Welke MM ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef buddyb het volgende:
Hij is trouwens al te koop bij de Media Markt.
Dit begint er toch best ziek uit te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een TT mensen, i'm stunned.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I'm glad you like itquote:
Hoe lang nog?!?!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou eerder mn wasdroger dan vervangen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Het komt uiteindelijk allemaal uit je eigen portemonnee dus je moet het zelf maar wetenAls ik een paar centen kan besparen ben ik blij. Helemaal aangezien mijn PS3 best veel aan staat. En voor mensen die keihard Folden is het helemaal een voordeel
Geen uitknopquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Slim? 2x USB, geen BC, geen uit knop? No thanks. Ik hou het lekker bij mijn 60GB model. Alhoewel de slim wel lekker zuinig is.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:32 schreef KoosyNL het volgende:
IK hou het ook lekker bij mijn 60GB. BC FTW
Zijn er echt mensen die dat doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:46 schreef Moe_Szyslak het volgende:
En voor mensen die keihard Folden is het helemaal een voordeel
Valt ook allemaal wel mee. Sony heeft niet de juiste en correcte energie cijfers naar buiten gebracht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:25 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Slim? 2x USB, geen BC, geen uit knop? No thanks. Ik hou het lekker bij mijn 60GB model. Alhoewel de slim wel lekker zuinig is.
Daar moest ik ook gelijk aan denken jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I'm glad you like it
Ik was trouwens huiverig over die space-secties in Ratchet, maar het ziet er echt gaaf uit. Beetje Mario Galaxy!
Bij het oude model van de PS3 zit er aan de achterkant een schakelaar om de voeding van de PS3 uit te schakelen. Deze schakelaar zit niet op de Slim.quote:
En wat moet je dan doen als hij vastloopt? De stekker er uit trekken? Goed geregeld sonyquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:54 schreef SToRM81 het volgende:
Bij het oude model van de PS3 zit er aan de achterkant een schakelaar om de voeding van de PS3 uit te schakelen. Deze schakelaar zit niet op de Slim.
Is dat echt de enige reden? Dat merk je toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:59 schreef Tumble het volgende:
als het goed is komt er over een uurtje iemand mijn ps3 phat kopen
gelijk daarna maar eens de stad in om een slim te scoren
True HD en DTS master bitstreaming FTW
oww en dat ie zuiniger is is ook wel een prettige bijkomstigheid
In veel gevallen is het ingedrukt houden van de knop aan de voorkant al voldoende, dus zo'n probleem lijkt me dat niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen als hij vastloopt? De stekker er uit trekken? Goed geregeld sony
Uhh, nee. Ik heb toch echt wel situaties gehad waarbij de knop ingedrukt houden 3 piepjes gaf en hij leek af te sluiten maar dat toch echt niet deed, in dat geval moet je dus de knop omzetten, wat doe je op dat moment bij de slim??quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
In veel gevallen is het ingedrukt houden van de knop aan de voorkant al voldoende, dus zo'n probleem lijkt me dat niet.
Ik zie trouwens dat er ook opvallend veel mensen zijn die hun oude PS3 verkopen om het nieuwere model te kopen. Op zich wel begrijpelijk natuurlijk, maar ik hou het nog wel even bij mn 60GB.
De stekker eruit trekken blijkbaarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik heb toch echt wel situaties gehad waarbij de knop ingedrukt houden 3 piepjes gaf en hij leek af te sluiten maar dat toch echt niet deed, in dat geval moet je dus de knop omzetten, wat doe je op dat moment bij de slim??
De mijne al één keer! Toen er een stel zombies achter me aan gingen rennen in Uncharted!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:07 schreef kepler het volgende:
[..]
De stekker eruit trekken blijkbaarZo heel veel maakt dat ook niet uit, zo vaaak zal die ook weer niet vastlopen
Je liegt, zombies kunnen helemaal niet rennen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne al één keer! Toen er een stel zombies achter me aan gingen rennen in Uncharted!
Ik begrijp dat helemaal niet trouwens!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat er ook opvallend veel mensen zijn die hun oude PS3 verkopen om het nieuwere model te kopen. Op zich wel begrijpelijk natuurlijk, maar ik hou het nog wel even bij mn 60GB.
Vaag, ik heb in de afgelopen 2 1/2 jaar wel een aantal keer een vastloper gehad. Maar nog nooit de knop om moeten gooien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Uhh, nee. Ik heb toch echt wel situaties gehad waarbij de knop ingedrukt houden 3 piepjes gaf en hij leek af te sluiten maar dat toch echt niet deed, in dat geval moet je dus de knop omzetten, wat doe je op dat moment bij de slim??
'Infected' danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:15 schreef kepler het volgende:
[..]
Je liegt, zombies kunnen helemaal niet rennen!
Ja hequote:
Het is niet de enige reden nee zuiniger stiller en weer gewoon 2 jaar garantie vind ik erg prettigquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:02 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat echt de enige reden? Dat merk je toch helemaal niet?
Dan trek je de stekker eruit he. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad bij mijn launch PS3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
SPOILER!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne al één keer! Toen er een stel zombies achter me aan gingen rennen in Uncharted!
Doe mij dat pianolak beest maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dan trek je de stekker eruit he. Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad bij mijn launch PS3.
Hier trouwens nog wat mooie foto's van de PS3 Slim in vergelijking met de oude PS3 en de XBox 360:
http://www.gamersyde.com/(...)s_of_it-8461_en.html
Nate gaat dood op het eindequote:
Dat is alleen op "Crushing mode" hoor...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nate gaat dood op het einde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |