Welke MM ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef buddyb het volgende:
Hij is trouwens al te koop bij de Media Markt.
Dit begint er toch best ziek uit te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een TT mensen, i'm stunned.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'm glad you like itquote:
Hoe lang nog?!?!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou eerder mn wasdroger dan vervangen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Het komt uiteindelijk allemaal uit je eigen portemonnee dus je moet het zelf maar wetenAls ik een paar centen kan besparen ben ik blij. Helemaal aangezien mijn PS3 best veel aan staat. En voor mensen die keihard Folden is het helemaal een voordeel
Geen uitknopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Slim? 2x USB, geen BC, geen uit knop? No thanks. Ik hou het lekker bij mijn 60GB model. Alhoewel de slim wel lekker zuinig is.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:32 schreef KoosyNL het volgende:
IK hou het ook lekker bij mijn 60GB. BC FTW
Zijn er echt mensen die dat doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
En voor mensen die keihard Folden is het helemaal een voordeel
Valt ook allemaal wel mee. Sony heeft niet de juiste en correcte energie cijfers naar buiten gebracht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Slim? 2x USB, geen BC, geen uit knop? No thanks. Ik hou het lekker bij mijn 60GB model. Alhoewel de slim wel lekker zuinig is.
Daar moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I'm glad you like it
Ik was trouwens huiverig over die space-secties in Ratchet, maar het ziet er echt gaaf uit. Beetje Mario Galaxy!
Bij het oude model van de PS3 zit er aan de achterkant een schakelaar om de voeding van de PS3 uit te schakelen. Deze schakelaar zit niet op de Slim.quote:
En wat moet je dan doen als hij vastloopt? De stekker er uit trekken? Goed geregeld sonyquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:54 schreef SToRM81 het volgende:
Bij het oude model van de PS3 zit er aan de achterkant een schakelaar om de voeding van de PS3 uit te schakelen. Deze schakelaar zit niet op de Slim.
Is dat echt de enige reden? Dat merk je toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:59 schreef Tumble het volgende:
als het goed is komt er over een uurtje iemand mijn ps3 phat kopen
gelijk daarna maar eens de stad in om een slim te scoren
True HD en DTS master bitstreaming FTW
oww en dat ie zuiniger is is ook wel een prettige bijkomstigheid
In veel gevallen is het ingedrukt houden van de knop aan de voorkant al voldoende, dus zo'n probleem lijkt me dat niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen als hij vastloopt? De stekker er uit trekken? Goed geregeld sony
Uhh, nee. Ik heb toch echt wel situaties gehad waarbij de knop ingedrukt houden 3 piepjes gaf en hij leek af te sluiten maar dat toch echt niet deed, in dat geval moet je dus de knop omzetten, wat doe je op dat moment bij de slim??quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In veel gevallen is het ingedrukt houden van de knop aan de voorkant al voldoende, dus zo'n probleem lijkt me dat niet.
Ik zie trouwens dat er ook opvallend veel mensen zijn die hun oude PS3 verkopen om het nieuwere model te kopen. Op zich wel begrijpelijk natuurlijk, maar ik hou het nog wel even bij mn 60GB.
De stekker eruit trekken blijkbaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik heb toch echt wel situaties gehad waarbij de knop ingedrukt houden 3 piepjes gaf en hij leek af te sluiten maar dat toch echt niet deed, in dat geval moet je dus de knop omzetten, wat doe je op dat moment bij de slim??
De mijne al één keer! Toen er een stel zombies achter me aan gingen rennen in Uncharted!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:07 schreef kepler het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken blijkbaarZo heel veel maakt dat ook niet uit, zo vaaak zal die ook weer niet vastlopen
Je liegt, zombies kunnen helemaal niet rennen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne al één keer! Toen er een stel zombies achter me aan gingen rennen in Uncharted!
Ik begrijp dat helemaal niet trouwens!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat er ook opvallend veel mensen zijn die hun oude PS3 verkopen om het nieuwere model te kopen. Op zich wel begrijpelijk natuurlijk, maar ik hou het nog wel even bij mn 60GB.
Vaag, ik heb in de afgelopen 2 1/2 jaar wel een aantal keer een vastloper gehad. Maar nog nooit de knop om moeten gooien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik heb toch echt wel situaties gehad waarbij de knop ingedrukt houden 3 piepjes gaf en hij leek af te sluiten maar dat toch echt niet deed, in dat geval moet je dus de knop omzetten, wat doe je op dat moment bij de slim??
'Infected' danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Je liegt, zombies kunnen helemaal niet rennen!
Ja hequote:
Het is niet de enige reden nee zuiniger stiller en weer gewoon 2 jaar garantie vind ik erg prettigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat echt de enige reden? Dat merk je toch helemaal niet?
Dan trek je de stekker eruit he. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad bij mijn launch PS3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
SPOILER!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne al één keer! Toen er een stel zombies achter me aan gingen rennen in Uncharted!
Doe mij dat pianolak beest maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan trek je de stekker eruit he. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad bij mijn launch PS3.
Hier trouwens nog wat mooie foto's van de PS3 Slim in vergelijking met de oude PS3 en de XBox 360:
http://www.gamersyde.com/(...)s_of_it-8461_en.html
Nate gaat dood op het eindequote:
Dat is alleen op "Crushing mode" hoor...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nate gaat dood op het einde
kon ik dat maar doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja he
Voor deze game ga ik gewoon een week vrij nemen
Afhankelijk van hoe erg het is kan je proberen je saves te redden en dan een systeem-herstel doen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:55 schreef LostFormat het volgende:
Okay, laatst crashte m'n ps3 en precies toen ie aan het saven was. Kon niks anders doen dan 'm uit te zetten. Nu issie gefokt. Kan ik er zelf nog wat aan doen of moet'ie terug?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was net in mijn Home Town , Papecity
Zie overal dat de verkopen flink omhoog schieten, en moet zeggen, de slim ziet er best cool uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik was net in mijn Home Town , Papecity (Papendrecht)
Lokale Music store had de slim al in de vitrine, ik vragen...........uitverkocht
![]()
Hij had er 6 gekregen, nieuwe lading komt maandag
Zometeen Mediamarkt Rotterdam Centrum eens proberen
En als die hem niet heeft Saturn in Zuidplein
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:17 schreef Cheiron het volgende:
Woot, eindelijk ook ps3 eigenaar. vanmiddag een slim gehaald met uncharted. wat een cool apparaat, staat nu demos te downloaden.
Wat ziet die f1 game er gaar uit trouwens
trouwens, ps naam:cheironnl
Wordt genieten met Unchartedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:17 schreef Cheiron het volgende:
Woot, eindelijk ook ps3 eigenaar. vanmiddag een slim gehaald met uncharted. wat een cool apparaat, staat nu demos te downloaden.
Wat ziet die f1 game er gaar uit trouwens
trouwens, ps naam:cheironnl
Ik moet stiekem toegeven dat ik die mat zwarte slim toch wel mooi vind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doe mij dat pianolak beest maar
[ afbeelding ]
http://www.psxextreme.com/ps3-news/5705.htmlquote:You may have heard it here before: we are aware of a truly huge PS3 exclusive title that hasn't been announced or confirmed as of yet. Now, as we have promised to keep the game under wraps, we still can't tell you what it is... But with the recent price drop, the introduction of the PS3 Slim, and more reasons than ever to have a PS3 in your entertainment center, we wanted to give you one more.
First of all, don't bother e-mailing us with desperate pleas; those e-mails will go unanswered. Secondly, you can theorize and speculate all you wish but you must always bear in mind that we did not confirm a damn thing. Thirdly, and this much we can almost promise: the game in question is something the vast majority of gamers will likely enjoy, and the only hint we can give you is that it is familiar. Well, we're talking about a massive upgrade over the last installment, but nevertheless...familiar. The good news is that we might be able to spill the beans on this as early as January or February, but we're at the mercy of Sony right now. Our source - who is no rumor-starter but the game designer currently working on the project - says his hands are tied on the issue, and we'll continue to respect that. But if everything goes well, we'd like to think this game will be ready to go by the end of 2010; that may seem like a ways off, but we consider it a damn good reason to own a PS3.
You know about Uncharted 2: Among Thieves, God of War III, MAG, Ratchet and Clank Future: A Crack in Time, Gran Turismo 5, Heavy Rain, and The Last Guardian. This title will have a place in that elite group as soon as it's announced; you can be guaranteed of that. Oh, and if any of you are wondering if there's a chance the game will go multiplatform: no. Highly unlikely. That's all for now, peeps.
8/27/2009 Ben Dutka
Ik zou teleurgesteld zijn als het om Twisted Metal gaatquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.psxextreme.com/ps3-news/5705.html
Games zoals Heavy Rain die nog niet eens uit zijn al elite noemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.psxextreme.com/ps3-news/5705.html
Een announcement van een announcement die doorgegeven is door een derde partijquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:16 schreef kepler het volgende:
Zulke berichten zien we elke week wel... Dus het is een announcement van een announcement die pas in februari!! gemaakt zal worden
Ja, ik word zo moe van zulke berichten altijd. Leuk dat je inside info heb, maar als je verder geen details hebt zeg dan gewoon niks... 9/10 keer is het ook niet eens waarquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een announcement van een announcement die doorgegeven is door een derde partij
Ik heb Pure op de 360 en vond het erg cool. Op een gegeven moment te moeilijk (ik suck in racen) maar wel cool. Jammere is wel dat er geen offline split-screen in zit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:58 schreef SToRM81 het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de game Pure? En is die een beetje de moeite waard?
Hmmm...ik zal de demo nog eens binnenhalen. Ik heb ook al een preorder van MotorStorm 2 platinum staan en misschien dat die 2 wat teveel op elkaar lijken om ze beiden te kopen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Pure op de 360 en vond het erg cool. Op een gegeven moment te moeilijk (ik suck in racen) maar wel cool. Jammere is wel dat er geen offline split-screen in zit.
Ze zijn redelijk vergelijkbaar, maar Pure vind ik leuker vanwege de trucs die je kunt/moet maken. Motorstorm 2 heeft daarentegen wel weer 4p split screenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hmmm...ik zal de demo nog eens binnenhalen. Ik heb ook al een preorder van MotorStorm 2 platinum staan en misschien dat die 2 wat teveel op elkaar lijken om ze beiden te kopen.
Dual Shock 3quote:
En hoe duur was een DS3?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:04 schreef YOgamerYO het volgende:
Wie is er naar Negame in dordrecht geweest? Ik heb daar een DS3 gekocht, OMDAT ER NOG MAAR 1 WASDus toen kocht ik ook Batman, wat wel een beetje eentonig is maar ook heel vet. Maar het blijft jammer dat ik geen 2 DS3 kon kopen.
Maar die prijzen van de DS3 was ookGeen internet site die dat kan.
Nou, ik heb een key. Geen idee waarvoor verder, maar thnxquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:47 schreef SToRM81 het volgende:
Wie snel is kan een Beta key voor Supercar Challenge krijgen (waren er nog 30 over):
http://www.system3beta.com/
33 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Misschien kan je m verkopen voor een euroquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb een key. Geen idee waarvoor verder, maar thnxZometeen maar meteen ff spelen.
Same here.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb een key. Geen idee waarvoor verder, maar thnxZometeen maar meteen ff spelen.
Pure is 1 van de betere games van de afgelopen tijd. Komt ook omdat ik motocross madness helemaal geweldig vind.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hmmm...ik zal de demo nog eens binnenhalen. Ik heb ook al een preorder van MotorStorm 2 platinum staan en misschien dat die 2 wat teveel op elkaar lijken om ze beiden te kopen.
Fucking O Fortuna in de intro! GOTYquote:
Wat een kutgame zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fucking O Fortuna in de intro! GOTY
Een euro zekerquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan begin ik er ook maar niet aan.Wie of wie heeft interesse in mijn beta key? Je weet wat ik van je vraag....
Dit is geen Sony product oorspronkelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:23 schreef RetroGamer het volgende:
Linger in Shadows gekochtSnap er geen klap van maar ziet er wel erg cool uit
Echt typisch Sony product
wrom nie?quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef RedemptioN het volgende:
nu ik steeds meer naar die slim kijk, wordt ie steeds mooier...maar ja, geen mogelijkheid dat die binnenkomt...tenzij ik wil dat mn vriendin mij vermoord
Game downloaden en updaten duurde ongeveer 45 minuten, maar na 1 ronde had ik het ook wel gezienquote:
Haha ja echt hequote:Op zondag 30 augustus 2009 23:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Game downloaden en updaten duurde ongeveer 45 minuten, maar na 1 ronde had ik het ook wel gezien
Plasma scherm nemen !! Geen reactietijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er mensen hier met ps3+lcd tv groter dan 1 meter?
Ik wil dus nieuwe tv kopen maar bij een maat thuis hebben ze een philips tv, als hij daar zijn ps3 aan zet,
dan krijgt hij vertraging, als je b.v. op X drukt zie je 1 seconde later pas reactie op het scherm.
Je merkt duidelijk verschil er tussen.
Nu ben ik dus bang dat mij dat ook gaat overkomen wat ik natuurlijk niet wil!
Mensen die me hier tips over kunnen geven?
niks bijleggen? Al die games die je bij je oude ps3 hebt verkocht dan? Je hebt zeker 200 euro door de plee gespoeld hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
wrom nie?
oude verkopen voor 300
nieuwe slim kopen voor 300
niks bijleggen = blije vrouw
Wat een onzinquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Plasma scherm nemen !! Geen reactietijdWe hebben een 52" Philips scherm, speelt geweldig !!
Een 60gb brengt zonder games nog makkelijk 300 opquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
niks bijleggen? Al die games die je bij je oude ps3 hebt verkocht dan? Je hebt zeker 200 euro door de plee gespoeld hoor.
quote:Ik heb een redelijk lange speelsessie met Dante’s Inferno achter de rug (en een nog langere staan-en-kijksessie dankzij de journaliste voor mij) waarbij ik veel van de verschillende onderdelen van het spel heb kunnen zien. Als er één ding is wat ik gamers op het hart wil drukken, is dat dit niet zomaar de eerste de beste God of War-kloon is. Natuurlijk, de overeenkomsten zijn er, maar deze game is het ultieme voorbeeld van ‘beter goed gejat, dan slecht bedacht’. Dante’s Inferno heeft een verschrikkelijk vette setting en lijkt daar, tot nu toe, het onderste van uit de kan te halen. Ik ben ervan overtuigd dat dit een toffe game wordt.
Contrast, resolutie, reactietijd, kijkhoek, helderheid, afmeting, opties, etc. Ik heb zelf een Samsung LE40A656 en dat is een fantastische TV om te gamen zoals ik al aangaf. Echter is een Panasonic of Pioneer plasma ook geweldig. Ik zou nog niet voor LED gaan, vrienden van mij hadden zo'n LED TV van Samsung maar die hebben ze terug gebracht omdat ze er niet tevreden over waren.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
Dus je moet kijken naar het MS van de tv om te weten of hij geen vertraging heeft tijdens het gamen?
Omdat het er saai uit ziet? Een game met enkel cover als attractie is niet boeiend. In Uncharted zit het ook, maar als toevoeging.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:33 schreef rakotto het volgende:
Eight Days footage OMGOMGOMG
Waarom nou gecancelled?![]()
![]()
Wat is daar zo gaaf aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:33 schreef rakotto het volgende:
Eight Days footage OMGOMGOMG
Waarom nou gecancelled?![]()
![]()
Dat is hetzelfde als Gears of War in principe.quote:Omdat het er saai uit ziet? Een game met enkel cover als attractie is niet boeiend. In Uncharted zit het ook, maar als toevoeging.
Ik vind dat filmpje waar die vrachtwagen crasht nou niet denderend uitzien. Dat co-op gedeelte ziet er wel aardig uit voor nu, maar zal in the long run gaan storen denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:14 schreef rakotto het volgende:
Niet gaaf dan?Ieder zijn mening dan.
[..]
Dat is hetzelfde als Gears of War in principe.![]()
Ik vind het er gewoon aardig uitzien en de gameplay spreekt me gewoon aan. ^^
Let wel, dat is allemaal al oud materiaal aangezien de game een hele tijd geleden al is gecancelled.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje waar die vrachtwagen crasht nou niet denderend uitzien. Dat co-op gedeelte ziet er wel aardig uit voor nu, maar zal in the long run gaan storen denk ik.
Wil je misschien een Hori arcade fighstick of twee kopenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is een dual shock 3 controller zwaar ruk voor Streetfighter 4. Mijn god, nog even en dat ding poer ik door de tv omdat het mijn bewegingen (hoe mongolisch ook) niet snel genoeg registreert. Iemand ervaring met een madcatz ding?
Dat was iets uit 2006 wat nogal goed is voor die tijd vind ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik vind dat filmpje waar die vrachtwagen crasht nou niet denderend uitzien. Dat co-op gedeelte ziet er wel aardig uit voor nu, maar zal in the long run gaan storen denk ik.
Die heb ik ook, echt een geweldige tv. Alleen jammer dat binnen een half jaar de TV moeite had met HD beelden (hoe hoger de resolutie, hoe harder het beeld ging trillen). Samsung heeft het gelukkig snel gefikst.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Contrast, resolutie, reactietijd, kijkhoek, helderheid, afmeting, opties, etc. Ik heb zelf een Samsung LE40A656 en dat is een fantastische TV om te gamen zoals ik al aangaf. Echter is een Panasonic of Pioneer plasma ook geweldig. Ik zou nog niet voor LED gaan, vrienden van mij hadden zo'n LED TV van Samsung maar die hebben ze terug gebracht omdat ze er niet tevreden over waren.
quote:Thanks to your feedback, we are excited to announce the God of War Collection for this Holiday Season. Now fans and newcomers to the series can experience the epic journey of God of War and God of War II in 720p HD form. Both titles have been remastered with anti-aliased graphics, running at 60 frames per second for a smooth gameplay experience, only on the PS3 system. Additionally, the Blu-ray Disc compilation will bring the PlayStation Network (PSN) trophy support to the franchise for the very first time.
This is your chance to experience God of War is its true form before the chaos of God of War III hits store shelves come March 2010.
Here’s the full press release:
SONY COMPUTER ENTERTAINMENT AMERICA ANNOUNCES
GOD OF WAR® COLLECTION, A NEW COMPILATION OFFERING FOR PLAYSTATION®3
Exclusive God of War® and God of War® II Blu-ray Disc Compilation
Available This Holiday Season
FOSTER CITY, Calif., September 1, 2009 – Sony Computer Entertainment America (SCEA) announced today a new and exclusive PlayStation®3 (PS3™) offering for the critically acclaimed God of War® franchise, God of War® Collection. Scheduled for release this holiday season, God of War Collection will feature reworked versions of both God of War® and God of War® II on a single Blu-ray Disc™ at full 1280 x 720 resolution. Both critically acclaimed games, which were originally developed for the PlayStation®2 computer entertainment system, have been remastered with anti-aliased graphics running at 60 frames per second for a smooth gameplay experience on the PS3 system. Additionally, the Blu-ray Disc compilation will bring PlayStation®Network (PSN) trophy support to the franchise for the first time (included for both games). God of War Collection offers substantial value to PS3 consumers, the compilation of both best-selling games costing just $39.99 MSRP.
Developed by Sony Computer Entertainment, Santa Monica Studio, the God of War series brings epic mythological battles to life with stunning graphics and an elaborate plot that puts Kratos, the triology’s main character, at the center of carnage and destruction as he seeks revenge against the Gods who have betrayed him. God of War® III is scheduled for release exclusively on the PS3 in March 2010.
“We are excited today to announce God of War Collection,” said Scott Rohde, vice president, Worldwide Studios America. “Our fans spoke and we listened; thanks to our partnership with Bluepoint Games, fans and newcomers to the series can experience the epic God of War and God of War II saga in stunning 720p on PS3. This Blu-ray Disc compilation brings Kratos to PS3 even earlier than expected.”
SCEA – God of War®Collection Announced for PS3
God of War Storyline
Set in the dark world of ancient Greek mythology, players take on the role of Kratos, a Spartan warrior. Plagued by the nightmares of his past, the ash covered warrior would do anything to be free of his debt to the Gods and the memories that haunt him. For ten years he has labored for Olympus, now on the verge of losing all hope, the Gods have given him one last task. Destroy Ares, the God of War. Armed with the deadly chained Blades of Chaos, Kratos will have to overcome armies of mythological monsters, legions of undead soldiers, and amazingly dangerous and brutal landscapes.
God of War II Storyline
God of War saw Kratos, a mortal warrior, set upon an epic quest to dethrone a God. But his journey did not end there. In God of War II, Kratos sits atop his Olympus throne, as the new God of War – far more ruthless than Ares ever was. To end his continued torment, Kratos must journey to the far reaches of the earth and defeat untold horrors and alter that which no mortal, or god has ever changed… his fate. God of War II sets an epic stage for a devastating mythological war to end all wars.
Acclaim for the God of War Franchise
God of War releases have set the bar for the action-adventure genre and been acknowledged by some of the videogame industry’s key publications, which include PlayStation: The Official Magazine (Editor’s Choice Award), Game Informer (Action/Adventure Game of the Year and Handheld Game of the Month Award), GamePro (Editor’s Choice Award), Electronic Gaming Monthly (Best PS2 Game), IGN.com (Editor’s Choice Award and Game of the Year Award), and four nominations in the Annual Interactive Achievement Awards, including Overall Game of the Year and Console Game of the Year. The franchise has also been awarded with several honors including several E3 Best of Game Awards (given by several online publications), numerous Game of the Year and Best Action Game Awards (given at Spike TV’s Video Game Awards, Golden Joystick Awards, PSX Extreme Awards and the 3rd Annual G-Phoria Awards, and by PAX, GameZone, GameDaily, GameSpot), to name just a few.
-more-
SCEA – God of War®Collection Announced for PS3
About Bluepoint Games, Inc.
Bluepoint Games, Inc. is a highly experienced team of seasoned gaming industry veterans whose work includes six titles that have sold over a million copies each. Bluepoint Games’ first title, Blast Factor™ (2006), made exclusively for the PlayStation®3 (PS3™) computer entertainment system, was one of the first titles available at the launch of the PlayStation®Store. Located in Austin, Texas, they continue their mission to produce high quality video games with a lasting appeal that are fun to play.
For more information, email info@bluepointgames.com.
About Sony Computer Entertainment America Inc.
Sony Computer Entertainment America Inc. continues to redefine the entertainment lifestyle with its PlayStation® and PS one® game console, the PlayStation®2 computer entertainment system, the PSP® (PlayStation®Portable) handheld entertainment system, the ground-breaking PlayStation®3 (PS3™) computer entertainment system and its online and network services PlayStation®Network and PlayStation®Store.
Recognized as the undisputed industry leader, Sony Computer Entertainment America Inc. markets the PlayStation family of products and develops, publishes, markets and distributes software for the PS one game console, the PlayStation 2 computer entertainment system, PlayStation 3 and the PSP system for the North American market. Based in Foster City, Calif., Sony Computer Entertainment America Inc. serves as headquarters for all North American operations and is a wholly owned subsidiary of Sony Computer Entertainment Inc.
# # #
Visit us on the Web at http://www.us.playstation.com.
PlayStation”, , “PSP”, “PS one” and the PlayStation logo are registered trademarks and “PS3” is a trademark of Sony Computer Entertainment Inc. God of War is a registered trademark of Sony Computer Entertainment America Inc. © Sony Computer Entertainment America Inc.
Blast Factor is a trademark of Sony Computer Entertainment America Inc. Developed by Bluepoint Games. (c) 2006 Sony Computer Entertainment America Inc.
offtopic: Koop dan ook een goede tvquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:58 schreef Dirkos1987 het volgende:
Zijn er mensen hier met ps3+lcd tv groter dan 1 meter?
Ik wil dus nieuwe tv kopen maar bij een maat thuis hebben ze een philips tv, als hij daar zijn ps3 aan zet,
dan krijgt hij vertraging, als je b.v. op X drukt zie je 1 seconde later pas reactie op het scherm.
Je merkt duidelijk verschil er tussen.
Nu ben ik dus bang dat mij dat ook gaat overkomen wat ik natuurlijk niet wil!
Mensen die me hier tips over kunnen geven?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
http://blog.us.playstatio(...)y-season/#more-15448
[..]
Nou ze hebben daar een philips ambilght, ik geloof 94 cm,, denk dat dat redelijk goede tv isquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:24 schreef Meekoh het volgende:
[..]
offtopic: Koop dan ook een goede tv
Maargoed voor je maat. Kijk ff of je tv een Game mode heeft, vaak scheelt dat een hoop!
Had het ook met mijn Wii die had onwijs vertraging op mijn Sony KDL40-W5500. Totdat je de tv in Game mode zet.
PS3 had hier trouwens geen last van...
thnx voor de info over LED, zat daar naar te kijken. Nog redenen waarom die noujuist niet goed waren?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Contrast, resolutie, reactietijd, kijkhoek, helderheid, afmeting, opties, etc. Ik heb zelf een Samsung LE40A656 en dat is een fantastische TV om te gamen zoals ik al aangaf. Echter is een Panasonic of Pioneer plasma ook geweldig. Ik zou nog niet voor LED gaan, vrienden van mij hadden zo'n LED TV van Samsung maar die hebben ze terug gebracht omdat ze er niet tevreden over waren.
Dat zou super vet zijn! De GoW-serie en SoTC/ICO zijn dé redenen dat ik een 60GB PS3 wilde hebben. Die games moest ik gewoon spelen! Als ze die ook aankondigen op een mooie Blu-ray schijf, dan verkoop is deze en komt er een slim te staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Wessiej het volgende:
Enige reden waarom ik BC wou, en SoTC dus, maak daar ook een remake van, incl. ICO
Fuck yeah! Ik wil erg graag aan GoW3, maar wilde 1 en 2 ook ooit nog spelen (gamecube, geen ps2 gehad). Dit is echt perfect!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
[..]
Super!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
[..]
Idd, heb twee nooit helemaal uitgespeeldquote:
Je wil dus alleen een mooi spel? Killzone 2.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef Syd het volgende:
Welke spel raden jullie mij aan? Eisen - FullHD ondersteuning, Heavenly Sword zag er wel gelikt uit. HD toch?
Ja speel voor het eerst dus misschien is er in de tussentijd nog mooiere games uitgekomen?
Hebbeuh hebbeuh hebbeuhquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Idd, heb twee nooit helemaal uitgespeeld
Omdat dat geen PS3 is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef PP. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een PS3 gekocht. Een slim, maar waarom kan dat ding nou weer niet tegelijkertijd geluid via HDMI én optisch uitpoepen?
waarom niet? ik wil niet altijd mn surroundset (optisch) aan hebben, en wil niet continu moeten schakelen in t menu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef amstelveentje het volgende:
Waarom zou die dat moeten doen.
Zul je kwaliteitsverlies hebben als je je versterker het geluid van je TV via optisch laat pakken? Als dan je PS3 als source op je tv is heb je ook het geluid (even je tv muten).quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef PP. het volgende:
[..]
waarom niet? ik wil niet altijd mn surroundset (optisch) aan hebben, en wil niet continu moeten schakelen in t menu.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
niks bijleggen? Al die games die je bij je oude ps3 hebt verkocht dan? Je hebt zeker 200 euro door de plee gespoeld hoor.
dat lego lite model zuipt de helft minder stroom maakt minder herrie en bitstreamt tenminste DTS HD master en Dolby True HD naar mijn versterker zonder het eerst te versleutelen naar een PCM streamquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:26 schreef amstelveentje het volgende:
Hoe kun je nou je oude PS3 wegdoen voor dat lego light model.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Dirt 2 uit? 8 sept? Ik wacht met smart op dat spel. Ook fifa 10 en World At War 2 ga ik kopen
quote:
Tof! Heb die van mij ook verkocht, wordt morgen opgehaald en dan meteen ook een slim halen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:23 schreef Tumble het volgende:
Hier ook een blije ps3 slim eigenaar
Mijn oude ps3 weggedaan samen met pes 2008 fifa 09 en fallout en geld genoeg om de nieuwe slim te halen
en gelijk een goede reden om fifa 10 en de fallout goty te halen
Dirt 2 ligt bij ons op 10 september in de winkelsquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Dirt 2 uit? 8 sept? Ik wacht met smart op dat spel. Ook fifa 10 en World At War 2 ga ik kopen
Firmware 3.0?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Tumble het volgende:
3.0 staat online
downloading as we speak
Fucking vetquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Tumble het volgende:
FW 3.0 staat online
downloading as we speak
Animated backgrounds!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Firmware 3.0?
Wat staat er voor die update qua aanpassingen?
Opnieuw inloggen in bijv. je router?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
Ja, het word gereset, dus je moet overnieuw instellen en dus idd ook je netwerk wachtwoord weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen in bijv. je router?
bekabeld netwerk, ideaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
kost je ook wel 1 hele minuutquote:
Ach, als dat het enige euveltje is om verder meer functionaliteit en stabiliteit erbij te krijgen. Prima toch?quote:
ah nice, bewegende thema's inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:38 schreef SToRM81 het volgende:
Vanavond gelijk de PS3 maar eens aanslingeren om de firmware binnen te halen
Op de Japanse Store schijnt er trouwens een geanimeerd Afrika thema beschikbaar te zijn:
[ afbeelding ]
Zorgt wel voor een hoop gedoequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach, als dat het enige euveltje is om verder meer functionaliteit en stabiliteit erbij te krijgen. Prima toch?
Alleen op JAP store zeker? Daar kan ik niet meer op, heb al de maximale 16 accountsquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:00 schreef kepler het volgende:
Afrika theme is gratis, de rest moet je 3 dollar voor betalen
Schijt, kan ik weer die 8375 tekens van het wachtwoord in gaan lopen typen. Dat gaat ook nooit in 1 keer goed..quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
16?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen op JAP store zeker? Daar kan ik niet meer op, heb al de maximale 16 accounts
daar stond ik idd ook even van te kijken. Hoe kom je in godsnaam aan 16 JPN-accounts en voornamelijk: wat de fuck moet je ermeequote:
Is dat het stuk waar je moet gaan rennen voor de zombies? Daar liep 'ie bij mij ook vast. Ik had overigens geen corrupted savegame gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Tumble het volgende:
Stervende hoerende Kankerkachel
Zit ik uncharted te spelen level 12
loopt ie vast tijdens een cutscene dus ik reboot de ps3
is mijn save corrupted loopt ie nu iedere keer vast tijdens het laden van die save
en uiteraard geen backup save gemaakt
heeft 'ie niet meerdere savegames opgeslagen? Er zijn ook games die voor elke autosave een nieuw bestand aanmaken namelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef Tumble het volgende:
nee het is dat stuk waar je net voor de tweede keer op die waterscooter hebt gezeten met die barrels die naar je toedrijven
ik heb er zo de pest in no way dat ik weer al die levels op crushing ga doen.
weet iemand of andermans saves werken in dat geval hou ik me aanbevolen roy
Helaas had ik dat geluk maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft 'ie niet meerdere savegames opgeslagen? Er zijn ook games die voor elke autosave een nieuw bestand aanmaken namelijk
Dit dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef amstelveentje het volgende:
Internet opnieuw instellen na de update? Hier geen last van hoor, installeren en gaan
Ik heb geen 16 jap accounts, ik heb 16 andere accounts, dus kan er geen jap account meer bij. Kan wel uitleggen waarom maar t komt er op neer dat er 15 mensen zo aardig zijn geweest een hoop games met me te delenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:06 schreef Misan het volgende:
[..]
daar stond ik idd ook even van te kijken. Hoe kom je in godsnaam aan 16 JPN-accounts en voornamelijk: wat de fuck moet je ermee
Helemaal top, blijkbaar alleen in Amerika danquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef amstelveentje het volgende:
Internet opnieuw instellen na de update? Hier geen last van hoor, installeren en gaan
quote:I UPDATED AND NOW I CANT SIGN IN WTF!
quote:i cant sign in either
quote:Bull shit why can't I sign in
quote:u idiots; its an update u need to enter the network setting again
http://www.google.nl/search?q=jpn+psn+account en je ik weet niet of je hetzelfde e-mailadres kunt gebruiken, maar als je gmail gebruikt is joehoe@gmail.com hetzelfde als jo.ehoe@gmail.com en joehoe.@gmail.comquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef Meike26 het volgende:
Hoe maak je als leek een Japans PSN account aan?
Heb nu een beetje lopen speuren op Japanse site, maar kom er niet uit waar ik mij moet registreren?
En kan ik met het email adres waarop ik mijn huidige Nederlandse PSN account heb, ook registreren in Japan, of heb ik een nieuw mail adres nodig?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF een ander geluidje tijdens het opstarten, hoe de fuck ga ik daar aan wennen![]()
Ja dat kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
kan ik het ook gewoon niet installeren?
En dat achterlijke nieuwe ps3 logoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF een ander geluidje tijdens het opstarten, hoe de fuck ga ik daar aan wennen![]()
Ook dat idd, snap de logica van dat nieuwe logo ook echt niet mja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
En dat achterlijke nieuwe ps3 logoIk mis nu al het spiderman font. En die grijze vlakken in de vriendenlijst zijn ook foei lelijk...
Ja maar de logica van naar een mooi font terug gaan naar een afgezaagd PS2 font vind ik niet logisch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:42 schreef Misan het volgende:
logica nieuwe logo? branding, heel simpel
hebben ze bij de PlayStation naar PSone gedaan en ook bij PlayStation 2 naar PS2, logisch dus eigenlijk dat ze ook een dergelijke grap uithalen bij PlayStation 3 naar PS3quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar de logica van naar een mooi font terug gaan naar een afgezaagd PS2 font vind ik niet logisch?
Je snapt het niet. Ze gebruiken nu voor de PS3 hetzelfde lelijke font als bij de PS2. Had dan gewoon PS3 in het spiderman font geschreven, toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:18 schreef Misan het volgende:
[..]
hebben ze bij de PlayStation naar PSone gedaan en ook bij PlayStation 2 naar PS2, logisch dus eigenlijk dat ze ook een dergelijke grap uithalen bij PlayStation 3 naar PS3
Kan jij zelf ook hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef rakotto het volgende:
Kan iemand btw de Hakuna Matata (Afrika) Theme sharen met mij? Een japans account aanmaken is een hele gedoe vind ik.![]()
Wat bedoel je met bootup? Je kan het automatisch starten bij Wat is nieuw aan of uit zetten, btw.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef rakotto het volgende:
Ik heb liever de oude boot up ja. Jammer dat je de grootte ook niet aan kan passen van de icoontjes etc. De friendlist vind ik nu wel beter en de bewegende achtergronden... Voor de rest valt het vies tegen. Ik wil de grootte aanpassen verdomme! En zelf weten welke bootup ik gebruik >.>
Kan iemand btw de Hakuna Matata (Afrika) Theme sharen met mij? Een japans account aanmaken is een hele gedoe vind ik.![]()
Nu heb je de vage "lelijke" nieuwe logo van de PS3. Ik heb liever de oude.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Wat bedoel je met bootup? Je kan het automatisch starten bij Wat is nieuw aan of uit zetten, btw.
En ook die bestaat nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ohhh niet goed ofzo? Ik bedoel iig de nieuwe call of duty of whatever, die dus...
Knurft.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En ook die bestaat niet![]()
Modern Warfare 2.
Is niet Call of Duty en is ook niet Word at War.
Dan klopt de box art nog niet, er is officieel bevestigd geweest dat hij NIET cod zou heten.quote:
De game heet Modern Warfare 2. Capishe?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef amstelveentje het volgende:
De game heet Call of Duty: Modern Warfare 2. Capishe?
Er was weer een name change, het is weer Call of Duty, Capiche?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De game heet Modern Warfare 2. Capishe?
Bitch
We zullen zien bij de release.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:24 schreef rakotto het volgende:
[..]
Er was weer een name change, het is weer Call of Duty, Capiche?
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24370quote:"Infinity Ward's Modern Warfare 2 is the direct sequel to Call of Duty 4: Modern Warfare," a spokesperson told Kotaku. "We have focused our attention on Modern Warfare in order to most effectively communicate the fact that this is the first true sequel in the Call of Duty series. Infinity Ward, the original creators of the Call of Duty franchise, has said from the beginning Modern Warfare 2 resides in the Call of Duty universe. This is reflected in the title's package."
quote:It's likely that consumer brand awareness fears stayed the company's hand at the last. The title was first introduced with the Call of Duty branding still attached to its name, although by the time of the game's widely publicized and highly acclaimed E3 appearance, it had been billed as only Modern Warfare 2 for some time.
A study released in mid-June from research firm OTX, however, had found consumer awareness of the title dropped 20 percent since Activision disassociated it from the Call of Duty brand.
"The Call of Duty brand association essentially doubles the awareness for the game," said OTX at the time. "That is quite a remarkable statistic."
dus na bewijs wil je het nog niet geloven ? , dat is wel een beetje zielig vind je nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef delano.888 het volgende:
Ja je bent stoer, nou blij? We zullen wel zien bij de release.
Trouwens, hij word niet eens uitgegeven door Activision, maar door Infinity ward!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:51 schreef Ash het volgende:
Activision Renames Modern Warfare 2 Again, Slaps Call of Duty On the Box
[ afbeelding ]
Moet ze uberhaupt nog spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Idd, heb twee nooit helemaal uitgespeeld
Infinity Ward is een ontwikkelaar, geen uitgeverquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trouwens, hij word niet eens uitgegeven door Activision, maar door Infinity ward!
Nieuwsbericht slaat dus al nergens op.
Delano.888...quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Trouwens, hij word niet eens uitgegeven door Activision, maar door Infinity ward!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
quote:Infinity Ward, located in Encino, California, is an American computer game developer founded in 2002 by 22 former employees of 2015, Inc., including the project leads who had worked on Medal of Honor: Allied Assault. The company was acquired by Activision in October 2003, and currently consists of nearly 100 employees. Infinity Ward is responsible for the development of the video game Call of Duty and three other installments in the Call of Duty franchise.
Type Video game developer
Founded 2002
Headquarters Encino, California, United States
Industry Computer and video games
Owner(s) Activision Blizzard
Employees ~100
Parent Activision
Website http://www.infinityward.com/
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Delano.888...
Neem mijn gratis advies aan... Houd je mond maar verder.
Het is nou al de zoveelste keer dat je wat roept zonder dat je ook maar enig idee hebt waar het over gaat.
Infinity Ward is de developer....
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:
Welkequote:Op dinsdag 1 september 2009 18:22 schreef Nebo het volgende:
Stelletje pauperzeikers hier, ga gewoon gamen op die PS3 van jullie
Bij gebrek aan een Xbox ga ik dan toch maar gamen op mn ps3quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef amstelveentje het volgende:
Gamen? Tis een media centre! gamen doe je op de xbox, filmpje kijken op de ps3
Het is helemaal niet hetzelfde font!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Ze gebruiken nu voor de PS3 hetzelfde lelijke font als bij de PS2. Had dan gewoon PS3 in het spiderman font geschreven, toch?
[..]
Als je me vertelt hoe ik dat kan doen, heb ik misschien nog wel een savegame voor je. Gisteren toevallig op Crushing uitgespeeld (snellere run dan op Hard en Normal en ook de Survivor trophy gehaaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:36 schreef Tumble het volgende:
[..]
Helaas had ik dat geluk maar
nee 1 save en die slaat vast tijdens het laden
Grumble ik was net lekker bezig
iemand ongeveer net zo ver als mij die mij een copy van zijn save wil sturen
heb verdomme all trophy's van uncharted behalve beat the game op crushing en ik vind het een tering klus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. achter je aanrennen in die tunnel.
Ik weet niet of je al op dat punt was, of iets verder misschien, maar dat houdt dus in dat je nog moet doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shanks meed!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Of een youtube tutorial:
Duidelijk ingesproken door een Nederlander
(maar wel in het engels)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef PP. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een PS3 gekocht. Een slim, maar waarom kan dat ding nou weer niet tegelijkertijd geluid via HDMI én optisch uitpoepen?
quote:Option to output audio through multiple sources (e.g. HDMI and optical) simultaneously
Meteen een toslink kabeltje besteldquote:
Zeer strakke telefoon ja. Als ik niet nog een jaar zou vastzitten aan mijn abo dan zou ik bijna zeker voor deze telefoon gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Poit het volgende:
* [Remote play] now supports mobile phones. (in preparation for the Sony Ericsson ‘Aino’.)
Ik ben benieuwd naar de nieuwe SE telefoon! Hij ziet er nice uit!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:04 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als je me vertelt hoe ik dat kan doen, heb ik misschien nog wel een savegame voor je. Gisteren toevallig op Crushing uitgespeeld (snellere run dan op Hard en Normal en ook de Survivor trophy gehaald), maar ik had van iets terug een extra save gemaakt, omdat ik, net als iemand anders al aangaf te hebben gehad, voorheen een keer een vastloper heb gehad op het punt dat die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. achter je aanrennen in die tunnel.
Ik weet niet of je al op dat punt was, of iets verder misschien, maar dat houdt dus in dat je nog moet doen:ik heb je een Pm gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life never gets darker then midnight
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durf te wedden dat ze allang een emulator gebouwd hebben
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen BC meer, dat heeft Sony nu al meerdere malen verteld
wake up, PS2 is v.v.t. ik hoef ook geen systeem dat minder sterk is doordat het DOS-spelletjes kan spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeuren
Het feit dat God of War HD er aan komt zegt zeker ook niets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeuren
Uncharted, Ratchet & Clank, inFamous. Begin daar maar meequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Hai allemaal.
Ik heb al een paar jaar een Xbox 360, maar ik zit er nu over te denken om een PS3 Slim te kopen. Dit is eigenlijk alleen voor exclusives dan, maar kunnen jullie mij eens wat PS3 exclusives geven die écht de moeite waard zullen zijn om een PS3 te kopen.
BTW, die nieuwe F1 game lijkt me heel gaaf, maar die is toch ook op de 360?
Uncharted: Drakes Fortunequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Hai allemaal.
Ik heb al een paar jaar een Xbox 360, maar ik zit er nu over te denken om een PS3 Slim te kopen. Dit is eigenlijk alleen voor exclusives dan, maar kunnen jullie mij eens wat PS3 exclusives geven die écht de moeite waard zullen zijn om een PS3 te kopen.
Mediaserver pakt de aangegeven internet verbinding die jij hebt ingesteld. Kijk of het lukt met Java Ps3 media server… of zoals ik doe, externe HD op Ps3 aansluiten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef sateck het volgende:
Hee ik heb even een vraag.
Ik heb Studio voetbal op HD kwaliteit gedownload.. Dat ik dus nu wil gaan bekijken op mij Playstation 3. Omdat het 5GB is kan ik hem niet naar me HDD kopieeren. Dus wil het nu met PS3 media server doen. Als ik die opstart gaat hij draadloos verbinding maken met mijn Ps3. Maar dat trekt hij dan niet, HD-Films afspelen. Hij stottert als een gek
Weet daarom iemand hoe ik bij PS3 media server kan instellen dat het via een kabel gaat..? Ik heb namelijk een kabel in me pc naar me PS3 verbonden.. Of eventueel een andere oplossing, het wil mij maar niet lukken
Alvast bedankt!!
Volgens de comments onder dat bericht werd EE emulatie gebruikt in de PAL consoles omdat daar geen EE chip in zat. That's all.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef Qunix het volgende:
En dit dan?
http://www.siliconera.com(...)for-cell-processors/
Even goed lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Mediaserver pakt de aangegeven internet verbinding die jij hebt ingesteld. Kijk of het lukt met Java Ps3 media server… of zoals ik doe, externe HD op Ps3 aansluiten.
Dat kan wel, maar dan moet je de music-upsampling (ofzo) gewoon weer terug zetten naar 48k.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat de fuk? Je kan tijdens het spelen van muziek niet meer naar de xmb... Wat is dat voor onzin? De nieuwe video controls met de rechter pook zijn dan wel weer leuk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Fallen het volgende:
mja, ik heb niet zo veel om over te klagen eigenlijk.
PS3 werkt prima en het enige dat ik niet zo mooi vind is de Friends List en die balk bovenin. Maar het werkt verder allemaal prima.
Ah Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet je de music-upsampling (ofzo) gewoon weer terug zetten naar 48k.
(Audio Settings)
Dat is een welkome aanpassing ja. Het was best irritant, voor een trophy hoer iig, om een laag percentage te zien terwijl je bijna alles al hebt.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij niet. Dat is wel relext, want dat was echt hinderlijk namelijk(dan had je nog 1 bronze te gaan en dan zat je percentage op 65 oid
)
F1quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Is er ergens een goed vergelijkings plaatje/filmpje te vinden? Ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Fallen het volgende:
Lolz... er zijn er meer die niet happy zijn met de nieuwe firmware...
[ afbeelding ]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3updates&thread.id=97735
Eindelijk weer een F1 gamequote:Op woensdag 2 september 2009 08:11 schreef kepler het volgende:
[..]
F1
Game komt pas volgend jaar op de PS3, 360 en PC. Ze brengen nu al wel een (test)versie uit op de Wii en de PSP
Inderdaad, buiten de lelijke friendslist heb ik eigenlijk ook niets te klagen. Dat grotere fonttype valt mij al nieteens meer opquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same, alleen friendlist![]()
Rest toppie ,vooral de 'nieuwe xmb theme'
Wot wot wot? 60GB verkocht voor een Slim?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef Vince22 het volgende:
PS3 is opgehaald, ben nu sinds de launch voor het eerst officieel PS3-loos! Was toch wel even herinneringen ophalen toen ik hem afkoppelde en in de doos stopte.. 's nachts om 12:00 op 23-03-07 opgehaald en vandaag verkocht...
Maar nu tijd voor de slim! Vanavond meteen ff bij de mediamarkt ophalen en dan is het ergeren aan mn föhn afgelopen! (Werd toch wel erg bij hoge temperaturen in de kamer)
Je hebt er even over kunnen nadenken heb je al een PS3 in huis?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Snuf. het volgende:
Killzone
Mag
LBP
GT5
Motorstorm
Resistance (Chimera's zijn cool)
Lijken me wel toffe games, maar om daar nou een PS3 voor aan te schaffen... Ik moet er nog even over denken
Sowieso een PS3 verkopen om een PS3 te kopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wot wot wot? 60GB verkocht voor een Slim?
ik mis ook echt het nut van dat soort acties, heb mijn 40GB nog lang niet vol staanquote:Op woensdag 2 september 2009 12:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sowieso een PS3 verkopen om een PS3 te kopen.
Als mn 40 gb PS3 stuk gaat, ja dan wil ik het overwegen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |