abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72224532
Zwangerschap en geboorte deel 552

Moms 'n Dads to be

24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
24 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert (jongen)
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos (meisje)
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules (meisje)
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
07 maart 2010: Chantal20
09 maart 2010: Webkim
07 april 2010: _NIKKI_
26 april 2010: sterrenmunt
-- mei 2010: Keshet

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 30-08-2009 19:43:35 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72224608
Het Poppedein topic!!!
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:47 schreef Jaheur het volgende:
Papa geworden van een meisje.

Ons schatje is geboren Yulisa Elize. Ze weegt 3380 gram en is ongeveer 49cm. Ze is om 19:28 geboren op 27-08-09, na veel wachten op een spoedkeizersnee van een andere zwangere moeder. We hebben vanaf 08:00 in het ziekenhuis moeten wachten en we waren eerst aan de beurt tussen 2 en 3 uur. Door een spoedgeval die ook erg in de soep liep moesten we wachten tot 18:15 en toen lukte het niet met de ruggeprik en moesten we volledige narcose, maar moeder en kind maken het goed.

Foto:

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:03 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor mij hoor
Veel succes!

Vandaag voorlopig voor het laatst bij de bekkentherapeut geweest. Ik was 'goed bezig'. Meer kan ze nu niet voor me doen. Als de klachten toenemen dan weer contact opnemen. Zij raadde me sterk aan om na mijn vakantie braaf halve dagen te blijven werken omdat ik nogal snel de neiging heb om te veel te doen...
en mijn laatste onzinpost:
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

hmm nou ja, hij bedoelt het goed zullen we maar zeggen

Goh dan heb ik echt de jackpot hier,
-ze kijkt graag tv
-ze helpt met kleine dingetjes
-en ze slaapt smiddags zo 2 uur weg
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:19:50 #3
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72224643
Jaheur, gefeliciteerd met je dochter, wat een mooi meisje, en zo heerlijk helemaal onder de huidsmeer nog

Nikki, gefeliciteerd!! en welkom hier

Asyniur, wat een prachtige trouwfoto's, die jurk is heel mooi, nog nooit eerder zoiets gezien.

Lily, wij schelen niet zo heel veel en ik heb hetzelfde. Erg moe, en een hele strakke buik, ook veel harde buiken. Volgens mij inderdaad een groeispurt van de kleine/baarmoeder.
Ik voel me wel iets beter sinds ik zwangerschapsmultivitaminen gebruik. Ik was daar altijd op 'tegen', omdat we gewoon gezond eten, maar het helpt toch wel! (niet alleen ijzer, maar ook heel belangrijk: allerlei B-vitamines en omega3)
pi_72224872
Gefeliciteerd Jaheur!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72224894
Gefeliciteerd Jaheur
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:39:42 #6
35189 Troel
scherp en bot
pi_72225132
Hopelijk voor Poppedein inderdaad haar topic.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72225403
moet 't niet nr 552 zijn? onee, 't komt door 't linkje naar 't vorige topic dat nog naar 551 verwijst.

gefeliciteerd jaheur!
pi_72225472
scorpion, norah ook alweer 6 en wat leuk dat ze grote zus wordt. gefeliciteerd!
pi_72225619
Is Poppedein al gesignaleerd vandaag?
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef Tan het volgende:
Ik voel me wel iets beter sinds ik zwangerschapsmultivitaminen gebruik. Ik was daar altijd op 'tegen', omdat we gewoon gezond eten, maar het helpt toch wel! (niet alleen ijzer, maar ook heel belangrijk: allerlei B-vitamines en omega3)
Ik was er mee gestopt maar ik heb ze toevallig vanochtend weer uit de kast gepakt en eentje genomen!

Ik ben alweer bijna 23 weken.
Dat betekent dat baby 30 cm groot is. Ik heb net een lineaal erbij gepakt en dat is best al groot

ik ben vreselijk ongeduldig deze keer
pi_72225628
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef bixister het volgende:
scorpion, norah ook alweer 6 en wat leuk dat ze grote zus wordt. gefeliciteerd!

Ja grote (half) zus. Ze vindt het geweldig
Ze had het er al over dat de baby bij haar op de kamer moest slapen
♥ K, N, R en F ♥
pi_72225673
Zwangerschapsvitamine, goed plan Ik heb ze staan, maar vergeet ze steeds

Ow en wie herkent dit. Op bepaalde, erg gezellige momenten heb ik soms ineens het gevoel dat er iemand keihard met een vinger in mijn zij/zijkant buik prikt.
Ik heb al een paar keer TARA uitgefoeterd van 'wat doe je! Het doet pijn!' en hij maar verbaasd kijken
Ik vind het eigenlijk heel onhandig en ben benieuwd wat het is en wat ik er tegen kan doen?
pi_72225720
mooie meid, Scorpion
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef freecell het volgende:
Ik heb al een paar keer TARA uitgefoeterd van 'wat doe je! Het doet pijn!' en hij maar verbaasd kijken
wehehe

ik herken het verder niet
pi_72225828
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:01 schreef lily het volgende:
mooie meid, Scorpion
[..]

wehehe

ik herken het verder niet
Het is waarschijnlijk een band of spier oid die ineens *tonk* doet, maar het voelt écht als iemand die om je te klieren heel hard in je zij prikt
pi_72226086
Heb ik één keer gehad, Freecell. Op het moment dat een vriendin naar m'n buik wees, kreeg ik een keiharde, gerichte por. Alsof ze echt met één vinger flink in m'n buik prikte. Ik reageerde ook meteen erg boos en geschrokken. Geen idee wat het was (baby of spier) en wat je ertegen doet.

Jaheur, gefeliciteerd met jullie mooie, kleine meid!
pi_72226143
O ja, nog wat. Weten jullie nog dat ik zo moest lachen om Rocka's opmerking over trosjes druiven..?

Het leven is hard...
pi_72226394
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:39 schreef Troel het volgende:
Hopelijk voor Poppedein inderdaad haar topic.
hope so, don't think so

Hier helemaal rustig nog steeds, gewoon weer lekker in slaap gevallen vanochtend en even nog geen zin gehad in de computer..

Jaheur, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter!! Wat een spanning toch nog geweest al met al gisteren! Fijn dat ze er nu is, Hopelijk zijn je vrouw en dochter snel thuis en kan t grote genieten echt beginnen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72226402
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:17 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, nog wat. Weten jullie nog dat ik zo moest lachen om Rocka's opmerking over trosjes druiven..?

Het leven is hard...
Ieeew.. arme jij

Welkom Nikki! Leuk weer een nieuwe erbij!

Ik heb sinds vannacht echt heel erg keelpijn, zo'n irritante pijn is dat! Ik heb maar meteen van die zakjes waterijs gekocht, hopelijk zijn ze gauw bevroren zodat ik kan aanvallen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72226517
quote:

Het leven is hard...
(sorry, moest lachen)

En Poppejans, keelpijn sucks
pi_72226790
Lol arme jij Serpente maar dat sucks idd! (en ik weet nog steeds geen oplossing!)
Anysiur wat een mooie jurk!!! <3 En wat een mooie trouwfoto's, jullie hebben vast een hele mooie dag gehad
Jeheur gefeliciteerd met jullie mooie meisje!!

Gefeliciteerd en welkom Nikki en Scorpion!!

Wij hebben een plekje op een heel gaaf KDV gekregen!
Ze eten geheel biologisch, bakken zelf brood, het is heel kleinschalig en huiselijk, er is een grote tuin met fruitbomen en dieren zoals geiten, kippen en konijnen Daar vind ik het al veel minder erg om ons ventje achter te moeten laten
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72226797
quote:

Het leven is hard...
Whehe
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Heb ik één keer gehad, Freecell. Op het moment dat een vriendin naar m'n buik wees, kreeg ik een keiharde, gerichte por. Alsof ze echt met één vinger flink in m'n buik prikte. Ik reageerde ook meteen erg boos en geschrokken. Geen idee wat het was (baby of spier) en wat je ertegen doet.
Mja, baby bkan het hier écht nog niet zijn (morgen 15 weken) volgens mij is het echt een spier of band oid. Maar wat je zegt inderdaad, je hebt écht het idee dat iemand port!
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:

Ik heb sinds vannacht echt heel erg keelpijn, zo'n irritante pijn is dat! Ik heb maar meteen van die zakjes waterijs gekocht, hopelijk zijn ze gauw bevroren zodat ik kan aanvallen
Mijn moeder (werkte tot pensioen in apotheek) roept altijd dat je dan de hele dag moet zuigen, desnoods op een kiezelsteentje!
Beterschap.
pi_72226810
quote:

Het leven is hard...
Arme jij

Poppejans, sterkte, ik heb al 2 weken keelpijn
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72227001
Moeder en dochter maken het nog steeds goed, alleen moeder heeft wat extra bloed nodig waarschijnlijk. Ze heeft wat bloed verloren tijdens de operatie. Yulisa huilt niet veel, bijna niet zelfs. We hadden een huilbaby verwacht, aangezien ik en mijn vrouw 2 huilbaby's zijn geweest.

Maar goed iedereen bedankt voor de felicitiaties en hierbij nog een nieuwe recente foto

pi_72227057
Freecell ik heb het ook wel eens inderdaad. Als ik op m'n linkerzij lig, weet de baby soms een bepaalde plek te vinden om een schop uit te delen en dan vlieg ik echt overeind van de pijn. Terwijl die plek op zich helemaal niet gevoeliger is naar mijn idee Ondanks je 'pas 15 weken' is het misschien toch een zenuw of een spiertje die de baby raakt met schoppen?
pi_72227073
Wat een moppie! Gefeliciteerd!!

En Kersjes ook bevallen? Dat had ik gemist. Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en ben helemaal blij voor je dat het toch doorgezet heeft. En hoe is het met Devin? Als grote broer? Alsnog gefeliciteerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_72227094
had ik me helemaal voorgenomen om vandaag wat op te ruimen en de slaapkamer op orde te brengen, is mijn buik het daarmee niet eens, die blijft maar hard. Pfff...en ik maar rustig aan doen. Ik wil wat doehoen..

Vlindur al 2 weken keelpijn?! En dan ga je niet effe langs een huisarts? tja, tuurlijk, niet meteen, maar na 2 weken.
Poppejans, zuigen is dus het devies (hihi dat staat raar zo)

Waar zijn mijn mede 17 septembermama's???
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72227172
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef freecell het volgende:

Mijn moeder (werkte tot pensioen in apotheek) roept altijd dat je dan de hele dag moet zuigen, desnoods op een kiezelsteentje!
Beterschap.
Ja he, om maar speeksel te blijven aanmaken geloof ik dat het zoiets was. Dat verzacht inderdaad wel wat, het irritante van keelpijn is alleen dat niks echt wonderlijk helpt, het moet overgaan.

Wat een popje Jaheur, lief zo met dat naammutsje op
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72227529
Mefke, het begint nu af te zakken, dus ik ga er niet mee heen
pi_72227918
Oeh ik heb een mijlpaal vandaag: 200 dagen zwanger
pi_72227943
quote:

Het leven is hard...

ehm, welke opmerking over trosjes druiven was dat?
pi_72228033
Hier Mefke Vriendlief is naar zn werk, dus ik heb eindelijk het computerrijk voor mij alleen

Jaheur, gefeliciteerd met je mooie meiske!

En Freecell, ik heb het gehad toen ik laatst in Nederland was (was met 34 weken geloof ik?) Echt een zo'n hele venijnige steek. Heb van schrik en pijn enorm hard op de baby gescholden en toen schold m'n moeder weer op mij, omdat je niet op baby's mag schelden
Lotte!
Noah!
pi_72228512
Ik heb nog al last van vocht in mn benen en handen... en links is altijd erger dan rechts. Gister avond zat er op mn linkeronderbeen ook nog een hele rode waas en zat er een extra verdikking op mn voet. Het deed ook pijn net alsof er allemaal naalden in geprikt werden.... is dit herkenbaar voor iemand?

Gister avond de hele avond braaf met mn benen om hoog gezeten, toen werd t minder. Maar nu begint mn voet weer raar te doen. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet en of dit normaal is

Jaheur, wat een mooi meisje... en wat fijn voor jullie dat ze niet veel huilt
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:36:01 #32
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72228778
Jaheur, wat een mooi meisje hebben jullie gemaakt!!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_72228874
Jaheur, gefeliciteerd!

Ssserpente ik was na de bevalling zó opgelucht dat ik daar geen last van had. Zelfs de eerste keer poepen vond ik prima, terwijl ik van sommige mensen hoorde dat dat een drama zou zijn. Dus ik helemaal blij! Maar toen moest ik aan de ijzertabletten. -skipranzigeinfo-> Het leven is hard.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:49:16 #34
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72229406
Ik kon pas een dag of 10 na de geboorte weer een poepje doen. Ik heb gehuild van de pijn. stukken oude boomstronk Ik wist niet dat ik dat gegeten had Dit keer ga ik extreem veel drinken na de bevalling! Wellicht dat het helpt (ivm bv die ook op gang komt e.d. zal dat er ook wel mee te maken hebben)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72229680
Mijn kraamzorg zei op dag drie dat ik moest poepen en als ik dat niet had gedaan voordat ze terugkwam de volgende dag dan kreeg ik een klysma. Ik heb een uur op de wc gezeten

en toen ik zei dat ik moest poepen schoot manlief in de stress..: "de vorige keer dat je dat zei..."
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72229804
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Estrys het volgende:
Mijn kraamzorg zei op dag drie dat ik moest poepen en als ik dat niet had gedaan voordat ze terugkwam de volgende dag dan kreeg ik een klysma. Ik heb een uur op de wc gezeten
Dat vertelde mijn moeder ook inderdaad. Bij mijn geboorte zei ze iedere keer braaf nee op de vraag of ze al gepoept had. Na een tijdje kreeg ze toen ook een klysma. Bij de 2e had ze er van geleerd en zei ze na een paar dagen: Ja hoor, gisteravond

Leugentje om bestwil noemen ze dat toch?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:00:08 #37
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_72229873
Martine, je moet direct contact op nemen met je huisarts! De dingen die je schrijft lijken op verschijnselen van een trombosebeen. Waarschijnlijk heeft dit een hormonale oorzaak maar het kan ook anders. Maar 'better be safe than sorry'. Voor mij een aantal jaren geleden reden voor het aanmeten van sexy steunkousen.

Ik hou normaliter niet van paniek zaaien en ben zelf altijd nogal afwachtend als het gaat om de huisarts bellen. Ik wil je ook niet bang maken, maar laat er even een huisarts naar kijken.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:15:56 #38
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72230367
Halloow! Hiero bij thuiskomst een uitgedroogde en uitgehongerde man met hoofdpijn op het balkon aangetroffen.. Hij zou vandaag voorbereidingen doen voor het klussen aan de babykamer voor morgen (met hulp), maar had zich 3 uur voor ik thuiskwam opgesloten op het balkon. En da's leuk, in de ochtend hebben wij brandende zon (hoewel dat wel twee keer werd afgewisseld door een kleine hoosbui ).. Hij ligt nu een uurtje te slapen, hij was er helemaal misselijk van. Maar dat betekent wel dat hij vanavond echt nog hard door zal moeten werken bent ik bang.. Ohjee..

Ow, ennuhm, kan het zijn dat mijn ogen béter zijn geworden sinds ik zwanger ben? Vlak voor mijn zwangerschap heb ik een nieuwe bril gekocht, maar ik zie er alles dubbel door en mijn oude bril lijkt weer prima te voldoen Beetje raar, maar zou wel hip zijn als het zo bleef!

Jaheur, jeetje, wat een lieverdje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie beebje Leuk!

Heej, Poppejans ook al aan de keelpijn, nou hoor.. Niet chill!

Rocka, goed plan, ga ik ook proberen te onthouden. Véél drinken na de bevalling, check.

Martine, balen van je gordijnen zeg, bah! Maar wel leuk dat je met verlof bent nu! Ennuhm, het werk van je man, dát is echt ontzettend vervelend Ik weet wel dat werkgevers een verzoek om deeltijd te gaan werken niet mogen weigeren, maar dit volgens mij wel.. Wij voelen ook een dergelijk zwaard van damocles boven ons hoofd hangen, bij mijn lief op het werk mag eigenlijk niet meer 4 x 9 gewerkt worden, maar zijn leidinggevende vond dat dat nog wel kon zo lang niemand zou piepen.. Maar nu we dus eenmaal plannen hebben gemaakt en ons in hebben geschreven voor kinderopvang enzo zijn we daar toch echt ineens een stuk huiveriger voor dan voorheen.. Ik hoop echt dat jullie een goede oplossing kunnen vinden, of misschien toch die baas nog zo ver kunnen krijgen ofzo.. Ennuhm, sterkte met je been, ik herken je symptomen (door Smikke's post) inderdaad van een kennis die een trombosebeen bleek te hebben!

Lily, voor jou! Hoop dat je je ondertussen beter voelt..

Vlindur, ik ben gezegend met een man die winkelen wél leuk vind (en als klap op de vuurpijl: mijn broertje óók, maar die vind kleding shoppen wel minder leuk en daar heeft mijn lief ook geen last van ), dus wat dat aangaat is dat erg leuk. Heeft alleen wel één nadeel om samen te gaan: hij is veel verstandiger en minder impulsief als ik, dus als ik dan iets zie dat ik echt helemaal te gek vind moet ik eerst lullen als brugman om het mee te kunnen nemen 'omdat ik al twee andere pakjes heb gekocht net' bijvoorbeeld. Da's wel eens irritant, want uiteindelijk heb je toch gewoon voldoende kleding voor je kind nodig? (En besides, zo veel heb ik niet gekocht tot nu toe )

Sc0orpi0n, lekker van genieten, mooie momenten zijn dat he? Ennuhm, wat een súpermooie foto!!

Asy, halve dagen blijven werken dus.. Hoop dat je op deze voet door kunt gaan en niet terug zal hoeven bellen

Aaahh, Ssserpente, wat vervelend..

Euhm, ik slik eigenlijk al mijn hele zwangerschap van die speciale vitaminen, ik ben niet zo'n groente- en fruit-eter en ben altijd bang dat beeb-lief te weinig voedingsstoffen binnenkrijgt anders..

Owja, trouwens, kent iemand deze stoel heel toevallig? Wij willen heel graag een hangstoel in de babykamer om een beetje met de kleine te keutelen, evt. te voeden en dat soort dingen, maar deze staat aangeschreven als een kinderstoel (maar er staat me iets van bij dat ik mensen kende die er zo eentje hadden en gewoon zelf gebruikten).. Kan deze ook voor volwassenen?
3!
pi_72230466
Geen ervaring met die stoel Incantrix. Maar als je em maar stevig genoeg bevestigd zal je er toch wel in kunnen zitten? Staat er geen maximaal gewicht bij?
Fake it till you make it...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:23:38 #40
95408 Incantrix
pi_72230638
Het maximale gewicht is 100 kg., dus daar zouden we an sich wel mee uit de voeten kunnen. Ik vroeg me alleen af of hij dan niet zó klein is dat je er heel raar in zit als 'groot mens' zeg maar Het leek me toch zo ideaal, die stoelen kun je zo hoog hangen als je zelf fijn vind en er zit een veer in de ophanging, dus je wiebelt en wiegt een beetje
3!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:26:00 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_72230715
Het infuus ging vandaag beter dan gisteren. De verpleging had toen ik aankwam op mijn verzoek mijn arts gebeld en die gaf al aan dat we eventueel konden stoppen, maar ze hadden het infuus al klaarliggen en er was de mogelijkheid om links in mijn elleboog te prikken. Aangegeven het toch maar te proberen, als ik last zou krijgen kon het infuus er altijd nog uit. Ik ben blij dat ik die keuze gemaakt hebt, want pas na een minuut of 50 begon het heel erg te irriteren, dus toen we hebben een tijdje extra doorgespoeld en vervolgens het infuus langzamer laten druppen en uiteindelijk is alles er gewoon in gegaan! Nu 2 dagen rust aan mijn aderen en dan maandag de laatste keer

OK, ik heb ongeveer overal pijn nu en mijn armen zijn opgezwollen en mijn benen doen raar, maar ik hoef nog maar 1 keer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:26:39 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_72230738
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Incantrix het volgende:
Het maximale gewicht is 100 kg., dus daar zouden we an sich wel mee uit de voeten kunnen. Ik vroeg me alleen af of hij dan niet zó klein is dat je er heel raar in zit als 'groot mens' zeg maar Het leek me toch zo ideaal, die stoelen kun je zo hoog hangen als je zelf fijn vind en er zit een veer in de ophanging, dus je wiebelt en wiegt een beetje
Ik heb hem wel eens geprobeerd en ik vond hem niet bijster fijn zitten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72230822
Alleen bij bv zijn leuningen echt wel héél fijn hoor
Ik kan met mijn hummel van een jaar nog steeds alleen voeden op een bank of grond (veel ruimte zeg maar) óf met leuningen.
pi_72230831
Wat fijn Troel, nog maar 1x! Voel je al verschil? (buiten de pijn om dan..)
Lotte!
Noah!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:29:34 #45
95408 Incantrix
pi_72230843
Troel, fijn dat het deze keer beter ging, al is het nadien dus wel nog pijnlijk. Maar goed dat je lijf even rust heeft om bij te trekken! Hoop zo dat het helpt..

En daar was ik al bang voor inderdaad, ik zat het me zo af te vragen.. Ik ben 'm op marktplaats voor een paar euro's tegengekomen dus uitproberen in de winkel gaat er waarschijnlijk nog even niet van komen, maar voor ik nu weer met een stoel opgescheept zit waar ik niks mee kan Thnx!

[edit]Freecell, ook thnx voor de tip, dat is handig om te weten! Ik heb natuurlijk 0,0 ervaring en dacht dat je overal eigenlijk wel kon voeden, als je maar zo'n kussen koopt Overigens hebben we bij de Ikea ook nog een schommelstoel op het oog mét leuningen, maar die heeft zo'n lage zithoogte (45 cm) dus ik vroeg me af of je daar wel vanaf komt met een baby in je armen..[/edit]
3!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:31:14 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_72230902
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Linda2205 het volgende:
Wat fijn Troel, nog maar 1x! Voel je al verschil? (buiten de pijn om dan..)
Nee, niet echt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72230915
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Incantrix het volgende:
Dan moet je er even heen gaan en passen

Ik heb net alle kleertjes op de foto gezet, ik vind ze allemaal zo
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:32:27 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_72230944
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Incantrix het volgende:
Troel, fijn dat het deze keer beter ging, al is het nadien dus wel nog pijnlijk. Maar goed dat je lijf even rust heeft om bij te trekken! Hoop zo dat het helpt..

En daar was ik al bang voor inderdaad, ik zat het me zo af te vragen.. Ik ben 'm op marktplaats voor een paar euro's tegengekomen dus uitproberen in de winkel gaat er waarschijnlijk nog even niet van komen, maar voor ik nu weer met een stoel opgescheept zit waar ik niks mee kan Thnx!

[edit]Freecell, ook thnx voor de tip, dat is handig om te weten! Ik heb natuurlijk 0,0 ervaring en dacht dat je overal eigenlijk wel kon voeden, als je maar zo'n kussen koopt Overigens hebben we bij de Ikea ook nog een schommelstoel op het oog mét leuningen, maar die heeft zo'n lage zithoogte (45 cm) dus ik vroeg me af of je daar wel vanaf komt met een baby in je armen..[/edit]
De Poing is prima, eventueel met een extra kussentje onder je arm Met voetenbankje nog lekkerder
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72230960
Troel, super dat het nu wel is gelukt!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:34:00 #50
95408 Incantrix
pi_72230992
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dan moet je er even heen gaan en passen
(Ghi, ik zie me nu helemaal in een pashokje staan en die stoel om mijn bevallige behind schuiven )

We gaan nog wel naar de Ikea voor een commode, maar dat duurt nog een paar weken en in de tussentijd wilde ik eigenlijk die stoel evt. al op kunnen hangen, omdat de betonboor over een week waarschijnlijk weer mee terug gaat met mijn schoonpap
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Troel het volgende:

[..]

De Poing is prima, eventueel met een extra kussentje onder je arm Met voetenbankje nog lekkerder
Ow, heej, ik wist niet eens dat ze van dát type stoel ook een schommelversie hebben, thnx! Ik had zelf deze gezien

[ Bericht 15% gewijzigd door Incantrix op 28-08-2009 14:44:46 ]
3!
pi_72231059
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:29 schreef Incantrix het volgende:

Met een voedingskussen wordt het wel makkelijker,maar dan heb je wel weer een vrij brede stoel odig ook, ander flikkert het ding naar beneden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:44:11 #52
95408 Incantrix
pi_72231314
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Met een voedingskussen wordt het wel makkelijker,maar dan heb je wel weer een vrij brede stoel odig ook, ander flikkert het ding naar beneden
Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..

En die hangstoel is iets van 75 cm. breed, zou dat evt, voldoende breed zijn zou je denken, Freecell? (Mijn expert )
3!
pi_72231518
Wij hebben deze maar dan in jeans stof uitvoering. En ik vind het een waardeloos rotding. Hij stond eerst beneden en ben blij dat we nu deze Beneden hebben (maar dan in het wit) Ziet er niet alleen mooier uit, maar zit ook nog eens veel beter.

In de babykamer wil ik straks zoiets hebben. Moet even kijken of ik iets 2e hands kan vinden.
pi_72231600
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:44 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Ooohh, ok! Jemig, blij dat ik het gevraagd heb, zo handig dat er hier wat ervarener mensen rondlopen, haha! Ik had ook deze stoel gezien dus, alleen die lijkt ons zo laag qua zithoogte..

En die hangstoel is iets van 75 cm. breed, zou dat evt, voldoende breed zijn zou je denken, Freecell? (Mijn expert )
Eigenlijk moet je het even testen. Neem een voedingskussen, een willekeurig oppervlak van 75 CM en kijk of het lekker zit

Die lage lijkt mij wel fijn zitten en voeden. Door de leuningen kan je kussen nergens heen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:09:58 #55
95408 Incantrix
pi_72232050
Vlindur, da's inderdaad wel erg belangrijk, als je niet lekker zit dan ga je daar héél snel van balen, want het neemt wel ruimte in allemaal.. Marktplaats staat overigens vol stoelen (en sowieso met van alles, ik ben fan ), dus kijken loont wellicht de moeite inderdaad!

Hmmm, Freecell, dat is inderdaad wel een goeie.. Nu had ik toch al bedacht dat dat voedingskussen er maar eens moest komen, ik ga er meteen eentje bestellen, zag dat ze bij de Hema in de aanbieding zijn. Ik denk dat de kussens van onze bank misschien wel ongeveer die afmeting hebben. (En anders: voedingskussen mee naar die Ikea ) Die lage lijkt mij verder ook fijn (al hoop ik wel dat het stofje ADHD-katten-proof is), dus die blijft ook nog even in mijn systeem. Nouja, thnx voor je hulp, ik ben weer wijzer als ik net was
3!
pi_72232739
Jij ook al keelpijn, Poppejans? Getver, vervelend zeg! Zijn je ijsjes al goed? Ik had gisteravond onbedwingbaar veel zin in een ijsje. Gelukkig zit het dorpscafeetje hier om de hoek. Maar het ijs was op! En ze zijn failliet. Geen ijsjes meer dus. Sterkte met je keel. Keelpijn sucks!

Twinkly, de vk had het vanmorgen over een middeltje waar de vk-praktijk goede ervaringen mee heeft. Het is wel alléén op recept bij een apotheek in Hilversum verkrijgbaar. Beetje gek verhaal dus. Ik vroeg nog of dit toeval was of iets commercieels. Dat laatste was niet het geval volgens haar. Wel vertelde ze dat het een homeopathisch middeltje is dat bij veel vrouwen, na veel uitproberen met andere crèmepjes, eindelijk echt helpt. Afijn, ze heeft het voor me besteld, dus ben benieuwd.

Wat onwijs gaaf van dat KDV zeg! Dat wil ik ook! Geweldig!

Wow, wat een mooie foto Jaheur! En wat fijn dat ze het zo goed doet!

Mef, ik heb net zo’n dag als jij. Wilde ook van alles doen, waar nog niets van gekomen is. Niet schuldig voelen, gewoon lekker geen reet uitvoeren!

Mijs, is ga ff voor je zoeken.

Bedankt voor de bemoedigende verhalen, In en Rocka. Hoop maar niet dat ik ijzerpillen hoef én ga maar heel veel drinken. Want als ik nu al een druif heb, wil ik niet weten hoeveel trossen ik ná het persen mag verwelkomen.

Grappig dat je ogen beter lijken, Incantrix. Die van mij lijken een stuk slechter. Ga na de bevalling en na de bv-periode maar eens terug naar de opticien.

Fijn dat je infuus beter ging, Troel! En maandag de laatste keer! Heb je het ‘m toch maar mooi gefikst!

Heb vannacht echt m'n slechtste nacht ever gehad. Blegh! Ben er denk ik wel 10 keer uitgeweest om te plassen! Maar de vk was weer tevreden. De stagiaire drukte wel érg hard op m'n onderbuik om het hoofdje toe voelen. Het voelt nog steeds een beetje beurs. Maar verder was ze lief. En ik ben weer goedgekeurd.

Ze vond het hartje pittig kloppen trouwens. Een echte meid, zei ze. Heb het ook nog even over heupdysplasie gehad. Zowel ik, m´n moeder als m´n opa hadden dat. Ik heb vroeger ook een spreidbroekje gehad. Grote kans dus dat deze kleine meid dat ook gaat hebben. Gelukkig nam de vk het erg serieus. Net na de geboorte kunnen ze het nog niet zien, maar het is wel belangrijk om er met een week of zes een kinderarts naar te laten kijken.
pi_72232763
Oh, die Ektorp (nr 2. van Vlindur) had ik ook al naar zitten kijken en kwijlen... die wil ik ook wel ja maar ik vind hem een beetje duur, en weet niet of ie niet een beetje te groot is voor op het kamertje... Moet nog maar es kijken wat het wordt.

Troel, wat fijn dat je nog maar 1x hoeft! Zeker als je zelf ook nog niet veel verschil merkt...
pi_72232853
@ Jaheur, gefeliciteerd!

@ Martine, ff bellen.
Als het een rode vurige plek gaan er bij mij ook altijd wat belletjes rinkelen qua wond/gordel roos.

@ Didydoos, hoest gegaan vandaag?

@ Troel, fijn dat je nog maar 1x hoeft

@ Mefke, hoest nu?
Wel ff aan jezelf denken he? (zei ik heel stoer )

Hier nog even de vraag of iemand ervaringen heeft met bevallen en een kindje dat in kruinligging ligt (oftewel sterrekijker)
pi_72232901
Ik heb alleen bij de eerste een stoel gehad op het kamertje. Nooit gebruikt dus.

De eerste 3 maanden een wieg naast mijn bed gehad en ik vond het voeden het fijnst, liggend in bed.
Ik ging gewoon altijd heerlijk relaxed met mijn zoon in bed liggen.
Na die drie maanden voedde ik gewoon beneden op de bank (met behulp van kussen) of ook nog op bed..
pi_72232911
Trombose lijkt me niet het geval... heb dat laatst gezien op tv, maar dit lijkt er niet op. Maar het is in ieder geval zo te horen geen zwangerschaps gerelateerde kwaal, dat is me duidelijk. Zelf zat ik eerder te denken aan een schimmel of zo iets. Ik kijk het nog even aan... huisarts is nu toch niet meer bereikbaar. Mocht het maandag nog niet weg zijn dan maak ik even een afspraak. En mocht het veranderen, dan kan ik altijd nog langs de huisartsenpost. Zal allemaal wel mee vallen. Meiden in ieder geval bedankt voor de reacties
pi_72232999
Sorry Mijs, kan het echt niet terugvinden. Maar misschien dat je je er inmiddels wel een voorstelling bij kunt maken.

Balen Martine, hoop dat het straks helemaal over is!
pi_72233291
Jaheur gefeliciteerd met jullie dochter

Ssserpente veel sterkte met je 'trosjes'.

Mefke * meld *

Even een late meldpoging want vanmorgen eerst Linde naar de opvang gebracht en daarna met Davinia gaan koffieleuten/ babykleertjes shoppen/lunchen. Erg gezellig, maar nu even uitrusten.
pi_72233320
hehe, daar is ze! Ik vroeg me al af of je het zelfde kunstje deed als toen bij Linde
Lotte!
Noah!
pi_72233387
Hahaha nee hoor. Zelfs na het winkelen is mijn buik nog redelijk zacht en krampvrij, dus nog geen teken van een bevalling
pi_72233431
Mijn chef is er de hele week al niet, ze is op reis.... krijg ik onderstaand gedichtje net in mailbox van haar.
Echt super lief, wordt er zelfs een beetje emo van

Nog een paar uurtjes op kantoor
En dan ga je er vandoor
Ons verlaten om te baren
Nu nog even krachten sparen

Het ga je goed, geniet nog even
Van het kinderloze leven
Van een hele nacht door slapen
Niet gestoord door kleine apen

En dan over een week of zes, zeven, acht
(ligt eraan hoe lang ie wacht)
Horen wij een blijde kreet
En hoe Pukje dan echt heet

Nog maar 68 minuten voor dat mn verlof begint
pi_72233698
Wat lief Martine!

Lijnloos, die Ektorp hadden we zelf ook nooit gekocht maar J's broer had hem en vond hem niet in zn nieuwe huis passen, dus mochten wij hem wel hebben! Ik wil alleen die hoes nog een keer verven, want dat witte is wel erg besmettelijk met 2 katten Maar je kan de hoezen uitwassen, dus lang plezier heb je er echt wel van! En hij staat dus beneden in de woonkamer, de poang is verhuisd naar onze slaapkamer en daar woont Meneer Beer nu op. Dat ding wordt dus door ons niet meer gebruikt.
pi_72233720
Martine Zelfs ik word er emo van, dus kan me voorstellen dat het bij jou ook hoog zit nu! Wat een lief gebaar van je chef zeg!

En Stiemie...jammer, ben wel benieuwd wie er in jouw babyhuisje woont
Lotte!
Noah!
pi_72234016
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen

Kersjes, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je tweede jongetje!
Kersjes man en Devin, ook gefeliciteerd met zoon en broertje

Jaheur, jij ook gefeliciteerd met een prachtig meisje, wat een lieffie zeg!

En Martine, wat een lief gedichtje van je chef.
pi_72234188

Nou, het is gelukt hoor!
Donderdagochtend is onze 2e zoon geboren: Toby Benjamin
Om 1:30 uur 3 cm ontsluiting, 2 uur later zat ik op 4 cm en braken ze de vliezen en om 6:09 uur was de kleine man daar dan!
Hoewel, zeg maar gerust groot: 4060 gram en zeker 54 cm lang, een kop vol pikzwarte haartjes en uiteraard het mooiste en liefste snoetje van de hele wereld
De kinderarts en de verpleging waren supertevreden, hij drinkt graag en veel en dus mochten we vanmiddag naar huis.
Foto's volgen nog, eerst even knuffelen
.... met gevoel voor drama....
pi_72234274
Hee Kersjes, welkom thuis en van harte met Toby
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72234410
Welkom thuis Kersjes en Toby!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72234506
Toby Benjamin, wat een leuke naam

Welkom thuis Kers en Toby
pi_72234590
Ha Kersjes! Fijn dat jullie weer thuis zijn!
pi_72234643
Kersjes, Toby! (dus toch een béétje Tobias (daar kwam ik toen op uit met je hints over de naambetekenis). heel veel geluk gewenst met z'n viertjes! Toby, welkom op deze wereld en ik wens je een gelukkig & gezond leven toe!
pi_72234655
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef martine1984 het volgende:
Mijn chef is er de hele week al niet, ze is op reis.... krijg ik onderstaand gedichtje net in mailbox van haar.
Echt super lief, wordt er zelfs een beetje emo van

Nog een paar uurtjes op kantoor
En dan ga je er vandoor
Ons verlaten om te baren
Nu nog even krachten sparen

Het ga je goed, geniet nog even
Van het kinderloze leven
Van een hele nacht door slapen
Niet gestoord door kleine apen

En dan over een week of zes, zeven, acht
(ligt eraan hoe lang ie wacht)
Horen wij een blijde kreet
En hoe Pukje dan echt heet

Nog maar 68 minuten voor dat mn verlof begint
Dat vind ik wel heel lief
pi_72234661
Kers, de kleine grote man is er dan! Gefeliciteerd! Ook voor Kersjes-man en Devin natuurlijk.

Ik had Toby goed geraden... jeahh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:33:14 #77
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_72234677
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:17 schreef Kersjes het volgende:

Nou, het is gelukt hoor!
Donderdagochtend is onze 2e zoon geboren: Toby Benjamin
Om 1:30 uur 3 cm ontsluiting, 2 uur later zat ik op 4 cm en braken ze de vliezen en om 6:09 uur was de kleine man daar dan!
Hoewel, zeg maar gerust groot: 4060 gram en zeker 54 cm lang, een kop vol pikzwarte haartjes en uiteraard het mooiste en liefste snoetje van de hele wereld
De kinderarts en de verpleging waren supertevreden, hij drinkt graag en veel en dus mochten we vanmiddag naar huis.
Foto's volgen nog, eerst even knuffelen
fijn dat jullie thuis zijn, mooie naam!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_72234719
Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje
Welkom klein mannetje
Leuke naam!
pi_72234801
kers, goed zo, prioriteiten stellen, eerst knuffelen met toby en dan foto's. Lekker dat t goed gaat!
pi_72234824
Yay, Kersjes weer thuis!

Heeft er iemand van jullie (ervaring met) een co-sleeper? Het lijkt mij wel wat, maar ik weet het nog niet zeker...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:41:30 #81
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72234958
Gefeliciteerd kersjes! En geweldig dat het zo goed gaat met <3 Toby!

Ik gokte Spencer.

Didydoos, hoe gaat het met je? Akelig zo...

En poppedein, ik wens dat het vandaag begint..!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72235026
Welkom thuis Kersjes en Toby!!
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:37 schreef freecell het volgende:
Heeft er iemand van jullie (ervaring met) een co-sleeper? Het lijkt mij wel wat, maar ik weet het nog niet zeker...
Wij hebben het goedkoopste ledikantje van de IKEA gekocht wat we om gaan bouwen tot een co-sleeper
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72235047
Hoe laat moest didy voor onderzoek vandaag?
pi_72235247
Kersjes gefeliciteerd fijn dat jullie weer thuis zijn ben benieuwd naar de foto's van de kleine grote man... voor dat ik het vergeet mooie naam!
pi_72235356
Ah kersjes je bent weer thuis! Met Toby! Mooie naam en zo te merken geniet je helemaal van hem! Lekker knuffelen, maar de foto's komen nog wel dus

oh en didydoos inderdaad, hoe is het nu met je meid, en natuurlijk met de kleine... Hoop dat het goed met je gaat en anders ergens veel steun kunt vinden...

en martine wat een lief bericht van je chef... Top zeg dat er aan gedacht wordt en helemaal op deze manier...
pi_72235561
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Ssserpente het volgende:
Twinkly, de vk had het vanmorgen over een middeltje waar de vk-praktijk goede ervaringen mee heeft. Het is wel alléén op recept bij een apotheek in Hilversum verkrijgbaar. Beetje gek verhaal dus. Ik vroeg nog of dit toeval was of iets commercieels. Dat laatste was niet het geval volgens haar. Wel vertelde ze dat het een homeopathisch middeltje is dat bij veel vrouwen, na veel uitproberen met andere crèmepjes, eindelijk echt helpt. Afijn, ze heeft het voor me besteld, dus ben benieuwd.
Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekeken

Ik had trouwens ook nog een tip voor degene die last had van restless legs... Stiemie? Wie weet heb je baat bij Venadoron van Weleda. Of gewoon gaan bevallen

Het-is-mij je bent toch pas een week of 34? Waarom maak je je nu al zorgen om een kruinligging en zelfs een sterrenkijker? Je baby heeft nog hartstikke veel ruimte om zijn/haar hoofd alle kanten op te draaien, zelfs naar aangezichtsligging.

Kersjes en Toby welkom thuis!

Die Ektorp-stoel is inderdaad errug mooi. Ik wilde 'm ook in de babykamer gaan neerzetten en heb zelfs al in de Ikea proefgezeten ( ). Uiteindelijk vanwege de prijs toch maar niet gedaan. Misschien kom ik nog een leuke aanbieding op marktplaats tegen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:05:04 #87
190853 RockabeIIa
pi_72235681
Kersjes, wat fijn dat je er weer bent en dat je kleine grote (:o) het goed doet Ben benieuwd naar de foto's!!!

Martineke, wat een leuke mail Daar zou ik ook blij verrast door zijn!
pi_72235750
Voor de Ektorp liefhebbers, op marktplaats staan er verschillende

Kersjes, welkom thuis met je verse beeb!
pi_72235751
Kersjes, welkom terug! En wat een mooie naam. Ben benieuwd naar de foto's.

Incantrix:
quote:
Ja, hij is enorm laag. We hebben em op het werk en de laatste weken voor mijn verlof kwam ik er niet meer in of uit. Ook de niet schommelvariant trouwens. Dus ik zou het niet doen.

Martine, nou heb ik al veel last gehad van mijn vocht, maar wat jij beschrijft nog nooit. Wel het gevoel alsof het blauwe plekken zijn, maar dat kan geen kwaad. Mijn zusje is arts en houdt het goed in de gaten, dus ik vertrouw haar ook volledig.Nou heb ik wel ooit zo'n been gehad op vakantie en toen was het inderdaad een infectie of schimmel (weet niet meer precies, kreeg er iig antibioticazalf voor). En verlof! Jeuh! En een gaaf gedichtje.

De harde buik zwakte gelukkig net na het berichtje af...kon ik eindelijk weer wat doen. En dus manlief geholpen bij het aanpassen van de box (we hebben en verhoogd en er wieltjes onder gemaakt). Daarna gekeken of de maxicosi wel in de auto past. Niet dus! Mijn auto kan em op de voorstoel (Twingo) maar bij mijn man kan ie niet op de voorstoel en eigenlijk ook niet echt fatsoenlijk op de achterbank. Tjemig, dat was een tegenvaller. Dus nu de dealer gebeld of die verlengers hebben. Die zijn dan van volvo zelf, dus dat vertrouw ik wel. Officeel mag het namelijk niet. Ja hee, we hebben ook al geen isofix, dus ook geen oplossing en de easybase past ook niet. En we voelden ons heel idioot met dat ding op straat, maar we zagen later op internet dat het in heel veel auto's niet past.

En over dat deeltijd werken, wij zitten ook nog niet helemaal gerust hoor. Bij mij is alles rond, geen probleem. Maar bij mijn man nog niet echt. Zijn eigenlijke baas wil niet dat hij 4x9 uur werkt.Beetje raar, want ze moeten klokken en als hij nou naar de uren zou kijken zien ze gewoon dat ie al elke dag 9 uur of meer werkt. Maaaaar..mijn man is nu gedetacheerd en bij dat bedrijf geven ze er weer niks om. Dus zolang ie daar zit is het geen probleem.
pi_72235770
wat lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag. het gesprek heeft me wel wat gerustgesteld, maar nog niet voldoende. We hebben een kans van 1 op 130 op een kindje met Down. Dat is dus minder dan een procent. Maar we hebben toch, om hopelijk ook nog wat onbezorgd te kunnen genieten een vruchwaterpunctie gepland. Die is in de week van 21 sept. en we kregen de optie een sneltest te doen. Dan weet je na een week de uitslag al, maar wordt er niet op verdere chromosoomafwijkingen getest. Maar goed, daar is bij ons toch geen aanleiding voor.

Het zit me allemaal nog steeds niet helemaal lekker, dus van mij mag het snel eind september zijn.
1 ei is geen ei
pi_72235785
Kersjes wat fijn dat je thuis bent met Toby! Gefeliciteerd

WupWup hier gelukkig geen restless legs hoor!
pi_72235845
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Lishe het volgende:
En poppedein, ik wens dat het vandaag begint..!

Nogmaals gefeliciteerd Kers, Ik had ook op Tobias gegokt, ontzetten leuk Toby, ook bij Devin! Wat vond hij van de naam?? ( en de associatie met "thomas de trein"?) Lekker dat jullie nu lekker thuis zijn...kan het grote genieten gaan beginnen!

@Het-is-mij... En sterrenkijker is niet helemaal hetzelfde als een kruinligging. Een sterrenkijken is wat we een Aaa ligging noemen (Achterhoofdsligging met achterhoofd achter, "normaal" is Aav, achterhoofdligging met het achterhoofd voor). Het zonder ontsluiting beoordelen dat een kindje in kruinligging ligt is erg lastig, sterker nog bijna niet te doen, dus ik ga er een beetje vanuit dat je een Aaa ligging bedoelt. Dit betekent dus dat het kindje op dit moment niet naar je ruggewervel "kijkt" maar richting je schaambotje. In principe kan een kindje prima geboren worden in een Aaa ligging, of dit ook het geval zal zijn is afhankelijk van de grote van het kind/hoofdje en jouw bekken. Wat echter heel vaak nog gezien wordt is dat het kindje tijdens de baring alsnog door de vorm van je bekken in een goede positie gedwongen wordt en "gewoon" in Aav geboren zal worden. Mijn eigen ervaring is dat mensen met een kindje in Aaa wat vaker last van rugweeën hebben en soms al wat eerder persdrang dan volledige ontsluiting. Bovendien ligt het ruggetje van het kindje wat vaker aan de rechterkant van je buik. Het persen duurt over het algemeen genomen iets langer en de kans op een kunstverlossing is iets groter, maar het is zeker ook heel goed mogelijk om op deze manier een kindje geboren te laten worden.
een echte kruinligging die niet bijdraait daarentegen is vooral in het geval van een eerste kind vaak wel een baringsbelemmering. maar zoals gezegd kom je daar vaak pas echter bij inwendig onderzoek tijdens een verder gevorderd stadium van de ontsluiting.

Tijdens mijn stage in New York merkte ik dat hier door de "midwives" daar erg panisch over gedaan werd, zij zetten daarom ook al hun zwangeren met een kind in "OP" vanaf 37 weken 10 minuten per dag op handen en knieën (all-fours). Onderzoeken wijzen echter uit dat dit helemaal geen lager aantal Aaa liggingen oplevert. Wat soms nog wel eens wil helpen is om tijdens de baring op handen en knieën te zitten en al dan niet ook zo te persen. Dat bevordert dan soms net de draaiing van het hoofd doordat het kindje op deze manier wat meer ruimte in het bekken heeft.

Ik hoop dat je wat kan met deze info, maar wil je in ieder geval op t hart drukken je er niet teveel zorgen om te maken, nogmaals de meeste kindjes draaien alsnog bij in de verdere duur van de zwangerschap of tijdens de baring en zoniet dan is het gewoon afhankelijk van het samenspel tussen hoofd en bekken... zoals eigenlijk in elke situatie het geval is!
pi_72236124
Didydoos, hopelijk is het heel snel eind september en valt de uitslag dan mee. Ik snap het heel goed dat je verder laat testen, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Sterkte voor nu!
pi_72236151
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:08 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes wat fijn dat je thuis bent met Toby! Gefeliciteerd

WupWup hier gelukkig geen restless legs hoor!
Sorry voor de valse beschuldiging Ik twijfelde er al aan.. Even terugzoeken wie het wel was...
Lunastar dus. Ik trek gelijk even dat stukje over gaan bevallen in
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:24:59 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72236249
didydoos, wat naar die onzekerheid!
mag ik ff zeggen dat het totaal niet bij te houden is hier?

vanmiddag gezellig gewinkeld met stiemie, leuke dingen gekocht!
eerst een uur koffie drinken, dan een uurtje winkelen, (ik moest halverwege gaan zitten, kl*te-bekken) dan lunch, hard werken, hoor!

verder gaat het hier eigenlijk wel prima. gister was de osteopaat zowaar tevreden, ik heb van de fysio oefeningen gekregen, en ik ben goeddeels pijnvrij!

had ik nou gezien dat ymme BI heeft en moet stoppen met werk? wat ontzettend balen, zeg! tzit jou ook niet mee!

verder heb ik niet 4 topics bijgelezen, so sorry
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_72236269
Didydoos, ik hoop dat je de wachttijd tot september een beetje goed door kan komen, maar kan mee heel goed voorstellen hoe onrustig je er van kan zijn of worden... hopelijk heb je een beetje "afleiding" tot die tijd, waardoor het wellicht wat sneller gaat voor je gevoel.
pi_72236296
@ Didy, Sterkte met wachten tot eind. sept

@ Kersjes, lekker thuis genieten met je mannen.

@ Mefke, handig om dat ff nagekeken te hebben.
Bijmij mag de maxi cosi niet voor omdat de airbag daar niet handmatig uitgezet kan worden.

@ Wupwup & poppedein,
Ik lig er nu nog niet wakker van hoor maar de gyn noemde het gister 2x over die kruinligging en vind vaak veel interessant om te weten en dan ga je natuurlijk eens zoeken op internet, moet je niet altijd doen maar ja vandaar dat ik eens wilde weten wat ervaringen e.d van anderen waren.
Ik weet ook dat het kindje nog kan draaien maar had ik ook altijd tijdens mijn opleiding, veel info, vind veel interessant en wil veel weten en zoiets vind ik wel prettig dat ik weet hoe of wat.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:29:09 #98
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_72236352
Didydoos, sterkte, nog even. En ongeacht de uitslag lekker dromen over jullie kindje. Succes hoor...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_72236378
Kersjes en Toby thuis Wat fijn dat het zo goed gaat met je grote kleine man!

Didy, bah, toch nog een beetje vervelend nieuws. Hopelijk levert de punctie wat meer informatie op! Sterkte tot die tijd

Enne...wie is pannenkoeken?

Ik ben net maar mn ziekenhuistas in gaan pakken nadat ik op m'n kop kreeg van m'n mama toen ik zei dat ze toch nog wel 3 weken bleef zitten. Maar ik heb het idee dat ik de helft vergeet ofzo... Kleertjes voor de baby komen er pas na het weekend in, als ze gewassen zijn. Telefoon en fototoestel kan ik nu nog niet inpakken, net als haarborstel enzo. Wie was het ook al weer met zo'n handig lijstje?
Lotte!
Noah!
pi_72236496
Wij hadden een lijstje met 'laatste moment dingen' bovenin de tas gelegd, misschien idee?

@didydoos: wat naar die onzekerheid... 1:130 is inderdaad niet zo'n grote kans, maar kan me voorstellen dat je niet gerust gesteld bent nog!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:34:24 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72236504
voor het zkh (uit het bolle hoofd):
pyjama voor jezelf (mss 2)
outfit voor na de bevalling
tandenborstel, tandpasta, borstel, douchegel, shampoo
slippers
druivesuiker / dextro drankjes, dingen die snelle energie geven
boekje voor manlief
digitale camera
wegwerpcamera voor het geval je digitale camera het begeeft
kleertjes voor de baby
jasje voor de baby
maxi-cosi
verzekeringspapieren?
vlos-papieren?

dan ben je al een heel eind
pi_72236813
Die van Freecell vind ik goed, opschrijven wat er nog in moet

En van Davinia's lijstje heb ik inderdaad alles, behalve dan de dingen die ik nog niet kan inpakken omdat ik ze nu nog nodig heb. Naja, dan was ik dus niet zo heel gek bezig Thnx dames
Lotte!
Noah!
pi_72236955
Linda ik ben zojuist ook begonnen met het inpakken van mijn ziekenhuistas

Ik heb er ook nog een ochtendjas en een voedingsbeha en -truitje ingedaan.
pi_72236992
Dingen als tandenborstels en (kleine flesjes) douchegel ed kan je ook gewoon dubbel inslaan hè?
Ik had gewoon de hele tijd een nieuwe tandenborstel in de tas

We hebben de tas trouwens ook gebruikt na de thuisbevalling Zaten eerste kleertjes ed in en nog wat meerdingen. En allemaal makkelijk bij elkaar voor de vlos!
(de kraamverzorgster was veel te laat)
pi_72237073
Ochtendjas vind ik iets te veel van het goede Heb een pyjama, een hemdje, een langer shirt met knoopjes en nog normale kleren voor de terugweg. BH's had ik ook aan gedacht, maar ik heb maar 2 voedingsbh's nu en ik draag ze al.. dus die gaan nog even op het Freecell-lijstje

Ga je er van uit dat beebje2 ook rond dezelfde tijd als Linde komt? (Ik typ uit automatisme steeds Linda ipv Linde )
Lotte!
Noah!
pi_72237120
Oeh ja, Free, goed idee! Reisverpakkinkjes kopen (sorry, daar hou ik van )
Lotte!
Noah!
pi_72237366
Mwa geen idee eigenlijk of deze dame dezelfde planning als Linde heeft. Bij Linde begon het met gebroken vliezen (die de verloskundige pas na 5 dagen als gebroken vliezen herkende ) dus toen werd ik ingeleid. Geen idee of die vliezen door een "foutje" gebroken waren, want zelf had Linde niet echt zin om buiten te komen spelen...

Heb een hele dunne ochtendjes ingepakt omdat ik vaak hoor dat vrouwen tijdens de weeen onder de douche willen. Lijkt me dan handig als je niet steeds alles aan en uit hoeft te jurken. En ook handig bij gebrek aan pyjama
pi_72237422
Nogmaals gefeliciteerd met Toby, Kersjes

wat een lief berichtje van je manager, Martine

didydoos, 1 op 130 valt nog wel mee maar goed; hogere kans is nooit leuk natuurlijk
Was het maar alvast eind september, ik kan me je ongerustheid heel erg goed voorstellen!
pi_72237600
Oh Didydoos ik zie nu je bericht pas 1 Op 130 valt nog mee, maar kan je me ongerustheid wel heel goed voorstellen. Hopelijk krijg je snel een goede uitslag en kan je (weer) genieten van je kindje!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:38:52 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72238194
Welkom thuis Kersjes! Gefeliciteerd met Toby!

*verder leest...
pi_72238267
hmmm, Diddydoos, dat is niet fijn om te horen. ik hoop dat het inderdaad meevalt. als kans op zich is het een kleine kans, maar om voor die kans te staan is het heel erg naar... Meid, heel veel sterkte voor jou en voor Diddyman...

kersjesbaby heeft een naam!!! Wat een lieve naam, Toby vind ik leuk! (niet dat dat had uitgemaakt...)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:45:37 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72238357
kersjes en Toby welkom thuis en nu maar genieten van jullie gezin Denvin van harte met je kleine grote broertje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72238605
Vanmiddag even een uurtje met TARA en L. door het plantsoen gesjouwd omdat het Noorderzon is hier, maar ik kan nu echt bijna niks meer
Zo veel pijn had ik nog niet eerder gehad. Ik hoop niet dat het echt achteruit gaat Ik doe zo braaf mijn oefeningen!
pi_72238633
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg
Lotte!
Noah!
pi_72238671
Goh, die wet van fok is echt Liet ik net nog weten dat de harde buik weg was, is ie er weer. En ik krijg Driekus maar niet uitgelegd dat de uitgang beneden is en dat het dus geen zin heeft om letterlijk je kont tegen mijn krib te gooien. Auw! Dus ik lig weer lekker plat op de bank, niet dat het helpt maar dan kan ik tenminste al die grappige bulten (van z'n kontje) voorbij zien komen....
pi_72238728
Zijn het wel harde buiken?
Lotte!
Noah!
pi_72238889
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:55 schreef Linda2205 het volgende:
He bah Free, dat klinkt niet fijn. Hoppa op de bank jij en je lekker laten vertroetelen door Tara. Hopelijk is het ergste dan morgen weg
TARA is er niet vanavond Maar ik ga gewoon heerlijk niks doen
pi_72238907
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef Linda2205 het volgende:
Zijn het wel harde buiken?
Whehe
En ze zei nog 'auw' ook in die post!
pi_72238964
Nou wel in de zin van 'buik is keihard'. En het doet verder niet echt zeer, behalve als Driekus dus gezellig meestampt. En bij een wee hoort toch dat het toeneemt en dan weer afneemt? Doet dit ook al niet. Dus nuh, ik hou het op een baby die vind dat zijn plekje te krap wordt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72239136
Jammer...ik heb bij Ca.ra's foto's gezien dat 17-9-baby's heel mooi zijn namelijk

Maar goed, dan veel succes met de andere zware bevalling
Lotte!
Noah!
pi_72240529
Fijn dat jullie weer thuis zijn Kersjes, en leuke naam voor de kleine man!!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:18:59 #122
190853 RockabeIIa
pi_72240899
mefke, het hoort ook wel bij onze termijn hoor
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:29:50 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72241242
Ha dames,
ik ben wel bijgelezen maar heb nauwelijks iets onthouden
Ben erg moe, misselijk en veel pijn gewoon te druk gehad de laatste week en niet goed voor mezelf gezorgd

Wel zag ik dat kersjes thuis is met zoon Toby!
En BE is thuis met Oscar
En troel had een pijnlijke arm
En didydoos had uiteindelijk niet zo'n hele slechte score
pi_72242035
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:01 schreef WupWup het volgende:

[..]

Curanal / curanol! Heb je als pillen, zetpillen en zalf. De zalf (curanol) kun je zelf zonder recept bestellen, maar inderdaad alleen in Hilversum. Heeft die apotheker toch maar mooi bekeken
thanks direct besteld.
humz voor die pillen en zetpillen moet je een recept hebben
pi_72242089
Didydoos, op zich nog geen verkeerde uitslag dus, hopelijk geeft de vruchtwaterpunctie jullie straks nog meer geruststelling.

Heuj, Kersjes boy heeft een naam! Leuk hoor!!!

Ssserpente, ik heb dat spul ook in huis, Curanal. Zowel de pilletjes als de zalf.
Maar volgens mij gaat het na de bevalling weer flink loos hier hoor, het is nu vrij rustig, maar het blijft een beetje sluimeren, irritant spul!

Ben vanmi weer goedgekeurd, zoals ik al had verwacht ligt de baby nog steeds niet ingedaald.
mooie bloeddruk. Volgende week terugkomen.
Heb wel de belinstructie meegekregen.
Meike mocht de vk helpen met het onderzoek, en op de vraag wat Meike dacht dat ze kreeg antwoordde ze: "een broertje"
waarop de vk zei: "dat denk ik ook!"
En das ook mijn eigen voorgevoel, dus we zullen zien!
pi_72242334
Dat is het idd Wup. Ben benieuwd! Zie ineens wel een stuk meer tegen de bevalling op.

Grappig Karin, dat de vk d'r vermoeden uitspreekt. En dat Meike het ook denkt te weten. Heeft ze ook 'liever' een broertje, of hebben jullie het daarover niet gehad?
pi_72242575
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....

Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.
pi_72242770
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flink smeren en slikken dan nu Ssserpente, wie weet krijg je die knakker nog wel weg voor de bevalling.
Bij mij kwam het gedoe pas na de bevalling van Meike opzetten. En het is nooit echt meer goed weggegaan...
maar....ik heb er ook eerst een ruim jaar mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik in mijn blote kont voor de HA moest staan en dat wou ik dus niet. Uiteindelijk kon ik op een dag zowat niet meer lopen ervan, toch maar gebeld, en kreeg van de assistente zo telefonisch een recept dat ik dezelfde dag nog kon ophalen....
Haha, heb je je daar al die tijd zo druk om gemaakt! Heb 'm ook een tijdje geprobeerd weg te negeren, maar daar tuinde ie mooi niet in. Heb er gelukkig weinig last van. Doet geen zeer of zo.
quote:
Meike denkt elk half uur iets anders qua geslacht van de baby, dus het was toevallig denk ik dat ze een broertje zei. In de auto zei ze weer dat het een zusje werd.
Geen paranormale voorspellingen dus. Waar baseerde de vk het eigenlijk op? Of zei ze zomaar wat?
pi_72243721
Kersjes ik vind Toby een heel erg leuke naam!
#geen
pi_72245364
Kersjes, gefeliciteerd met Toby en wat een leuke naam! Heel lief en ook vrolijk!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:50:42 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72246161
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72246549
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:50 schreef Moonah het volgende:
Hééé! Het Kersenvrouwtje is bevallen! Van harte gefeliciteerd! Wat een heerlijkheid, twee zoons.
Ik heb nu alleen het MegaMindyliedje in mijn hoofd.
Dat had ik ook Moonah Al is de tekst wel heel erg lief

Toby Toby
ik voel vlinders in mijn buik
'tis alsof ik in een bad vol liefde duik
ik ga zweven door de zon en door de bloemen die ik ruik
Toby Toby
ik voel vlinders in mijn buik

In mijn hart zijn alle kamers sinds een tijdje niet meer vrij want er woont hier al een poosje een lief ventje diep in mij
als hij kietelt moet ik lachen
dat gevoel vind ik zo fijn
ik zou nu al niet meer weten wat ik zonder hem zou zijn

[ Bericht 8% gewijzigd door Stiemie op 28-08-2009 23:08:46 ]
pi_72246721
Ik had gewoon gelijk. Tjemig, waarom rekt mijn buikje dan niet gewoon nog een paar cm meer mee ipv harde buiken kweken omdat je blaas vol zit of je darmen nog niet leeg zijn. Raar hoor, moedertje natuur...
Maar goed, tis weer opgelost. Nou alleen Driekus nog leren dat ie er aan de bovenkant echt niet uit kan.

Ssserpente, smeren! Ik heb er volgens mij eentje inwendig zitten, maar dat had ik voor de zwangerschap al en na de eerste paar maanden heb ik er geen last meer van gehad.
Karin, goedgekeurd, mooi!
En nou ga ik maar eens even slapen denk ik. Welterusten allemaal!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:08:46 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72246835
Bedankt voor alle felicitaties!!

En de rest van de zwangeren in dit topic wil ik bedanken voor de gezelligheid, de tips, het meeleven en al het andere dat ik de afgelopen maanden met jullie heb mogen dooormaken.
Tot zien in het babietjes-topic!
En onthou dit: zwanger zijn en bevallen mag dan niet altijd een feestje zijn (understatement of the year , het eindresultaat is zo godsgruwelijk geweldig
Nog even doorzetten! En of dat nou een kwestie is van dagen (Poppedein, ik duim voor je ), weken of maanden.... als je eenmaal je kleine pasgeboren baby vasthebt en in de ogen kijkt dan is al het ongemak, alle pijn en ellende van de hele wereld verdwenen (voor even ) en is er alleen nog maar liefde
Heel veel succes met de bevalling straks, ik vind jullie nu al kanjers

En om het geheel af te sluiten een paar foto's:

3 uurtjes oud

broertjes

pi_72246907
Kersjes wat een prachtig kereltje En die foto samen met Devin Ik wil oooohooook
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:11:27 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72246942
Wat heerlijk Kersjes! Echt een lekker ventje!
pi_72246964
Toby wat een kop met haar!!
en die broertjesfoto
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72247028
Kersjes wat issie mooi geniet lekker van je ventje en tot over een maandje in het volgende topic
Lotte!
Noah!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:15:44 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72247093
Och wat een mooi rimpelig koppie!
En die met Devin erbij.... Cute!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72247140
Kersjes, wat doe je...nou wil ik ook! Dat rimpelkoppie, schattig!
* mefke79 spreekt Driekus streng toe: nog een weekje uk, dan zijn je opa en oma terug van vakantie, dan mag je
Trusten!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:17:16 #141
593 sjak
Juffie Bloem
pi_72247144
Kersjes Wat een knapperd. Ontzettend gefeliciteerd
Lekker douchen!
pi_72247165
Wat een mooie naam, Toby En die foto´s zijn geweldig, vooral die met Devin er ook op

Ik ben hier al 9 weken aan het smeren die curanol, maar het helpt niks
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:33:09 #143
95408 Incantrix
pi_72247640
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppie En ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha ) Nogmaals gefeliciteerd!!

En wij hebben morgen de eerste echte klusdag aan de babykamer (met hulp) (jeej, eindelijk!), dus signing off Sweet dreams mama's
3!
pi_72247715
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:33 schreef Incantrix het volgende:
Heel even vanuit mijn bedje en dus kort: Kersjes, wat een snóepje! Echt zo'n lekker koppie En ja, leuke naam! (waarbij ik overigens alleen de zanger van Slipknot kan bedenken, die heet toch Toby? Maar da's vast de verkeerde, haha ) Nogmaals gefeliciteerd!!

Nee, das toch Corey Taylor?

Oooooh Kersjes, wat een prachtige baby! Wat een mooi gezichtje, en al die haaartjes
Die foto met jou en Devin erbij is echt superlief
en wat Stiemie ook zegt; ik wil oohoook
pi_72248071
Poppejans mijn meisje moet nog even wachten hoor. Ik ben nog druk bezig om met de hand een hoeslakentje voor de bugaboo te maken En liefst heb ik er zelfs 2 af voordat ze er is!

O ja het teken van ultieme nesteldrang? De klamboe van je maxi cosi wassen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 00:32:46 #146
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72249138
Nou, nog steeds niks hier

Kan de uitgerekende datum van ons kleintje in de OP veranderd worden in 24 aug? Blijkbaar heb ik de verkeerde datum doorgegeven....
pi_72249302
Nog even afwachten dus Hi_flyer! Spannend hoor!

Zo eerste hoeslakentje is klaar. Morgen nog eentje maken dan ligt mijn grietje er straks lekker bij
pi_72251398
oooh Kers, wat n héérlijk vers ventje! Wat kijkt ie ook helder op die laatste foto! Fijn dat t erop zit voor je, t grote genieten kan nu eindelijk beginnen! Dankjewel voor je duimen

buhhh... Ik lig wakker in bed te wachten tot ik weeën krijg...helpt niets
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 06:56:40 #149
190853 RockabeIIa
pi_72251572
Wat een mooi kereltje, kersjes

Poppedeinske, arme ding! Heeft het wachten nog zin gehad?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 07:18:32 #150
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72251605
Kersjes!!! Wat een prachtig mannetje Die haartjes
pi_72251613
Kersjes, wat een prachtig mooi ventje
pi_72251654
Kersjes, die laatste foto Ik schoot gewoon even vol Geweldig!
pi_72251711
Gefeliciteerd Kersjes! Wat een schatje
pi_72251716
wat een prachtig ventje heb je daar Kersjes!! En die van de 2 mannen samen met moeders op de foto smelten we natuurlijk gewoon!
pi_72251872
Vandaag 15 weken, nog 175 dagen te gaan

En bij L. duurde van 4 weken tot 12 zo lang en was 12-20 weken zo om.

Nou, dat is nu omgekeerd! Die eerste 12 weken gingen best snel,maar nu kruipt het echt...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:38:38 #156
190853 RockabeIIa
pi_72252231
Nieuwe zwangere fokster toegevoegd:
07 maart 2010: Chantal20
pi_72252329
thnx Rockabelly
pi_72252371
Kersjes gefeliciteerd met Toby, wat een mooi meneertje hebben jullie erbij!

En Poppedein, op bed liggen helpt natuurlijk niets, traplopen zul je!

Welkom Chantal en gefeliciteerd!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72252451
Kersjes, wat een scheetje ik kan niet wachten tot ons kleintje er ook is. Geniet van je uitgebreide gezinnetje!

Poppedein, het weekend is toch vaak wel een periode dat er vaak bevallen wordt? Misschien wel een mooi zondagskindje

Chantal, gefeliciteerd en welkom! Gezellig om er weer een zwangere bij te hebben. Fijne zwangerschap gewenst. Hoe gaat het tot nu toe? Het is je 2e heb ik begrepen toch?

Er begint zowaar een lijstje onder mij te vormen maar ik herken wel wat je zegt Freecell. Ik had eerst van wat duuuuuurt het lang tot die 12 weken en nu ben ik 15 weken en lijkt het een eeuwigheid te duren tot de 20 weken gelukkig zit ik nog steeds wel aardig op mijn wolk en mag ik niet klagen over hoe het gaat, maar ik kan echt niet wachten tot we meer weten hoe het met het kleintje gaat.

Freecell gefeliciteerd met de 15 weken
pi_72252496
Welkom Chantal!

happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoor Als je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:14:31 #161
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72252611
Welkom Chantal Alles goed met je?

@Happy, daar kwam ik ook achter, Het lijstje onder ons wordt steeds langer... Het begint écht wat te worden nu

Ennnn... volgens mij ben ik uit de namen voor zowel jongen als meisje een eerste en tweede naam. Geen idee of mijn vriend het wat vindt, uit ervaring weet ik dat ik hem de namen voorschotel en dat hij al gauw instemt, we hebben gelukkig dezelfde smaak
pi_72252904
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:04 schreef freecell het volgende:
happy:ik vind dat er verhoudingsgewijs nog steeds niet zoveel onder ons zitten hoor Als je kijkt hoe zo'n voorraad augustus en Septemberbaby's er waren, dat gaan we volgens mij nooit halen in Februari
Ja ok, in verhouding is het nog niet zo veel, maar we bleven wel erg lang onderaan staan. En... het is flink druk in het 2e streepjes topic dus daar komt binnenkort een invasie vandaan en ook het topic van de meiden waar het wat lastiger gaat ziet er goed uit, dus we hopen ook daarvandaan verse aanwas

Het weer is een stuk beter dan verwacht dus we gaan zo lekker even over de markt en daarna naar het winkelcentrum om wat meer zwangerschapskleding te kopen. Ik kan niets meer aan en heb nu wel 1 zw.broek dus die heb ik nu zo'n beetje elke dag aan

Fijne zaterdag iedereen!
pi_72252955
kersjes wat een plaatje
pi_72253112
Chantal welkom en gefeliciteerd

Kersjes gefeliciteerd met Toby
Wat een mooie foto's, vooral die samen met Devin is echt prachtig
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:53:44 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_72253115
Kersjes, wat een scheetje is toby, zeg!

happy, ik zeg: lekker gaan winkelen!
pi_72253279
Chantal welkom en gefeliciteerd! Leuk om te zien dat er gewoon alweer babies voor maart in de planning staan

Zo maar even naar buiten. Linde sliep heerlijk uit tot 9 uur en daarna lekker rustig aan ontbeten enzo. Vanavond uit eten met mijn nichtjes. Heb er zin in!
pi_72253601
Chantal welkom!

En ik meld me bij deze! Had een nacht, dus voel me niet top. Lekker dagje rustig aan vandaag.
pi_72253737
Was online gekomen Mefke..we hebben hier een nieuwe nachtclub nodig nu Kers en Ca.ra m al gesmeerd zijn

Chantal, gefeliciteerd!! Welkom hier!!

En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!

Hier status quo! Ik ga ff lekker helemaal alleen de hort op... even richting mn mams, 3 kwartier rijden, mn lief vind t maar niets, snap ik ook wel.. maar in t ergste geval moet ie me maar op komen halen en laat ik mijn auto daar wel staan.. ik MOET er gewoon even uit!

En ik ben inderdaad helemaal voor een zondagskindje... roept al vanaf t begin af aan om t hardst dat t de 30e gaat worden en inmiddels ben ik m dusdanig gaan geloven dat morgen nog meer als mijn uitgerekende datum voelt dan de 24e... we'll see!!

Fijn weekend allemaal!!
pi_72254340
Och Mefke lekker rustig aan dan maar vandaag!

Nou, veel succes morgen dan maar Poppedein Als je slim bent wacht je even tot de vroege ochtend, is handiger met slaap en leuker voor de verloskundige denk ik zo! (al heeft het ook vast een toffe sfeer om midden in de nacht een geboorte mee te maken )

Ik meende hier net hélemaal onderin mijn buik, nog achter mijn schaambeen, een heel klein kwastje te voelen die mijn buik van binnen probeert te schilderen....
Even afwachten of het terug komt de komende dagen
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:06:59 #170
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72254587
Toby wat ben je mooi
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72254622
..nou ik heb niet echt wakker gelegen, maar werd wel vaak wakker van de pijn, om te plassen, omdat manlief zo dicht tegen me aan lag, om dronken pubers buiten enz...Echt plafondstaren heb ik gelukkig niet gedaan.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:39:19 #172
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255264
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Poppedein het volgende:
En Tan, wat fijn dat je uit de namen bent! Ik ben altijd heel benieuwd naar nieuwe creaties van jou!
Net even overlegd met mijn vriend en zoals ik al dacht is hij het eens met de naamkeus, dus dat gaat ws. wel door. Ik kan alvast één ding verklappen, beiden namen (jongen/meisje) komen niet vaak voor als ik er op google. En de jongensnaam komt uit een fantasyboek, kwam ik zojuist achter (niet bewust zo gekozen, maar wel leuk omdat we die boekenreeks ook hebben).
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:59:30 #173
95408 Incantrix
pi_72255746
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:35 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Nee, das toch Corey Taylor?
Owja, duh.. Nou, het is duidelijk hoe moe ik was, haha! Ze had me na een hint mijnerzijds over ónze naam (de ze gelukkig niet kon raden, net als ik de hare niet ) terug-gePMd met de hint dat de hare te maken had met een band uit New York, maar ik kan me er niks bij bedenken

Aaahh, Poppedein, een dikke voor jou, ik snap wel dat je er eventjes uitmoet! Ik zou denk ik ook gewoon gaan (ben als ik dit hoor wel blij dat mijn ouders maar een kwartiertje rijden weg zitten).

Chantal, jaahh, leuk! Alstijd gezellig als er weer iemand bij komt, erg gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst

Happy, zwangerschapskleding is zó veel fijner inderdaad, lekker shoppen jij! Hoop dat je veel leuks kunt vinden

En Jeej, Freecell, er zit beweging in! Léuk!! En schilderen meteen, toe maar... Da's wel handig voor strakjes, haha!

Mefke Hoop dat je vandaag lekker bij kunt trekken!

Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage ) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze ).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
3!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:03:42 #174
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72255848
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Tan, wat fijn dat jullie uit de naam zijn, en érg handig dat je lief zo makkelijk is met de naam! Ik had er iets meer overredingskracht (lees: chantage ) voor nodig qua eerste naam, maar uiteindelijk zijn wij nu ook uit de tweede naam. We hebben het geboortekaartje vandeweek in elkaar zitten draaien en de grootste kanshebber qua namen erop gezet, en toen het er eenmaal opstond vonden we ze allebei helemaal

Hiero is het maar raar hoor, er zijn allemaal mensen bezig aan de babykamer en telkens als ik probeer ook maar íets te bekijken of beet te pakken wordt ik weggestuurd (hetgeen wellicht wel slim is van ze ).. Dus ik heb me maar verschanst op marktplaats en ben de hele zooi leeg aan het bieden op allerlei meubeltjes en dingetjes. Dáár wordt een mens dan wel weer extréém blij van
Leuk is dat hè... als zo'n naam dan eenmaal op het kaartje staat... net echt

En meubeltjes zoeken op MP is erg leuk. Wij moeten nog een kastje en een box (we hebben wel een box maar ik wil persé een witte, voor ca. twee tientjes. Die zie je genoeg, maar niet in de regio. Dus zoek ik regelmatig even... erg leuk om te doen ). Maar sowieso vind ik het helemaal niet zo erg dat we veel spulletjes niet meer hebben... oké het kost wat, maar kopen is ook erg
pi_72255973
Ik heb een witte Ruilen tegen één met een la?
pi_72256415
Kers mooi mannetje en die broertjes foto *smelt*.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:26:13 #177
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72256462
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:08 schreef freecell het volgende:
Ik heb een witte Ruilen tegen één met een la?
Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:28:25 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_72256520
Marktplaats is wel leuk, maar ik word een beetje gek van de onzinbiedingen die men doet

Kersjes, wat een droppie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72256597
Kersjes, wat een mooie knul!

Chantal, welkom hier . Veel succes en plezier met je zwangerschap. En ook als je wilt klagen vind je hier altijd een luisterend oor

Marktplaats is echt super! Daar hebben wij de kinderkamer vandaan, lekker geen levertijden en geen rib uit ons lijf. Bij dat kamertje stonden toen ook al wat onzinbiedingen. Ik heb direct de verkoper gemaild met een reeel bod, en dan is het binnen een middagje geregeld.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:36:14 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72256681
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Tan het volgende:

[..]

Ik heb er eentje met een la, maar die is lichtbruin. Daar wil ik wel van af, maar ik vrees dat jij hem niet wilt
Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
pi_72256976
Chantal20, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. De datum is prachtig, dat was de uitgerekende datum toen ik zwanger was van Meike (geboren op 28-2 overigens) maar oh daar krijg je hele leuke kindjes van hoor.

Hier ook even *slik* bij de foto van Devin met zijn broertje (en mama) mooi hoor, wat een koppie met haar!!

Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha

Poppedein, zal me benieuwen dan, of je baby er morgen is!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:50:48 #182
190853 RockabeIIa
pi_72257004
Tan ik vind dat juist een heel mooie box!

Zijn er nog mensen die babyslofjes naar wens willen laten maken? Ik heb ze net binnen per post <3 en ben nl heel tevreden dus ik wil haar wel aanraden
pi_72257085
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:36 schreef Tan het volgende:

[..]

Nog even ter illustratie onze box uit de prehistorie (maar wel met la)
Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:54:56 #184
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72257102
Oh kersjes wat een mooie foto's .

En verder hoi allemaal .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:56:27 #185
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72257141
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Hij kan omhoog en naar beneden, heeft kraaltjes en een la, ik zie het probleem niet zo geloof ik
Als je de kraaltjes een blij kleurtje geeft issie volgens mij best leuk
Nee, klopt, maar ik wil zelf een witte, omdat wij al een vrij donkere kamer hebben tegenwoordig en hij tegen een taupe-kleurige muur komt te staan, dan vind ik wit mooier.
Ik hoef zelf geen la, dat ziet er namelijk als de box in de hoogste stand staat heel rommelig uit. Liever een mooie speelgoedmand ernaast.
pi_72257235
Ik wil best ruilen hoor Waar zit je ergens?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:02:31 #187
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72257272
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 14:00 schreef freecell het volgende:
Ik wil best ruilen hoor Waar zit je ergens?
Weet je dat wel zeker? Deze box is echt beschadigd hoor, op zich gewoon betrouwbaar en stevig, maar je ziet wel op de foto dat er tandafdrukjes in zitten. Of ziet die van jou er net zo uit

(en ik zit 20 km vanaf Zwolle) en stuur verder maar PM-s om dit topic niet verder te vervuilen.
pi_72257357
Kersjes wat een prachtkindje zeg! Heel erg gefeliciteerd met Toby!
pi_72258005
Kers, wat is Toby moooi!

Sterkte Poppedein. Kan me voorstellen dat af en toe lekker de hort op wilt! N. heeft ook liever niet dat ik nog in auto stap. Lief bedoeld natuurlijk, maar ik ben geen kamerplantje! En zolang de gordel nog past... Veel plezier!

Chantal! Leuk dat je er bent! En gefeliciteerd natuurlijk!

Happy, shopse! Grappig, toen ik net zwanger was, kon ik niet wachten voordat ik positiekleding kon kopen. En nu sta ik te watertanden bij de nieuwe collectie gewone kleding. Het lijkt me zo fijn om weer een gewone spijkerbroek aan te kunnnen!

Klote hè Mef, zo'n nacht? Ik had dat gisternacht. Heb toen ook niet echt liggen staren, maar werd wel van álles wakker. Pff! Lekker rustig aandoen vandaag!

Leuk dat jullie uit de naam zijn, Tan! Bij ons was het van begin af aan gelukkig ook al duidelijk. Al lang voordat ik zwanger werd, had ik zo'n leuke meisjesnaam! Hoorde het een keer bij een meisje op het strand. En dat was ook zo'n leuk en aardig meisje! En N. was er ook meteen weg van. Dus dat was zo geregeld. Geweldig is dat dan hè Incantrix, als je die naam dan helemaal echt op een kaartje ziet!

Ah, vandaar Mef. Ben benieuwd of ze gelijk heeft! Bij ons klopt het iig. Ze heeft een pittige hartslag.

Ik voel me prima vandaag. Heb heerlijk geslapen, lekker ontbeten en ga straks verder de slaapkamer ombouwen. Wat wel betekent dat N. en ik in bed van plekje moeten ruilen. Dat wordt nog wat, want we zijn allebei erg gehecht aan ons eigen plekje. Maar ik moet aan de rechterkant van het bed bevallen straks (als het niet in bad gebeurt) en dus heb ik aan die kant maar alvast een waterdichte molton gelegd. Ook is die kant handiger met borstvoeding geven straks. Dan staat het wiegje lekker naast mij en niet in de zon.

En verder is het bad vanmorgen gebracht, komt een vriendin van 't weekend haar witte box brengen én is m'n zalfje binnen!
pi_72258288
Wij zijn ook al weken uit de naam. Ik hoop nou alleen heel erg hard dat mijn zusje, die eerder is uitgerekend, niet op dezelfde naam zit te broeden. Hij is kort en krachtig de naam, vijf letters, en je kan het voor zowel jongen als meisje gebruiken (alleen bij meisjes dan een E er achter plakken en volgens mij de laatste letter dubbel). En hij is in 2008 slechts 3 keer aan een kind gegeven, dus geen 13 in een dozijn naam.

Ik ben vandaag maar even naar de hunkemoller geweest om wat grotere bh's aan te schaffen. Ik zit op de helft van mijn zwangerschap en heb nu al maat E75, wil niet weten hoe groot ze aan het eind zijn of als ik eenmaal bevallen ben.
pi_72259509
Leuk dat jullie uit de naam zijn Tan, ben erg benieuwd! Vast weer iets wat ik ook mooi vind
En jouw box is supergaaf! Hartstikke vintage! Ik heb op zoiets geboden op Marktplaats, maar dan met een ander telraampje erin

Nou maak je me erg nieuwsgierig naar de naam Faja, moet nog een paar maandjes geduld hebben haha
pi_72261443
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
pi_72261600
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
Als je kijkt op de site van de svb dan zal je niet veel namen vinden van 5 letters en slechts 3 maal gegeven.
Weet je hoelang die lijst is maar volgens mij heb ik wel een idee zonder te kijken

Hier nog steeds niet uit de meisjesnaam, maar wel een 2 grote kanshebbers. Jongensnaam staat gelukkig al vast.

Trouwens magere score in de stad, maar weer 1 broek, maar toch een broek erbij. Kan ik in ieder geval afwisselen
pi_72261743
Ik ging van de week kijken voor een leuke jurk om aan te trekken naar een trouwerij aankomende week maar kon nergens iets feestelijks vinden wat je daarna ook nog gewoon een keertje aan kon trekken. Uiteindelijk bij de miss etam (die verkopen toch ook positiekleding) bij de gewone dameskleding een leuke jurk in maat 40 als ik me niet vergis gekocht.
pi_72263565
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ssserpente, de vk baseerde haar vermoeden voor een jongentje op de hartslag-frequentie.
En ze zei erachteraan dat ik haar er toch niet op aan kon spreken als het niet klopte, want ze ging binnenkort op vakantie voor lang...haha
Was je zeker bij G op controle?
Want ik kan niet op nacontrole bij haar, omdat ze dan op vakantie is en pas eind oktober terug ofzo...
pi_72264810
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go

En owja: Meld
Lotte!
Noah!
pi_72264863
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
pi_72264960
Wat gaan jullie snel zeg
pi_72265164
Kersjes wat een mooi kereltje!! *zwijmel*

hihi Linda

Tan nu word ik mega nieuwsgierig!!!!!!! "The Wheel of Time"??
pi_72265212
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:43 schreef Poppedein het volgende:
Ah joh Linda, das die van Mefke... jij bent op een heeeeeeeeele andere 17 september uitgerekend!
Pfieuw! Thnx
Lotte!
Noah!
pi_72265495
Kersjes, die foto's * octopussy smelt

Morgen ben ik alweer 4 maanden zwanger volgens mij heeft m'n buik een groeispurtje gehad afgelopen week. Al mijn gewone shirtjes en truitjes zijn nu te kort
pi_72265645
Foto
Lotte!
Noah!
pi_72266173
Kersjes ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van je ventje wat een heerlijke foto's! Oooh die foto van Devin met zn broertje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72267826
Nog even weer over het bedje hoor
Hebben jullie ook een enkel dekentje erop?
Ik heb een dekentje van de hema, daar omheen heeft mijn schoonmama een overtrekje genaaid. maar ik vind het zo dunnetjes. Aan de andere kant, eerst liggen ze ook nog in een omdlagdoek. Hoe hebben jullie dat?
pi_72267995
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:08 schreef Kersjes het volgende:
Bedankt voor alle felicitaties!!

Wat een mooie jongen is het
(Namens DuchessX en mezelf).
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:08:03 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_72268175
kersjes, wat is ie mooi
stormy waters...
sailin'
pi_72268345
Karin, nu 1 dekentje (van prenatal) met een lakentje. Had ik bij Mirte ook, daar heb ik er als het koud was een dekentje overheen gelegd. Ik had een los fleecedekentje wat ik er dan bovenop lag en bij Iris heb ik de eerste dagen de omslagdoek erbovenop gelegd als ze wat koud was.
pi_72269602
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 20:10 schreef octopussy het volgende:
Kersjes, die foto's * octopussy smelt

Morgen ben ik alweer 4 maanden zwanger
Huuu?
Voor mijn gevoel ben ik net 3 maanden en je loopt maar 6 dagen voor mij uit
pi_72269981
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:41 schreef Linda2205 het volgende:
Kan iemand me helpen herinneren nooit meer op Mefke's tikker te klikken omdat dat plaatje leuker is dan de mijne? Er stond ineens: 19 days to go
Nee joh, gewoon pas 261 dagen gehad, dat is iets heeeeeel anders
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:32:40 #210
95408 Incantrix
pi_72270157
Ssserpente en Tan, het is inderdaad écht wel heel bijzonder om die namen dan zo te zien staan. Het was ook meteen duidelijk: dit zijn ze, zo moet het worden. Dat was dus ineens dubbel feest: we hebben de namen rond én het kaartje is klaar (en zó leuk geworden!!)

En vandaag dus de eerste échte klusdag, en we liggen nog steeds hardstikke mooi op schema De kledingkast is echt geweldig mooi afgewerkt, het behang is van de muur en de spullen die we kwijt wilden zijn naar de kringloop gebracht. Blij!

Ennuhm, Tan, het is inderdaad stiekum echt heleaal om zo flink allerlei spulletjes te kopen, haha! En jezelf niet zo uit de markt prijzen meteen hoor

Happy, jammer dat je niet zo goed bent geslaagd, al is een extra broek inderdaad wel al fijn

Aoraki, het is ook echt grappig hoe veel mensen uiteindelijk ook op deze manier aan hun spullen komen, terwijl ik altijd een beetje het idee kreeg dat het nogal not done is om tweedehands spullen voor je baby aan te schaffen. Tuurlijk zijn er grenzen, maar ik zie het probleem niet zo. Nouja, veel plezier met jullie kamertje

Haha, Ssserpente, heerlijk, zo'n opgewekte post. Ik denk dat ik ook moeite zou hebben om aan de andere kant van het bed te moeten gaan slapen ineens, dat doe ik eigenlijk alleen maar als mijn lief al naar zijn werk (ofzo) is en ik uit kan slapen..

Faja, ik ging ook ineens erg hard qua cupmaat, maar op dit moment is het even rustig. Zou het verderop nog weer kunnen gaan groeien?

Octopussy, jeej! 4 maanden alweer, gaat snel he?
3!
  Jubileum moderator zondag 30 augustus 2009 @ 07:24:30 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72273959
Toby is prachtig Kersjes!!

Poppedein het is zondag! Je kan los!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72274034
Goedemorgen!

Wie van jullie hier heeft me besmet met die keelpijn
* freecell kijkt spiedend rond met een deegrol in haar handen
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:16:55 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_72274052
Oew, doe mij die keelpijn!

Ik word echt helemaal gestoord van mijn armen en benen en het doet me allemaal zeer en ik zit er zeer sterk over te denken om morgen toch het laatste infuus te skippen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:20:08 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274059
Ik was het niet freecell
Ow troel, wat een gedoe zeg...
pi_72274067
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:16 schreef Troel het volgende:
Oew, doe mij die keelpijn!

Ik word echt helemaal gestoord van mijn armen en benen en het doet me allemaal zeer en ik zit er zeer sterk over te denken om morgen toch het laatste infuus te skippen
Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou was

Maar balen zeg hoezo gaat alles pijn doen van dat infuus dan? Je hand snap ik, maar de rest?
  zondag 30 augustus 2009 @ 08:23:46 #216
35189 Troel
scherp en bot
pi_72274070
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan zou ik er niet ook nog keelpijn bij willen als ik jou was

Maar balen zeg hoezo gaat alles pijn doen van dat infuus dan? Je hand snap ik, maar de rest?
Ruilen he? Ruilen!

Volgens mij is het mineralengoedje gewoon te zuur voor mijn aderen waardoor ze allemaal zijn gaan irriteren ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72274079
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Ruilen he? Ruilen!

Volgens mij is het mineralengoedje gewoon te zuur voor mijn aderen waardoor ze allemaal zijn gaan irriteren ofzo
Oi, dat lijkt me pijnlijk
En ruilen liever niet, misschien morgen ok?
pi_72274125
Oja bedankt voor alle felicitaties en ik hoop dat mijn vrouw morgen uit het ziekenhuis mag, maar ik heb er een hard hoofd in.

Niet alleen gaat er van alles voor de en tijdens keizersnede mis (alles uitgelopen voor ons en ruggeprik wilde niet), ook nog erna. Ze is nu al 2 dagen misselijk en heeft al 2 soorten medicijnen gehad. Gister kreeg ze dan helemaal niets qua eten en alleen een drankje om het zuur tegen te gaan, maar nog steeds heeft ze overgegeven. Nu hopen dat het vandaag wat beter gaat.

Met Yulisa gaat gelukkig alles wel goed.
pi_72274130
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:52 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nog even weer over het bedje hoor
Hebben jullie ook een enkel dekentje erop?
Ik heb een dekentje van de hema, daar omheen heeft mijn schoonmama een overtrekje genaaid. maar ik vind het zo dunnetjes. Aan de andere kant, eerst liggen ze ook nog in een omdlagdoek. Hoe hebben jullie dat?
Die vraag daar zat ik laatst ook mee.
Had zo'n standaard dekentje van de hema gehaald en mn moeder vroeg of dat niet te weinig was, uhm.........goh misschien eigenlijk wel haha.
Vorige week kraamzorgintake gehad en dus maar even gevraagd.
Die dekentjes zijn best lang en aangezien aan het begin het bedje toch laag opgemaakt moet worden kan/mag dat dekentje dus dubbel gevouwen worden.
Ze zei, mocht dat niet voldoende zijn dan heb je zowieso nog 2 kruiken en anders misschien nog een fleecedekentje, inwikkeldoek en desnoods doen we er een groot badlaken omheen en mocht dat nog niet voldoende zijn dan is er zo een bijgehaald.
Had laatst bij ikea voor 2 euro ofzo op de kinderafdeling nog een klein fleecedekentje meegepakt voor je weet maar nooit dus ik denk dat het voldoende is karin.

@ Martine, hoest nu eigenlijk met je been?
Nog wat mee gedaan?
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:27:46 #220
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274254
Jaheur, wat naar dat het zo slecht gaat met je vrouw! Beterschap voor haar
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:29:39 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274265
Ik heb zojuist alle tig de katoenen luiers die ik al had in de echfa wit te weken gezet
zodat ik ze vanmiddag kan wassen en kan drogen aan de waslijn
En ik heb even gekeken wat ik al aan babyspul heb, en toen vond ik piepkleine jurkjes van mij en mijn zus toen we nog baby waren van dat retro-spul
pi_72274315
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Asyniur wat ik al steeds tegen je wilde zeggen, maar steeds weer vergeet, de luiers van de DM zijn echt top en super goedkoop! Echt een aanrader!
pi_72274355
Kersjes wat een mooi mannetje!

Over die dekentjes. Hier hadden we ook altijd een dubbelgevouwen deken. Anders werd het toch een geprop met een heel groot stuk deken onder het matras Na een paar maanden droog hij een slaapzaak en was daardoor 1 deken wel genoeg.
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:45:55 #224
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274359
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:39 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Kersjes gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

Asyniur wat ik al steeds tegen je wilde zeggen, maar steeds weer vergeet, de luiers van de DM zijn echt top en super goedkoop! Echt een aanrader!
Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.
moet wel nog eens kijken of ze over de grens wel nog inlegluiers en strikslips verkopen...
pi_72274751
Meld!

Poppedein, voel je al iets?

En Martine of het-is-mij (een van beide was het toch? ), hoe gaat het met je voeten en het tintelen?

Troel, wat balen dat je zo'n last hebt van de prikken. Merk je nu nog steeds niks behalve de pijn? En moet je nou ook nog steeds al die tabletten slikken?

En Free, ik was het ook niet, sorry

Ik heb gister een nieuw verhaal op mn blog geschreven en nu ben ik helemaal emo van de reacties van m'n opa&oma en moeder Maar ik heb wel de een na laatste babywas er in en dan is alles klaar!

Mensen met een Quinny, hebben jullie het fleecedekentje in de was gehad? Op het etiketje staat handwas, maar ik zie mezelf nog niet zo snel een handwas doen
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:42:45 #226
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72274950
Hoihoi, vanochtend is het hier begonnen hoor
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:42:55 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_72274952
Oe.. nog geen Poppedein?

Linda, wat een leuke blog heb je! Erg leuk geschreven.

Jaheur, wat vervelend dat het met je vrouw nog niet echt goed gaat. Hopenlijk gaat het snel beter en mogen ze naar huis.

Troel, wat vervelend meis dat je zo'n pijn hebt. Enig idee of het wel iets uithaalt? Heeft het zin om toch nog een keer die tanden op elkaar te doen voor de laatste? Als het voor je gezondheid belangrijk, misschien ondanks de pijn, toch die laatste keer nog eens ondergaan, hoe pijnlijk ook??

Net zo iets mafs.... mijn man zit een filmpje van X-Factor in Engeland te kijken van een jonge gozer die goed zingt en hij krijgt goed commentaar en de familie is emotioneel en ineens beginnen bij mij de tranen te rollen?! Geen idee waarom, maar ik moest het er gewoon van huilen.

Edit: hi_flyer voor je vrouw!
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:43:55 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72274967
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:42 schreef Hi_flyer het volgende:
Hoihoi, vanochtend is het hier begonnen hoor
Ja, zet 'em op!
pi_72274999
Mn Martine1984 account krijg ik op een of andere manier niet meer ingelogd... dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Kan een van de Modjes mn naam aanpassen in de OP?

vandaag 34 weken zwanger nog maar 3 weken en dan mag hij al komen, jeetje wat gaat dat snel. Begin het nu toch allemaal wel een beetje eng te vinden. Straks zo'n klein mannetje die helemaal afhankelijk is van mij en mn lief

Mn been is afgezakt gelukkig, volgens mn moeder is het warmte uitslag... zij heeft zelfde als het warm is. Veel drinken en pootjes omhoog dus maar.

Gister voor het eerst naar de fysio geweest, dat was niet geweldig... mn spieren zitten vast in mn onder rug en die moeten los

Ik heb op de jaarmarkt ook nog Puk zn eerste vestje gekocht en een boxpakje

Poppedein bij jou alles nog steeds rustig?
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:53:07 #230
57497 happyme28
I'm so happy
pi_72275109
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef martine84 het volgende:
Mn Martine1984 account krijg ik op een of andere manier niet meer ingelogd... dus heb maar een nieuwe aangemaakt. Kan een van de Modjes mn naam aanpassen in de OP?
Martine, had je dit ALLE PASSWORDS WORDEN GERESET! topic gelezen? Misschien verklaart dat het niet kunnen inloggen en kan je zo alsnog je oude account terughalen.

Oh, en gefeliciteerd met je 34 weken mijlpaal natuurlijk!
pi_72275156
Hi_flyer spannend hoor! Veel succes, ook voor je vrouw naturlijk!!!
Poppedein, waar ben je?

Hier nog lekker in bed uit te rusten van gezellige maar vermoeiende zaterdag... Zo naar mijn oude hockeyteam kijken! En als ik terug kom is er dus minstens 1 baby!
pi_72275164
Goeiemorgen!

Fijn dat jullie ook uit de naam zijn, FL! Kun je niet voorzichtig polsen bij je zus? Bijvoorbeeld beginletter en aan aantal lettergrepen vergelijken?

Octo, vandaag vier maanden! Gefeliciteerd!

Karin, wij hebben in eerste instantie ook een enkel dekentje hoor. Maar in totaal hebben we er drie. Dus er kan er altijd nog één bovenop.

Incantrix, wij hadden dat idd ook met de namen. Zodra we het zagen staan, was het meteen goed! En wat betreft tweedehands spullen: wij hebben ook heel veel tweedehands hoor. Zonde om nieuwe spullen te kopen terwijl er zat goeie en mooie tweedehands dingen te koop zijn die vaak niet of nauwelijks zijn gebruikt! Van het geld dat je uitspaart kun je véél leukere dingen kopen of doen!

Poeh, wat zijn sommigen van jullie gegroeid zeg, qua cupmaat! Ik heb nu een klein c-tje. Hoewel ik denk met een B80 ook nog wel weg te komen. Ben benieuwd hoe ze er tijdens de bv uitzien.

Freecell ook al keelpijn? Vlindur is er net vanaf zei ze.

Troel, nog maar één keer! Dan is het achter de rug! Nog ff volhouden!

Balen Jaheur. Veel sterkte! Hoop dat het vandaag wat beter gaat!

Linda, wij hebben een Quinny en het dekentje gewoon uitgewassen. En het leeft nog.

Oeh, spannend Hi_flyer! Veel succes voor jullie drietjes!

Wij zijn gister lekker ‘uit eten’ geweest. Pannenkoeken! En nou werd ik me vanmorgen toch wakker van een partij krampen! Pff! Ging al bijna in het pannenkoekverhaal geloven. Maar het waren m’n darmen. Had ook wel erg veel gegeten.

Word wel de laatste paar dagen elke ochtend wat misselijk wakker. Zodra ik dan opsta is het over. Herkenbaar?

Vandaag 37 weken! Mijlpááááál!

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 30-08-2009 11:44:25 ]
pi_72275171
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zijn dat papieren luiers? Wij willen namelijk graag katoen.
moet wel nog eens kijken of ze over de grens wel nog inlegluiers en strikslips verkopen...
Ja papieren luiers inderdaad.
Ik heb geen idee of ze inlegluiers verkopen, ik ben er nog niet geweest na de bevalling, vrijdag waarschijnlijk weer
  zondag 30 augustus 2009 @ 10:59:18 #234
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72275194
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:57 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Ja papieren luiers inderdaad.
Ik heb geen idee of ze inlegluiers verkopen, ik ben er nog niet geweest na de bevalling, vrijdag waarschijnlijk weer
zou jij voor mij eens willen spieken of ze er inlegluiers en/of strikslips verkopen?
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:06:15 #235
190853 RockabeIIa
pi_72275276
Hi-flyer en bromflyer veel succes!

Asyn, ik geloof dat er ook een topic speciaal voor katoenen luiers is. Zit op de iPhone te tikken (naast B die in bad zit) dus kan het ff niet opzoeken voor je
pi_72275422
Hi_flyer en vrouw, veel succes vandaag

Ssssserpente: MELDPLICHT en ik ga dus inderdaad maar het dekentje wassen!

Vlindur: Thnx
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 11:23:23 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72275508
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Hi-flyer en bromflyer veel succes!

Asyn, ik geloof dat er ook een topic speciaal voor katoenen luiers is. Zit op de iPhone te tikken (naast B die in bad zit) dus kan het ff niet opzoeken voor je
ikke weet...
pi_72275544
Hi-Flyer en vrouw, veel succes vandaag

over cupmaten: ik heb gisteren ook nog maar eens een nieuwe BH gehaald: 75E (normaal 75C). Ik had hem in mijn handen en ik dacht:'jezus, dat past nooit'. Nou, het zat perfect... Ongeloofelijk, en ze schijnen na de geboorte en tijdens bv nog groter te worden. Weet iemand dat trouwens? Als je een voedingsBH wilt kopen, moet dat dan de maat van dat moment zijn, of de maat voor je zwangerschap (rekken ze mee?) Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb dus geen idee...
pi_72275721
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:25 schreef Aoraki het volgende:
Hi-Flyer en vrouw, veel succes vandaag

over cupmaten: ik heb gisteren ook nog maar eens een nieuwe BH gehaald: 75E (normaal 75C). Ik had hem in mijn handen en ik dacht:'jezus, dat past nooit'. Nou, het zat perfect... Ongeloofelijk, en ze schijnen na de geboorte en tijdens bv nog groter te worden. Weet iemand dat trouwens? Als je een voedingsBH wilt kopen, moet dat dan de maat van dat moment zijn, of de maat voor je zwangerschap (rekken ze mee?) Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb dus geen idee...
Een paar topics terug stelde iemand ook die vraag. Hier werd gezegd, vier weken voor de bevalling kan je het beste een passende BH kopen. Eventueel eentje die op het middelste gaatje goed zit, dan kan je 'm nog 1 haakje verstellen, waardoor de cup ook ietsje groter wordt. Ik ben zelf gewoon naar de Prenatal gegaan en daar hebben ze me heel erg goed geholpen
Lotte!
Noah!
pi_72275876
thanx! Zeker gemist...
Soms gaat het hier zo snel...
pi_72275947
Ik stelde die vraag. Heb nu twee goedkopere bh's in m'n huidige cupmaat, maar één omvangsmaat groter bij de Hema gekocht. Dat moet wel ff lukken. Dan kun je tzt nog een 'goeie' in je uiteindelijke maat (laten ) halen.
pi_72276123
ssserpente... Hieperdepiep voor je mijlpaal! Een hele echte, 37 weken!

hi_flyer, heel veel succes voor jou en je lief!!

Hier nog altijd alles rustig, lief en ik hebben n lekkere kneuterzondag met zn 2tjes met ontbijt op bed enzo...fijn! Ik denk namelijk dat ons tutje toch een andere zondag voor ogen heeft

mijn moeder is ervan overtuigd dat ze donderdag komt, want ik ben "zóóó t zelfde zwanger" als zij en ik werd uiteindelijk ook 10 dagen te laat geboren. Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
pi_72276213
succes hi-flyer!!
serpente meldplicht!
Ik hoop dat het snel begint Poppedein!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72276287
Oh ja! Meldplicht! Ik zal m'n best doen!

Lekker kneuteren, Poppedein! Zou wel erg leuk zijn als ze idd de 3e geboren wordt! En da's heulemáál niet ver weg hoor!

Het bad staat! Zal zo een foto maken!
pi_72277127
Woehoee Ssserpente met meldplicht, alweer 37 weken!

Freecell, dan heb ik je vast mn keelpijn gegeven, ik lijk er nu al geen last meer van te hebben, na 2 dagen flink snoepjes zuigen, en zakjes waterijsjes eten. Hopelijk ben je er gauw weer vanaf

Naar Troel, dat je er zo'n last van hebt, maar fijn dat je er dus gauw mee stoppen mag!

Ik ben 27 weken vandaag, over maximaal een week of 15 is er een baby, ben ik moeder! Zoooo raar, ik blijf het zeggen, maar het gaat zo verschrikkelijk snel vind ik! Echt spannend

Oja, het is me gelukt met de ouderwetse (best goeduitziende) box via marktplaats,voor maar 20 euro
pi_72277465
Het alleralleraller-eerste dingetje wat ik voor ons meiske gekocht heb is onwijs lelijk uit de was gekomen... Het was een wit shirtje met een olifantje erop van de Zara. Liep over de zijkant, dus op het ruggetje stonden de billen van de olifant en op de buik stond het hoofd. En nu is aan de voorkant van het truitje het bruin superlicht geworden, bijna er af en op de achterkant ziet het er nog uit zoals het was En ze had er nog wel zo'n toffe spijkerbroek bij
Lotte!
Noah!
pi_72277507
Linda, gewoon terug naar de winkel gaan mt het shirtje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:06:59 #248
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72277584
Inderdaad Linda, mee terug naar de winkel! (neem aan dat je je aan het wasvoorschrift hebt gehouden).
pi_72277659
Ja, maar ik heb het al in oktober vorig jaar gekocht

En het wasvoorschrift heb ik nog eens bekeken na het wassen, omdat ik idd dacht het niet goed gedaan te hebben, maar ik heb op 40 graden gewassen en dat mocht volgens het etiketje...Vind het zo stom dat de achterkant nog wel goed is...als het nou aan beide kanten evenveel vervaagd was was het minder erg..Nou ziet het er uit als een wit shirtje met een olifantenkont er op
Lotte!
Noah!
pi_72278124
Freecell, beterschap!

Troel, wat balen zeg dat alles je zo zeer doet.

Jaheur, hopelijk mag je je dames gauw mee naar huis (oftewel ik hoop dat je vrouw zich gauw beter voelt).

Asy, was ze!

Linda, heb je niet een soort handwasprogramma op je machine zitten? Of dat je het centrifugetoerental wat lager in kan stellen, dan komt het vast goed...
Wat zonde van dat truitje, ik zou ermee terug gaan... Ookal heb je het vorig jaar al gekocht, je kan het toch altijd proberen... niet geschoten is altijd mis. Nemen ze het niet terug is het pech, mag je wel wat anders uitzoeken is het mazzel... Maar hetzelfde shirtje zullen ze vast niet meer hebben .

Hi-flyer, succes daar! Zet em op

Happy, leve de hormonen

Aoraki, volgens mij raden ze aan om pas op het eind van je zwangerschap een voedingsbeha te kopen. Ik heb het gedaan met nog 2 mnd te gaan en kon nu dus nog een cupmaat groter aanschaffen . Maar bij mn eerste zwangerschap waren de bh's die ik op het eind had gekocht wel goed. Maar toen heb ik maar even BV gegeven.

Poppedein, kneuter ze vandaag.
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:34:49 #251
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72278311
T schiet allemaal nog niet zo op hiero Om de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
pi_72278381
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:59 schreef Poppedein het volgende:
Ik roep zelf ook al vanaf t begin 3 sept en die datum staat ook op de proefdruk van t kaartje, maar t klinkt nog zóóó ver weg!
Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:39:08 #253
190853 RockabeIIa
pi_72278432
Ik ben naar een goeie lingeriezaak gegaan op aanraden van de prenatal en daar werd me gezegd dat ik het beste tot na de bevalling kon wachten met het kopen van een bh. De eerste 1 à 2 weken draag je waarschijnlijk juist of geen bh of liever een strakke ivm stuwing.
pi_72278547
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef Hi_flyer het volgende:
T schiet allemaal nog niet zo op hiero Om de 15 minuten een wee, maar dat is dus al 5,5 uur zo. Bromflyer staat nu slagroom te kloppen
Oeh, spannend wel!
pi_72278739
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Eerst vandaag, nu 3 september...
Jij doet mini-doeltjes voor jezelf, betrapt
Gaat het wachten wel sneller van
Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangeren Nee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:54:40 #256
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72278845
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahahha ik denk dat lukt wel hier met die weinig oplettende zwangeren Nee hoor.. de 30e was van vriendlief... alleen hij was er zo overtuigd van dat ik m bijna was gaan geloven
Nou ja, het kán nog wel!
even kijken of mijn eerste luierwas al klaar is om opgehangen te worden
pi_72282939
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 13:50 schreef Poppedein het volgende:

[..]

ik zet mn centjes op morgen voor jou
mijn moeke was van mij ook 10 dagen later en ik droeg allemaal t zelfde enzo. Je ziet wat het met mijn datum heeft gedaan

hang in there meis! en kneuterse voor vandaag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:25:50 #258
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72282950
Ruim 8 uur verder nu, maar 't is allemaal nog niet erg regelmatig. Zelfs een uur zonder een enkele wee
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:29:05 #259
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72283092
Spannend Hi_flyer... het kan zomaar ineens doorzetten vannacht, meestal heb je dan overdag wat voorwerk en dan barst 's avonds ineens de pleuris los Succes!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 16:43:17 #260
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72283562
Het afgelopen uur zes weeen. Ik had gehoopt dat het voor het eind van de dag gepiept was, maar dat gaat toch wat langer duren
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:22:51 #261
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72284874
Hoi!

Ik mag me eindelijk ook melden in dit topic! Ik weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben! Ik ben ook echt nog maar net zwanger, nog maar 4 weken! Aan de andere kant heb ik er dus al 1/10e van de zwangerschap opzitten!
Ik ben ontzettend blij en aan de andere kant ook wat nerveus; ik weet hoe spannend de eerste weken zijn.

Zou een van de lieftallige modjes me heeeeelemaal onderaan het lijstje willen zetten? Ik ben in mei 2010 uitgerekend. (Wat klinkt dat nog ontzettend ver weg zeg!)

Meteen maar mijn eerste vraag: Ik wil graag een boek kopen dat week voor week (of dag voor dag) een zwangerschap beschrijft. Welke boeken hebben jullie gekocht? Wat vind je van die boeken?

PS: Excuses voor de ego-post. Bijlezen/reageren doe ik zsm!
A grand adventure has begun.
pi_72285043
Welkom Keshet
op jouw vraag over het boek zal ik niet te veel zeggen. Ik heb er één gekregen van mijn zus, maar heb er eigenlijk nog niet te veel in gelezen

Hi_flyer: misschien gaat het toch opeens heel snel gaan?
pi_72285187
Jeetje Hi-Flyer, wat moeten jullie een geduld opbrengen zo op het laatst... wens je vrouw maar sterkte!

Keshet welkom hier en gefeliciteerd met de eerst 4 weekjes Over een boek kan ik weinig inbreng geven, heb er zelf ook geen (tenzij je die van Claudia de Breij meerekend) Ik haal mijn week-tot-week info van internet (http://www.babybytes.nl/) en van een kalender-ding wat ik van Moeders voor Moeders heb gekregen (geloof ik)... maar de meeste info komt denk ik nog wel hier vandaan
pi_72285189
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:32:59 #265
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72285210
Keshet welkom en gefeliciteerd

Ik heb een boek dat ik dertien jaar geleden heb gekocht, was een uitgave van de Kinderen (dat maandblad), vond het destijds een heel leuk en duidelijk boek, maar daar kijk ik nooit meer in, het meeste weet ik nu wel en als ik iets wil weten kijk ik op internet, daar zijn zoveel week-voor-weeksites.
pi_72285762
Keshet gefeliciteerd!!
Ik vind deze website heel leuk, vooral aan het begin van de zwangerschap!
http://www.ehd.org/
Er staan filmpjes op vanuit de baarmoeder(!) waarop per week te zien is hoe je kindje zich ontwikkeld. Je kunt je ook registreren en dan kun je per week, en later in de zwangerschap per maand, ook lezen hoe jouw kindje ontwikkeld.

edit: op deze website is het wel zo dat ze uitgaan van het moment van bevruchting ipv het begin van je laatste menstruatie, dus ben je nu 2 weken zwanger.

Hi_Flyer wat spannend!! Dat laat niet meer lang op zich wachten!!
pi_72286499
Keshet gefeliciteerd!
  zondag 30 augustus 2009 @ 18:48:03 #268
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72287813
Ik heb echt een hele bult katoenen luiers gewassen en aan de waslijn hangen om te drogen!
En ik heb al een idee voor het geboortekaartje
En wil na de vakantie beginnen aan de babykamer
pi_72288105
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:14:18 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72288641
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Linda2205 het volgende:
Ah, foto van het babywasje Asy? Ik had hier van de week ook alles hangen en das toch wel erg leuk om zo te zien
Ik heb net alles van de lijn gehaald.
Wilde wel nog even gaan tellen hoeveel het er zijn36 oogjesluiers en 18 hydrofiel

[ Bericht 9% gewijzigd door Asyniur op 30-08-2009 19:22:35 ]
pi_72288669
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
Keshet, veilig zwanger van Beatrijs Smulders heb je ook in agenda vorm.
Die naam alleen al (Misschien is die agenda wel heel leuk Fannie )
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_72288939
Wat zijn mensen trouwens gek
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komen Gekke mensen...

Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen

Asyniur: nu al aan de babywas?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:27:53 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289085
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:22 schreef leonieke het volgende:
Wat zijn mensen trouwens gek
Gisteren was er een verrassingsverjaardagsfeest voor mijn schoonvader met héél veel volk en 3/4e van de gasten kwamen pas gisteren te weten dat ik zwanger was.
Ik heb verdorie al vragen gekregen over wanneer het tweede zal komen Gekke mensen...

Ben wel blij dat het feest voorbij is. Ik heb het vermoeden dat ik zo vaak hetzelfde verhaal heb verteld. En dat veel mensen er eigenlijk liever over doorboomden dan ik Nog een geluk dat mijn ma er ook rondliep, die kwam overal wel wild enthousiast tussen

Asyniur: nu al aan de babywas?
Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen

Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
pi_72289191
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:27 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Vreemde mensen die bij je schoonouders over de vloer komen

Nee joh, alleen de katoenen luiers. Die wilde ik drogen in de zon ivm blekende effect (en dat kan straks in februari niet vandaar)
Ah, ze zijn vrij enthousiast en velen weten niet wat er allemaal aan voorafgegaan is. De reacties op "ik denk niet dat er een tweede zal komen" waren ook weinig verrassend
pi_72289274
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:40:05 #276
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289475
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:34 schreef leonieke het volgende:
En nu heb ik nog een heel onnozele vraag, maar ik heb er echt geen flauw idee van
Als je nu een zwangerschapsbroek koopt, moet je dan binnen een paar maand bv weer een andere kopen in een grotere maat of hoe gaat dat in z'n werk?
Ik ben nog niet in een winkel geraakt, heb hem ook niet onmiddellijk nodig, denk ik, maar het feit dat ik hier geen antwoord op weet, houdt me sowieso tegen om naar een winkel te stappen.
Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.
Je kan dus in principe de hele zwangerschap doen met een broek...
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:41:13 #277
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72289512
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.

Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.

We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
pi_72289542
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:40 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee, er zit een soort elastieke band in/aan de broek (of een elastisch stuk ingezet afhankelijk van het model enzo). Als je buik groeit kun je die vaak verstellen of het geeft mee.
Je kan dus in principe de hele zwangerschap doen met een broek...
Ah, da's wel interessant
Dan zou het nog niet zo erg zijn als ik opeens op 9/9/9 niet meer in mijn broek kan. We moeten dan naar een receptie voor een huwelijk, maar ik had echt geen zin om een broek te kopen die ik dan maar een week ofzo kan aandoen.
Het is dat ik niet graag ga winkelen hé, anders had ik misschien al iets gezocht.

En nu maar eens aan de strijk (na een namiddag slapen... )
pi_72289567
Haha, dat heb ik me in het begin ook afgevraagd, Leonieke.

Maar da's niet nodig hoor! Een zwangerschapsbroek heeft een elastische band over je buik, die meerekt naarmate je buik dikker wordt. En het stuggere gedeelte (bijvoorbeeld spijkerstof) begint as heel laag, dus blijft onder je dikker wordende buik.

Je koopt zo'n broek dus gewoon in je huidige maat en -zolang je kont niet ineens explosief in omvang toeneemt- doe je daar je hele zwangerschap mee.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:44:09 #280
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289594
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:
Nou, er begint wat schot in te komen. Geen gebroken vliezen, wel weeen om de 4 tot 8 minuten die echter minder dan een minuut aanhouden.

Bromflyer heeft wel veel pijn en dat is vervelend om te zien, zeker als je er zelf weinig aan kan doen.

We worden het wel zat, na 12 uur wordt ze wel vermoeid. Weet iemand of je miniweetjes ook mee moet tellen? Sommige weeen mogen de naam amper hebben (aldus vrouwlief).
Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:44:10 #281
190853 RockabeIIa
pi_72289596
Welkom Keshet!
pi_72289607
Ah, ben lekker op tijd. We zeggen iig hetzelfde!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:45:47 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289670
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:42 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ah, da's wel interessant
Dan zou het nog niet zo erg zijn als ik opeens op 9/9/9 niet meer in mijn broek kan. We moeten dan naar een receptie voor een huwelijk, maar ik had echt geen zin om een broek te kopen die ik dan maar een week ofzo kan aandoen.
Het is dat ik niet graag ga winkelen hé, anders had ik misschien al iets gezocht.

En nu maar eens aan de strijk (na een namiddag slapen... )
Ik pas al een hele poos niet meer in mijn eigen kleren qua buik dan
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:46:42 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72289709
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Ssserpente het volgende:
Ah, ben lekker op tijd. We zeggen iig hetzelfde!
Das mooi! stel dat we ieder iets anders zouden zeggen
pi_72289831
Leonieke zorg dat je een broek koopt met een verstelbare tailleband (bv met knoopsgatenelastiek). Noppies heeft bv zulke broeken. Ik heb wat broeken van H&M en die hebben dat dus niet. Helaas pas ik ze dan ook al een tijdje niet meer
pi_72290007
Ja, die verstelbare tailleband is echt handig! En dan dus opletten dat je gaatjes over hebt Wat ik dus vergat bij 1 broek

Waar is Mefke trouwens?
Lotte!
Noah!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:06:53 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72290458
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:41 schreef Hi_flyer het volgende:

De ene wee is krachtiger dan de ander, kan best hoor. En als de vliezen gebroken zijn, uit zichzelf of gedaan door de vk/gyn dan worden ze nog krachtiger en volgen ze elkaar vaak ook sneller op.
Spannend hoor, veel succes, het is echt bezig!!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties op Toby's foto's!

En godsamme, wat ben ik blij dat ik niet meer bij jullie hoor
Zwanger zijn.... noodzakelijk kwaad wat mij betreft.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:12:28 #288
190853 RockabeIIa
pi_72290665
Gaat het nu gelijk al stukken beter met je, Kersjes?

* RockabeIIa kijkt de baby er ook al bijna uit
pi_72290808
Iehhhh mijn collega heeft me net gestript en ik was echt zooo bang dat ze zou zeggen "zet de komende week ook maar uit je hoofd, want er staat nog een flinke tuut", maar t voelde heel rijp en was al goed toegankelijk... het was wel uhhh minder prettig zeg maar en zeurt lekker nu... Tis niet zaligmakend natuurlijk, maar tis in ieder geval goed nieuws zo ver... dus ik ga maar lekker mn bedje induiken met een dvdtje zo!

*spannend*
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:19:07 #290
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72290909
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:44 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Van weeën heb ik geen verstand. Hebben jullie wel al een verloskundige gebeld?
Ja hoor. Maar die komen tenslotte pas bij 3 om 1 minuut. Wel kreeg ik wat standaard advies, zoals sokken aantrekken, kamer wat schemerig maken en warmhouden. Alle drie al gedaan

Weeen nu om de 5 minuten.
pi_72290942
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:16 schreef Poppedein het volgende:
Iehhhh mijn collega heeft me net gestript en ik was echt zooo bang dat ze zou zeggen "zet de komende week ook maar uit je hoofd, want er staat nog een flinke tuut", maar t voelde heel rijp en was al goed toegankelijk... het was wel uhhh minder prettig zeg maar en zeurt lekker nu... Tis niet zaligmakend natuurlijk, maar tis in ieder geval goed nieuws zo ver... dus ik ga maar lekker mn bedje induiken met een dvdtje zo!

*spannend*
ooooh wat doe je! nou moet k vannacht F5-en enzo
lang leve de nachtvoedingen

en je mag altijd smsen he?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:23:32 #292
190853 RockabeIIa
pi_72291080
Oeh poppedeine! Ik hoop dat het doorzet en wens je succes! <3

Hi-flyer klinkt hoopvol! Ik hoop dat het gauw wat meer wordt zo en dat jullie gauw spruitje vast mogen houden.
pi_72291160
Jeuj voor poppedein en jeuj voor bromflyer! Baby-regen vannacht?!!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:26:51 #294
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72291173
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:19 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar die komen tenslotte pas bij 3 om 1 minuut. Wel kreeg ik wat standaard advies, zoals sokken aantrekken, kamer wat schemerig maken en warmhouden. Alle drie al gedaan

Weeen nu om de 5 minuten.
douchen misschien op optie? (ikzelf vond er weinig aan, maar de meeste vinden het heel fijn)
heel veel sterkte in elk geval.
en dat het maar voorspoedig mag gaan allemaal
pi_72291624
Oooohw Poppedein, wat spannend! * XXXKarinXXX duimt

Hi en brom, succes daar nog ffies... klinkt niet zo fijn allemaal

Geen meld-mef vandaag???? hmmmmm

Tjonge, baby is hier bezig met een aanbouw aan z'n woning
Maar daarvoor heeft ie helemaal geen vergunning aangevraagd
Nog even, dan wordt ie eruit gezet!
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:48:54 #296
223453 Guuzewuus
pi_72291791
Oh Poppedein, wat spannend . Toen ze dat bij mij zeiden, verloor ik de volgende ochtend de slijmprop en die avond barstte het los . Dus morgenavond, op z'n laatst .

Zet hem op hè, je kunt het hoor .
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:50:09 #297
223453 Guuzewuus
pi_72291819
En Hi-flyer al bezig , of je vrouw dan .

Bijna een babietje om te vast te houden, te knuffelen en voorlopig niet meer los te laten .

Veel sterkte voor je vrouw en alvast een mooie begintijd toegwenst .
pi_72292189
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ah, dan begon ik nu gewoon te wenen

Maar thx voor alle tips. Aan die extra gaatjes ging ik alleszins niet gedacht hebben.

Maar het lijkt me dan misschien wel interessant om voor een broek naar een gespecialiseerdere winkel te gaan dan bv H&M, toch zeker als je er zo lang kunt mee doen

Poppedein Veel succes!
pi_72292589
oehhh spannend Poppedein!!
Ik hoop dat het doorzet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72292607
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:46 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dan was het gedaan met m'n geloofwaardigheid!

Heb trouwens wel bij alle broeken met knoopsgatelastiek (dus zonder buikband) dat elastiek helemaal kapot weten te trekken. In plaats van kleine gaatjes, is het hele elastiek in de lengte doormidden gespleten. Warschijnlijk te strak aangetrokken en bij het naar de wc gaan te lui geweest om het even los te maken voordat ik m'n broek van m'n kont trok.
pi_72292710
Keshet, gefeliciteerd! Leuk dat je er bent!

En Poppedein, wat spannend! En wat fijn dat het dat het al lekker rijp voelt daarbinnen! (Hoewel ik dat echt onwijs vies vind klinken...) Gewoon alvast beginnen met persen joh!

Veel suces!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')