Hmmm...ik zal de demo nog eens binnenhalen. Ik heb ook al een preorder van MotorStorm 2 platinum staan en misschien dat die 2 wat teveel op elkaar lijken om ze beiden te kopen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Pure op de 360 en vond het erg cool. Op een gegeven moment te moeilijk (ik suck in racen) maar wel cool. Jammere is wel dat er geen offline split-screen in zit.
Ze zijn redelijk vergelijkbaar, maar Pure vind ik leuker vanwege de trucs die je kunt/moet maken. Motorstorm 2 heeft daarentegen wel weer 4p split screenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hmmm...ik zal de demo nog eens binnenhalen. Ik heb ook al een preorder van MotorStorm 2 platinum staan en misschien dat die 2 wat teveel op elkaar lijken om ze beiden te kopen.
Dual Shock 3quote:
En hoe duur was een DS3?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:04 schreef YOgamerYO het volgende:
Wie is er naar Negame in dordrecht geweest? Ik heb daar een DS3 gekocht, OMDAT ER NOG MAAR 1 WASDus toen kocht ik ook Batman, wat wel een beetje eentonig is maar ook heel vet. Maar het blijft jammer dat ik geen 2 DS3 kon kopen.
Maar die prijzen van de DS3 was ookGeen internet site die dat kan.
Nou, ik heb een key. Geen idee waarvoor verder, maar thnxquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:47 schreef SToRM81 het volgende:
Wie snel is kan een Beta key voor Supercar Challenge krijgen (waren er nog 30 over):
http://www.system3beta.com/
33 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Misschien kan je m verkopen voor een euroquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb een key. Geen idee waarvoor verder, maar thnxZometeen maar meteen ff spelen.
Same here.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik heb een key. Geen idee waarvoor verder, maar thnxZometeen maar meteen ff spelen.
Pure is 1 van de betere games van de afgelopen tijd. Komt ook omdat ik motocross madness helemaal geweldig vind.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Hmmm...ik zal de demo nog eens binnenhalen. Ik heb ook al een preorder van MotorStorm 2 platinum staan en misschien dat die 2 wat teveel op elkaar lijken om ze beiden te kopen.
Fucking O Fortuna in de intro! GOTYquote:
Wat een kutgame zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fucking O Fortuna in de intro! GOTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |