Trailer is leuk!quote:Op woensdag 16 september 2009 00:39 schreef criminal_mind het volgende:
De eerste 2 afleveringen van bored to death de nieuw HBO serie, zijn ook gelekt zojuist.
ironisch genoeg zijn de boeken van vampire diaries eerder geschreven dan die van twilightquote:Op woensdag 16 september 2009 22:32 schreef speedy_kevin het volgende:
Vampire Diaries gekeken, wat een Twilight kopieDie ga ik niet dus niet volgen. Jammer
Lijkt me wel vet, vanmiddag even checken.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air![]()
Flash Forward is zojuist gelekt.
net ook ff de pre zitten kijken, ziet er op zich wel leuk uit, nu ff wachten op de 1e afleveringquote:Op woensdag 16 september 2009 23:12 schreef Symer het volgende:
Weer een nieuwe pre-air![]()
Flash Forward is zojuist gelekt.
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :Squote:Op donderdag 17 september 2009 10:29 schreef Symer het volgende:
Flash Forward doet mij heel erg denken aan Lost, vooral de opening is vrijwel een 1-op-1 kopie. Oceanic Airlines kwam zelfs nog voorbij.
Hopelijk houden ze het boeiend, maar ik blijf het iig wel even volgen.
Eerlijk gezegd zou ik aanraden te wachten tot volgende week. De preair is een crappy webrip die haast pijn aan je ogen doet.quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Waar heb je Flash Forward vandaan? Ik kan hem op tvnzb.nl niet vinden :S
Is de serie het bekijken waard?
Flash Forward vond ik inderdaad ook erg interessant. Ik ben benieuwd waar de verhaallijn heen gaat..quote:Op zaterdag 19 september 2009 19:40 schreef PeRi het volgende:
Flash Forward vond ik wel interessant, blijf ik nog wel volgen. En The Beautiful Life vond ik ook wel leuk, weer een no-brainer serie erbij, voorlopig nog even blijven hangen.
Community was echt troep. Bored to Death heb ik nog niet gekeken, want er zit een gigantisch watermerk door mijn eps heen, dat kijkt zó kut, dus even wachten maar duurt nog 2 dagen ofzo zag ik voor het uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |