Meteen een toslink kabeltje besteldquote:
Zeer strakke telefoon ja. Als ik niet nog een jaar zou vastzitten aan mijn abo dan zou ik bijna zeker voor deze telefoon gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Poit het volgende:
* [Remote play] now supports mobile phones. (in preparation for the Sony Ericsson ‘Aino’.)
Ik ben benieuwd naar de nieuwe SE telefoon! Hij ziet er nice uit!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:04 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Als je me vertelt hoe ik dat kan doen, heb ik misschien nog wel een savegame voor je. Gisteren toevallig op Crushing uitgespeeld (snellere run dan op Hard en Normal en ook de Survivor trophy gehaald), maar ik had van iets terug een extra save gemaakt, omdat ik, net als iemand anders al aangaf te hebben gehad, voorheen een keer een vastloper heb gehad op het punt dat die
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. achter je aanrennen in die tunnel.
Ik weet niet of je al op dat punt was, of iets verder misschien, maar dat houdt dus in dat je nog moet doen:ik heb je een Pm gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life never gets darker then midnight
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durf te wedden dat ze allang een emulator gebouwd hebben
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er komt geen BC meer, dat heeft Sony nu al meerdere malen verteld
wake up, PS2 is v.v.t. ik hoef ook geen systeem dat minder sterk is doordat het DOS-spelletjes kan spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeuren
Het feit dat God of War HD er aan komt zegt zeker ook niets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en een gekleurde Amerikaanse president zal ook nooit gebeuren
Uncharted, Ratchet & Clank, inFamous. Begin daar maar meequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Hai allemaal.
Ik heb al een paar jaar een Xbox 360, maar ik zit er nu over te denken om een PS3 Slim te kopen. Dit is eigenlijk alleen voor exclusives dan, maar kunnen jullie mij eens wat PS3 exclusives geven die écht de moeite waard zullen zijn om een PS3 te kopen.
BTW, die nieuwe F1 game lijkt me heel gaaf, maar die is toch ook op de 360?
Uncharted: Drakes Fortunequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Hai allemaal.
Ik heb al een paar jaar een Xbox 360, maar ik zit er nu over te denken om een PS3 Slim te kopen. Dit is eigenlijk alleen voor exclusives dan, maar kunnen jullie mij eens wat PS3 exclusives geven die écht de moeite waard zullen zijn om een PS3 te kopen.
Mediaserver pakt de aangegeven internet verbinding die jij hebt ingesteld. Kijk of het lukt met Java Ps3 media server… of zoals ik doe, externe HD op Ps3 aansluiten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:15 schreef sateck het volgende:
Hee ik heb even een vraag.
Ik heb Studio voetbal op HD kwaliteit gedownload.. Dat ik dus nu wil gaan bekijken op mij Playstation 3. Omdat het 5GB is kan ik hem niet naar me HDD kopieeren. Dus wil het nu met PS3 media server doen. Als ik die opstart gaat hij draadloos verbinding maken met mijn Ps3. Maar dat trekt hij dan niet, HD-Films afspelen. Hij stottert als een gek
Weet daarom iemand hoe ik bij PS3 media server kan instellen dat het via een kabel gaat..? Ik heb namelijk een kabel in me pc naar me PS3 verbonden.. Of eventueel een andere oplossing, het wil mij maar niet lukken
Alvast bedankt!!
Volgens de comments onder dat bericht werd EE emulatie gebruikt in de PAL consoles omdat daar geen EE chip in zat. That's all.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:17 schreef Qunix het volgende:
En dit dan?
http://www.siliconera.com(...)for-cell-processors/
Even goed lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Mediaserver pakt de aangegeven internet verbinding die jij hebt ingesteld. Kijk of het lukt met Java Ps3 media server… of zoals ik doe, externe HD op Ps3 aansluiten.
Dat kan wel, maar dan moet je de music-upsampling (ofzo) gewoon weer terug zetten naar 48k.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Wat de fuk? Je kan tijdens het spelen van muziek niet meer naar de xmb... Wat is dat voor onzin? De nieuwe video controls met de rechter pook zijn dan wel weer leuk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef Fallen het volgende:
mja, ik heb niet zo veel om over te klagen eigenlijk.
PS3 werkt prima en het enige dat ik niet zo mooi vind is de Friends List en die balk bovenin. Maar het werkt verder allemaal prima.
Ah Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan moet je de music-upsampling (ofzo) gewoon weer terug zetten naar 48k.
(Audio Settings)
Dat is een welkome aanpassing ja. Het was best irritant, voor een trophy hoer iig, om een laag percentage te zien terwijl je bijna alles al hebt.quote:Op woensdag 2 september 2009 01:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij niet. Dat is wel relext, want dat was echt hinderlijk namelijk(dan had je nog 1 bronze te gaan en dan zat je percentage op 65 oid
)
F1quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Is er ergens een goed vergelijkings plaatje/filmpje te vinden? Ben wel benieuwd nuquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:26 schreef Fallen het volgende:
Lolz... er zijn er meer die niet happy zijn met de nieuwe firmware...
[ afbeelding ]
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=ps3updates&thread.id=97735
Eindelijk weer een F1 gamequote:Op woensdag 2 september 2009 08:11 schreef kepler het volgende:
[..]
F1
Game komt pas volgend jaar op de PS3, 360 en PC. Ze brengen nu al wel een (test)versie uit op de Wii en de PSP
Inderdaad, buiten de lelijke friendslist heb ik eigenlijk ook niets te klagen. Dat grotere fonttype valt mij al nieteens meer opquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same, alleen friendlist![]()
Rest toppie ,vooral de 'nieuwe xmb theme'
Wot wot wot? 60GB verkocht voor een Slim?quote:Op woensdag 2 september 2009 11:46 schreef Vince22 het volgende:
PS3 is opgehaald, ben nu sinds de launch voor het eerst officieel PS3-loos! Was toch wel even herinneringen ophalen toen ik hem afkoppelde en in de doos stopte.. 's nachts om 12:00 op 23-03-07 opgehaald en vandaag verkocht...
Maar nu tijd voor de slim! Vanavond meteen ff bij de mediamarkt ophalen en dan is het ergeren aan mn föhn afgelopen! (Werd toch wel erg bij hoge temperaturen in de kamer)
Je hebt er even over kunnen nadenken heb je al een PS3 in huis?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:39 schreef Snuf. het volgende:
Killzone
Mag
LBP
GT5
Motorstorm
Resistance (Chimera's zijn cool)
Lijken me wel toffe games, maar om daar nou een PS3 voor aan te schaffen... Ik moet er nog even over denken
Sowieso een PS3 verkopen om een PS3 te kopen.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wot wot wot? 60GB verkocht voor een Slim?
ik mis ook echt het nut van dat soort acties, heb mijn 40GB nog lang niet vol staanquote:Op woensdag 2 september 2009 12:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Sowieso een PS3 verkopen om een PS3 te kopen.
Als mn 40 gb PS3 stuk gaat, ja dan wil ik het overwegen.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |