Family was weer geweldig. Volgens mij de eerste nieuwe serie waar ik fan van begin te worden.
zo das best heftig!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:07 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema van The Prisoner is nu ook bekend: de zesdelige miniserie begint op 15 november en eindigt op 17 november.
Elke dag dus 2 afleveringen![]()
AMC (de zender) schijnt er flink wat vertrouwen in te hebben, ze hebben zo'n beetje de gehele dag van de première ingeruimd voor een Matrix-trilogie marathon wat als inleiding moet dienen voor The Prisoner.
Maar zouden ze echt verwachten dat er mensen zo gek zijn om 9 uur onafgebroken voor de tv te zitten? Ik zou dat echt niet trekken
Pff, bones, csi, csi new york, supernatural, fringe, the mentalist, en nu zijn daar nog glee en cougar town bijgekomen. Ik heb warehouse 13 en mental ook gekeken, maar die zijn nu dus afgelopen. Soms wel een beetje te veel, maar ja, vind het allemaal leukquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
oude series: bones, ncis, criminal minds, private practice, grey's anatomy, heroesquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef Woodpecker het volgende:
Net The Good Wife gezien. Wederom een rechtbankdrama, maar wel eentje die potentie heeft, dus die ga ik voorlopig wel even volgen. Nu op de kijkstapel nog Glee en Bored to Death
Van de 'oude' series ben ik eigenlijk alleen nog maar House en Dexter aan het volgen. Wat jullie?
Zou ik bijna 30 Rock vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Maar 30 Rock is een beetje matig geworden...
De tweede is al heel een stuk beter dan de eerste. Normaal volg ik geen comedy via 't net, maar voor Ed O'Neill maak ik een uitzondering (ik vond 'm zelfs weergaloos in de remake van Dragnet een paar jaar geleden).quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:02 schreef Symer het volgende:
Wat Modern Family betreft: ik vond het tof. Heb niet schaterlachend over de grond liggen rollen, maar er zit voldoende potentie in om een leuke serie te worden denk ik.
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Twee weken in het nieuwe tv seizoen valt te zien dat The Good Wife het goed doet, tot nu toe de hoogst scorende nieuwe televisie serie:
Dat stukje met dat modelvliehtuigjequote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:45 schreef Jivis het volgende:
Modern Family weer tof. De man van die blonde vrouw (ben z'n naam even kwijt), doet me qua gedrag erg denken aan Michael Scott van The Office.
Echt briljant gecast inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:47 schreef ChickenMan het volgende:
Moet altijd zo hard lachen om Manny.
idd, die is ook nieuw.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:42 schreef CloudStrifeNL het volgende:
[..]
Nee, dat is NCIS: Los Angeles met ongeveer 16-17 miljoen kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |