Agreed. Ik had er nog niets van gehoord, maar na de demo gespeeld te hebben ben ik ook om. Geweldig spel (voor zover uit de demo op te maken is)quote:
Ik ga niet kijken maar klinkt ontzettend tofquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom Heavy Rain Live Demo
Scene in de winkel wordt nu op meerdere manieren gespeeld. In de scene waarbij de detective gewond raakt zul je zien dat hij ook onder deze gesteldheid het spel doorloopt. Very impressive.
Tja,.... ik weet echt niet wat ik hier van moet denken. Het blijft een interactieve film met quicktime events naar mijn idee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom Heavy Rain Live Demo
Scene in de winkel wordt nu op meerdere manieren gespeeld. In de scene waarbij de detective gewond raakt zul je zien dat hij ook onder deze gesteldheid het spel doorloopt. Very impressive.
De precieze verhouding in deel 1 weet ik niet maar heb wel het gevoel dat daar veel meer aktie in zit er dus in U2 meer exploration in zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves will be about 40 percent exploration and puzzle-solving and 60 percent action, but developers Naughty Dog hope you don't notice that.
http://kotaku.com/5342589(...)-100-percent-awesome
[ afbeelding ]
Same here, ik heb er weer zin anquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:36 schreef Darkzell het volgende:
[..]
De precieze verhouding in deel 1 weet ik niet maar heb wel het gevoel dat daar veel meer aktie in zit er dus in U2 meer exploration in zit.
Niet dat het sowieso uit maakt want het spel wordt toch de bom. Ik heb na de E3 trailer geen trailer of ander bewegend beeld meer gezien van U2 en ga er dus mooi redelijk onwetend in
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1, 2, 3 ,4 ,55555555555555555555555555
grid2? eerste keer dat ik daar iets over hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef R_B het volgende:
Gisteren ook de demo van grid2 gespeeld, dat zand is ook niks voor mij.
Dat baja racing ging wel, maar die race in marokko is echt k8T.
Ik ben eerder benieuwd hoelang de SP gaat duren. Eens kijken of de MP modusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves will be about 40 percent exploration and puzzle-solving and 60 percent action, but developers Naughty Dog hope you don't notice that.
http://kotaku.com/5342589(...)-100-percent-awesome
[ afbeelding ]
Mja, voor een gedeelte wel ja, maar desondanks kan het nog wel leuk zijn om de acties te kunnen beinvloeden en het verhaal daarmee te sturen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... ik weet echt niet wat ik hier van moet denken. Het blijft een interactieve film met quicktime events naar mijn idee!
tjonge jonge,...............quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Emarwii belt Sony op om te vragen waarom het lettertype op de ps3 slim lijkt op het ps2 lettertype
Ik vind die race in Marokko juist geweldig! Als je m een paar keer gespeeld hebt en de baan en wagen al wat kent, dan kun je echt enorme verbeteringen zien in de tijden die je neerzet op die baan. De besturing is ook prima, je kunt de wagen bijvoorbeeld perfect door de bochten driften.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef R_B het volgende:
Gisteren ook de demo van grid2 gespeeld, dat zand is ook niks voor mij.
Dat baja racing ging wel, maar die race in marokko is echt k8T.
Jouw omschrijving van de game doet me denken dat de game onwijs arcade is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind die race in Marokko juist geweldig! Als je m een paar keer gespeeld hebt en de baan en wagen al wat kent, dan kun je echt enorme verbeteringen zien in de tijden die je neerzet op die baan. De besturing is ook prima, je kunt de wagen bijvoorbeeld perfect door de bochten driften.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |