quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef Jaheur het volgende:
Papa geworden van een meisje.
Ons schatje is geboren Yulisa Elize. Ze weegt 3380 gram en is ongeveer 49cm. Ze is om 19:28 geboren op 27-08-09, na veel wachten op een spoedkeizersnee van een andere zwangere moeder. We hebben vanaf 08:00 in het ziekenhuis moeten wachten en we waren eerst aan de beurt tussen 2 en 3 uur. Door een spoedgeval die ook erg in de soep liep moesten we wachten tot 18:15 en toen lukte het niet met de ruggeprik en moesten we volledige narcose, maar moeder en kind maken het goed.
Foto:
[ afbeelding ]
en mijn laatste onzinpost:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor mij hoor
Veel succes!
Vandaag voorlopig voor het laatst bij de bekkentherapeut geweest. Ik was 'goed bezig'. Meer kan ze nu niet voor me doen. Als de klachten toenemen dan weer contact opnemen. Zij raadde me sterk aan om na mijn vakantie braaf halve dagen te blijven werken omdat ik nogal snel de neiging heb om te veel te doen...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
hmm nou ja, hij bedoelt het goed zullen we maar zeggen
Goh dan heb ik echt de jackpot hier,
-ze kijkt graag tv
-ze helpt met kleine dingetjes
-en ze slaapt smiddags zo 2 uur weg
Ik was er mee gestopt maar ik heb ze toevallig vanochtend weer uit de kast gepakt en eentje genomen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef Tan het volgende:
Ik voel me wel iets beter sinds ik zwangerschapsmultivitaminen gebruik. Ik was daar altijd op 'tegen', omdat we gewoon gezond eten, maar het helpt toch wel! (niet alleen ijzer, maar ook heel belangrijk: allerlei B-vitamines en omega3)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef bixister het volgende:
scorpion, norah ook alweer 6en wat leuk dat ze grote zus wordt. gefeliciteerd!
wehehequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb al een paar keer TARA uitgefoeterd van 'wat doe je! Het doet pijn!' en hij maar verbaasd kijken
Het is waarschijnlijk een band of spier oid die ineens *tonk* doet, maar het voelt écht als iemand die om je te klieren heel hard in je zij priktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:01 schreef lily het volgende:
mooie meid, Scorpion
[..]
wehehe
ik herken het verder niet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:39 schreef Troel het volgende:
Hopelijk voor Poppedein inderdaad haar topic.
Ieeew.. arme jijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, nog wat. Weten jullie nog dat ik zo moest lachen om Rocka's opmerking over trosjes druiven..?
Het leven is hard...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, nog wat. Weten jullie nog dat ik zo moest lachen om Rocka's opmerking over trosjes druiven..?
Het leven is hard...
Whehequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef Ssserpente het volgende:
Het leven is hard...
Mja, baby bkan het hier écht nog niet zijn (morgen 15 weken) volgens mij is het echt een spier of band oid. Maar wat je zegt inderdaad, je hebt écht het idee dat iemand port!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Heb ik één keer gehad, Freecell. Op het moment dat een vriendin naar m'n buik wees, kreeg ik een keiharde, gerichte por. Alsof ze echt met één vinger flink in m'n buik prikte. Ik reageerde ook meteen erg boos en geschrokken.Geen idee wat het was (baby of spier) en wat je ertegen doet.
Mijn moeder (werkte tot pensioen in apotheek) roept altijd dat je dan de hele dag moet zuigen, desnoods op een kiezelsteentje!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb sinds vannacht echt heel erg keelpijn, zo'n irritante pijn is dat! Ik heb maar meteen van die zakjes waterijs gekocht, hopelijk zijn ze gauw bevroren zodat ik kan aanvallen
Het leven is hard...
Ja he, om maar speeksel te blijven aanmaken geloof ik dat het zoiets was. Dat verzacht inderdaad wel wat, het irritante van keelpijn is alleen dat niks echt wonderlijk helpt, het moet overgaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder (werkte tot pensioen in apotheek) roept altijd dat je dan de hele dag moet zuigen, desnoods op een kiezelsteentje!![]()
Beterschap.
Het leven is hard...
Dat vertelde mijn moeder ook inderdaad. Bij mijn geboorte zei ze iedere keer braaf nee op de vraag of ze al gepoept had. Na een tijdje kreeg ze toen ook een klysma. Bij de 2e had ze er van geleerd en zei ze na een paar dagen: Ja hoor, gisteravondquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Estrys het volgende:
Mijn kraamzorg zei op dag drie dat ik moest poepen en als ik dat niet had gedaan voordat ze terugkwam de volgende dag dan kreeg ik een klysma. Ik heb een uur op de wc gezeten
Ik heb hem wel eens geprobeerd en ik vond hem niet bijster fijn zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Incantrix het volgende:
Het maximale gewicht is 100 kg., dus daar zouden we an sich wel mee uit de voeten kunnen. Ik vroeg me alleen af of hij dan niet zó klein is dat je er heel raar in zit als 'groot mens' zeg maarHet leek me toch zo ideaal, die stoelen kun je zo hoog hangen als je zelf fijn vind en er zit een veer in de ophanging, dus je wiebelt en wiegt een beetje
Nee, niet echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:
Wat fijn Troel, nog maar 1x! Voel je al verschil? (buiten de pijn om dan..)
Dan moet je er even heen gaan en passenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Incantrix het volgende:
Het maximale gewicht is 100 kg., dus daar zouden we an sich wel mee uit de voeten kunnen. Ik vroeg me alleen af of hij dan niet zó klein is dat je er heel raar in zit als 'groot mens' zeg maarHet leek me toch zo ideaal, die stoelen kun je zo hoog hangen als je zelf fijn vind en er zit een veer in de ophanging, dus je wiebelt en wiegt een beetje
De Poing is prima, eventueel met een extra kussentje onder je armquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Incantrix het volgende:
Troel, fijn dat het deze keer beter ging, al is het nadien dus wel nog pijnlijk. Maar goed dat je lijf even rust heeft om bij te trekken! Hoop zo dat het helpt..
En daar was ik al bang voor inderdaad, ik zat het me zo af te vragen.. Ik ben 'm op marktplaats voor een paar euro's tegengekomen dus uitproberen in de winkel gaat er waarschijnlijk nog even niet van komen, maar voor ik nu weer met een stoel opgescheept zit waar ik niks mee kanThnx!
[edit]Freecell, ook thnx voor de tip, dat is handig om te weten! Ik heb natuurlijk 0,0 ervaring en dacht dat je overal eigenlijk wel kon voeden, als je maar zo'n kussen kooptOverigens hebben we bij de Ikea ook nog een schommelstoel op het oog mét leuningen, maar die heeft zo'n lage zithoogte (45 cm) dus ik vroeg me af of je daar wel vanaf komt met een baby in je armen..[/edit]
(Ghi, ik zie me nu helemaal in een pashokje staan en die stoel om mijn bevallige behind schuivenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan moet je er even heen gaan en passen
Ow, heej, ik wist niet eens dat ze van dát type stoel ook een schommelversie hebben, thnx! Ik had zelf deze gezienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Troel het volgende:
[..]
De Poing is prima, eventueel met een extra kussentje onder je armMet voetenbankje nog lekkerder
Met een voedingskussen wordt het wel makkelijker,maar dan heb je wel weer een vrij brede stoel odig ook, ander flikkert het ding naar benedenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Incantrix het volgende:
[edit]Freecell, ook thnx voor de tip, dat is handig om te weten! Ik heb natuurlijk 0,0 ervaring en dacht dat je overal eigenlijk wel kon voeden, als je maar zo'n kussen kooptOverigens hebben we bij de Ikea ook nog een schommelstoel op het oog mét leuningen, maar die heeft zo'n lage zithoogte (45 cm) dus ik vroeg me af of je daar wel vanaf komt met een baby in je armen..[/edit]
Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Met een voedingskussen wordt het wel makkelijker,maar dan heb je wel weer een vrij brede stoel odig ook, ander flikkert het ding naar beneden
Eigenlijk moet je het even testen. Neem een voedingskussen, een willekeurig oppervlak van 75 CM en kijk of het lekker zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..
En die hangstoel is iets van 75 cm. breed, zou dat evt, voldoende breed zijn zou je denken, Freecell? (Mijn expert)
Dat vind ik wel heel liefquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef martine1984 het volgende:
Mijn chef is er de hele week al niet, ze is op reis.... krijg ik onderstaand gedichtje net in mailbox van haar.
Echt super lief, wordt er zelfs een beetje emo van
Nog een paar uurtjes op kantoor
En dan ga je er vandoor
Ons verlaten om te baren
Nu nog even krachten sparen
Het ga je goed, geniet nog even
Van het kinderloze leven
Van een hele nacht door slapen
Niet gestoord door kleine apen
En dan over een week of zes, zeven, acht
(ligt eraan hoe lang ie wacht)
Horen wij een blijde kreet
En hoe Pukje dan echt heet
Nog maar 68 minuten voor dat mn verlof begint
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Kersjes het volgende:
![]()
Nou, het is gelukt hoor!
Donderdagochtend is onze 2e zoon geboren: Toby Benjamin![]()
Om 1:30 uur 3 cm ontsluiting, 2 uur later zat ik op 4 cm en braken ze de vliezen en om 6:09 uur was de kleine man daar dan!
Hoewel, zeg maar gerust groot: 4060 gram en zeker 54 cm lang, een kop vol pikzwarte haartjes en uiteraard het mooiste en liefste snoetje van de hele wereld![]()
De kinderarts en de verpleging waren supertevreden, hij drinkt graag en veel en dus mochten we vanmiddag naar huis.
Foto's volgen nog, eerst even knuffelen
Wij hebben het goedkoopste ledikantje van de IKEA gekocht wat we om gaan bouwen tot een co-sleeperquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
Heeft er iemand van jullie (ervaring met) een co-sleeper? Het lijkt mij wel wat, maar ik weet het nog niet zeker...
Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Ssserpente het volgende:
Twinkly, de vk had het vanmorgen over een middeltje waar de vk-praktijk goede ervaringen mee heeft. Het is wel alléén op recept bij een apotheek in Hilversum verkrijgbaar. Beetje gek verhaal dus. Ik vroeg nog of dit toeval was of iets commercieels. Dat laatste was niet het geval volgens haar. Wel vertelde ze dat het een homeopathisch middeltje is dat bij veel vrouwen, na veel uitproberen met andere crèmepjes, eindelijk echt helpt. Afijn, ze heeft het voor me besteld, dus ben benieuwd.![]()
Ja, hij is enorm laag. We hebben em op het werk en de laatste weken voor mijn verlof kwam ik er niet meer in of uit. Ook de niet schommelvariant trouwens. Dus ik zou het niet doen.quote:Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Lishe het volgende:
En poppedein, ik wens dat het vandaag begint..!
Sorry voor de valse beschuldigingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:08 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes wat fijn dat je thuis bent met Toby! Gefeliciteerd![]()
WupWup hier gelukkig geen restless legs hoor!
TARA is er niet vanavondquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Linda2205 het volgende:
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:
[..]
Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekeken
Haha, heb je je daar al die tijd zo druk om gemaakt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....
Geen paranormale voorspellingen dus.quote:Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.
Dat had ik ook Moonahquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Moonah het volgende:
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.
Nee, das toch Corey Taylor?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppieEn ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha
) Nogmaals gefeliciteerd!!
Ja ok, in verhouding is het nog niet zo veel, maar we bleven wel erg lang onderaan staan. En... het is flink druk in het 2e streepjes topic dus daar komt binnenkort een invasie vandaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoorAls je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
Net even overlegd met mijn vriend en zoals ik al dacht is hij het eens met de naamkeus, dus dat gaat ws. wel door. Ik kan alvast één ding verklappen, beiden namen (jongen/meisje) komen niet vaak voor als ik er op google. En de jongensnaam komt uit een fantasyboek, kwam ik zojuist achter (niet bewust zo gekozen, maar wel leuk omdat we die boekenreeks ook hebben).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Poppedein het volgende:
En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!
Owja, duh.. Nou, het is duidelijk hoe moe ik was, haha! Ze had me na een hint mijnerzijds over ónze naam (de ze gelukkig niet kon raden, net als ik de hare nietquote:
Leuk is dat hè... als zo'n naam dan eenmaal op het kaartje staat... net echtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal
Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wiltquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een witteRuilen tegen één met een la?
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef Tan het volgende:
[..]
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
Nee, klopt, maar ik wil zelf een witte, omdat wij al een vrij donkere kamer hebben tegenwoordig en hij tegen een taupe-kleurige muur komt te staan, dan vind ik wit mooier.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
Weet je dat wel zeker? Deze box is echt beschadigd hoor, op zich gewoon betrouwbaar en stevig, maar je ziet wel op de foto dat er tandafdrukjes in zitten. Of ziet die van jou er net zo uitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik wil best ruilen hoorWaar zit je ergens?
Weet je hoelang die lijst isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
Was je zeker bij G op controle?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha
Pfieuw! Thnxquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef Poppedein het volgende:
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
Huuu?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:10 schreef octopussy het volgende:
Kersjes, die foto's* octopussy smelt
Morgen ben ik alweer 4 maanden zwanger![]()
Nee joh, gewoon pas 261 dagen gehad, dat is iets heeeeeel andersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go
Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou wasquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:16 schreef Troel het volgende:
Oew, doe mij die keelpijn!
Ik word echt helemaal gestoord van mijn armen en benen en het doet me allemaal zeer en ik zit er zeer sterk over te denken om morgen toch het laatste infuus te skippen
Ruilen he? Ruilen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou was
Maar balen zeghoezo gaat alles pijn doen van dat infuus dan? Je hand snap ik, maar de rest?
Oi, dat lijkt me pijnlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ruilen he? Ruilen!
Volgens mij is het mineralengoedje gewoon te zuur voor mijn aderen waardoor ze allemaal zijn gaan irriteren ofzo
Die vraag daar zat ik laatst ook mee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nog even weer over het bedje hoor
Hebben jullie ook een enkel dekentje erop?
Ik heb een dekentje van de hema, daar omheen heeft mijn schoonmama een overtrekje genaaid. maar ik vind het zo dunnetjes. Aan de andere kant, eerst liggen ze ook nog in een omdlagdoek. Hoe hebben jullie dat?
Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Asyniur wat ik al steeds tegen je wilde zeggen, maar steeds weer vergeet, de luiers van de DM zijn echt top en super goedkoop! Echt een aanrader!
Ja, zet 'em op!quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoihoi, vanochtend is het hier begonnen hoor
Martine, had je dit ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET! topic gelezen? Misschien verklaart dat het niet kunnen inloggen en kan je zo alsnog je oude account terughalen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef martine84 het volgende:
Mn Martine1984 account krijg ik op een of andere manier niet meer ingelogd... dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Kan een van de Modjes mn naam aanpassen in de OP?
Ja papieren luiers inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.
moet wel nog eens kijken of ze over de grens wel nog inlegluiers en strikslips verkopen...
zou jij voor mij eens willen spieken of ze er inlegluiers en/of strikslips verkopen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Ja papieren luiers inderdaad.
Ik heb geen idee of ze inlegluiers verkopen, ik ben er nog niet geweest na de bevalling, vrijdag waarschijnlijk weer
ikke weet...quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Hi-flyer en bromflyer veel succes!
Asyn, ik geloof dat er ook een topic speciaal voor katoenen luiers is. Zit op de iPhone te tikken (naast B die in bad zit) dus kan het ff niet opzoeken voor je
Een paar topics terug stelde iemand ook die vraag. Hier werd gezegd, vier weken voor de bevalling kan je het beste een passende BH kopen. Eventueel eentje die op het middelste gaatje goed zit, dan kan je 'm nog 1 haakje verstellen, waardoor de cup ook ietsje groter wordt. Ik ben zelf gewoon naar de Prenatal gegaan en daar hebben ze me heel erg goed geholpenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:25 schreef Aoraki het volgende:
Hi-Flyer en vrouw, veel succes vandaag![]()
![]()
![]()
over cupmaten: ik heb gisteren ook nog maar eens een nieuwe BH gehaald: 75E(normaal 75C). Ik had hem in mijn handen en ik dacht:'jezus, dat past nooit'. Nou, het zat perfect... Ongeloofelijk, en ze schijnen na de geboorte en tijdens bv nog groter te worden. Weet iemand dat trouwens? Als je een voedingsBH wilt kopen, moet dat dan de maat van dat moment zijn, of de maat voor je zwangerschap (rekken ze mee?) Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb dus geen idee...
Eerst vandaag, nu 3 september...quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:59 schreef Poppedein het volgende:
Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
Oeh, spannend wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef Hi_flyer het volgende:
T schiet allemaal nog niet zo op hieroOm de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
![]()
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
Nou ja, het kán nog wel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangerenNee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
ik zet mn centjes op morgen voor jouquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangerenNee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
Ik heb net alles van de lijn gehaald.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Die naam alleen alquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:22 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn mensen trouwens gek![]()
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komenGekke mensen...
![]()
Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik![]()
Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen
Asyniur: nu al aan de babywas?![]()
Ah, ze zijn vrij enthousiast en velen weten niet wat er allemaal aan voorafgegaan is. De reacties op "ik denk niet dat er een tweede zal komen" waren ook weinig verrassendquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen
Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef leonieke het volgende:
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
Ah, da's wel interessantquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.
Je kan dus in principe de hele zwangerschap doen met een broek...
Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.
Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.
We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
Ik pas al een hele poos niet meer in mijn eigen klerenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, da's wel interessant![]()
Dan zou het nog niet zo erg zijn als ik opeens op 9/9/9 niet meer in mijn broek kan. We moeten dan naar een receptie voor een huwelijk, maar ik had echt geen zin om een broek te kopen die ik dan maar een week ofzo kan aandoen.
Het is dat ik niet graag ga winkelen hé, anders had ik misschien al iets gezocht.
En nu maar eens aan de strijk (na een namiddag slapen...)
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ben lekker op tijd. We zeggen iig hetzelfde!
De ene wee is krachtiger dan de ander, kan best hoor. En als de vliezen gebroken zijn, uit zichzelf of gedaan door de vk/gyn dan worden ze nog krachtiger en volgen ze elkaar vaak ook sneller op.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.
Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.
We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
Ja hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Poppedein het volgende:
Iehhhh mijn collega heeft me net gestript en ik was echt zooo bang dat ze zou zeggen "zet de komende week ook maar uit je hoofd, want er staat nog een flinke tuut", maar t voelde heel rijp en was al goed toegankelijk... het was wel uhhh minder prettig zeg maar en zeurt lekker nu... Tis niet zaligmakend natuurlijk, maar tis in ieder geval goed nieuws zo ver... dus ik ga maar lekker mn bedje induiken met een dvdtje zo!
*spannend*
douchen misschien op optie? (ikzelf vond er weinig aan, maar de meeste vinden het heel fijn)quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ja hoor.Maar die komen tenslotte pas bij 3 om 1 minuut. Wel kreeg ik wat standaard advies, zoals sokken aantrekken, kamer wat schemerig maken en warmhouden. Alle drie al gedaan
![]()
Weeen nu om de 5 minuten.
Ah, dan begon ik nu gewoon te wenenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggen![]()
Dan was het gedaan met m'n geloofwaardigheid!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |