Schijt, kan ik weer die 8375 tekens van het wachtwoord in gaan lopen typen. Dat gaat ook nooit in 1 keer goed..quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:27 schreef delano.888 het volgende:
ATTENTIE iedereen
Het schijnt dat je na de update je netwerk settings overnieuw moet instellen, hou daar dus rekening mee.
16?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Alleen op JAP store zeker? Daar kan ik niet meer op, heb al de maximale 16 accounts
daar stond ik idd ook even van te kijken. Hoe kom je in godsnaam aan 16 JPN-accounts en voornamelijk: wat de fuck moet je ermeequote:
Is dat het stuk waar je moet gaan rennen voor de zombies? Daar liep 'ie bij mij ook vast. Ik had overigens geen corrupted savegame gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Tumble het volgende:
Stervende hoerende Kankerkachel
Zit ik uncharted te spelen level 12
loopt ie vast tijdens een cutscene dus ik reboot de ps3
is mijn save corrupted loopt ie nu iedere keer vast tijdens het laden van die save
en uiteraard geen backup save gemaakt
heeft 'ie niet meerdere savegames opgeslagen? Er zijn ook games die voor elke autosave een nieuw bestand aanmaken namelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef Tumble het volgende:
nee het is dat stuk waar je net voor de tweede keer op die waterscooter hebt gezeten met die barrels die naar je toedrijven
ik heb er zo de pest in no way dat ik weer al die levels op crushing ga doen.
weet iemand of andermans saves werken in dat geval hou ik me aanbevolen roy
Helaas had ik dat geluk maarquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Misan het volgende:
[..]
heeft 'ie niet meerdere savegames opgeslagen? Er zijn ook games die voor elke autosave een nieuw bestand aanmaken namelijk
Dit dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef amstelveentje het volgende:
Internet opnieuw instellen na de update? Hier geen last van hoor, installeren en gaan
Ik heb geen 16 jap accounts, ik heb 16 andere accounts, dus kan er geen jap account meer bij. Kan wel uitleggen waarom maar t komt er op neer dat er 15 mensen zo aardig zijn geweest een hoop games met me te delenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:06 schreef Misan het volgende:
[..]
daar stond ik idd ook even van te kijken. Hoe kom je in godsnaam aan 16 JPN-accounts en voornamelijk: wat de fuck moet je ermee
Helemaal top, blijkbaar alleen in Amerika danquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef amstelveentje het volgende:
Internet opnieuw instellen na de update? Hier geen last van hoor, installeren en gaan
quote:I UPDATED AND NOW I CANT SIGN IN WTF!
quote:i cant sign in either
quote:Bull shit why can't I sign in
quote:u idiots; its an update u need to enter the network setting again
http://www.google.nl/search?q=jpn+psn+account en je ik weet niet of je hetzelfde e-mailadres kunt gebruiken, maar als je gmail gebruikt is joehoe@gmail.com hetzelfde als jo.ehoe@gmail.com en joehoe.@gmail.comquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef Meike26 het volgende:
Hoe maak je als leek een Japans PSN account aan?
Heb nu een beetje lopen speuren op Japanse site, maar kom er niet uit waar ik mij moet registreren?
En kan ik met het email adres waarop ik mijn huidige Nederlandse PSN account heb, ook registreren in Japan, of heb ik een nieuw mail adres nodig?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF een ander geluidje tijdens het opstarten, hoe de fuck ga ik daar aan wennen![]()
Ja dat kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:11 schreef Misan het volgende:
[..]
kan ik het ook gewoon niet installeren?
En dat achterlijke nieuwe ps3 logoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:10 schreef delano.888 het volgende:
WTF een ander geluidje tijdens het opstarten, hoe de fuck ga ik daar aan wennen![]()
Ook dat idd, snap de logica van dat nieuwe logo ook echt niet mja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
En dat achterlijke nieuwe ps3 logoIk mis nu al het spiderman font. En die grijze vlakken in de vriendenlijst zijn ook foei lelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |