quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Dirt 2 uit? 8 sept? Ik wacht met smart op dat spel. Ook fifa 10 en World At War 2 ga ik kopen
quote:
Tof! Heb die van mij ook verkocht, wordt morgen opgehaald en dan meteen ook een slim halen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:23 schreef Tumble het volgende:
Hier ook een blije ps3 slim eigenaar
Mijn oude ps3 weggedaan samen met pes 2008 fifa 09 en fallout en geld genoeg om de nieuwe slim te halen
en gelijk een goede reden om fifa 10 en de fallout goty te halen
Dirt 2 ligt bij ons op 10 september in de winkelsquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:09 schreef kreuk050 het volgende:
Wanneer komt Dirt 2 uit? 8 sept? Ik wacht met smart op dat spel. Ook fifa 10 en World At War 2 ga ik kopen
Firmware 3.0?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Tumble het volgende:
3.0 staat online
downloading as we speak
Fucking vetquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:20 schreef Tumble het volgende:
FW 3.0 staat online
downloading as we speak
Animated backgrounds!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Firmware 3.0?
Wat staat er voor die update qua aanpassingen?
Opnieuw inloggen in bijv. je router?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
Ja, het word gereset, dus je moet overnieuw instellen en dus idd ook je netwerk wachtwoord weten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Opnieuw inloggen in bijv. je router?
bekabeld netwerk, ideaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
kost je ook wel 1 hele minuutquote:
Ach, als dat het enige euveltje is om verder meer functionaliteit en stabiliteit erbij te krijgen. Prima toch?quote:
ah nice, bewegende thema's inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:38 schreef SToRM81 het volgende:
Vanavond gelijk de PS3 maar eens aanslingeren om de firmware binnen te halen
Op de Japanse Store schijnt er trouwens een geanimeerd Afrika thema beschikbaar te zijn:
[ afbeelding ]
Zorgt wel voor een hoop gedoequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ach, als dat het enige euveltje is om verder meer functionaliteit en stabiliteit erbij te krijgen. Prima toch?
Alleen op JAP store zeker? Daar kan ik niet meer op, heb al de maximale 16 accountsquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:00 schreef kepler het volgende:
Afrika theme is gratis, de rest moet je 3 dollar voor betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |