Nou ze hebben daar een philips ambilght, ik geloof 94 cm,, denk dat dat redelijk goede tv isquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:24 schreef Meekoh het volgende:
[..]
offtopic: Koop dan ook een goede tv
Maargoed voor je maat. Kijk ff of je tv een Game mode heeft, vaak scheelt dat een hoop!
Had het ook met mijn Wii die had onwijs vertraging op mijn Sony KDL40-W5500. Totdat je de tv in Game mode zet.
PS3 had hier trouwens geen last van...
thnx voor de info over LED, zat daar naar te kijken. Nog redenen waarom die noujuist niet goed waren?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Contrast, resolutie, reactietijd, kijkhoek, helderheid, afmeting, opties, etc. Ik heb zelf een Samsung LE40A656 en dat is een fantastische TV om te gamen zoals ik al aangaf. Echter is een Panasonic of Pioneer plasma ook geweldig. Ik zou nog niet voor LED gaan, vrienden van mij hadden zo'n LED TV van Samsung maar die hebben ze terug gebracht omdat ze er niet tevreden over waren.
Dat zou super vet zijn! De GoW-serie en SoTC/ICO zijn dé redenen dat ik een 60GB PS3 wilde hebben. Die games moest ik gewoon spelen! Als ze die ook aankondigen op een mooie Blu-ray schijf, dan verkoop is deze en komt er een slim te staanquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Wessiej het volgende:
Enige reden waarom ik BC wou, en SoTC dus, maak daar ook een remake van, incl. ICO
Fuck yeah! Ik wil erg graag aan GoW3, maar wilde 1 en 2 ook ooit nog spelen (gamecube, geen ps2 gehad). Dit is echt perfect!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
http://blog.us.playstatio(...)y-season/#more-15448
[..]
Super!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
[..]
Idd, heb twee nooit helemaal uitgespeeldquote:
Je wil dus alleen een mooi spel? Killzone 2.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef Syd het volgende:
Welke spel raden jullie mij aan? Eisen - FullHD ondersteuning, Heavenly Sword zag er wel gelikt uit. HD toch?
Ja speel voor het eerst dus misschien is er in de tussentijd nog mooiere games uitgekomen?
Hebbeuh hebbeuh hebbeuhquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hell yeah
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Idd, heb twee nooit helemaal uitgespeeld
Omdat dat geen PS3 is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef PP. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een PS3 gekocht. Een slim, maar waarom kan dat ding nou weer niet tegelijkertijd geluid via HDMI én optisch uitpoepen?
waarom niet? ik wil niet altijd mn surroundset (optisch) aan hebben, en wil niet continu moeten schakelen in t menu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef amstelveentje het volgende:
Waarom zou die dat moeten doen.
Zul je kwaliteitsverlies hebben als je je versterker het geluid van je TV via optisch laat pakken? Als dan je PS3 als source op je tv is heb je ook het geluid (even je tv muten).quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef PP. het volgende:
[..]
waarom niet? ik wil niet altijd mn surroundset (optisch) aan hebben, en wil niet continu moeten schakelen in t menu.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
niks bijleggen? Al die games die je bij je oude ps3 hebt verkocht dan? Je hebt zeker 200 euro door de plee gespoeld hoor.
dat lego lite model zuipt de helft minder stroom maakt minder herrie en bitstreamt tenminste DTS HD master en Dolby True HD naar mijn versterker zonder het eerst te versleutelen naar een PCM streamquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:26 schreef amstelveentje het volgende:
Hoe kun je nou je oude PS3 wegdoen voor dat lego light model.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |